Ik heb ook wel eens dingen gezien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Samenscholen he? Dat heb ik weleens op Discovery gezien dat doen kleine visjes ook als ze zich bedreigd voelen
selfexcusesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik word (uit)gelokt,. Ze is gewoon een oude snoeperd,
!
Heul nie,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Samenscholen he? Dat heb ik weleens op Discovery gezien dat doen kleine visjes ook als ze zich bedreigd voelen
Je ziet nu in de ontgroeningsfase. Dit doen we met alle chickies die ons territorium voor het eerst betreden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
En dat zit je dwars? Altijd maar toekijken en nooit eens zelf in actie kunnen komen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dingen gezien..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*Speeltje afpakt*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je ziet nu in de ontgroeningsfase. Dit doen we met alle chickies die ons territorium betreden.![]()
Yvonne staat wrs achter haarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je ziet nu in de ontgroeningsfase. Dit doen we met alle chickies die ons territorium voor het eerst betreden.![]()
Ja, het zit mij dwars. En vergeet niet, ik heb al heel wat opgespaard voor jou, jij guitig zaadcontainertje van me.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
En dat zit je dwars? Altijd maar toekijken en nooit eens zelf in actie kunnen komen?
Vrouwen zijn solidair, er is genoeg voor ons tweeen zo te zien, kunnen we nog best lol aan beleven volgens mijquote:
Wat een ranzige gedachten allemaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vrouwen zijn solidair, er is genoeg voor ons tweeen zo te zien, kunnen we nog best lol aan beleven volgens mij
Jij staat 'echt al tijden droog h`equote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een ranzige gedachten allemaal..
Die zinnen van jou beginnen nu wel erg psychopatisch-erotische proporties aan te nemen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, het zit mij dwars. En vergeet niet, ik heb al heel wat opgespaard voor jou, jij guitig zaadcontainertje van me.
Zie boven jequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die zinnen van jou beginnen nu wel erg psychopatisch-erotische proporties aan te nemen.
Aganigi naganikiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:32 schreef Min-e het volgende:
Was dat het nou? Viel me tegen, misschien waren mijn verwachtingen te hoog...
Bosjewieken he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De mond gesnoerd.Het lijkt wel een dictatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |