Neuh, zowel Tinuviel als ik snurken niet... maar wat Nemo later zal doen weet ik nog nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hihihi, wat een grappige discussie van Nem en IARL
[..]![]()
...... tenzij de ander dan in je oor ligt te snurken
![]()
Volgende week kun je gerust langskomen alleen is de kans erg klein dat ik er dan ook benquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:18 schreef iamredleader het volgende:jammer, PS!
Misschien dat ik volgende week ergens tijd heb, moet nog even kijken
Mijn vriend dus helaas wel.... dus ik slaap altijd met oordopjes in. Slaap er nog dieper door dan normaal dus da's wel lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, zowel Tinuviel als ik snurken niet... maar wat Nemo later zal doen weet ik nog nietEli snurkt wel, het heeft mij een paar keer wakker gemaakt!
Waarom denk je dat 'ie bij jullie mocht logeren?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, zowel Tinuviel als ik snurken niet... maar wat Nemo later zal doen weet ik nog nietEli snurkt wel, het heeft mij een paar keer wakker gemaakt!
Hm. Misschien moet ik mijn vriendschap met DaviniaHR en PhysicsRules maar eens goed onder de loep nemenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom denk je dat 'ie bij jullie mocht logeren?
Moet 'ie eens langs de dokter gaan. Daar is wat aan te doen. Is ook veel beter voor zijn eigen nachtrust.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend dus helaas wel.... dus ik slaap altijd met oordopjes in. Slaap er nog dieper door dan normaal dus da's wel lekker
Dus?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god, drie keer 'dus' in 1 post
Dan ga ik eerst uit eten in Haarlem en daarna mijn koffers inpakken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef iamredleader het volgende:
Ja, grapjas, ga jij maar lekker naar de States
Wat doe je trouwens vrijdagavond?
Ja, er schijnen van die neusplugjes te bestaan? Iemand tipte ons daar al over. Maar hij heeft er zelf volgens mij niet zo'n last van en ik ook niet...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet 'ie eens langs de dokter gaan. Daar is wat aan te doen. Is ook veel beter voor zijn eigen nachtrust.
Of zorgen dat zijn eerste woordje "IARL" isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm. Misschien moet ik mijn vriendschap met DaviniaHR en PhysicsRules maar eens goed onder de loep nemen
Neusplugjes, mondplaatjes, huigingreep en nog wat dingen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, er schijnen van die neusplugjes te bestaan? Iemand tipte ons daar al over.
En dat is dus de instinker.quote:Maar hij heeft er zelf volgens mij niet zo'n last van en ik ook niet...
quote:Een tennisbal in de rug van de pyjamajas naaien om te voorkomen dat de snurker op zijn rug gaat liggen.
Dat is wel een naaistreek om voor de gein te doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:42 schreef LadyBlack het volgende:zit toch even op een KNO-site te lezen over snurken, en één van de remedies die ze aanbevelen is
[..]
geen last meer van gesnurk, wel van een herniaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:42 schreef LadyBlack het volgende:zit toch even op een KNO-site te lezen over snurken, en één van de remedies die ze aanbevelen is
[..]
Eli spreekt al een paar woordjes, dus dat heeft helaas geen zin meerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of zorgen dat zijn eerste woordje "IARL" is
De vraag was meer naar MaJo gerichtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Dan ga ik eerst uit eten in Haarlem en daarna mijn koffers inpakken.
Dus wel een beetje aan MM?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De vraag was meer naar MaJo gericht
Ik ookquote:
Dat bleek anders nergens uit...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De vraag was meer naar MaJo gericht
Quoten doet wonderen dan...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:51 schreef iamredleader het volgende:
Mwoah, ik reageerde naar MaJo dat zij natuurlijk volgende week in de States zit. Met gelijk de vraag, je bent het weekend nog hier, heb je dan al plannen? En met name de vrijdagavond?
Ik had 'm reeds gezien. Kreatortopicsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, ga maar even hiernaartoe: Verliefd op mijn stiefzusje...
Nu ben ķk de grap kwijt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De relatie die hier gelegd wordt gaat me wat ver...
Wat een suf dilemmaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:52 schreef iamredleader het volgende:
Mannen liever vrijgezel dan kaal
Wat vinden de heren in dit topic? Kaal of single?
Ik zou zeker weten liever kaal zijn. M'n relatie is me veelste belangrijk
Vul voor mij zelf maar in...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:52 schreef iamredleader het volgende:
Mannen liever vrijgezel dan kaal
Wat vinden de heren in dit topic? Kaal of single?
Ik zou zeker weten liever kaal zijn. M'n relatie is me veelste belangrijk
Doppio Espresso, per favor...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
Kan ik nog mensen een kopje koffie inschenken?
Ja, lekker!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
Graagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slechte grap in de spoilertekst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inderdaad, slechte grap.
Ik zag net tot mijn grote schrik dat ik al tegen de 24.000 posts aanhik!![]()
Toen had ik ook geen haar, dat was mijn ska-/skinhead-periode...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef iamredleader het volgende:
* MadMaster wil graag weer terug naar 1980, toen hij nog haar had![]()
Je ligt er zo'n 300 op mij voor...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inderdaad, slechte grap.
Ik zag net tot mijn grote schrik dat ik al tegen de 24.000 posts aanhik!
Heb je ooit haar gehad? Zo ja, pics or it didn't happenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Toen had ik ook geen haar, dat was mijn ska-/skinhead-periode...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Je ligt er zo'n 300 op mij voor...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef MadMaster het volgende:
YES!!!![]()
[..]
Dat wordt zuipen vanavond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |