Ik was er niet bij, maar dit is een discussie die al langer liep in andere SC's. En toen ging het wel over werk.quote:
http://www.siberian-cat-b(...)_with_allergies.htmlquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De allergische reactie wordt niet zozeer door de haren veroorzaakt, maar meer door huidschilfers en wat stoffen die katten uitscheiden... al kan ik wel gezellig samen niezen met een poes zonder jas.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Frut-metenmettweematen-sel
Dat klopt natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:59 schreef Frutsel het volgende:
Ach ja, ik delete ook eens een plaatje waarvan ik vond dat ie op dat moment niet kon. Ranzig was ie... terwijl ik daarvoor nooit een plaatje van mooie dames/tieten of mooie mannen (niet dat die nou worden geplaatst)
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
quote:
Voeding van Be Quiet nemen. Ding draait bij mij al jaren fluisterstil.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
de voeding van mijn nieuwe pc maakt poepveel herrie, straks maar eens een nieuwe gaan scoren, maar dan eentje die geen vliegtuig na probeert te doen...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet.
[ afbeelding ]
Deze wil ook nog wel eens helpen:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voeding van Be Quiet nemen. Ding draait bij mij al jaren fluisterstil.
Beetje jammer dat je vrij snel bij gay-plaatjes uitkomt als je mooie mannen zoektquote:
stijgt ie ook op dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
de voeding van mijn nieuwe pc maakt poepveel herrie, straks maar eens een nieuwe gaan scoren, maar dan eentje die geen vliegtuig na probeert te doen...
Zak erover. Of reverse cowgirl.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
eensch... misschien dat BrandX, Muck, LL, Fha ook nog ff duitje erbij in kunnen doen
maar misschien heeft deze wel een heel lelijk hoofd, es... en dan?
dat was inderdaad mijn eerste ideequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voeding van Be Quiet nemen. Ding draait bij mij al jaren fluisterstil.
Een héél lelijk hoofdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
eensch... misschien dat BrandX, Muck, LL, Fha ook nog ff duitje erbij in kunnen doen
maar misschien heeft deze wel een heel lelijk hoofd, es... en dan?
ik betwijfel, heb namelijk geen webcam dus mijn computer kan het plaatje niet zienquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Deze wil ook nog wel eens helpen:
[ afbeelding ]
Ik neuk dan ook altijd met een zak over mijn hoofd.quote:
eentje maar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Een héél lelijk hoofd. Ogen dicht en... Nee
.
Mooie mannen heb je toch niet voor jezelf, doe mij maar een minder mooie lekkere vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |