Hmm dat was niet helemaal mijn puntquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je het leuk vindt dat je je ouders al jaren niet meer ziet, maar dat het niet goed is voor je...![]()
[..]
Mogguh!quote:
Waor?quote:
*kijkt naar KapiteinGasthof's plaatjesfetishquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
*kijkt naar KapiteinGasthof's plaatjesfetish
quote:
JortK werkt de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wees blij dat ik er geen pr0n topic van maak
Ik dacht dat het hier niet mochtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:38 schreef Pheno het volgende:
En die luie indah doet helemaal niets meer. Broken pics posten
Van wie niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier niet mocht![]()
[ afbeelding ]
Ach, mensen die op hun werk illegaal fokken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Das al 1![]()
[ afbeelding ]
Mensen die een post totaal uit hun verband rukken om effe (zoals altijd) de kleuter uit te hangenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, mensen die op hun werk illegaal fokken.
De hek is van een dam?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef OA het volgende:
De hek.... Wonen in Oostenrijk is slecht voor je Nederlandse taalgevoel
Waar de fuck heb je het overquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mensen die een post totaal uit hun verband rukken om effe (zoals altijd) de kleuter uit te hangen
Daarbij komt dat de desbetreffende post note/banwaardig (volgens een FA) was, maar ja... zo kinderachtig zijn we dan weer niet... maar ja, men ziet maar wat men wil zien
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef OA het volgende:
De hek.... Wonen in Oostenrijk is slecht voor je Nederlandse taalgevoel
Mijn post?quote:
Nee, eigenlijk niet eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet over jou in elk gevalMaar je weet vast wel waar ik het wel over heb
Ik heb er niet zoveel problemen mee heurquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Das al 1![]()
[ afbeelding ]
nee johquote:
Ach ja, ik delete ook eens een plaatje waarvan ik vond dat ie op dat moment niet kon. Ranzig was ie... terwijl ik daarvoor nooit een plaatje van mooie dames/tieten of mooie mannen (niet dat die nou worden geplaatst) heb gedelete of een note heb uitgedeeld aan KSC'ers. (in tegenstelling tot collegaKSC posters) Dat plaatje kon voor mijn gevoel ff niet en ik maakte de fout door erbij te zeggen dat ik op mijn werk zat en dat niet echt prettig vond en dat ik daarvoor wel naar KPD zou moeten gaan ofzo.quote:
ik ook niet, ik heb nog nooit een probleem gemaakt van een 'tietpost', maar dat wordt mij nu ook verwetenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:56 schreef Pheno het volgende:
Over pr0ntroep kan ik het begrijpen, maar een gezond stel tieten, ik zie het banwaardige niet
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee joh
[..]
Ach ja, ik delete ook eens een plaatje waarvan ik vond dat ie op dat moment niet kon. Ranzig was ie... terwijl ik daarvoor nooit een plaatje van mooie dames/tieten of mooie mannen (niet dat die nou worden geplaatst) heb gedelete of een note heb uitgedeeld aan KSC'ers. (in tegenstelling tot collegaKSC posters) Dat plaatje kon voor mijn gevoel ff niet en ik maakte de fout door erbij te zeggen dat ik op mijn werk zat en dat niet echt prettig vond en dat ik daarvoor wel naar KPD zou moeten gaan ofzo.
Achteraf hoor je dan van collega GC mods dat het terecht een verwijdering was, maar niemand post dat hier, een FA vond het zelf banwaardig, maar aangezien ik het niet gemeldt had, so be it.
Nu valt men hier nog steeds over en krijg je vaak kleuterachtige reacties van enkelen... maar ja, so be it.
Ik had het misschien anders moeten zeggen, maar ja... men meet wel vaker met twee maten en dat vind ik dan jammer dat het direct weer zo moet gaan, maar dat zegt genoeg![]()
Daarom zeg ik: je opmerkingen komen niet zomaar, je hebt ze ergens vandaan
SORRY, Goedemorgen mijnheer! Koffie?quote:
Mij niet, maar aangezien enkelen er steeds op terugkomen... hen eerderquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat zit je wel hoog of niet?
Met twee maten meten gebeurt overal... en dat is jammerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee joh
[..]
Ach ja, ik delete ook eens een plaatje waarvan ik vond dat ie op dat moment niet kon. Ranzig was ie... terwijl ik daarvoor nooit een plaatje van mooie dames/tieten of mooie mannen (niet dat die nou worden geplaatst) heb gedelete of een note heb uitgedeeld aan KSC'ers. (in tegenstelling tot collegaKSC posters) Dat plaatje kon voor mijn gevoel ff niet en ik maakte de fout door erbij te zeggen dat ik op mijn werk zat en dat niet echt prettig vond en dat ik daarvoor wel naar KPD zou moeten gaan ofzo.
Achteraf hoor je dan van collega GC mods dat het terecht een verwijdering was, maar niemand post dat hier, een FA vond het zelf banwaardig, maar aangezien ik het niet gemeldt had, so be it.
Nu valt men hier nog steeds over en krijg je vaak kleuterachtige reacties van enkelen... maar ja, so be it.
Ik had het misschien anders moeten zeggen, maar ja... men meet wel vaker met twee maten en dat vind ik dan jammer dat het direct weer zo moet gaan, maar dat zegt genoeg![]()
Daarom zeg ik: je opmerkingen komen niet zomaar, je hebt ze ergens vandaan
Ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die thuis liever geen tieten op hun scherm hebben. Mensen wiens partner mee kan kijken bijvoorbeeld... als mensen ze liever niet zien, hoeft dat dus niet per se wegens FOK!ken op werk te zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, mensen die op hun werk illegaal fokken.
Oh, het wordt jou verweten....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ook niet, ik heb nog nooit een probleem gemaakt van een 'tietpost', maar dat wordt mij nu ook verwetenMeten met twee maten. Naja, dan denken ze dat maar
Ok.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Klonk het volgende:
in het volgende topic gaan we gewoon weer gezellig doen ok ?
Zal niet aan mij liggen hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Klonk het volgende:
in het volgende topic gaan we gewoon weer gezellig doen ok ?
Ik zal de volgende keer ook gewoon een (kinderachtige) note zetten...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die thuis liever geen tieten op hun scherm hebben. Mensen wiens partner mee kan kijken bijvoorbeeld... als mensen ze liever niet zien, hoeft dat dus niet per se wegens FOK!ken op werk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |