Hehequote:Op vrijdag 7 november 2008 02:37 schreef Meh7 het volgende:
Over de signature van saban: jawel en maar een post boven de mijne.
Dat hij jouw reactie een stront reactie vindt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:22 schreef ClioSporT het volgende:
Volgens mij snap jij hem niet eens, maar ja je moet je galatasaray vriendje wel backuppen natuurlijk
Inderdaad joh wat een lol hebben we toch met z'n alle.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Vond het wel grappig hoe die dat in één lijn zette met Saban zijn sig.
Heul nie. Destani betekent triomf en rest weet je welquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:17 schreef yvonne het volgende:
Zeg schatjes van me, wat beteknt dit?
Trigger is weereens lui
Canakkale Destani Marsi
Destan komt meer in de buurt van 'heldendicht'/'heldenlied'. 'Triomf' is zafer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heul nie. Destani betekent triomf en rest weet je wel
Officieel gangbare vertaling van zafer is overwinning. De associatie tussen destan en triomf zit um in de vertaling van 'groot succes'.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Destan komt meer in de buurt van 'heldendicht'/'heldenlied'. 'Triomf' is zafer.
Tja..het is een soort van je ne sais quoi, een soort van buitennissige aantrekkingskracht. Het gevoel dat elk van je ontwapenende, schijnbaar moeiteloos neergekalkte posts het maakt dat ik je aan mijn boezem wil drukken en voor altijd wil adoreren, tenminste totdat je smeekbedes om lucht, de waas die zich ongetwijfeld van mij meester heeft gemaakt, doorbreken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:38 schreef IHVK het volgende:
Waar heb ik deze fans aan te danken trouwens?
quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tja..het is een soort van je ne sais quoi, een soort van buitennissige aantrekkingskracht. Het gevoel dat elk van je ontwapenende, schijnbaar moeiteloos neergekalkte posts het maakt dat ik je aan mijn boezem wil drukken en voor altijd wil adoreren, tenminste totdat je smeekbedes om lucht, de waas die zich ongetwijfeld van mij meester heeft gemaakt, doorbreken.
IHVK ik hou van jou!!
quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef Min-e het volgende:
Tja..het is een soort van je ne sais quoi, een soort van buitennissige aantrekkingskracht. Het gevoel dat elk van je ontwapenende, schijnbaar moeiteloos neergekalkte posts het maakt dat ik je aan mijn boezem wil drukken en voor altijd wil adoreren, tenminste totdat je smeekbedes om lucht, de waas die zich ongetwijfeld van mij meester heeft gemaakt, doorbreken.
IHVK ik hou van jou!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |