quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Mijn laatste post.quote:Want denk je Zg. spreekt emokid de waarheid of is hij de lolbörek aan het uithangen?
Coole köy.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:36 schreef emokid het volgende:
Ow ja, over Suvarli:
http://www.flickr.com/photos/suvarli/
Onze koy straight represent in Adiyaman! Toevallig is trouwens die uploader bij Flickr de man van mijn tante.Wonen ook niet veel mensen.
Geruchten gaan dat ze al een vrouw voor me hebben uitgekozen dus het is best spannend allemaal.
De tweede van rechts op de zesde foto is best oké.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:36 schreef emokid het volgende:
Ow ja, over Suvarli:
http://www.flickr.com/photos/suvarli/
Onze koy straight represent in Adiyaman! Toevallig is trouwens die uploader bij Flickr de man van mijn tante.Wonen ook niet veel mensen.
Geruchten gaan dat ze al een vrouw voor me hebben uitgekozen dus het is best spannend allemaal.
Even 2 seconden...quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:36 schreef IHVK het volgende:
Kan jij hem Centraal zetten Zargon, of moet ik het aan de GC mods vragen?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De tweede van rechts op de zesde foto is best oké.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:36 schreef emokid het volgende:
Wat een switch. Drie weken terug liep je nog met een brandende Turkse vlag als avatar rond te posten.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een switch. Drie weken terug liep je nog met een brandende Turkse vlag als avatar rond te posten.
Mayspeys. Hahahahahahahahaha.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:50 schreef Triggershot het volgende:
Sizde mayspeys varmi? Yoksa hemen yapan sizi nakavt vururum Emin Allah.
Yog, ben Feysbug'a üyeyem.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:50 schreef Triggershot het volgende:
Je Turks gaat duidelijk vooruit Trigger.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:50 schreef Triggershot het volgende:
Kemalist Kafir seniquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god!quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een switch. Drie weken terug liep je nog met een brandende Turkse vlag als avatar rond te posten.
Zekeriyya Beyaz nerde?!quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef IHVK het volgende:
Feysbug caiz midir?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kemalist Kafir seniwtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee man.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kemalist Kafir seniGavur bebesi klinkt ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een gearresteerde bayhan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Triggershot, wie is dat in je avatar?
Hij is wel blij met zijn raki.quote:
Toen ik het voor het eerst zag dacht ik dat het een Shia-prediker/-geestelijke à la Hassanain Rajabali was.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
serieus, maar zou je nie denken he.
Je zit er een klein beetje naastquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Toen ik het voor het eerst zag dacht ik dat het een Shia-prediker/-geestelijke à la Hassanain Rajabali was.
Tsja.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zit er een klein beetje naast
Zeg je het tegen jezelf dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sana mi kaldi bana kafir demek.
Naar men zegt is Emel uitgehuwelijkt en woont ze nu in een bergdorp in Turkije waar ze niet over internet kan beschikken. Zij was de motor (en topicvuller) achter de voorgaande topics. Nu zij weg is, tsja... Je ziet het resultaat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:32 schreef Triggershot het volgende:
Heeft een halfjaar voor het andere topic geduurd om te vullen?
quote:
Mooi dan kan je bij mij 'wacht op zarGon' plaatsenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze OP moet sowieso op de schop, maar ik heb nog beloofd een WFL-FB OP te maken aan Trigger. Je kunt nu in ieder geval 3 woorden posten die jou omschrijven, zet ik dat erbij. Trigger staat er ook niet bij geloof ik, hij kan er ook bij.
Aleykum selamquote:Bu arada, Trigger, Ebru'dan selam.,
.
Ze heeft veeeeeel over Turkije te vertellen, ga haar eens verwijzenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ze de oude glorieuze dagen van deze topics kan laten herleven is ze welkom.
3 woorden maarquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze OP moet sowieso op de schop, maar ik heb nog beloofd een WFL-FB OP te maken aan Trigger. Je kunt nu in ieder geval 3 woorden posten die jou omschrijven, zet ik dat erbij. Trigger staat er ook niet bij geloof ik, hij kan er ook bij.
Hoe letterlijk moet ik die 3 woorden nemen? Als ik de huidige OP bekijk dan zijn het er wel iets meer dan 3 woorden per persoon. Ik had graag deze gewildquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:46 schreef zarGon het volgende:
In de OP wordt je opgenomen met 3 woorden die jou omschrijven en je usericon.
quote:Een onmogelijk figuur waarmee je alle kanten op kan.
Is goed, jij wordt dan opgenomen met die woorden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe letterlijk moet ik die 3 woorden nemen? Als ik de huidige OP bekijk dan zijn het er wel iets meer dan 3 woorden per persoon. Ik had graag deze gewild
[..]
Hmmm?Wat?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ze de oude glorieuze dagen van deze topics kan laten herleven is ze welkom.
wat denk je dat er gebeurt is dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:01 schreef ClioSporT het volgende:
Birine bi etek giydirelimde burasi hep canli kalsin. Iemand die zich aangesproken voelt ? Waar is mine heen, toch niet gebeurt wat ik denk he
Jij vroeg iets, wij gaven antwoord en toen moest jij weg. Je kunt de discussie hier weer beginnen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:40 schreef Min-e het volgende:
Wat is er met de discussie gebeurd die we eerder hadden opgestart?
Vertel ik je later nog wel, ellenlang verhaal is het.quote:
En welke kant zijn jullie daarna opgegaan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij vroeg iets, wij gaven antwoord en toen moest jij weg. Je kunt de discussie hier weer beginnen.
Toen jij weg was, is de discussie ook gestopt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
En welke kant zijn jullie daarna opgegaan?
Vrezen voor de 10e week, verder wel te doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel ik je later nog wel, ellenlang verhaal is het..
Yours?
Ik weet niet wie dat is, maar ze moet een grote indruk op jullie hebben achtergelaten! (hulde aan haar wie het dan ook moge zijnquote:
Zij was de enige vrouw die postte, aldus de herinneringen aan haar van het mannenvolk hier.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, maar ze moet een grote indruk op jullie hebben achtergelaten! (hulde aan haar wie het dan ook moge zijn)
Daarom zoeken we zo snel een vervanger?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, maar ze moet een grote indruk op jullie hebben achtergelaten! (hulde aan haar wie het dan ook moge zijn)
Ik dacht even dat je je verkrachter had ontmoet en moest trouwen. Maar goed je bent er weer..quote:
Put er to the test.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee, Emel moet je beleven. Min-e valt nog te bezien, houdt ze het wel vol?.
Kolay gelsin, Allah yardimcin olsun. Week 10 gaat men jou beoordelen of iets dergelijks? Of lever je je documenten dan in?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrezen voor de 10e week, verder wel te doen
Mannen, zo voorspelbaarquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij was de enige vrouw die postte, aldus de herinneringen aan haar van het mannenvolk hier.
Welke voorstel, ik ben nieuw hier...quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:48 schreef Min-e het volgende:
En meneer Triggerschot, wat vind jij ervan van dat wetsvoorstel, denk te lezen in vorige deel van dit topic?
Allah razi olsun, combi van beidenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kolay gelsin, Allah yardimcin olsun. Week 10 gaat men jou beoordelen of iets dergelijks? Of lever je je documenten dan in?
worden ze sterker van. What doesnt kill you makes you strongerquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe ik Emel aan het lastigvallen was. Doe maar niet..
Gaat heen, ben net thuis, werkquote:
Ze? Ik heb hier even hardop om moeten lachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
worden ze sterker van. What doesnt kill you makes you stronger
Watquote:
Het zijn er 600quote:
want?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ze? Ik heb hier even hardop om moeten lachen
Je klinkt als een oude bittere zuurpruim.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jongetjes als jullie eet ik als amuse voor het ontbijt
dikkat et bogazinda kalmiimquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
oh plz, wij hebben Yvonne en Emel overleefd, wat heb jij te biedenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik eet jou, anytime beeb.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ieder zo zijn stijl... maar waarom beginnen jullie niet eens om het goede voorbeeld te geven?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar introduceer je eens even Min-e. Je kwam namelijk nogal met de deur in huis vallen.
Ik geloof niet aan de reacties te zien dat dat ongeschonden is verlopenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
oh plz, wij hebben Yvonne en Emel overleefd, wat heb jij te bieden
Hallo, mooie schoenen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:00 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ieder zo zijn stijl... maar waarom beginnen jullie niet eens om het goede voorbeeld te geven?
Eerste indruk, 2e indruk, zegt niet veel, vraagt om een herdrukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik geloof niet aan de reacties te zien dat dat ongeschonden is verlopen
Ik heb helemaal geen schoenen aan! Enne neuken, dat doen nette, eerzame turkse meisjes niet, dan wil niemand ze meer snap je?quote:
Hmmmz, net nieuw en je steelt al m'n tekstenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je klinkt als een oude bittere zuurpruim.
Kom nou, we weten allemaal dat jij een oude fiets bent. Perfect leermateriaal voor mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen schoenen aan! Enne neuken, dat doen nette, eerzame turkse meisjes niet, dan wil niemand ze meer snap je?
Het zit wel diep hè? Is je ex er met een Turkse schone vandoor gegaan ofzo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen schoenen aan! Enne neuken, dat doen nette, eerzame turkse meisjes niet, dan wil niemand ze meer snap je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne heeft een nieuwe pupilquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmmz, net nieuw en je steelt al m'n teksten
Klinkt goed
anaal natuurlijk.. ooooh wat dom..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tam sapiksinquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom nou, we weten allemaal dat jij een oude fiets bent. Perfect leermateriaal voor mij.
Dat is een originalquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmmz, net nieuw en je steelt al m'n teksten
Klinkt goed
Ja, hartstikke, maar nu ben ik moequote:
Ik ben ouder, do the mathquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat is een originalWiens octrooi was eerder denk je?
Dus ik krijg ze allemaal binnenkort?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hartstikke, maar nu ben ik moe
Afz:
je teyze
Teyze? Ebe!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hartstikke, maar nu ben ik moe
Afz:
je teyze
Ah, je bent een roestig barrel dat al heel wat kilometers op de teller heeft?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Leren? Vrees dat je die achterstand nooit meer in kunt halen
Ik ben Trig's lievelings teyzequote:
que?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Leren? Vrees dat je die achterstand nooit meer in kunt halen
We hebben het nu over jouw trieste studieprestaties!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, je bent een roestig barrel dat al heel wat kilometers op de teller heeft?
Ah, do tellquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
We hebben het nu over jouw trieste studieprestaties!
Beetje agressief tegen mijn collega, no?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Foutje (dat quoten moet ik nog onder de knie krijgen) was voor leergierige scholier bedoeld
Jij moet echt eens zonodig genomen worden. Goddome, wat klink jij als een ijzige trut.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
We hebben het nu over jouw trieste studieprestaties!
Ik word (uit)gelokt,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje agressief tegen mijn collega, no?
Samenscholen he? Dat heb ik weleens op Discovery gezien dat doen kleine visjes ook als ze zich bedreigd voelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje agressief tegen mijn collega, no?
Ik heb ook wel eens dingen gezien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Samenscholen he? Dat heb ik weleens op Discovery gezien dat doen kleine visjes ook als ze zich bedreigd voelen
selfexcusesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik word (uit)gelokt,. Ze is gewoon een oude snoeperd,
!
Heul nie,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Samenscholen he? Dat heb ik weleens op Discovery gezien dat doen kleine visjes ook als ze zich bedreigd voelen
Je ziet nu in de ontgroeningsfase. Dit doen we met alle chickies die ons territorium voor het eerst betreden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
En dat zit je dwars? Altijd maar toekijken en nooit eens zelf in actie kunnen komen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dingen gezien..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*Speeltje afpakt*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je ziet nu in de ontgroeningsfase. Dit doen we met alle chickies die ons territorium betreden.![]()
Yvonne staat wrs achter haarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je ziet nu in de ontgroeningsfase. Dit doen we met alle chickies die ons territorium voor het eerst betreden.![]()
Ja, het zit mij dwars. En vergeet niet, ik heb al heel wat opgespaard voor jou, jij guitig zaadcontainertje van me.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
En dat zit je dwars? Altijd maar toekijken en nooit eens zelf in actie kunnen komen?
Vrouwen zijn solidair, er is genoeg voor ons tweeen zo te zien, kunnen we nog best lol aan beleven volgens mijquote:
Wat een ranzige gedachten allemaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vrouwen zijn solidair, er is genoeg voor ons tweeen zo te zien, kunnen we nog best lol aan beleven volgens mij
Jij staat 'echt al tijden droog h`equote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een ranzige gedachten allemaal..
Die zinnen van jou beginnen nu wel erg psychopatisch-erotische proporties aan te nemen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, het zit mij dwars. En vergeet niet, ik heb al heel wat opgespaard voor jou, jij guitig zaadcontainertje van me.
Zie boven jequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die zinnen van jou beginnen nu wel erg psychopatisch-erotische proporties aan te nemen.
Aganigi naganikiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:32 schreef Min-e het volgende:
Was dat het nou? Viel me tegen, misschien waren mijn verwachtingen te hoog...
Bosjewieken he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De mond gesnoerd.Het lijkt wel een dictatuur.
Whehehe!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij staat 'echt al tijden droog h`e
Dit lijkt mij trouwens een mooie usericon voor jou:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De mond gesnoerd.Het lijkt wel een dictatuur.
In ieder geval geen Turkse.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij is Min-e Marokkaanse, dus zal ze je niet begrijpen.
Ik vind het zo sneu om je enige hoop de grond in te borenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe!
Min-e komt mij zo een handje helpen.
Had je die opgeslagen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit lijkt mij trouwens een mooie usericon voor jou:
[ afbeelding ]
Nee hoor, Turkse zuster.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij is Min-e Marokkaanse, dus zal ze je niet begrijpen.
: ' (.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu om je enige hoop de grond in te boren(vernietigen van kleine jongens dromen is noot mijn intentie geweest, ik hoop dat Alllah me het vergeeft, mocht ik andere gedachten hebben opgewekt)
Nee, net zelf even geknipt. Moest er even aan denken bij het zien van je nick.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je die opgeslagen?Ik heb 'm zelf niet meer eens.
Echt niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu om je enige hoop de grond in te boren(vernietigen van kleine jongens dromen is noot mijn intentie geweest, ik hoop dat Alllah me het vergeeft, mocht ik andere gedachten hebben opgewekt)
Kusje poppedop, iyi geceler.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt niet?
Het is mijn drijfveer in dit leven
Heren, ik wens jullie nog veel succes met de dame,
deze tante gaat pitten
Whehequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt niet?
deze tante gaat pitten
Ik snap nu dat ze idolaat van je zijn, hmmm misschien heb ik ook wel een nieuwe hobby gevonden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt niet?
deze tante gaat pitten
İyi uykular.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt niet?
deze tante gaat pitten
IK ZOU MAAR OPPASSEN MET JE GROTE MOND TEGEN HAAR, JA?!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
So hey, dat klinkt doorgewinterd.
Sounds like a cockteaser.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:49 schreef Min-e het volgende:
[quote]Op dinsdag 21 oktober 2008 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
So hey, dat klinkt doorgewinterd.
[/quote
I never kiss and tell
Je hoeft je niet buitengesloten te voelen, na morgen kan ik zeggen dat wij ook een geschiedenis hebbenquote:
Ik pas wel op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK ZOU MAAR OPPASSEN MET JE GROTE MOND TEGEN HAAR, JA?!
Post geschiedenis welteverstaan dan he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hoeft je niet buitengesloten te voelen, na morgen kan ik zeggen dat wij ook een geschiedenis hebben
Wees eens een beetje monogaam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hoeft je niet buitengesloten te voelen, na morgen kan ik zeggen dat wij ook een geschiedenis hebben
Ik sta best graag in het middelpunt hoor, maar ik ben ook bereid "the limelight" te delen, jullie zijn allemaal turken dus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar je bent dus Turkse? Ik meen me te herinneren dat je in een topic zei dat je Marokkaanse was. Maar ik verwar je dus met iemand anders.
Jij zal altijd mijn eerste blijvenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wees eens een beetje monogaam.
Jij eerst.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik sta best graag in het middelpunt hoor, maar ik ben ook bereid "the limelight" te delen, jullie zijn allemaal turken dus?
Geef eens antwoord. Wat is jouw afkomst?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:03 schreef Min-e het volgende:
Zijn jullie in slaap gesukkeld ofzo? Mijn aandacht verslapt....ik heb wel stimulans nodig
ayip ayipquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:03 schreef Min-e het volgende:
Zijn jullie in slaap gesukkeld ofzo? Mijn aandacht verslapt....ik heb wel stimulans nodig
Allah yardimcisi olsun bununla evlenene.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze is wel omslachtig. Het zal je vrouw maar zijn. Brrr... Düsünmek bile istemiyorum.![]()
Ja, kom op Min-e. Dan kunnen we je in een hokje plaatsen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef eens antwoord. Wat is jouw afkomst?
Nou die deed het hem hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:05 schreef zarGon het volgende:
Ik heb je net trouwens uitgemaakt voor leugenaar.
Turkce kelime kullanmadi, butun cevaplar Hollandaca. Soruncada cevap vermeyip konuyu degistiriyor. Onceki topicte bilerek AKP'mi CHP'mi diye sordum, onada tam cevap vermedi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:06 schreef ClioSporT het volgende:
Turk olabilir, bu sekil hollandaca yazan bi marokkaan daha gormedim hayatimda. lol
Nerelisin?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nou die deed het hem hoor![]()
Komt ie : evet turkum ve siz?
Evlenmek?? Dat is zooooo uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allah yardimcisi olsun bununla evlenene.
Er is geen onderwerp, we zitten hier met allemaal mannen. Als er een onderwerp is, is het geen onderwerp wat ons allen boeit. Kortom: dood ende verderf in het topic.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:10 schreef Triggershot het volgende:
Dat het topic nu om 1 persoon draait , Wallah mashallah yani
Dat jij het als een moeilijk woord bestempeld, zegt iets over jou.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat moeilijke woord heb je moeten opzoeken he?
Evet, benim bazi soylediklerime cevap vermedi zaten (turkce). yada sevmiyor beni oda olabilirquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkce kelime kullanmadi, butun cevaplar Hollandaca. Soruncada cevap vermeyip konuyu degistiriyor. Onceki topicte bilerek AKP'mi CHP'mi diye sordum, onada tam cevap vermedi.
gaat anders wel heel snel dit topicquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is geen onderwerp, we zitten hier met allemaal mannen. Als er een onderwerp is, is het geen onderwerp wat ons allen boeit. Kortom: dood ende verderf in het topic.
Hallo, doe ik mijn best om cultureelverantwoorde onderwerpen te bespreken op een enigszins aanvaardbaar niveau en het enige waar het op uit draait is of ik turks ben... pfffquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is geen onderwerp, we zitten hier met allemaal mannen. Als er een onderwerp is, is het geen onderwerp wat ons allen boeit. Kortom: dood ende verderf in het topic.
nou boundaries for some attention? sad sadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Evet, benim bazi soylediklerime cevap vermedi zaten (turkce). yada sevmiyor beni oda olabilir![]()
Son test yapalim. Orospu !!!!!!
Je weigert alsnog pertinent antwoord te geven. Nerelisin?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hallo, doe ik mijn best om cultureelverantwoorde onderwerpen te bespreken op een enigszins aanvaardbaar niveau en het enige waar het op uit draait is of ik turks ben... pfff
Nuri Alco stond deze zomer naast mij in discotheek Medusa in Didimquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:13 schreef zarGon het volgende:
NURI ALCO NERDEEE!? TECAVUZCU COSKUNNN NERDEE?!!
Ga weg joh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:15 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nuri Alco stond deze zomer naast mij in discotheek Medusa in Didim
Schaam je je ervoor ofzo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hallo, doe ik mijn best om cultureelverantwoorde onderwerpen te bespreken op een enigszins aanvaardbaar niveau en het enige waar het op uit draait is of ik turks ben... pfff
Ne fark eder? beni istemeye gelme sakin, vermezlerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weigert alsnog pertinent antwoord te geven. Nerelisin?
Je leek mij echt zo een onderzoeker die antwoorden zoekt voor zijn stukje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Aangezien jezelf probeert aan te smeren op de markt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:16 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ne fark eder? beni istemeye gelme sakin, vermezler
lol.. Zaten anan baban'da senin gibi naz yapip konu saptiriyorsa merak etme kimse gelmezquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:16 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ne fark eder? beni istemeye gelme sakin, vermezler
Nee, hij had het te druk met mensen die op de foto gingen met hem EN met z'n 4 vriendinnetjes waar ik alleen maar van kan dromenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga weg joh.. Sordunmu naar zijn 'geheim'?
Oud genoeg om te besluiten dat dat geen antwoord waardig isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Aangezien jezelf probeert aan te smeren op de markt.
Jij wil ook graag een beetje aandacht he? Hic ugrasma, unutmadim seniquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:19 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
lol.. Zaten anan baban'da senin gibi naz yapip konu saptiriyorsa merak etme kimse gelmez
Mooi, dan is hierbij mijn taak volbracht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jij wil ook graag een beetje aandacht he? Hic ugrasma, unutmadim seni
Herfstvakantiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:26 schreef Min-e het volgende:
Evet cocuklar bu kadarmiydi soylemek istediniz?? Eminim yarin okul var, sizi fazla tutmayim, anneleriniz bana kizarlar yoksa.
Senin annen senin evde kalmana kizmadi mi hic peki. Okulunda yok isinde yok sanirim.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:26 schreef Min-e het volgende:
Evet cocuklar bu kadarmiydi soylemek istediniz?? Eminim yarin okul var, sizi fazla tutmayim, anneleriniz bana kizarlar yoksa.
Sorry, ik kan er niet aan voorbij gaan op te merken dat als jij het resultaat bent van volgroeid zijn er geen haast bij is, het resultaat is niet zo denderend dan. Als jij je van gelijke niveau opstelt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar toch, jongens in de groei hebben hun slaap hard nodig
o_O?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar toch, jongens in de groei hebben hun slaap hard nodig
Iyi geceler, basimizin tatli belasi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:33 schreef Min-e het volgende:
Volgende keer hoop ik dat jullie iets stimulerendere onderwerpen, behalve ondergetekende kunnen aansnijden. Ik verheug me er alvast op!!
Iyi geceler
Ik was tot mijn teleurstelling genoodzaakt mijn niveau flink om laag te schroevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niet aan voorbij gaan op te merken dat als jij het resultaat bent van volgroeid zijn er geen haast bij is, het resultaat is niet zo denderend dan. Als jij je van gelijke niveau opstelt.
Welkom op fok. Good luckquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik was tot mijn teleurstelling genoodzaakt mijn niveau flink om laag te schroeven![]()
Maar mijn eeuwig optimistische karakter houdt me op de been, sterker nog ik zal immer gestuwt worden om tot betere resultaten te leiden.
Je kwaliteiten komen pas optimaal tot uiting als je ondanks het aanwezigheid van bagger op niveau blijft, afwijkend gedrag van je 'ik' en dat proberen te rechtvaardigen is niets meer dan vuur blussen met benzine, maakt het ergerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik was tot mijn teleurstelling genoodzaakt mijn niveau flink om laag te schroeven![]()
Maar mijn eeuwig optimistische karakter houdt me op de been, sterker nog ik zal immer gestuwt worden om tot betere resultaten te leiden.
kleuterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:37 schreef zarGon het volgende:
Jouw eeuwig optimistische karakter neuk je niet. En nu naar je bedje!
Bu zaten gelen herkesi kapidan kovar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:42 schreef ClioSporT het volgende:
Bu ceneyle onumuzdeki 50 sene kimse gidip istemez mini'yi
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Dolle Min-e.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:51 schreef ClioSporT het volgende:
Acaba suan yataginda uyumaya calisirken kimi dusunuyordur..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:54 schreef ClioSporT het volgende:
Bu saatte AKP'nin ne zaman kapatilcagini dusunmemi istemiyordun herhalde..
Wat liefquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:51 schreef ClioSporT het volgende:
Acaba suan yataginda uyumaya calisirken kimi dusunuyordur..
Dat moet sneller kunnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:41 schreef zarGon het volgende:
Een topic vol minder dan 24 uur. Hulde hoor.
Het lijkt wel een quiz.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:11 schreef saban het volgende:
Mine, ben je arts?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het lijkt wel een quiz.
Min-e, begint je voornaam met een B?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |