Whehehe!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij staat 'echt al tijden droog h`e
Dit lijkt mij trouwens een mooie usericon voor jou:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De mond gesnoerd.Het lijkt wel een dictatuur.
In ieder geval geen Turkse.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij is Min-e Marokkaanse, dus zal ze je niet begrijpen.
Ik vind het zo sneu om je enige hoop de grond in te borenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe!
Min-e komt mij zo een handje helpen.
Had je die opgeslagen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit lijkt mij trouwens een mooie usericon voor jou:
[ afbeelding ]
Nee hoor, Turkse zuster.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij is Min-e Marokkaanse, dus zal ze je niet begrijpen.
: ' (.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu om je enige hoop de grond in te boren(vernietigen van kleine jongens dromen is noot mijn intentie geweest, ik hoop dat Alllah me het vergeeft, mocht ik andere gedachten hebben opgewekt)
Nee, net zelf even geknipt. Moest er even aan denken bij het zien van je nick.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je die opgeslagen?Ik heb 'm zelf niet meer eens.
Echt niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu om je enige hoop de grond in te boren(vernietigen van kleine jongens dromen is noot mijn intentie geweest, ik hoop dat Alllah me het vergeeft, mocht ik andere gedachten hebben opgewekt)
Kusje poppedop, iyi geceler.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt niet?
Het is mijn drijfveer in dit leven
Heren, ik wens jullie nog veel succes met de dame,
deze tante gaat pitten
Whehequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt niet?
deze tante gaat pitten
Ik snap nu dat ze idolaat van je zijn, hmmm misschien heb ik ook wel een nieuwe hobby gevonden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt niet?
deze tante gaat pitten
İyi uykular.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt niet?
deze tante gaat pitten
IK ZOU MAAR OPPASSEN MET JE GROTE MOND TEGEN HAAR, JA?!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
So hey, dat klinkt doorgewinterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |