Ik geloof niet in termen als conservatief. Dacht dat dat wel bekend was bij je.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ezhar staat bekend om haar conservatieve / klassieke houding op alle fronten.
full moon tonightquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoop dat de uitzicht je bevalt..
Recht in de ogen om het dan zo-duidelijk-mogelijk-niet-te-zeggen. Eromheendraaiperfectionisten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Die kijken je recht in je ogen aan. En dan zien jullie het nog niet.
(oeps teveel verklapt)
Ja gelooft ook niet in Dragon Ball Z neem ik aan, desalniettemin is het wel waar te nemen in zekere varianten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik geloof niet in termen als conservatief. Dacht dat dat wel bekend was bij je.
Allah herkeze nasip etsin.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoop dat de uitzicht je bevalt..
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja gelooft ook niet in Dragon Ball Z neem ik aan, desalniettemin is het wel waar te nemen in zekere varianten.
Wij hoeven niet terug te vallen op prehistorische werktuigenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kadin bicagi saplayamaz, mutfakta baska isi mi yok.
Conservatief en progressief etc. Het zijn allemaal loze termen voor de Islam. Je hebt je regels waar je je aan houdt. Je hebt de veranderingen waar nieuwe fetwa's op komen. Niets meer niets minder. Niets conservatiefs of gematigd of weet ik veel aan. Je hebt mensen die de regels volgen (conservatief) en die er gewoon geen reet aan doen (gematigd). Zo zou je de termen kunnen gebruiken. (deze blijven natuurlijk voor de mens op de aarde gewoon moslim. Alleen Allah mag beslissen en weet wie er nou echt moslim was en wie niet)quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja gelooft ook niet in Dragon Ball Z neem ik aan, desalniettemin is het wel waar te nemen in zekere varianten.
En sex is wat? Gisteren uitgevonden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wij hoeven niet terug te vallen op prehistorische werktuigen![]()
we got our methods
He we zijn goed, dont kill the messengerquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:26 schreef Burakius het volgende:
Vrouwen kunnen iets waarvoor zij schuldig zijn in 5 minuten omdraaien tot iets waardoor het jouw schuld is.
PROESTquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En sex is wat? Gisteren uitgevonden?
In ieder geval vast niet door een man, daarbij is dat slechts een fractie van ons arsenaalquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je spreekt over nieuwe fatwa's maar erkend in betreffende platform geen progressiviteit? Right. Het vasthouden aan traditionele of 'nieuwe' fatwa's is een feitelijke referentie naar herziening en dus biedt het ruimte voor het gebruiken van beide termen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Conservatief en progressief etc. Het zijn allemaal loze termen voor de Islam. Je hebt je regels waar je je aan houdt. Je hebt de veranderingen waar nieuwe fetwa's op komen. Niets meer niets minder. Niets conservatiefs of gematigd of weet ik veel aan. Je hebt mensen die de regels volgen (conservatief) en die er gewoon geen reet aan doen (gematigd). Zo zou je de termen kunnen gebruiken. (deze blijven natuurlijk voor de mens op de aarde gewoon moslim. Alleen Allah mag beslissen en weet wie er nou echt moslim was en wie niet)
Dat zou Min-e nooit doen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En herziening is niets conservatiefs of progressiefs aan. De termen kunnen simpelweg niet gebruikt worden voor dit.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je spreekt over nieuwe fatwa's maar erkend in betreffende platform geen progressiviteit? Right. Het vasthouden aan traditionele of 'nieuwe' fatwa's is een feitelijke referentie naar herziening en dus biedt het ruimte voor het gebruiken van beide termen.
Wees er trots op dat jouw soort het heeft uitgevonden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
In ieder geval vast niet door een man, daarbij is dat slechts een fractie van ons arsenaal
Vrij conservatieve opstelling van je.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
En herziening is niets conservatiefs of progressiefs aan. De termen kunnen simpelweg niet gebruikt worden voor dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |