quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, mag mijn koffie als take-away?![]()
Ik ga nu naar de stort
Nu ik er zo over nadenk eigenlijk maar relatief kort...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb je ooit haar gehad? Zo ja, pics or it didn't happen
Vind je het gek dat je 24000 posts hebt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:19 schreef iamredleader het volgende:
SNELSOEMP!
Nee hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je 24000 posts hebt?
Praktisch familie dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]tot straks!
Over autorijden gesproken, komend weekend heb ik een proefrit in Leiderdorp, kennis van de vriend van m'n tante heeft een autootje te koop staan!
Opel Astra stationwagon
Ik woon er vlakbij. Ik heb uitzicht op de dagelijkse file iig.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Ja, practisch familie. Maar ben je dan dit weekend in de buurt van Leiderdorp? Want we gaan echt niet heel Nederland doorrijden
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Okay...even een revival van WTF???????????
Make-up pen voor vermoeide jongens
De doelgroep zal vooral de heaumeausensuele man zijn denk ik?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Okay...even een revival van WTF???????????
Make-up pen voor vermoeide jongens
Gap-year?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb inmiddels een redelijk spectrum aan haar-ervaring. Van lichtbruin-blond als klein kind, tot gitzwart als puber, tot gemillimeterd in mijn gap-year, gebleekt-blond-geel in 2000 naar aanleiding van een verloren weddenschap, en tegenwoordig donkerbruin en van goed kort tot middellang (maar zeker niet richting schouders of zo)
Nee hoor, ik heb een jaar in Israel gewoondquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gap-year?
Je bedoelt toevallig niet gabber-year?
Ooooooh, IARL bedoelt gay-yearquote:
Er stonden 3 plaatjes, de eerste was KISS, maar die zijn verdwenen zonder dat er een kruisje komt te staanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:02 schreef iamredleader het volgende:
MM:
die vent in dat eerste plaatje wordt er echt niet mooier op
die meid in het tweede plaatje moet hoognodig naar de kapper
Ik ook, de warme prak staat op tafel...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga aan het avondeten beginnen
Voorspelling:quote:DELFT - Concertorganisator Mojo Concerts verkoopt de toegangskaarten voor zijn concerten vanaf 1 januari 2009 alleen nog via internet en telefonisch
Nou gezellig, heb ik dus voor niets een kapitein achter de verbindingen weg getrokken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan is iedereen weg. En ik ben ook weg Cobra. Kraamvisite
Ja ik zou het nog goedmaken met jequote:
Heb je ook al iemand die je koffie of thee komt brengen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:01 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben vet stoer. Ik heb namelijk vanaf vandaag geen bureaustoel meer, maar een managersstoel![]()
Alvast een voorproefje op mijn glanzende carrière, hij zit in ieder geval heerlijk
nee, die heb ik net zelf gehaald. Hoewel ze af en toe zo gek zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ook al iemand die je koffie of thee komt brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |