Jij wil ook graag een beetje aandacht he? Hic ugrasma, unutmadim seniquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:19 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
lol.. Zaten anan baban'da senin gibi naz yapip konu saptiriyorsa merak etme kimse gelmez
Mooi, dan is hierbij mijn taak volbracht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jij wil ook graag een beetje aandacht he? Hic ugrasma, unutmadim seni
Herfstvakantiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:26 schreef Min-e het volgende:
Evet cocuklar bu kadarmiydi soylemek istediniz?? Eminim yarin okul var, sizi fazla tutmayim, anneleriniz bana kizarlar yoksa.
Senin annen senin evde kalmana kizmadi mi hic peki. Okulunda yok isinde yok sanirim.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:26 schreef Min-e het volgende:
Evet cocuklar bu kadarmiydi soylemek istediniz?? Eminim yarin okul var, sizi fazla tutmayim, anneleriniz bana kizarlar yoksa.
Sorry, ik kan er niet aan voorbij gaan op te merken dat als jij het resultaat bent van volgroeid zijn er geen haast bij is, het resultaat is niet zo denderend dan. Als jij je van gelijke niveau opstelt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar toch, jongens in de groei hebben hun slaap hard nodig
o_O?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar toch, jongens in de groei hebben hun slaap hard nodig
Iyi geceler, basimizin tatli belasi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:33 schreef Min-e het volgende:
Volgende keer hoop ik dat jullie iets stimulerendere onderwerpen, behalve ondergetekende kunnen aansnijden. Ik verheug me er alvast op!!
Iyi geceler
Ik was tot mijn teleurstelling genoodzaakt mijn niveau flink om laag te schroevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niet aan voorbij gaan op te merken dat als jij het resultaat bent van volgroeid zijn er geen haast bij is, het resultaat is niet zo denderend dan. Als jij je van gelijke niveau opstelt.
Welkom op fok. Good luckquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik was tot mijn teleurstelling genoodzaakt mijn niveau flink om laag te schroeven![]()
Maar mijn eeuwig optimistische karakter houdt me op de been, sterker nog ik zal immer gestuwt worden om tot betere resultaten te leiden.
Je kwaliteiten komen pas optimaal tot uiting als je ondanks het aanwezigheid van bagger op niveau blijft, afwijkend gedrag van je 'ik' en dat proberen te rechtvaardigen is niets meer dan vuur blussen met benzine, maakt het ergerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik was tot mijn teleurstelling genoodzaakt mijn niveau flink om laag te schroeven![]()
Maar mijn eeuwig optimistische karakter houdt me op de been, sterker nog ik zal immer gestuwt worden om tot betere resultaten te leiden.
kleuterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:37 schreef zarGon het volgende:
Jouw eeuwig optimistische karakter neuk je niet. En nu naar je bedje!
Bu zaten gelen herkesi kapidan kovar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:42 schreef ClioSporT het volgende:
Bu ceneyle onumuzdeki 50 sene kimse gidip istemez mini'yi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |