Eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:05 schreef wyccie het volgende:
Op zich zijn dit, denk ik, wel studies waar je ook op latere leeftijd nog mee kunt beginnen, toch?
Je kunt ook zeggen 'ik wil eerst 15 jaar voor de tv werken en daarna theater doen'. Of andersom natuurlijk.
Neehee, tv én theater.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Brandende politievrouw?
Dat vind ik een interessant, maar onwijs lastig ideequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak een lijstje met mogelijke banen/posities die je op DIT moment zou kunnen krijgen als je je voorstelt dat je die studie al afgemaakt hebt.
quote:
Ga jij er maar eens een dagje echt op lopen op straat, dan hoor ik wel of je nog hetzelfde denkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
Van die nieuwe kunstgras voetbalschoenen gekocht vandaag he...
maar die zitten zo lekker dat ik ze eigenlijk bijna wel als gewone dagelijkse schoenen zou willen gaan gebruiken
Je bent 17 en al in Cali geweest. Ik zweer je (wollah!) dat jij vóór je 25e nog zeker 2x in Cali geweest bent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat vind ik een interessant, maar onwijs lastig ideeIk ga daar inderdaad eens over na denken
Ik denk nu wel dat het inderdaad London Metropolitan wordt, en dan vanaf daar maar eens kijken of ze aan exchange doen en anders heb ik nog mijn masters/de rest van mijn leven voor cali. Hoop ik. Au, het doet wel pijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:05 schreef wyccie het volgende:
Op zich zijn dit, denk ik, wel studies waar je ook op latere leeftijd nog mee kunt beginnen, toch?
Je kunt ook zeggen 'ik wil eerst 15 jaar voor de tv werken en daarna theater doen'. Of andersom natuurlijk.
kunstgrasschoenen:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga jij er maar eens een dagje echt op lopen op straat, dan hoor ik wel of je nog hetzelfde denkt.
Op asfalt lopen nopppen echt niet prettig.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent 17 18 en al 2x in Cali geweest. Ik zweer je (wollah!) dat jij vóór je 25e nog zeker 2x in Cali geweest bent.
Kunstgras voetbalschoenen hebben niet echt hoge noppen:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga jij er maar eens een dagje echt op lopen op straat, dan hoor ik wel of je nog hetzelfde denkt.
Op asfalt lopen nopppen echt niet prettig.
Damn, er gaat een goede moeder aan mij verloren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga ook slapen (en piekeren)
ik sta bij jullie in het krijt, wycc en Nem
oh en vergeet morgen niet de metro te pakken![]()
Jup.. lekker zacht enzo. En nog eens relatief goed voor het milieu gezien waarvan ze (het lederen gedeelte dan) gemaakt zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ow, ik ben een voetbaln00b.![]()
Dat lijkt mij inderdaad lekker lopen!
Sorry, mijn slabbetje hangt nog te drogen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:11 schreef Etcetera het volgende:
wyccie je hebt me ondergekwijld
oh nee, PS heeft het opgevangen![]()
![]()
Alleen als de spitsen op zijn .quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga ook slapen (en piekeren)
ik sta bij jullie in het krijt, wycc en Nem
oh en vergeet morgen niet de metro te pakken![]()
kan gebeurenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, mijn slabbetje hangt nog te drogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |