abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62543654
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Put er to the test.
Ik weet nog wel hoe ik Emel aan het lastigvallen was. Doe maar niet. .
pi_62543655
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:48 schreef Min-e het volgende:
En meneer Triggerschot, wat vind jij ervan van dat wetsvoorstel, denk te lezen in vorige deel van dit topic?
Welke voorstel, ik ben nieuw hier...
pi_62543672
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kolay gelsin, Allah yardimcin olsun. Week 10 gaat men jou beoordelen of iets dergelijks? Of lever je je documenten dan in?
Allah razi olsun, combi van beiden
pi_62543701
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik weet nog wel hoe ik Emel aan het lastigvallen was. Doe maar niet. .
worden ze sterker van. What doesnt kill you makes you stronger
  Admin maandag 20 oktober 2008 @ 23:53:04 #105
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_62543723
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

foto's
Gaat heen, ben net thuis, werk
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_62543737
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Gaat heen, ben net thuis, werk
Mail ze dan ofzo
pi_62543757
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

worden ze sterker van. What doesnt kill you makes you stronger
Ze? Ik heb hier even hardop om moeten lachen
  Admin maandag 20 oktober 2008 @ 23:54:34 #108
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_62543761
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

.
Wat
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin maandag 20 oktober 2008 @ 23:54:57 #109
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_62543769
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mail ze dan ofzo
Het zijn er 600
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_62543780
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:54 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ze? Ik heb hier even hardop om moeten lachen
want?
pi_62543795
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het zijn er 600
je houdt van me enzo
pi_62543820
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

want?
Jongetjes als jullie eet ik als amuse voor het ontbijt
pi_62543842
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:50 schreef Min-e het volgende:

[..]

Mannen, zo voorspelbaar


Hij weet het zo mooi te zeggen.
pi_62543863
Maar introduceer je eens even Min-e. Je kwam namelijk nogal met de deur in huis vallen.
pi_62543868
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:56 schreef Min-e het volgende:

[..]

Jongetjes als jullie eet ik als amuse voor het ontbijt
Je klinkt als een oude bittere zuurpruim.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2008 23:58:35 ]
pi_62543872
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:56 schreef Min-e het volgende:

[..]

Jongetjes als jullie eet ik als amuse voor het ontbijt
dikkat et bogazinda kalmiim
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_62543881
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:56 schreef Min-e het volgende:

[..]

Jongetjes als jullie eet ik als amuse voor het ontbijt
oh plz, wij hebben Yvonne en Emel overleefd, wat heb jij te bieden
pi_62543890
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:56 schreef Min-e het volgende:

[..]

Jongetjes als jullie eet ik als amuse voor het ontbijt
Ik eet jou, anytime beeb.
pi_62543924
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar introduceer je eens even Min-e. Je kwam namelijk nogal met de deur in huis vallen.
Ieder zo zijn stijl... maar waarom beginnen jullie niet eens om het goede voorbeeld te geven?
pi_62543941
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

oh plz, wij hebben Yvonne en Emel overleefd, wat heb jij te bieden
Ik geloof niet aan de reacties te zien dat dat ongeschonden is verlopen
pi_62543962
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:00 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ieder zo zijn stijl... maar waarom beginnen jullie niet eens om het goede voorbeeld te geven?
Hallo, mooie schoenen.
Neuken?
pi_62544011
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:01 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ik geloof niet aan de reacties te zien dat dat ongeschonden is verlopen
Eerste indruk, 2e indruk, zegt niet veel, vraagt om een herdruk
pi_62544046
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hallo, mooie schoenen.
Neuken?
Ik heb helemaal geen schoenen aan! Enne neuken, dat doen nette, eerzame turkse meisjes niet, dan wil niemand ze meer snap je?
  Admin dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:06:22 #124
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_62544055
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:56 schreef Min-e het volgende:

[..]

Jongetjes als jullie eet ik als amuse voor het ontbijt
Hmmmz, net nieuw en je steelt al m'n teksten
Klinkt goed
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:07:00 #125
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_62544069
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je klinkt als een oude bittere zuurpruim.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')