quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Bedankt!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Er is een heel boek over dat soort dingen. Het heeft een zwarte kaft, maar ik ga nu even zoeken op internet hoe het ook alweer heette.
Die ene in de VS ja. Dat staat ook in het boek.
Slimte.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:56 schreef Triggershot het volgende:
Ik, slotje
Pc is moeilijk aan te zetten als je het knopje niet kunt zien in een darkroomquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie saban nog niet in dit topic! Waar?
Garpje,.
Heb 'm hier liggenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:01 schreef Burakius het volgende:
[ afbeelding ] Is ook een leuke.
Dat andere hou je ff van me tegoed. bel een vriend erover.
Verkoop je emquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Verkoop je em. Ik heb ook leuke boeken voor je als je wilt?
Berk kitabevi. De Eu versie van de site. In Rotterdam heb je een berk-winkel, maar op die site kan ik het boek niet vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar heb je hem gehaald eigenlijk? Ik zoek hem nu op internet.
Someone is a little bit sodomite-foobquote:
Im no fan i can tell ya.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Someone is a little bit sodomite-foob
Ik ben voorstander van het informeren van sodomieten naar de verbodendheid van het praktiseren van deze gevoelens.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Im no fan i can tell ya.
Jij daarentegen?
Iaw: Ik ben de wandelende yehova getuige exlusief voor homo's.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van het informeren van sodomieten naar de verbodendheid van het praktiseren van deze gevoelens.
Jij begrijpt mij het meeste hier, tussen al deze mensen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jullie kunnen je beter gaan verdiepen in Freud (hfd. over anale frustaties)
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij het meeste hier, tussen al deze mensen.
Tegenwoordig makkelijk op een site zetbaar, of via andere media die talrijk aanwezig zijn. Het gaat erom dat een moslim het uitvoeren/praktiseren van sodomietgevoelens moet afkeuren, maar niet mag dwingen tot het stoppen hiervan. Het is immers de keuze van de sodomiet zelf dit tot uitvoering te brengen. Er is geen dwang. Dit is precies wat er gebeurt was bij hz. Lut. De mensen zeiden niets tegen de sodomieten wat ze aan het doen waren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iaw: Ik ben de wandelende yehova getuige exlusief voor homo's.
Oké, ook een approach.
Ah, dit boek gevonden. Ik wacht nog even op dat andere boek, zodat ik ze misschien allebei in een keer kopen enzo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Berk kitabevi. De Eu versie van de site. In Rotterdam heb je een berk-winkel, maar op die site kan ik het boek niet vinden.
Ja die vriend neemt maar niet op... ik weet alleen dat het een zwarte kaft had het boek.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, dit boek gevonden. Ik wacht nog even op dat andere boek, zodat ik ze misschien allebei in een keer kopen enzo.
I got your backquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij het meeste hier, tussen al deze mensen.
Dat het je eigen keuze is , is een gegeven. Het is ook een plicht van de Jehova getuige om Dawah te doen tot zijn geloof, of jij nu op een Jehova, of een homo op jou zit te wachten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tegenwoordig makkelijk op een site zetbaar, of via andere media die talrijk aanwezig zijn. Het gaat erom dat een moslim het uitvoeren/praktiseren van sodomietgevoelens moet afkeuren, maar niet mag dwingen tot het stoppen hiervan. Het is immers de keuze van de sodomiet zelf dit tot uitvoering te brengen. Er is geen dwang. Dit is precies wat er gebeurt was bij hz. Lut. De mensen zeiden niets tegen de sodomieten wat ze aan het doen waren.
Remember wat ik zei over 'vrienden' die achter je staan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Everybody does, everbody!! Oeh, dat klinkt veilig inderdaad.
Wat heb dat er mee te maken zeg maar?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat het je eigen keuze is , is een gegeven. Het is ook een plicht van de Jehova getuige om Dawah te doen tot zijn geloof, of jij nu op een Jehova, of een homo op jou zit te wachten.
Dat ik er zoveel mogelijk van moet 'sparen'?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Remember wat ik zei over 'vrienden' die achter je staan.
Laat maar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat heb dat er mee te maken zeg maar?
Nee lanquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat ik er zoveel mogelijk van moet 'sparen'?
Ik was trouwens nog naar Ezhar gegaan.. Ik had wel wat moderners verwacht.quote:
Oh, ja!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee lan![]()
'Adam bicagi sirtina iyi saplamak icin arkanda durar'
Ezhar staat bekend om haar conservatieve / klassieke houding op alle fronten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik was trouwens nog naar Ezhar gegaan.. Ik had wel wat moderners verwacht.
Adam belki, kadin aslaquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee lan![]()
'Adam bicagi sirtina iyi saplamak icin arkanda durar'
Oh zo .. ik snap het nu. Het gaat erom dat je het als moslim onderling afkeurt. En als de kans zich dient natuurlijk de sodomiet vermelden van het strafbare wat hij/zij aan het doen is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat het je eigen keuze is , is een gegeven. Het is ook een plicht van de Jehova getuige om Dawah te doen tot zijn geloof, of jij nu op een Jehova, of een homo op jou zit te wachten.
Ik val nu eenmaal op ruige types. De man heb in 8 jaar het werk gedaan van 80 jaar. En natuurlijk in 14-15 dagen door de Sinai woestijn en dat hij van zijn paard afstapt. En dan zegt: Hoe kan ik op een paard zitten als de profeet (vzmh) voor me loopt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, ja!...
Burakius, waarom Yavuz Selim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |