Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan vanwege die plaatjes. Ik roep alleen af en toe dat het wel wat minder magquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:08 schreef Frutsel het volgende:
Ik zal de volgende keer ook gewoon een (kinderachtige) note zetten...
Tja, zo voelt het wel OA... en ik bedoelde jou er niet eens mee. en ja hoor, ik zal niet meer modden joh.. ik zal gewoon notes zetten en het achter de schermen meldden zoals overal... is veel sympathieker... Jammer dat je zo reageert.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:07 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, het wordt jou verweten....
Blijf dan maar lekker binnen je eigen forum modden zou ik zeggen! Daar wordt geen pr0n gepost, dus dan heb je dat probleem niet meer
We postten niet tegelijk. Wellicht dat het voor jou zo leek, maar ik zag geen post staan na mijn post.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:10 schreef DaMart het volgende:
OA, waarom moest je nou gelijk met mij posten?.
dan ga je naar het asiel en zegt tegen het chickie achter de balie, he swah doe mij es zo´n poesjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik dat soort plaatjes zie, wil ik ook een kat hebben.
Ik had reactie op Klonk onder ctrl-v staan, drukte nog 1 keer op F5 om te zien of hij niet vol was... zag dat het nog kon, drukte op invoeren en ineens stond jouw post erquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
We postten niet tegelijk. Wellicht dat het voor jou zo leek, maar ik zag geen post staan na mijn post.
ik heb er lekker tweequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik dat soort plaatjes zie, wil ik ook een kat hebben.
En dan nies ik hem een dag later weer terugquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ga je naar het asiel en zegt tegen het chickie achter de balie, he swah doe mij es zo´n poesje
Ja bedankt joh, nu kon ik ook nie meer posten en ging ik nog na jou door het slotquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had reactie op Klonk onder ctrl-v staan, drukte nog 1 keer op F5 om te zien of hij niet vol was... zag dat het nog kon, drukte op invoeren en ineens stond jouw post er.
neem je een kale poesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nies ik hem een dag later weer terug.
De solidariteit!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja bedankt joh, nu kon ik ook nie meer posten en ging ik nog na jou door het slot
Frut-metenmettweematen-selquote:
Ik bedoelde het niet kwaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, zo voelt het wel OA... en ik bedoelde jou er niet eens mee. en ja hoor, ik zal niet meer modden joh.. ik zal gewoon notes zetten en het achter de schermen meldden zoals overal... is veel sympathieker... Jammer dat je zo reageert.
De allergische reactie wordt niet zozeer door de haren veroorzaakt, maar meer door huidschilfers en wat stoffen die katten uitscheiden... al kan ik wel gezellig samen niezen met een poes zonder jasquote:
Ik was er niet bij, maar dit is een discussie die al langer liep in andere SC's. En toen ging het wel over werk.quote:
http://www.siberian-cat-b(...)_with_allergies.htmlquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De allergische reactie wordt niet zozeer door de haren veroorzaakt, maar meer door huidschilfers en wat stoffen die katten uitscheiden... al kan ik wel gezellig samen niezen met een poes zonder jas.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Frut-metenmettweematen-sel
Dat klopt natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:59 schreef Frutsel het volgende:
Ach ja, ik delete ook eens een plaatje waarvan ik vond dat ie op dat moment niet kon. Ranzig was ie... terwijl ik daarvoor nooit een plaatje van mooie dames/tieten of mooie mannen (niet dat die nou worden geplaatst)
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
quote:
Voeding van Be Quiet nemen. Ding draait bij mij al jaren fluisterstil.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
de voeding van mijn nieuwe pc maakt poepveel herrie, straks maar eens een nieuwe gaan scoren, maar dan eentje die geen vliegtuig na probeert te doen...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
Deze wil ook nog wel eens helpen:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voeding van Be Quiet nemen. Ding draait bij mij al jaren fluisterstil.
Beetje jammer dat je vrij snel bij gay-plaatjes uitkomt als je mooie mannen zoektquote:
stijgt ie ook op dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
de voeding van mijn nieuwe pc maakt poepveel herrie, straks maar eens een nieuwe gaan scoren, maar dan eentje die geen vliegtuig na probeert te doen...
Zak erover. Of reverse cowgirl.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
eensch... misschien dat BrandX, Muck, LL, Fha ook nog ff duitje erbij in kunnen doen
maar misschien heeft deze wel een heel lelijk hoofd, es... en dan?
dat was inderdaad mijn eerste ideequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een héél lelijk hoofdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
eensch... misschien dat BrandX, Muck, LL, Fha ook nog ff duitje erbij in kunnen doen
maar misschien heeft deze wel een heel lelijk hoofd, es... en dan?
ik betwijfel, heb namelijk geen webcam dus mijn computer kan het plaatje niet zienquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Deze wil ook nog wel eens helpen:
[ afbeelding ]
Ik neuk dan ook altijd met een zak over mijn hoofd.quote:
eentje maar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Een héél lelijk hoofd. Ogen dicht en... Nee
.
Mooie mannen heb je toch niet voor jezelf, doe mij maar een minder mooie lekkere vent.
Veel succes bij het wilde tieten spottenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:32 schreef Klonk het volgende:
zo, appeltje op, nu ga ik ff een uurtje fietsen, doei
Speel jij dan de reverse cowgirl?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neuk dan ook altijd met een zak over mijn hoofd.
Nou ja, liever niet, maar dat staat dan meteen weer zo hebberigquote:
Ik voel me ook altijd een beetje aansprakelijk als er weer mensen klagen over dat "trage kut-fok"quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:32 schreef Pheno het volgende:
De KSC wordt trager door al die plaatjes op rotservers
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, liever niet, maar dat staat dan meteen weer zo hebberig.
[ afbeelding ]
Volgens mij is het wilde tieten seizoen wel zo'n beetje afgelopen... K-k-koudquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel succes bij het wilde tieten spotten
Nee. Al probeer ik nu een mental image te maken. Maar het lukt niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Speel jij dan de reverse cowgirl?
Harde tepels spotten danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wilde tieten seizoen wel zo'n beetje afgelopen... K-k-koud.
Die pose kijk ik wel doorheen in dit gevalquote:
quote:
Dan ga je maar naar DE, daar gaat het minder snelquote:
Ik ben al weg...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar DE, daar gaat het minder snel
neequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo klaar met uploaden van eigen plaatjes..
Is dit zichtbaar?
http://nl.tinypic.com/use(...)%2BPBGVLXJ%2BQ%3D%3D
whehehehequote:
Als je op de link klikt bedoel ik he..quote:
Hé, daar is het wel lekker weerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is dit zichtbaar?
Jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is dit zichtbaar?
Dan wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je op de link klikt bedoel ik he..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je op de link klikt bedoel ik he..
Hij zit in 't Zillertal, wat denk je zelfquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:46 schreef OA het volgende:
Mooie omgeving. Welke rivier/beek/stroompje is dat?
quote:
Vast niet elk stroompje daar zal Ziller hetenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij zit in 't Zillertal, wat denk je zelf.
Dat wel, als je maar drinkt en werkt tegelijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Oeh, koffie pauze voorbij? Mag ik wel koffie gaan halen dan nu?!
quote:
Sure.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wel, als je maar drinkt en werkt tegelijk.
De Wolga?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij zit in 't Zillertal, wat denk je zelf.
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaAls je bedoelde dat de plaatjes hier in het topic moeten verschijnen, dan niet
quote:
De Zillerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:46 schreef OA het volgende:
Mooie omgeving. Welke rivier/beek/stroompje is dat?
Je moet niet teveel verwachten van families die al sinds het begin der tijden in hetzelfde dal wonenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:47 schreef es70 het volgende:
[..]Weinig mooie mannen
.
Wel een mooie blauwe lucht.
Ja... dat is een feitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarvoor moet je natuurlijk op een van mijn links klikkenquote:
Dat is dan wel weer een typische DE postquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, tis overdag nog maar 17/18 graden en 's nachts daalt het tot 2 graden
![]()
[..]
Zie je, DE posts komen hier, daardoor gaat het daar minder snelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar moet ik postenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je natuurlijk op een van mijn links klikken. Fobo bijvoorbeeld
.
.
quote:
Oh, mij is verteld dat het een emotie is...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kou is een verzinsel van de commerciele industrie
Zeg dat maar tegen mijn vriendin.... Onze cv-ketel is kapot, dus wij moeten elke avond de haard flink opstoken, maar dat geeft toch lang niet zoveel warmte als de gewone verwarming....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kou is een verzinsel van de commerciele industrie
Ik leef met je mee.quote:
Wat heb jij dan? Zonnepanelen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
cv ketels. Goh, wat mis ik die dingen niet
Gaskachel ftwquote:
stadswarmtequote:
Precies. Een kampvuur in de kamer is veel romantischer.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
cv ketels. Goh, wat mis ik die dingen niet
Je hebt nu al eens gepost, hoef niet elke keer heurquote:
Nobel.quote:
En het houd ook nog wilde beesten op afstandquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies. Een kampvuur in de kamer is veel romantischer.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:24 schreef Fha het volgende:
[..]
En het houd ook nog wilde beesten op afstand
Jaaaaquote:
'T is anders een ouwe linke stinkerd hoor, dit exemplaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaa
al mag die eigenlijk wel komen hihi![]()
Nah dat is die van mij ook, dus dat kan ik wel aanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is anders een ouwe linke stinkerd hoor, dit exemplaar.
Als je het over een kampvuurtje hebt!quote:
Jajem is/was een katerquote:
ja, gezelliequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het over een kampvuurtje hebt!
Douwe Egberts?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schaf dan een niewe CV ketel aanquote:
De foto was niet zo duidelijk.quote:
KLONKERDEKLONKquote:
Overdag is 'hier' mijn kantoor in HIA.quote:
nee, ik heb besloten het haar pjoet te laten zijn, en ze kwam gisteravond zelf al met het goeie idee om Ubuntu via wubi te installeren dan ff de grub aanpassen en dan verdwijnt Vista vanzelf in de vergetelheidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
KLONKERDEKLONK![]()
Staat er al kUbuntu op de laptop van Klonkievriendin?
Ach ja, dan heb jij weer een doel voor ogen; nl. het sluiten van dit topic.quote:
De nieuwe OP?quote:
Ah, bij de firma D.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Overdag is 'hier' mijn kantoor in HIA.
Zjuustquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb jij weer een doel voor ogen; nl. het sluiten van dit topic.
Whehequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik heb besloten het haar pjoet te laten zijn, en ze kwam gisteravond zelf al met het goeie idee om Ubuntu via wubi te installeren dan ff de grub aanpassen en dan verdwijnt Vista vanzelf in de vergetelheid
Juist.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, bij de firma D.
Zeg de baas dat het een krent is en dat hij een nieuwe CV ketel moet aanschaffen.
Wiezo is het dan koudquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Juist.
Hoezo? Er is hier niets mis met de CV
quote:
Smakelijk!quote:
Theequote:
Mijn schoonmoeder heeft Alopecia Totalis, mijn schoonvader een goeie bos haarquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ok vanaf nu voel ik mij dus niet meer verantwoordelijk voor de belasting van FOK! dmv. plaatjes
Hoezo?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ok vanaf nu voel ik mij dus niet meer verantwoordelijk voor de belasting van FOK! dmv. plaatjes
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo?
Je zou eens in KPD moeten kijken![]()
Of B&H.
heeft ie niet nodig, in elke kamer hangen minicamera´squote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo?
Of B&H.
Awwwwww.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te jong voor
Straks eens even op inloggen danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
heeft ie niet nodig, in elke kamer hangen minicamera´s
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
heeft ie jou de gegevens nog niet gemaild dan ?
quote:
Daar mag ik niet komenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
heeft ie niet nodig, in elke kamer hangen minicamera´s
In een hotel waar in de winter vooral snowboardjongeren komen en in bepaalde ruimtes voor duizenden euro's aan materiaal hangt (boards, schoenen), alsmede hele leuke brandblussers is het zeer wenselijk bij calamiteiten terug te kunnen kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:31 schreef Klonk het volgende:
Doei MPG
en KG zijn dat echt dingen uit je hotel, ik riep namelijk maar wat
zit wat inquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In een hotel waar in de winter vooral snowboardjongeren komen en in bepaalde ruimtes voor duizenden euro's aan materiaal hangt (boards, schoenen), alsmede hele leuke brandblussers is het zeer wenselijk bij calamiteiten terug te kunnen kijken![]()
![]()
En succes MPG! vergaderen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:38 schreef Klonk het volgende:
nondeju, een van mijn katten denkt dat ie een hond is, ik hoor net een hoop geschuif herrie achter me, is het beest bezig een schoen van me verplaatsen, veter in de bek en trekken maar
Je woont in de ghetto en moet alles nauwlettend in de gaten houden?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan natuurlijk geen kamercams posten op een openbaar forum
In the Ghettoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je woont in de ghetto en moet alles nauwlettend in de gaten houden?
Kijk de cams alleen na als er iets gebeurd is hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je woont in de ghetto en moet alles nauwlettend in de gaten houden?
En je hebt natuurlijk cams in de badkamersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kijk de cams alleen na als er iets gebeurd is hoor![]()
Heb afgelopen seizoen meegemaakt dat er brandblussers leeggespoten zijn in de wasserij, drank is gestolen uit de bar, camera's zijn verzet, broodbestellingen zijn gejat, gasten die dronken met elkaar op de vuist gaan, mededelingenbord in de hal gesloopt is, kerstbomen naar binnen zijn gesleept, enz enz![]()
Das wel genoeg reden tochDit in combinatie met het passensysteem wat we op de sloten en de schuifdeur voor hebben zorgt ervoor dat ik altijd weet wie wat gedaan heeft. Ik zit echt niet als een 65+er de hele dag naar een paar duffe cams te staren
Elvisquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je hebt natuurlijk cams in de badkamers
gezellig op vakantiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kijk de cams alleen na als er iets gebeurd is hoor![]()
Heb afgelopen seizoen meegemaakt dat er brandblussers leeggespoten zijn in de wasserij, drank is gestolen uit de bar, camera's zijn verzet, broodbestellingen zijn gejat, gasten die dronken met elkaar op de vuist gaan, mededelingenbord in de hal gesloopt is, kerstbomen naar binnen zijn gesleept, enz enz![]()
Das wel genoeg reden tochDit in combinatie met het passensysteem wat we op de sloten en de schuifdeur voor hebben zorgt ervoor dat ik altijd weet wie wat gedaan heeft. Ik zit echt niet als een 65+er de hele dag naar een paar duffe cams te staren
aan de geile blikken van Elvis te zien moet het gehele vrouwelijke publiek zo nat zijn geweest als een zwembad vol glijmiddelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Elvis![]()
Beste youtube van Elvis
i know..quote:
uhuhquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alleen voor het geval iemand uitglijd en acute hulp nodig heeft
quote:
Hoihoi!quote:
gebruik dan ook een fatsoenlijk OSquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:03 schreef OA het volgende:
Ik werd ineens uit alle programma's gegooid, de pc werd afgesloten en startte vervolgens weer op. Daarna kreeg ik een trojanmelding![]()
Verplicht XP op het werkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
gebruik dan ook een fatsoenlijk OS
XPquote:
het kan altijd erger, verplicht vista op het werk bijvoorbeeldquote:
doeiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:16 schreef Leanne het volgende:
ik moet weg...stomme afspraak...bleghdoeg mensen!!
![]()
Succes dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:16 schreef Leanne het volgende:
ik moet weg...stomme afspraak...bleghdoeg mensen!!
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Es, is je UI gejat?
http://fotoboek.fok.nl/Troll
Ja, ik zag het in de ANP-bin staan, dus plaatste ik het even.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O jee.. ik doe nog 2 pakjes per dag! Deze winter stoppen![]()
Roken vermindert denkvermogen
Gelukkig ben ik volgens Dokter Kawashima nog 23
Ik heb thuis Vista op de laptop, al anderhalf jaar, maar ik het er nog nooit een probleem mee gehad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
het kan altijd erger, verplicht vista op het werk bijvoorbeeld
Het is gelukt!quote:
[/post-stop]quote:
ik zag vanmorgen een oudere man hardlopen, erg tof maar hij had gewoon zo´n kort sportbroekje aan en een en een mouwloos hemddinggeval, brrrrrrquote:
Succesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:27 schreef Klonk het volgende:
zo, ik ga mijn computerboer eens lastig vallen, stillere voeding
doei
Ik had ooit eens een hendig sjieke officiële legale Windows XT gekocht, dus mijn bloedstollende 3GHz dualcore draait gewoon onder XP.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb thuis Vista op de laptop, al anderhalf jaar, maar ik het er nog nooit een probleem mee gehad.
Dus die XT ligt nog gewoon stof te happen in de kast?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een hendig sjieke officiële legale Windows XT gekocht, dus mijn bloedstollende 3GHz dualcore draait gewoon onder XP.
Mij staat dat geweldigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen een oudere man hardlopen, erg tof maar hij had gewoon zo´n kort sportbroekje aan en een en een mouwloos hemddinggeval, brrrrrr
Heul niet, is volledig functioneel in gebruikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
Dus die XT ligt nog gewoon stof te happen in de kast?
Nee, zo'n TS n00b is een haakje vergetenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:19 schreef DaMart het volgende:
Ben ik de enige die iets mist in de TT?
Ja, ik zag het, maar ik deed net alsof ik gek ben...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, zo'n TS n00b is een haakje vergeten
Haakjes vergeten is n00b. Haastige spoed....en dat voor een ambtenaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef OA het volgende:
En TS is n00b ja. Opent zelden topics enzo..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haakjes vergeten is n00b. Haastige spoed....en dat voor een ambtenaar.
OA = Olijke Ambtenaar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haakjes vergeten is n00b. Haastige spoed....en dat voor een ambtenaar.
P0wned. had je maar 4 moeten doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef OA het volgende:
Zat ik zo gisteravond SC3000 te spelen, was windws ineens automatisch geüpdatet en werd alles afgesloten. Uiteraard was er niets opgeslagen
![]()
Want?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
P0wned. had je maar 4 moeten doen.
Daarom heb ik die automatische updates uit staan. Ik update wel als het mij uitkomt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef OA het volgende:
Zat ik zo gisteravond SC3000 te spelen, was windws ineens automatisch geüpdatet en werd alles afgesloten. Uiteraard was er niets opgeslagen
![]()
Eerder Oliedomme Arbeidsverzakerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA = Olijke Ambtenaar?
Maar ik zie geen vergeten haakjes meer hoor![]()
.
aaahhhhquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef Fha het volgende:
Terug van bloed prikken. Stom mens prikte twee keer verkeerd (echt.. ze probeerde me gewoon flauw te laten vallen ofzo) dus nu heb ik er nog een gratis blauwe plek bij ook (die echt godsgruwlijk pijn doet)
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef Fha het volgende:
Terug van bloed prikken. Stom mens prikte twee keer verkeerd (echt.. ze probeerde me gewoon flauw te laten vallen ofzo) dus nu heb ik er nog een gratis blauwe plek bij ook (die echt godsgruwlijk pijn doet)
Die knalt met dual core machines er zelf al uit, dus dan leer je wel periodiek op te slaan.quote:
quote:
quote:
quote:
Subtiel hequote:
quote:
Ja maar... ik heb ook nog een vrouwmensch thuis rondlopen die er dan weer aanzit en alles op automatisch zet omdat dat zo makkelijk is...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom heb ik die automatische updates uit staan. Ik update wel als het mij uitkomt.
Wachtwoord zetten en een userid voor haar aanmaken zonder enige administrator rechtenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ja maar... ik heb ook nog een vrouwmensch thuis rondlopen die er dan weer aanzit en alles op automatisch zet omdat dat zo makkelijk is...
Jawel maar ik verkoos het gewoon compleet te negerenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:35 schreef es70 het volgende:
[..]Zij had 't niet eens in de gaten geloof ik
.
Sorry.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wachtwoord zetten en een userid voor haar aanmaken zonder enige administrator rechten
en weer terug vanaf de nieuwe, damn ik hou van Ubuntuquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:03 schreef Klonk het volgende:
en gelukt, ik hoor hem niet meer
dusvanaf mijn oude pc en tot op de nieuwe pc
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Jawel maar ik verkoos het gewoon compleet te negeren
Dat is je geraaie hahahaquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is je geraaie hahaha![]()
(en anders gaf het ook niet hoor
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Stiekem toch gekeken of in de broncode gegluurdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef Fha het volgende:
Dat is wel de enige scene in SAW waar ik niet bij kijk inderdaad
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Denk maar zo, het kan altijd erger
LET OP! SPOILER NIET UITKLAPPEN ALS JE ECHT ZOVEEL MOEITE MET NAALDEN HEBT!
Spoliers zijn standaard uitgeklapt in de light layout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spoliers zijn standaard uitgeklapt in de light layout.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spoliers zijn standaard uitgeklapt in de light layout.
Echt waar? Dat had ik niet verwacht! Ik hoop dat je er vannacht niet van gaat dromen dan, zou mezelf niet vergeven als je vannacht telkens als je je ogen sluit dat beeld voor je zietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:52 schreef Fha het volgende:
Stiekem toch gekeken, want als jij zegt dat ik het niet moet doen doe ik het natuurlijk wel
Gaat wel weer erg ver. Kan me niet voorstellen dat jij dat zelf ook hebt gedaan...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wachtwoord zetten en een userid voor haar aanmaken zonder enige administrator rechten
Gewoon een eigen laptop geven dan, kan ze alles op autmatisch zetten wat ze maar wil... en op je eigen pc een adminaccount met wachtwoord maken, dat je niet aan haar geeft...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat wel weer erg ver. Kan me niet voorstellen dat jij dat zelf ook hebt gedaan...
haha nee dat zal wel meevallen hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Echt waar? Dat had ik niet verwacht! Ik hoop dat je er vannacht niet van gaat dromen dan, zou mezelf niet vergeven als je vannacht telkens als je je ogen sluit dat beeld voor je ziet![]()
Je kunt natuurlijk ook gewoon aan mij denken
Nee, mijn vrouw heeft gewoon de macbookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat wel weer erg ver. Kan me niet voorstellen dat jij dat zelf ook hebt gedaan...
Nee, Danny kiest ervoor de spoilertag niet goe dte implementerein in die layout, daar kan ik niets aan doen. Bagger gebruik ik niet omdat ik geen zin heb om weer met de fratsen van Danny geconfronteerd te worden. Die gast test niets maar gooit gewoon veranderingen meteen live.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier he, dat wist ik niet.. Maar dan kies je er wel zelf voor toch
![]()
[..]
wehehe prachtigquote:
Klinkt bijzonder lekkerquote:
Windows op een XT (8086) machinequote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een hendig sjieke officiële legale Windows XT gekocht, dus mijn bloedstollende 3GHz dualcore draait gewoon onder XP.
Eigen pc of laptop geven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ja maar... ik heb ook nog een vrouwmensch thuis rondlopen die er dan weer aanzit en alles op automatisch zet omdat dat zo makkelijk is...
HD voor nieuwe PC in oude pc schroevenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
en weer terug vanaf de nieuwe, damn ik hou van Ubuntu
We hebben een pc en laptop, dus dat is het probleem niet.quote:
Caliquote:
Jummquote:
Nou dan, beter africhten dat mensquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
We hebben een pc en laptop, dus dat is het probleem niet.
Die is snel dichtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat doe je als je nieuwe plaatjes wilt zien?
Users met plaatjesfetish
Nu al slotje, slecht hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat doe je als je nieuwe plaatjes wilt zien?
Users met plaatjesfetish
Jah. Alles goed?quote:
Schuld van de mensen die reagerenquote:
VMRT?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu al slotje, slecht hoor.
Vroegah, toen hadden we nog eens goede VMRTs, of niet OA?
jah hoorquote:
Als je elke dag om 7 uur je bed uit kan komen best begrijpelijkquote:
ik kom elke dag om 7 uur uit mijn bed....soms eerder als ik ga joggenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je elke dag om 7 uur je bed uit kan komen best begrijpelijk
Inderdaad, ik zeur toch ook niet dat mn werk blijft liggen door de KSCquote:
Ik ga ook regelmatig rond 9 uur naar bed, maar zelfs dan blijft 7 uur moeilijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kom elke dag om 7 uur uit mijn bed....soms eerder als ik ga joggen
Ik heb er ook wel een beetje last van dat ik te weinig doe op stage doordat ik teveel fok!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zeur toch ook niet dat mn werk blijft liggen door de KSC
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ga ook regelmatig rond 9 uur naar bed, maar zelfs dan blijft 7 uur moeilijk
Het kost me meer moeite om voor 2 uur 's nachts mn ogen dicht te doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:01 schreef Californium het volgende:
[..]
echt? ik ben echt een ochtendmens
behalve als ik ge stappen... dan kan ik s'avonds ook prima overleven
Hehe, je krijgt vanzelf op je ballen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zeur toch ook niet dat mn werk blijft liggen door de KSC
tussen 9 en 12 ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het kost me meer moeite om voor 2 uur 's nachts mn ogen dicht te doenMaar ik heb ook totaal geen ritme. Hoe laat ga jij meestal naar bed dan?
Dan is Indah nog niet zo raar bezig tochquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:03 schreef Californium het volgende:
[..]
tussen 9 en 12 ofzomaar ik kan alles van me afzetten en ook direct gaan slapen
Ik heb strak ritme
Moet het wel erg bont maken voor iemand dat merktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, je krijgt vanzelf op je ballen..
VrijdagMiddagRelTopic.quote:
Zeker!quote:
Droog....zonnetje... beetje bewolking boven edinburghquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
VrijdagMiddagRelTopic.![]()
![]()
[..]
Zeker!![]()
Hoe is het weer bij jou eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |