Hier...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was er al een enorm assortiment, nog wel erg duur. Waar haal jij (leuke,) gratis spelletjes vandaan![]()
Lollige hockeyschoenen WG! Overigens heb ik ooit hockeyschoenen gehad van het merk Cruijffquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunstgras voetbalschoenen hebben niet echt hoge noppen:
[ afbeelding ]
edit: echo
Nog niet beter?quote:
Nee, ben nog maar thuis gebleven vandaag en ik kwam erachter dat de 2 huisartsen die hier zitten met z'n 2-en alleen op maan-, dins-, donder-, en vrijdag aanwezig zijnquote:
huisartsenpost bellen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ben nog maar thuis gebleven vandaag en ik kwam erachter dat de 2 huisartsen die hier zitten met z'n 2-en alleen op maan-, dins-, donder-, en vrijdag aanwezig zijn
Als je kickt op vrouwen van boven de 80...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na al die verhalen over thuishulp hier krijg ik bij het lezen van dit artikel toch een ander beld
http://www.telegraaf.nl/b(...)jaarden__.html?p=1,2
Ik heb toch niet gezegd wie Lotte Vonk is?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Fijn, met naam en toenaam in de SC
Deed ik het goed MM? En ik deed helemaal niet aan name-dropping. Je kan met mij gaan name-droppen nu!
Ben blij dat ik onlangs tegen een wat betere koers flink wat van dat nepgeld heb ingeslagen.quote:
Pagina 15, meest rechter kolom, bovenkant pagina...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb nog geen Metro te pakken gehad maar ik lees 'm zo even online.
- ik hoor enorme bende sirenesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom luister jij P2000 uit?
Niets te zien?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pagina 15, meest rechter kolom, bovenkant pagina...
Pfffquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, het is de Amsterdamse versie van de Metro. Niet de landelijke
Mierentietjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:46 schreef MadMaster het volgende:
Kolere, het is hier de SLOWCHAT, hebben jullie dat goed begrepen?
Ben je 2 uurtjes weg, vliegen de topics je om de oren...
[..]
Hier...
En Tim, bedankt voor de koala met mierentietjes, maar ook dat is niet mijn stijl...
Kwam ik iets te enthousiast over?quote:
Ja, daar zijn we hier niet van gediend. Dit is nog altijd de AKQ-KLBquote:
www.bugmenot.comquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:38 schreef wyccie het volgende:
Blegh, inloggen. Geen zin in. Zo toch maar naar het station en hopen dat er nog wat ligt.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef wyccie het volgende:
Nee, het is precies goed zo, MaJo!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we hier niet van gediend. Dit is nog altijd de AKQ-KLB
Het is natuurlijk gewoon een goede instelling![]()
Yupquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bakkie pleur anyone?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem, waarschijnlijk is er dit aan de hand: Kind (9) zwaargewond na ongeval A20
Ik had al zo'n vermoedenquote:tankwagen
Melk en suiker graagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bakkie pleur anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |