We produce mankind (ok en een beetje van Maggiequote:Op zondag 26 oktober 2008 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wees er trots op dat jouw soort het heeft uitgevonden.
hmm.... ik zou me geen andere wijze kunnen voor nieuwe dingen in de wereld. Je bekijkt het, en geeft de fetwa ervoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrij conservatieve opstelling van je.
Goh, ik dacht dat jij uit de ribben van Adam kwam?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
We produce mankind (ok en een beetje van Maggie0
Nieuw & progressie zijn elkaar aanvullende entiteiten, je kunt niet over de een spreken zodat de ander er bij komt kijken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
hmm.... ik zou me geen andere wijze kunnen voor nieuwe dingen in de wereld. Je bekijkt het, en geeft de fetwa ervoor.
Nee joh, mijn moederquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat jij uit de ribben van Adam kwam?
Probeer de herkomst van je (voor)ouders eens terug te voeren naar de bron.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee joh, mijn moeder
Bloementjes en bijtjes verhaal gemist op school?
Hebben ze dat wel op islamitische scholen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef Min-e het volgende:
Bloementjes en bijtjes verhaal gemist op school?
eeeh een vrouw?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Probeer de herkomst van je (voor)ouders eens terug te voeren naar de bron.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:42 schreef Triggershot het volgende:
Probeer de herkomst van je (voor)ouders eens terug te voeren naar de bron.
AAA = Ahquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, atheist / alevi alert.
Naar keuze in te vullen jwt.
jup, laptop heeft een haarscherpe reflectie.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt jezelf herkend, terwijl je dat aan het typen was?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:52 schreef saban het volgende:
[..]
AAA = Ah
AAA = Atheist
AAA = Alevi
AAA = Alert
Oylemi?
AAA - Ah, Atheist Alertquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:52 schreef saban het volgende:
[..]
AAA = Ah
AAA = Atheist
AAA = Alevi
Oylemi?
Wat dat betreft zijn we allemaal familie. Het is één grote inteeltquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:53 schreef Triggershot het volgende:
jup, laptop heeft een haarscherpe reflectie.
Maarre volgens de leer van evolutie is het je familie hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |