Oh ja, dat wilde ik typen, maar toen dacht ik aan het Nederlands.... Restoration is ook logisch -> to restore.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(en het is btw echt restoration volgens het boekje)
Film zit al in die studie eronder. En Broadcasting... is op zich interessant, als je je echt met tv-programma's bezig wilt houden. Maar ik denk dat jij meer van het theatergebeuren bent. Anders eens uitzoeken hoeveel het van elkaar verschilt en of er een mogelijkheid is om verschillende modules te combineren.quote:Alleen vind ik het jammer dat je Film & Broadcasting en Performing Arts er uit hebt gehaald... Verder kan ik geloof ik wel leven met deze selectie
Kijk jou nou weer eens verstandige dingen zeggenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens...Events Management kun je helemaal geen reet mee.
Ik ken iemand die dat gedaan heeft (vrijetijdskunde FTW) en daar is gewoon geen werk in te vinden dat je wil doen. Grote festivals zijn dan interessant maar die zijn schaars en vaak bezet.
Dans of theaterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, dat wilde ik typen, maar toen dacht ik aan het Nederlands.... Restoration is ook logisch -> to restore.
[..]
Film zit al in die studie eronder. En Broadcasting... is op zich interessant, als je je echt met tv-programma's bezig wilt houden. Maar ik denk dat jij meer van het theatergebeuren bent. Anders eens uitzoeken hoeveel het van elkaar verschilt en of er een mogelijkheid is om verschillende modules te combineren.
Performing Arts vond ik te zweverig, maar als jij vastberaden bent om cabaretière, danseres, pantominespeler of noem nog eens wat leuks, is dat natuurlijk de juiste studie. (Of heb ik die studie niet goed begrepen?)
milieu, milieu, ik kom uit een veurtreffelijk milieuquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ach, ze zijn niet voor niets populair.
En het geldt helemaal niet voor het milieu waar ik in zit (wat school betreft dan) waar iedereen geilt op medicijnen en dat werk
Ja ik dacht ook vroeg te gaan pittenquote:
Nouja, dat geeft dus wel een indicatie jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
milieu, milieu, ik kom uit een veurtreffelijk milieu
Kunnen we er weer een schrappen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kijk jou nou weer eens verstandige dingen zeggen
Dat weet ik al wel ongeveerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
Performing Arts is hoofdzakelijk dans en toneel/theater. Cabaret kennen ze daar niet. Als je dat interessant vindt, dan moet je hier naar de kleinkunstacademie.
Ben het met Wyccie eens dat je eens goed moet uitzoekeng wát iedere studie inhoudt en hoe ze zich verhouden tot elkaar.
De politie vind ik coolerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kunnen we er weer een schrappen.![]()
Of je volgt gewoon etcies advies op. Klaar.
Óf.... ik heb nog een alternatief voor je: ga bij de brandweer!
In dat geval lijkt het me het handigst om te kijken wat iedere studie voor toekomst biedt en OF je jezelf over 20 jaar nog in diezelfde richting ziet zitten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat weet ik al wel ongeveer
Dat is dus een hele goede vraagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:51 schreef wyccie het volgende:
Ok, maar als jij je niet wilt bezighouden met de geschiedenis en het theoretische van film kun je ook al wat schrappen. Gooi je Film and Broadcasting er weer bij.
Ga je voor tv of theater?
Nee, niet doen! Dan word je uitgescholden door kutjochies die zichzelf helemaal the man vinden, maar nog niet eens weten waar een prullenbak voor dient.quote:
Met mijn hoogtevreesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, niet doen! Dan word je uitgescholden door kutjochies die zichzelf helemaal the man vinden, maar nog niet eens weten waar een prullenbak voor dient.
Je kunt veel beter hoge bomen in klimmen om zielige poesjes te bevrijden.
Dat is dus ook een hele goede vraag...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dat geval lijkt het me het handigst om te kijken wat iedere studie voor toekomst biedt en OF je jezelf over 20 jaar nog in diezelfde richting ziet zitten.
En zo heb je dus 2 hele goede vragen waar je eens rustig over na moet denken en research voor moet doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Met mijn hoogtevreesIk heb al moeite met op een stoel staan
[..]
Dat is dus ook een hele goede vraag...
En dat is dus helemaal waar...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zo heb je dus 2 hele goede vragen waar je eens rustig over na moet denken en research voor moet doen.
Maak een lijstje met mogelijke banen/posities die je op DIT moment zou kunnen krijgen als je je voorstelt dat je die studie al afgemaakt hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En dat is dus helemaal waar...
Ik weet alleen zo slecht waar ik moet beginnen met denken
Brandende politievrouw?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
Of doe gewoon beide, wat kan jou het schelen.
Eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:05 schreef wyccie het volgende:
Op zich zijn dit, denk ik, wel studies waar je ook op latere leeftijd nog mee kunt beginnen, toch?
Je kunt ook zeggen 'ik wil eerst 15 jaar voor de tv werken en daarna theater doen'. Of andersom natuurlijk.
Neehee, tv én theater.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Brandende politievrouw?
Dat vind ik een interessant, maar onwijs lastig ideequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak een lijstje met mogelijke banen/posities die je op DIT moment zou kunnen krijgen als je je voorstelt dat je die studie al afgemaakt hebt.
quote:
Ga jij er maar eens een dagje echt op lopen op straat, dan hoor ik wel of je nog hetzelfde denkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
Van die nieuwe kunstgras voetbalschoenen gekocht vandaag he...
maar die zitten zo lekker dat ik ze eigenlijk bijna wel als gewone dagelijkse schoenen zou willen gaan gebruiken
Je bent 17 en al in Cali geweest. Ik zweer je (wollah!) dat jij vóór je 25e nog zeker 2x in Cali geweest bent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat vind ik een interessant, maar onwijs lastig ideeIk ga daar inderdaad eens over na denken
Ik denk nu wel dat het inderdaad London Metropolitan wordt, en dan vanaf daar maar eens kijken of ze aan exchange doen en anders heb ik nog mijn masters/de rest van mijn leven voor cali. Hoop ik. Au, het doet wel pijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:05 schreef wyccie het volgende:
Op zich zijn dit, denk ik, wel studies waar je ook op latere leeftijd nog mee kunt beginnen, toch?
Je kunt ook zeggen 'ik wil eerst 15 jaar voor de tv werken en daarna theater doen'. Of andersom natuurlijk.
kunstgrasschoenen:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga jij er maar eens een dagje echt op lopen op straat, dan hoor ik wel of je nog hetzelfde denkt.
Op asfalt lopen nopppen echt niet prettig.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent 17 18 en al 2x in Cali geweest. Ik zweer je (wollah!) dat jij vóór je 25e nog zeker 2x in Cali geweest bent.
Kunstgras voetbalschoenen hebben niet echt hoge noppen:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga jij er maar eens een dagje echt op lopen op straat, dan hoor ik wel of je nog hetzelfde denkt.
Op asfalt lopen nopppen echt niet prettig.
Damn, er gaat een goede moeder aan mij verloren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga ook slapen (en piekeren)
ik sta bij jullie in het krijt, wycc en Nem
oh en vergeet morgen niet de metro te pakken![]()
Jup.. lekker zacht enzo. En nog eens relatief goed voor het milieu gezien waarvan ze (het lederen gedeelte dan) gemaakt zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ow, ik ben een voetbaln00b.![]()
Dat lijkt mij inderdaad lekker lopen!
Sorry, mijn slabbetje hangt nog te drogen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:11 schreef Etcetera het volgende:
wyccie je hebt me ondergekwijld
oh nee, PS heeft het opgevangen![]()
![]()
Alleen als de spitsen op zijn .quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga ook slapen (en piekeren)
ik sta bij jullie in het krijt, wycc en Nem
oh en vergeet morgen niet de metro te pakken![]()
kan gebeurenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, mijn slabbetje hangt nog te drogen.
Hier...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was er al een enorm assortiment, nog wel erg duur. Waar haal jij (leuke,) gratis spelletjes vandaan![]()
Lollige hockeyschoenen WG! Overigens heb ik ooit hockeyschoenen gehad van het merk Cruijffquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunstgras voetbalschoenen hebben niet echt hoge noppen:
[ afbeelding ]
edit: echo
Nog niet beter?quote:
Nee, ben nog maar thuis gebleven vandaag en ik kwam erachter dat de 2 huisartsen die hier zitten met z'n 2-en alleen op maan-, dins-, donder-, en vrijdag aanwezig zijnquote:
huisartsenpost bellen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ben nog maar thuis gebleven vandaag en ik kwam erachter dat de 2 huisartsen die hier zitten met z'n 2-en alleen op maan-, dins-, donder-, en vrijdag aanwezig zijn
Als je kickt op vrouwen van boven de 80...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na al die verhalen over thuishulp hier krijg ik bij het lezen van dit artikel toch een ander beld
http://www.telegraaf.nl/b(...)jaarden__.html?p=1,2
Ik heb toch niet gezegd wie Lotte Vonk is?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Fijn, met naam en toenaam in de SC
Deed ik het goed MM? En ik deed helemaal niet aan name-dropping. Je kan met mij gaan name-droppen nu!
Ben blij dat ik onlangs tegen een wat betere koers flink wat van dat nepgeld heb ingeslagen.quote:
Pagina 15, meest rechter kolom, bovenkant pagina...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb nog geen Metro te pakken gehad maar ik lees 'm zo even online.
- ik hoor enorme bende sirenesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom luister jij P2000 uit?
Niets te zien?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pagina 15, meest rechter kolom, bovenkant pagina...
Pfffquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, het is de Amsterdamse versie van de Metro. Niet de landelijke
Mierentietjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:46 schreef MadMaster het volgende:
Kolere, het is hier de SLOWCHAT, hebben jullie dat goed begrepen?
Ben je 2 uurtjes weg, vliegen de topics je om de oren...
[..]
Hier...
En Tim, bedankt voor de koala met mierentietjes, maar ook dat is niet mijn stijl...
Kwam ik iets te enthousiast over?quote:
Ja, daar zijn we hier niet van gediend. Dit is nog altijd de AKQ-KLBquote:
www.bugmenot.comquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:38 schreef wyccie het volgende:
Blegh, inloggen. Geen zin in. Zo toch maar naar het station en hopen dat er nog wat ligt.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef wyccie het volgende:
Nee, het is precies goed zo, MaJo!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we hier niet van gediend. Dit is nog altijd de AKQ-KLB
Het is natuurlijk gewoon een goede instelling![]()
Yupquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bakkie pleur anyone?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem, waarschijnlijk is er dit aan de hand: Kind (9) zwaargewond na ongeval A20
Ik had al zo'n vermoedenquote:tankwagen
Melk en suiker graagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bakkie pleur anyone?
Leugens!quote:
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik je foto heb gezien, kan ik me jou helemaal niet meer in een koor voorstellen...
Nee, helaas.quote:
Oh, die van mn 'piercing' zeker. Die geeft inderdaad een zeer compleet beeld van mijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Die foto die je zelf gepost hebt. En ik ben het eens met MM
Ik denk de hele week al dat het een dag later isquote:
Neuh, en het zou nu toch niks meer uitmaken bij onsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken dat niemand hier condooms schijnt te gebruiken?
Die met je neuspiercing en een soort van headbangfoto met heel veel lang blond haar.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
En wat voor foto heb je dan gezien
Vervelend als je wilt slapen ja, maar jullie zullen ook wel heel erg blij zijn met zoveel goeie tekenen van leven toch!?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, en het zou nu toch niks meer uitmaken bij ons
Nemo doet inmiddels elke avond/nacht trap/schop, hetgeen Tinuviel niet altijd prettig vindtwordt ze namelijk soms wakker van... en ik dus ook
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Vervelend als je wilt slapen ja, maar jullie zullen ook wel heel erg blij zijn met zoveel goeie tekenen van leven toch!?
quote:Ik ben flink aan het duimen, de vrouw van onze dirigent is weer zwanger, maar ze is al op leeftijd en een jaar geleden heeft ze na 5 maanden een dood kindje gebaardToevallig zongen we toen net een Requiem, en dat is aan dat kindje opgedragen... dat was wel heel mooi. Maar ik hoop zo voor ze dat het dit keer goed gaat!
Ik zat me net af te vragen of Tuniviel al aan de augurk met slagroom is geslagen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
precies, ik geniet van elke trap of schop, want dat is m'n kindje daarbinnen!
![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of Tuniviel al aan de augurk met slagroom is geslagen?
Nee, en eigelijk heeft ze helemaal geen gekke eetgewoontes ontwikkeldquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat me net af te vragen of Tuniviel al aan de augurk met slagroom is geslagen?
quote:
Maar het slaat wel aan dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woops, XXXX is doorgedrongen tot de nationale pers (google "XXXX") alleen niet helemaal juist
We zijn geen Politieke Partij en dat pretenderen we ook niet
Openingszin XXXX: "De politiek buigt zich over veel verschillende zaken, maar een essentieel themaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woops, XXXX is doorgedrongen tot de nationale pers (google "XXXX") alleen niet helemaal juist
We zijn geen Politieke Partij en dat pretenderen we ook niet
When you assume, you make an ASS out of U and MEquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
Openingszin XXXX: "De politiek buigt zich over veel verschillende zaken, maar een essentieel thema
wordt consequent overgeslagen; de liefde."
En de naam "XXXX" insinueert natuurlijk ook politieke doeleinden.
Maarja..."assumption is the mother of all fuck-ups"
Die is nieuw maar hij is goedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
When you assume, you make an ASS out of U and ME
a) die is niet nieuw, die is al heel oudquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
Die is nieuw maar hij is goed
Ik ga even boodschappen doen.
Er bestaat anders wel vaak een voorliefde voor links of rechts...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We worden overal een politieke beweging genoemdDe naam is er juist een knipoog naar
'Ons' idee is dat we bóven de politiek staan, omdat liefde geen voorkeur voor links of rechts heeft
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:53 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
PS, sta jij nou op die foto?
Ik geef altijd richting aan, links of rechtsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Er bestaat anders wel vaak een voorliefde voor links of rechts...
a: voor mij wel nieuw dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
a) die is niet nieuw, die is al heel oud![]()
b) tot straks, wat ga je boodschappen?
Ik bedoel maar dat de conclusie gemakkelijk getrokken is dat jullie een politieke partij zijn(iets wat ik in google veelvuldig tegenkom) vanwege die dingen. Maar dat is dus nogal dom van ze.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We worden overal een politieke beweging genoemdDe naam is er juist een knipoog naar
'Ons' idee is dat we bóven de politiek staan, omdat liefde geen voorkeur voor links of rechts heeft
![]()
![]()
Errr...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:19 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, een recept wat uit koffie en scheermesjes bestaat?
Razorblade soup. With coffee garnishing
Nee, met een hoop melk en mierzoetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:22 schreef iamredleader het volgende:
I like my coffee the way I like women: black and razorsharp?
dan ben je een gerontofielquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je kickt op vrouwen van boven de 80...
is er iets serieus mis met je![]()
iiiieeeewwww
Of met een lepeltje erin?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, met een hoop melk en mierzoet![]()
Takes one to know one, ey?quote:
quote:
Nee, dan zou ik toch wel even schrikkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan met een arm om haar buik heen, zachtjes getrappel voelen![]()
Ik weet nergens vanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hihihi, wat een grappige discussie van Nem en IARL
[..]![]()
...... tenzij de ander dan in je oor ligt te snurken
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik toch wel even schrikken
[ afbeelding ]
Ha jij was het dus toch! Mijn collega deed me de groeten van Lotte en een vriendin van mij heet ook zo. Heb haar al gesmst maar bedacht net dat jij het natuurlijk was!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en ik helemaal naar de LUSH vanochtend, begon MaJo pas om 12:30 en dat redde ik niet
Neuh, zowel Tinuviel als ik snurken niet... maar wat Nemo later zal doen weet ik nog nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hihihi, wat een grappige discussie van Nem en IARL
[..]![]()
...... tenzij de ander dan in je oor ligt te snurken
![]()
Volgende week kun je gerust langskomen alleen is de kans erg klein dat ik er dan ook benquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:18 schreef iamredleader het volgende:jammer, PS!
Misschien dat ik volgende week ergens tijd heb, moet nog even kijken
Mijn vriend dus helaas wel.... dus ik slaap altijd met oordopjes in. Slaap er nog dieper door dan normaal dus da's wel lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, zowel Tinuviel als ik snurken niet... maar wat Nemo later zal doen weet ik nog nietEli snurkt wel, het heeft mij een paar keer wakker gemaakt!
Waarom denk je dat 'ie bij jullie mocht logeren?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, zowel Tinuviel als ik snurken niet... maar wat Nemo later zal doen weet ik nog nietEli snurkt wel, het heeft mij een paar keer wakker gemaakt!
Hm. Misschien moet ik mijn vriendschap met DaviniaHR en PhysicsRules maar eens goed onder de loep nemenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom denk je dat 'ie bij jullie mocht logeren?
Moet 'ie eens langs de dokter gaan. Daar is wat aan te doen. Is ook veel beter voor zijn eigen nachtrust.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend dus helaas wel.... dus ik slaap altijd met oordopjes in. Slaap er nog dieper door dan normaal dus da's wel lekker
Dus?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god, drie keer 'dus' in 1 post
Dan ga ik eerst uit eten in Haarlem en daarna mijn koffers inpakken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef iamredleader het volgende:
Ja, grapjas, ga jij maar lekker naar de States
Wat doe je trouwens vrijdagavond?
Ja, er schijnen van die neusplugjes te bestaan? Iemand tipte ons daar al over. Maar hij heeft er zelf volgens mij niet zo'n last van en ik ook niet...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet 'ie eens langs de dokter gaan. Daar is wat aan te doen. Is ook veel beter voor zijn eigen nachtrust.
Of zorgen dat zijn eerste woordje "IARL" isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm. Misschien moet ik mijn vriendschap met DaviniaHR en PhysicsRules maar eens goed onder de loep nemen
Neusplugjes, mondplaatjes, huigingreep en nog wat dingen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, er schijnen van die neusplugjes te bestaan? Iemand tipte ons daar al over.
En dat is dus de instinker.quote:Maar hij heeft er zelf volgens mij niet zo'n last van en ik ook niet...
quote:Een tennisbal in de rug van de pyjamajas naaien om te voorkomen dat de snurker op zijn rug gaat liggen.
Dat is wel een naaistreek om voor de gein te doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:42 schreef LadyBlack het volgende:zit toch even op een KNO-site te lezen over snurken, en één van de remedies die ze aanbevelen is
[..]
geen last meer van gesnurk, wel van een herniaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:42 schreef LadyBlack het volgende:zit toch even op een KNO-site te lezen over snurken, en één van de remedies die ze aanbevelen is
[..]
Eli spreekt al een paar woordjes, dus dat heeft helaas geen zin meerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of zorgen dat zijn eerste woordje "IARL" is
De vraag was meer naar MaJo gerichtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Dan ga ik eerst uit eten in Haarlem en daarna mijn koffers inpakken.
Dus wel een beetje aan MM?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De vraag was meer naar MaJo gericht
Ik ookquote:
Dat bleek anders nergens uit...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De vraag was meer naar MaJo gericht
Quoten doet wonderen dan...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:51 schreef iamredleader het volgende:
Mwoah, ik reageerde naar MaJo dat zij natuurlijk volgende week in de States zit. Met gelijk de vraag, je bent het weekend nog hier, heb je dan al plannen? En met name de vrijdagavond?
Ik had 'm reeds gezien. Kreatortopicsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, ga maar even hiernaartoe: Verliefd op mijn stiefzusje...
Nu ben ík de grap kwijt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De relatie die hier gelegd wordt gaat me wat ver...
Wat een suf dilemmaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:52 schreef iamredleader het volgende:
Mannen liever vrijgezel dan kaal
Wat vinden de heren in dit topic? Kaal of single?
Ik zou zeker weten liever kaal zijn. M'n relatie is me veelste belangrijk
Vul voor mij zelf maar in...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:52 schreef iamredleader het volgende:
Mannen liever vrijgezel dan kaal
Wat vinden de heren in dit topic? Kaal of single?
Ik zou zeker weten liever kaal zijn. M'n relatie is me veelste belangrijk
Doppio Espresso, per favor...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
Kan ik nog mensen een kopje koffie inschenken?
Ja, lekker!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
Graagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slechte grap in de spoilertekst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inderdaad, slechte grap.
Ik zag net tot mijn grote schrik dat ik al tegen de 24.000 posts aanhik!![]()
Toen had ik ook geen haar, dat was mijn ska-/skinhead-periode...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef iamredleader het volgende:
* MadMaster wil graag weer terug naar 1980, toen hij nog haar had![]()
Je ligt er zo'n 300 op mij voor...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inderdaad, slechte grap.
Ik zag net tot mijn grote schrik dat ik al tegen de 24.000 posts aanhik!
Heb je ooit haar gehad? Zo ja, pics or it didn't happenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Toen had ik ook geen haar, dat was mijn ska-/skinhead-periode...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Je ligt er zo'n 300 op mij voor...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef MadMaster het volgende:
YES!!!![]()
[..]
Dat wordt zuipen vanavond...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, mag mijn koffie als take-away?![]()
Ik ga nu naar de stort
Nu ik er zo over nadenk eigenlijk maar relatief kort...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb je ooit haar gehad? Zo ja, pics or it didn't happen
Vind je het gek dat je 24000 posts hebt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:19 schreef iamredleader het volgende:
SNELSOEMP!
Nee hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je 24000 posts hebt?
Praktisch familie dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]tot straks!
Over autorijden gesproken, komend weekend heb ik een proefrit in Leiderdorp, kennis van de vriend van m'n tante heeft een autootje te koop staan!
Opel Astra stationwagon
Ik woon er vlakbij. Ik heb uitzicht op de dagelijkse file iig.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Ja, practisch familie. Maar ben je dan dit weekend in de buurt van Leiderdorp? Want we gaan echt niet heel Nederland doorrijden
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Okay...even een revival van WTF???????????
Make-up pen voor vermoeide jongens
De doelgroep zal vooral de heaumeausensuele man zijn denk ik?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Okay...even een revival van WTF???????????
Make-up pen voor vermoeide jongens
Gap-year?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb inmiddels een redelijk spectrum aan haar-ervaring. Van lichtbruin-blond als klein kind, tot gitzwart als puber, tot gemillimeterd in mijn gap-year, gebleekt-blond-geel in 2000 naar aanleiding van een verloren weddenschap, en tegenwoordig donkerbruin en van goed kort tot middellang (maar zeker niet richting schouders of zo)
Nee hoor, ik heb een jaar in Israel gewoondquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gap-year?
Je bedoelt toevallig niet gabber-year?
Ooooooh, IARL bedoelt gay-yearquote:
Er stonden 3 plaatjes, de eerste was KISS, maar die zijn verdwenen zonder dat er een kruisje komt te staanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:02 schreef iamredleader het volgende:
MM:
die vent in dat eerste plaatje wordt er echt niet mooier op
die meid in het tweede plaatje moet hoognodig naar de kapper
Ik ook, de warme prak staat op tafel...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga aan het avondeten beginnen
Voorspelling:quote:DELFT - Concertorganisator Mojo Concerts verkoopt de toegangskaarten voor zijn concerten vanaf 1 januari 2009 alleen nog via internet en telefonisch
Nou gezellig, heb ik dus voor niets een kapitein achter de verbindingen weg getrokken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan is iedereen weg. En ik ben ook weg Cobra. Kraamvisite
Ja ik zou het nog goedmaken met jequote:
Heb je ook al iemand die je koffie of thee komt brengen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:01 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben vet stoer. Ik heb namelijk vanaf vandaag geen bureaustoel meer, maar een managersstoel![]()
Alvast een voorproefje op mijn glanzende carrière, hij zit in ieder geval heerlijk
nee, die heb ik net zelf gehaald. Hoewel ze af en toe zo gek zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ook al iemand die je koffie of thee komt brengen?
http://www.videojug.com/f(...)ilst-cuddling-in-bedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:20 schreef iamredleader het volgende:en weer terug, het was erg gezellig, maar omdat morgen de wekker weer vroeg afgaat voor een normale werkdag ben ik maar naar huis gekomen
Nu nog even douchen en dan lekker in bed kruipen met Tinuviel+Nemo.
Ik heb ook wel een mooi topic in de aanbieding: Vriendin wil niet normaal liggen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.videojug.com/f(...)ilst-cuddling-in-bed
De Superman FTW!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.videojug.com/f(...)ilst-cuddling-in-bed
Ik kreeg vandaag een herinnerings-sms over dat ik morgen beloofd had te helpen met sjouwen, was het weer vergetenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
En nu naar bed, morgen weer vroeg op
Die is vet jaquote:
Op zich geen gek idee maar klinkt wel een beetje als een girl's night outquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik zou het nog goedmaken met jezaterdags op het huis passen, zondag naar een amerika debat en maandag inpakken. Maar als je zin hebt kun je vrijdag meegaan
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zomaar eens een topic van Tongdat ik wel leuk vind.
Er staan echt leuke oude reclames in
Kennen jullie deze legendarische reclame nog ?
Goedemorgen
Wyccie, waarom geeft sinterklaas altijd mooiere en duurdere cadeaus aan kindertjes die toch al vaak mooie en dure cadeaus van hun ouders krijgen ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:49 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, dat van die spinazie vind ik niet zo erg. Het is natuurlijk wel gezond en maakt je wel op een bepaalde manier sterk.
Ik haat het om te liegen. Gisteren vroeg een kind iets over Sinterklaas en ik heb geen direct antwoord gegeven. Zelfs dat vind ik al liegen en voelde me er kut over, maar ik kan natuurlijk ook niet serieus aan zo'n kind gaan vertellen dat hij niet bestaat. Waar zijn ouders bij staan.![]()
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zich geen gek idee maar klinkt wel een beetje als een girl's night out
Anders zaterdag een minifilmarathon?
Inderdaad, als ik gewoon een nintendo had gekregen...quote:
Maar meedoen aan het Sinterklaasverhaal is niet echt kwaadwillig glashard liegen toch? Ik vind het pas erg om een kindje zomaar van zn Sinterklaasgeloof af te helpen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:49 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, dat van die spinazie vind ik niet zo erg. Het is natuurlijk wel gezond en maakt je wel op een bepaalde manier sterk.
Ik haat het om te liegen. Gisteren vroeg een kind iets over Sinterklaas en ik heb geen direct antwoord gegeven. Zelfs dat vind ik al liegen en voelde me er kut over, maar ik kan natuurlijk ook niet serieus aan zo'n kind gaan vertellen dat hij niet bestaat. Waar zijn ouders bij staan.![]()
Glashard niet. Maar het voelde toch wel kut, ik wist niet dat ik het zó erg vond om te liegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Maar meedoen aan het Sinterklaasverhaal is niet echt kwaadwillig glashard liegen toch? Ik vind het pas erg om een kindje zomaar van zn Sinterklaasgeloof af te helpen.
Graag, want nu is het ... VAKANTIE!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand anders nog een kop koffie?
Hm, ik sla even af, ik heb net een kop thee gehad met nog een plakje van de cake die ik vandeweek gebakken hadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand anders nog een kop koffie?
Wat voor cake heb je eigenlijk gemaakt?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, ik sla even af, ik heb net een kop thee gehad met nog een plakje van de cake die ik vandeweek gebakken hadHij is nog steeds lekker
Lekker! Dit weekend al naar de USA?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag, want nu is het ... VAKANTIE!!!
Cake met chocoladevlokjes erin en chocoladeglazuur eropquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor cake heb je eigenlijk gemaakt?
Dat kon slechter (Twentse uitdrukkingswijzequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Cake met chocoladevlokjes erin en chocoladeglazuur erop
Joa, t was best binnen te houdenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kon slechter (Twentse uitdrukkingswijze)
Een paar van de andere zinnen uit dat topic snap ik nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
kats van het rabat is zoiets als "helemaal van de leg"
* teamlead had ooit een twentse deerne als vriendin
Uit je hum of in de war....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat betekent "kats van het rabat"?
Kan hij ook helpen met "even de siebels in de ton gooien "?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uit je hum of in de war....
Ik heb het mijn vriend gevraagd
Ik vind het opzich niet zo erg maar ik moet niet een 3e wiel wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef MaJo het volgende:
Daar heb je wel een puntop dit moment gaat alleen Lotte mee dus dan is het misschien ook wat suf met z'n drieën
ik laat het weten als de groep groter wordt
Bambiquote:zaterdag komt anke al langs en aangezien zij van disney en meidenfilms houdt lijkt me dat ook niet zo'n goed idee![]()
Ja maar wat betekent dan de uitdrukking "even de uien in de ton gooien"? Zal toch wel iets meer betekenen dan dat...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou ook denken dat iemand daarmee siepels, dus uien, bedoelde hoor
Wel stoer dat je straks je halve huis zelf gebouwd hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, de nieuwe achterpui op de bovenverdieping zit erin. Mooi geworden
Gesloopt bedoel je?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel stoer dat je straks je halve huis zelf gebouwd hebt
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja maar wat betekent dan de uitdrukking "even de uien in de ton gooien"? Zal toch wel iets meer betekenen dan dat...
Overigens heb ik sinds net met een plugin mijn browser in het Plattduuts
Ik lees die tekst toch nauwelijks. Nu heb ik Ännern staan in plaats van Editquote:
Wordt het wel een mens of is dat ook nog niet zeker?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:44 schreef B.ertha het volgende:
Een hoogzwangere kennis van me was net aan de deur. Spannend
Ze weet nog niet wat het wordt en is over anderhalve week uitgerekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |