http://www.videojug.com/f(...)ilst-cuddling-in-bedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:20 schreef iamredleader het volgende:en weer terug, het was erg gezellig, maar omdat morgen de wekker weer vroeg afgaat voor een normale werkdag ben ik maar naar huis gekomen
Nu nog even douchen en dan lekker in bed kruipen met Tinuviel+Nemo.
Ik heb ook wel een mooi topic in de aanbieding: Vriendin wil niet normaal liggen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.videojug.com/f(...)ilst-cuddling-in-bed
De Superman FTW!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.videojug.com/f(...)ilst-cuddling-in-bed
Ik kreeg vandaag een herinnerings-sms over dat ik morgen beloofd had te helpen met sjouwen, was het weer vergetenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
En nu naar bed, morgen weer vroeg op
Die is vet jaquote:
Op zich geen gek idee maar klinkt wel een beetje als een girl's night outquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik zou het nog goedmaken met jezaterdags op het huis passen, zondag naar een amerika debat en maandag inpakken. Maar als je zin hebt kun je vrijdag meegaan
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zomaar eens een topic van Tongdat ik wel leuk vind.
Er staan echt leuke oude reclames in
Kennen jullie deze legendarische reclame nog ?
Goedemorgen
Wyccie, waarom geeft sinterklaas altijd mooiere en duurdere cadeaus aan kindertjes die toch al vaak mooie en dure cadeaus van hun ouders krijgen ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:49 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, dat van die spinazie vind ik niet zo erg. Het is natuurlijk wel gezond en maakt je wel op een bepaalde manier sterk.
Ik haat het om te liegen. Gisteren vroeg een kind iets over Sinterklaas en ik heb geen direct antwoord gegeven. Zelfs dat vind ik al liegen en voelde me er kut over, maar ik kan natuurlijk ook niet serieus aan zo'n kind gaan vertellen dat hij niet bestaat. Waar zijn ouders bij staan.![]()
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zich geen gek idee maar klinkt wel een beetje als een girl's night out
Anders zaterdag een minifilmarathon?
Inderdaad, als ik gewoon een nintendo had gekregen...quote:
Maar meedoen aan het Sinterklaasverhaal is niet echt kwaadwillig glashard liegen toch? Ik vind het pas erg om een kindje zomaar van zn Sinterklaasgeloof af te helpen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:49 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, dat van die spinazie vind ik niet zo erg. Het is natuurlijk wel gezond en maakt je wel op een bepaalde manier sterk.
Ik haat het om te liegen. Gisteren vroeg een kind iets over Sinterklaas en ik heb geen direct antwoord gegeven. Zelfs dat vind ik al liegen en voelde me er kut over, maar ik kan natuurlijk ook niet serieus aan zo'n kind gaan vertellen dat hij niet bestaat. Waar zijn ouders bij staan.![]()
Glashard niet. Maar het voelde toch wel kut, ik wist niet dat ik het zó erg vond om te liegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Maar meedoen aan het Sinterklaasverhaal is niet echt kwaadwillig glashard liegen toch? Ik vind het pas erg om een kindje zomaar van zn Sinterklaasgeloof af te helpen.
Graag, want nu is het ... VAKANTIE!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand anders nog een kop koffie?
Hm, ik sla even af, ik heb net een kop thee gehad met nog een plakje van de cake die ik vandeweek gebakken hadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand anders nog een kop koffie?
Wat voor cake heb je eigenlijk gemaakt?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, ik sla even af, ik heb net een kop thee gehad met nog een plakje van de cake die ik vandeweek gebakken hadHij is nog steeds lekker
Lekker! Dit weekend al naar de USA?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag, want nu is het ... VAKANTIE!!!
Cake met chocoladevlokjes erin en chocoladeglazuur eropquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor cake heb je eigenlijk gemaakt?
Dat kon slechter (Twentse uitdrukkingswijzequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Cake met chocoladevlokjes erin en chocoladeglazuur erop
Joa, t was best binnen te houdenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kon slechter (Twentse uitdrukkingswijze)
Een paar van de andere zinnen uit dat topic snap ik nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
kats van het rabat is zoiets als "helemaal van de leg"
* teamlead had ooit een twentse deerne als vriendin
Uit je hum of in de war....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat betekent "kats van het rabat"?
Kan hij ook helpen met "even de siebels in de ton gooien "?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uit je hum of in de war....
Ik heb het mijn vriend gevraagd
Ik vind het opzich niet zo erg maar ik moet niet een 3e wiel wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef MaJo het volgende:
Daar heb je wel een puntop dit moment gaat alleen Lotte mee dus dan is het misschien ook wat suf met z'n drieën
ik laat het weten als de groep groter wordt
Bambiquote:zaterdag komt anke al langs en aangezien zij van disney en meidenfilms houdt lijkt me dat ook niet zo'n goed idee![]()
Ja maar wat betekent dan de uitdrukking "even de uien in de ton gooien"? Zal toch wel iets meer betekenen dan dat...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou ook denken dat iemand daarmee siepels, dus uien, bedoelde hoor
Wel stoer dat je straks je halve huis zelf gebouwd hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, de nieuwe achterpui op de bovenverdieping zit erin. Mooi geworden
Gesloopt bedoel je?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel stoer dat je straks je halve huis zelf gebouwd hebt
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja maar wat betekent dan de uitdrukking "even de uien in de ton gooien"? Zal toch wel iets meer betekenen dan dat...
Overigens heb ik sinds net met een plugin mijn browser in het Plattduuts
Ik lees die tekst toch nauwelijks. Nu heb ik Ännern staan in plaats van Editquote:
Wordt het wel een mens of is dat ook nog niet zeker?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:44 schreef B.ertha het volgende:
Een hoogzwangere kennis van me was net aan de deur. Spannend
Ze weet nog niet wat het wordt en is over anderhalve week uitgerekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |