Sounds like a cockteaser.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:49 schreef Min-e het volgende:
[quote]Op dinsdag 21 oktober 2008 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
So hey, dat klinkt doorgewinterd.
[/quote
I never kiss and tell
Je hoeft je niet buitengesloten te voelen, na morgen kan ik zeggen dat wij ook een geschiedenis hebbenquote:
Ik pas wel op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK ZOU MAAR OPPASSEN MET JE GROTE MOND TEGEN HAAR, JA?!
Post geschiedenis welteverstaan dan he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hoeft je niet buitengesloten te voelen, na morgen kan ik zeggen dat wij ook een geschiedenis hebben
Wees eens een beetje monogaam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hoeft je niet buitengesloten te voelen, na morgen kan ik zeggen dat wij ook een geschiedenis hebben
Ik sta best graag in het middelpunt hoor, maar ik ben ook bereid "the limelight" te delen, jullie zijn allemaal turken dus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar je bent dus Turkse? Ik meen me te herinneren dat je in een topic zei dat je Marokkaanse was. Maar ik verwar je dus met iemand anders.
Jij zal altijd mijn eerste blijvenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wees eens een beetje monogaam.
Jij eerst.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik sta best graag in het middelpunt hoor, maar ik ben ook bereid "the limelight" te delen, jullie zijn allemaal turken dus?
Geef eens antwoord. Wat is jouw afkomst?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:03 schreef Min-e het volgende:
Zijn jullie in slaap gesukkeld ofzo? Mijn aandacht verslapt....ik heb wel stimulans nodig
ayip ayipquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:03 schreef Min-e het volgende:
Zijn jullie in slaap gesukkeld ofzo? Mijn aandacht verslapt....ik heb wel stimulans nodig
Allah yardimcisi olsun bununla evlenene.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze is wel omslachtig. Het zal je vrouw maar zijn. Brrr... Düsünmek bile istemiyorum.![]()
Ja, kom op Min-e. Dan kunnen we je in een hokje plaatsen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef eens antwoord. Wat is jouw afkomst?
Nou die deed het hem hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:05 schreef zarGon het volgende:
Ik heb je net trouwens uitgemaakt voor leugenaar.
Turkce kelime kullanmadi, butun cevaplar Hollandaca. Soruncada cevap vermeyip konuyu degistiriyor. Onceki topicte bilerek AKP'mi CHP'mi diye sordum, onada tam cevap vermedi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:06 schreef ClioSporT het volgende:
Turk olabilir, bu sekil hollandaca yazan bi marokkaan daha gormedim hayatimda. lol
Nerelisin?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nou die deed het hem hoor![]()
Komt ie : evet turkum ve siz?
Evlenmek?? Dat is zooooo uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allah yardimcisi olsun bununla evlenene.
Er is geen onderwerp, we zitten hier met allemaal mannen. Als er een onderwerp is, is het geen onderwerp wat ons allen boeit. Kortom: dood ende verderf in het topic.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:10 schreef Triggershot het volgende:
Dat het topic nu om 1 persoon draait , Wallah mashallah yani
Dat jij het als een moeilijk woord bestempeld, zegt iets over jou.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat moeilijke woord heb je moeten opzoeken he?
Evet, benim bazi soylediklerime cevap vermedi zaten (turkce). yada sevmiyor beni oda olabilirquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkce kelime kullanmadi, butun cevaplar Hollandaca. Soruncada cevap vermeyip konuyu degistiriyor. Onceki topicte bilerek AKP'mi CHP'mi diye sordum, onada tam cevap vermedi.
gaat anders wel heel snel dit topicquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is geen onderwerp, we zitten hier met allemaal mannen. Als er een onderwerp is, is het geen onderwerp wat ons allen boeit. Kortom: dood ende verderf in het topic.
Hallo, doe ik mijn best om cultureelverantwoorde onderwerpen te bespreken op een enigszins aanvaardbaar niveau en het enige waar het op uit draait is of ik turks ben... pfffquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is geen onderwerp, we zitten hier met allemaal mannen. Als er een onderwerp is, is het geen onderwerp wat ons allen boeit. Kortom: dood ende verderf in het topic.
nou boundaries for some attention? sad sadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Evet, benim bazi soylediklerime cevap vermedi zaten (turkce). yada sevmiyor beni oda olabilir![]()
Son test yapalim. Orospu !!!!!!
Je weigert alsnog pertinent antwoord te geven. Nerelisin?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hallo, doe ik mijn best om cultureelverantwoorde onderwerpen te bespreken op een enigszins aanvaardbaar niveau en het enige waar het op uit draait is of ik turks ben... pfff
Nuri Alco stond deze zomer naast mij in discotheek Medusa in Didimquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:13 schreef zarGon het volgende:
NURI ALCO NERDEEE!? TECAVUZCU COSKUNNN NERDEE?!!
Ga weg joh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:15 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nuri Alco stond deze zomer naast mij in discotheek Medusa in Didim
Schaam je je ervoor ofzo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hallo, doe ik mijn best om cultureelverantwoorde onderwerpen te bespreken op een enigszins aanvaardbaar niveau en het enige waar het op uit draait is of ik turks ben... pfff
Ne fark eder? beni istemeye gelme sakin, vermezlerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weigert alsnog pertinent antwoord te geven. Nerelisin?
Je leek mij echt zo een onderzoeker die antwoorden zoekt voor zijn stukje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Aangezien jezelf probeert aan te smeren op de markt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:16 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ne fark eder? beni istemeye gelme sakin, vermezler
lol.. Zaten anan baban'da senin gibi naz yapip konu saptiriyorsa merak etme kimse gelmezquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:16 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ne fark eder? beni istemeye gelme sakin, vermezler
Nee, hij had het te druk met mensen die op de foto gingen met hem EN met z'n 4 vriendinnetjes waar ik alleen maar van kan dromenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga weg joh.. Sordunmu naar zijn 'geheim'?
Oud genoeg om te besluiten dat dat geen antwoord waardig isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Aangezien jezelf probeert aan te smeren op de markt.
Jij wil ook graag een beetje aandacht he? Hic ugrasma, unutmadim seniquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:19 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
lol.. Zaten anan baban'da senin gibi naz yapip konu saptiriyorsa merak etme kimse gelmez
Mooi, dan is hierbij mijn taak volbracht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jij wil ook graag een beetje aandacht he? Hic ugrasma, unutmadim seni
Herfstvakantiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:26 schreef Min-e het volgende:
Evet cocuklar bu kadarmiydi soylemek istediniz?? Eminim yarin okul var, sizi fazla tutmayim, anneleriniz bana kizarlar yoksa.
Senin annen senin evde kalmana kizmadi mi hic peki. Okulunda yok isinde yok sanirim.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:26 schreef Min-e het volgende:
Evet cocuklar bu kadarmiydi soylemek istediniz?? Eminim yarin okul var, sizi fazla tutmayim, anneleriniz bana kizarlar yoksa.
Sorry, ik kan er niet aan voorbij gaan op te merken dat als jij het resultaat bent van volgroeid zijn er geen haast bij is, het resultaat is niet zo denderend dan. Als jij je van gelijke niveau opstelt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar toch, jongens in de groei hebben hun slaap hard nodig
o_O?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar toch, jongens in de groei hebben hun slaap hard nodig
Iyi geceler, basimizin tatli belasi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:33 schreef Min-e het volgende:
Volgende keer hoop ik dat jullie iets stimulerendere onderwerpen, behalve ondergetekende kunnen aansnijden. Ik verheug me er alvast op!!
Iyi geceler
Ik was tot mijn teleurstelling genoodzaakt mijn niveau flink om laag te schroevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niet aan voorbij gaan op te merken dat als jij het resultaat bent van volgroeid zijn er geen haast bij is, het resultaat is niet zo denderend dan. Als jij je van gelijke niveau opstelt.
Welkom op fok. Good luckquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik was tot mijn teleurstelling genoodzaakt mijn niveau flink om laag te schroeven![]()
Maar mijn eeuwig optimistische karakter houdt me op de been, sterker nog ik zal immer gestuwt worden om tot betere resultaten te leiden.
Je kwaliteiten komen pas optimaal tot uiting als je ondanks het aanwezigheid van bagger op niveau blijft, afwijkend gedrag van je 'ik' en dat proberen te rechtvaardigen is niets meer dan vuur blussen met benzine, maakt het ergerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik was tot mijn teleurstelling genoodzaakt mijn niveau flink om laag te schroeven![]()
Maar mijn eeuwig optimistische karakter houdt me op de been, sterker nog ik zal immer gestuwt worden om tot betere resultaten te leiden.
kleuterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:37 schreef zarGon het volgende:
Jouw eeuwig optimistische karakter neuk je niet. En nu naar je bedje!
Bu zaten gelen herkesi kapidan kovar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:42 schreef ClioSporT het volgende:
Bu ceneyle onumuzdeki 50 sene kimse gidip istemez mini'yi
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Dolle Min-e.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:51 schreef ClioSporT het volgende:
Acaba suan yataginda uyumaya calisirken kimi dusunuyordur..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:54 schreef ClioSporT het volgende:
Bu saatte AKP'nin ne zaman kapatilcagini dusunmemi istemiyordun herhalde..
Wat liefquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:51 schreef ClioSporT het volgende:
Acaba suan yataginda uyumaya calisirken kimi dusunuyordur..
Dat moet sneller kunnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:41 schreef zarGon het volgende:
Een topic vol minder dan 24 uur. Hulde hoor.
Het lijkt wel een quiz.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:11 schreef saban het volgende:
Mine, ben je arts?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het lijkt wel een quiz.
Min-e, begint je voornaam met een B?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |