Kom nou, we weten allemaal dat jij een oude fiets bent. Perfect leermateriaal voor mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen schoenen aan! Enne neuken, dat doen nette, eerzame turkse meisjes niet, dan wil niemand ze meer snap je?
Het zit wel diep hè? Is je ex er met een Turkse schone vandoor gegaan ofzo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen schoenen aan! Enne neuken, dat doen nette, eerzame turkse meisjes niet, dan wil niemand ze meer snap je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne heeft een nieuwe pupilquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmmz, net nieuw en je steelt al m'n teksten
Klinkt goed
anaal natuurlijk.. ooooh wat dom..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tam sapiksinquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom nou, we weten allemaal dat jij een oude fiets bent. Perfect leermateriaal voor mij.
Dat is een originalquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmmz, net nieuw en je steelt al m'n teksten
Klinkt goed
Ja, hartstikke, maar nu ben ik moequote:
Ik ben ouder, do the mathquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat is een originalWiens octrooi was eerder denk je?
Dus ik krijg ze allemaal binnenkort?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hartstikke, maar nu ben ik moe
Afz:
je teyze
Teyze? Ebe!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hartstikke, maar nu ben ik moe
Afz:
je teyze
Ah, je bent een roestig barrel dat al heel wat kilometers op de teller heeft?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Leren? Vrees dat je die achterstand nooit meer in kunt halen
Ik ben Trig's lievelings teyzequote:
que?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Leren? Vrees dat je die achterstand nooit meer in kunt halen
We hebben het nu over jouw trieste studieprestaties!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, je bent een roestig barrel dat al heel wat kilometers op de teller heeft?
Ah, do tellquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
We hebben het nu over jouw trieste studieprestaties!
Beetje agressief tegen mijn collega, no?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Foutje (dat quoten moet ik nog onder de knie krijgen) was voor leergierige scholier bedoeld
Jij moet echt eens zonodig genomen worden. Goddome, wat klink jij als een ijzige trut.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
We hebben het nu over jouw trieste studieprestaties!
Ik word (uit)gelokt,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje agressief tegen mijn collega, no?
Samenscholen he? Dat heb ik weleens op Discovery gezien dat doen kleine visjes ook als ze zich bedreigd voelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje agressief tegen mijn collega, no?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |