Hoezo dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ik je foto heb gezien, kan ik me jou helemaal niet meer in een koor voorstellen...
Nee, helaas.quote:
Oh, die van mn 'piercing' zeker. Die geeft inderdaad een zeer compleet beeld van mijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Die foto die je zelf gepost hebt. En ik ben het eens met MM
Ik denk de hele week al dat het een dag later isquote:
Neuh, en het zou nu toch niks meer uitmaken bij onsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken dat niemand hier condooms schijnt te gebruiken?
Die met je neuspiercing en een soort van headbangfoto met heel veel lang blond haar.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
En wat voor foto heb je dan gezien
Vervelend als je wilt slapen ja, maar jullie zullen ook wel heel erg blij zijn met zoveel goeie tekenen van leven toch!?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, en het zou nu toch niks meer uitmaken bij ons
Nemo doet inmiddels elke avond/nacht trap/schop, hetgeen Tinuviel niet altijd prettig vindtwordt ze namelijk soms wakker van... en ik dus ook
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Vervelend als je wilt slapen ja, maar jullie zullen ook wel heel erg blij zijn met zoveel goeie tekenen van leven toch!?
quote:Ik ben flink aan het duimen, de vrouw van onze dirigent is weer zwanger, maar ze is al op leeftijd en een jaar geleden heeft ze na 5 maanden een dood kindje gebaardToevallig zongen we toen net een Requiem, en dat is aan dat kindje opgedragen... dat was wel heel mooi. Maar ik hoop zo voor ze dat het dit keer goed gaat!
Ik zat me net af te vragen of Tuniviel al aan de augurk met slagroom is geslagen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
precies, ik geniet van elke trap of schop, want dat is m'n kindje daarbinnen!
![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of Tuniviel al aan de augurk met slagroom is geslagen?
Nee, en eigelijk heeft ze helemaal geen gekke eetgewoontes ontwikkeldquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat me net af te vragen of Tuniviel al aan de augurk met slagroom is geslagen?
quote:
Maar het slaat wel aan dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woops, XXXX is doorgedrongen tot de nationale pers (google "XXXX") alleen niet helemaal juist
We zijn geen Politieke Partij en dat pretenderen we ook niet
Openingszin XXXX: "De politiek buigt zich over veel verschillende zaken, maar een essentieel themaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woops, XXXX is doorgedrongen tot de nationale pers (google "XXXX") alleen niet helemaal juist
We zijn geen Politieke Partij en dat pretenderen we ook niet
When you assume, you make an ASS out of U and MEquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
Openingszin XXXX: "De politiek buigt zich over veel verschillende zaken, maar een essentieel thema
wordt consequent overgeslagen; de liefde."
En de naam "XXXX" insinueert natuurlijk ook politieke doeleinden.
Maarja..."assumption is the mother of all fuck-ups"
Die is nieuw maar hij is goedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
When you assume, you make an ASS out of U and ME
a) die is niet nieuw, die is al heel oudquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
Die is nieuw maar hij is goed
Ik ga even boodschappen doen.
Er bestaat anders wel vaak een voorliefde voor links of rechts...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We worden overal een politieke beweging genoemdDe naam is er juist een knipoog naar
'Ons' idee is dat we bóven de politiek staan, omdat liefde geen voorkeur voor links of rechts heeft
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:53 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
PS, sta jij nou op die foto?
Ik geef altijd richting aan, links of rechtsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Er bestaat anders wel vaak een voorliefde voor links of rechts...
a: voor mij wel nieuw dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
a) die is niet nieuw, die is al heel oud![]()
b) tot straks, wat ga je boodschappen?
Ik bedoel maar dat de conclusie gemakkelijk getrokken is dat jullie een politieke partij zijn(iets wat ik in google veelvuldig tegenkom) vanwege die dingen. Maar dat is dus nogal dom van ze.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We worden overal een politieke beweging genoemdDe naam is er juist een knipoog naar
'Ons' idee is dat we bóven de politiek staan, omdat liefde geen voorkeur voor links of rechts heeft
![]()
![]()
Errr...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:19 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, een recept wat uit koffie en scheermesjes bestaat?
Razorblade soup. With coffee garnishing
Nee, met een hoop melk en mierzoetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:22 schreef iamredleader het volgende:
I like my coffee the way I like women: black and razorsharp?
dan ben je een gerontofielquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je kickt op vrouwen van boven de 80...
is er iets serieus mis met je![]()
iiiieeeewwww
Of met een lepeltje erin?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, met een hoop melk en mierzoet![]()
Takes one to know one, ey?quote:
quote:
Nee, dan zou ik toch wel even schrikkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan met een arm om haar buik heen, zachtjes getrappel voelen![]()
Ik weet nergens vanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hihihi, wat een grappige discussie van Nem en IARL
[..]![]()
...... tenzij de ander dan in je oor ligt te snurken
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik toch wel even schrikken
[ afbeelding ]
Ha jij was het dus toch! Mijn collega deed me de groeten van Lotte en een vriendin van mij heet ook zo. Heb haar al gesmst maar bedacht net dat jij het natuurlijk was!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en ik helemaal naar de LUSH vanochtend, begon MaJo pas om 12:30 en dat redde ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |