Sounds like a cockteaser.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:49 schreef Min-e het volgende:
[quote]Op dinsdag 21 oktober 2008 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
So hey, dat klinkt doorgewinterd.
[/quote
I never kiss and tell
Je hoeft je niet buitengesloten te voelen, na morgen kan ik zeggen dat wij ook een geschiedenis hebbenquote:
Ik pas wel op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK ZOU MAAR OPPASSEN MET JE GROTE MOND TEGEN HAAR, JA?!
Post geschiedenis welteverstaan dan he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hoeft je niet buitengesloten te voelen, na morgen kan ik zeggen dat wij ook een geschiedenis hebben
Wees eens een beetje monogaam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hoeft je niet buitengesloten te voelen, na morgen kan ik zeggen dat wij ook een geschiedenis hebben
Ik sta best graag in het middelpunt hoor, maar ik ben ook bereid "the limelight" te delen, jullie zijn allemaal turken dus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar je bent dus Turkse? Ik meen me te herinneren dat je in een topic zei dat je Marokkaanse was. Maar ik verwar je dus met iemand anders.
Jij zal altijd mijn eerste blijvenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wees eens een beetje monogaam.
Jij eerst.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik sta best graag in het middelpunt hoor, maar ik ben ook bereid "the limelight" te delen, jullie zijn allemaal turken dus?
Geef eens antwoord. Wat is jouw afkomst?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:03 schreef Min-e het volgende:
Zijn jullie in slaap gesukkeld ofzo? Mijn aandacht verslapt....ik heb wel stimulans nodig
ayip ayipquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:03 schreef Min-e het volgende:
Zijn jullie in slaap gesukkeld ofzo? Mijn aandacht verslapt....ik heb wel stimulans nodig
Allah yardimcisi olsun bununla evlenene.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze is wel omslachtig. Het zal je vrouw maar zijn. Brrr... Düsünmek bile istemiyorum.![]()
Ja, kom op Min-e. Dan kunnen we je in een hokje plaatsen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef eens antwoord. Wat is jouw afkomst?
Nou die deed het hem hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:05 schreef zarGon het volgende:
Ik heb je net trouwens uitgemaakt voor leugenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |