quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat je leuk vind. Als iedereen dezelfde dingen zou willen wordt het ook saai. En hadden we al in een economische crisis gezeten
Probeer jij maar eens een vertegenwoordiger van een gasbedrijf te pakken te krijgen die je altijd via het centrale nummer moet bellenquote:
Heb jij enig idee waar hij het over heeft dan?quote:
Nee. Waarom heb jij je Sint icoon al aangezet?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:48 schreef OA het volgende:
Heb jij enig idee waar hij het over heeft dan?
quote:
Meer onder het mom van: "anderen moeten niet zo zeikenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Onder het mom van "vuilnismannen moeten we ook hebben"
![]()
Ik belde pas een fotowinkel... Nou, daar werd je ook niet vrolijk van...quote:[..]
Probeer jij maar eens een vertegenwoordiger van een gasbedrijf te pakken te krijgen die je altijd via het centrale nummer moet bellenBitte drucken Sie die Eins fur Fragen uber dein Jahresabschluss, Bitte enz enz enz...
![]()
Pics?quote:ik wacht maar ff af, ff een rondje foto's gemaakt bij de werklui op het dak
Waarom zie jij geen webicons?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Waarom heb jij je Sint icoon al aangezet?
nee, onder het mom dat niet iedereen rechten (oid) moet gaan 'studeren'. Daar heb je geen donder aan. Veel mensen kiezen tegenwoordig hun baan omdat ze er geld mee willen verdienen, veel geld. Kies liever een baan die je leuk vindt, want dat binnenlopen gaat tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Onder het mom van "vuilnismannen moeten we ook hebben"
![]()
[..]
Weet ik veel.quote:
Het zal vast een xml template zijn die weer eens niet gevonden wordt in eclipsequote:
Zo, even de gewone senseo weer ingesteld.quote:
Mooi, het is nog erg vroeg voor een mijter. Niet dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:53 schreef OA het volgende:
Zo, even de gewone senseo weer ingesteld..
Braaf. oh fuck, ik moet mijn icoon nog aanpassen met de kerstpinguin en D3. Nou ja, maandag wordt het slecht weerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:53 schreef OA het volgende:
[..]
Zo, even de gewone senseo weer ingesteld..
Ach, dat kost geen drol daar.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Lokale Chinees was dicht, dus ik heb toch maar buiten de deur gegeten
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Meer onder het mom van: "anderen moeten niet zo zeiken"
![]()
[..]
LOL, Om te horen of uw bestelling klaar is toets 1, om een nieuw filmrolletje te bestellen toets 2, enz enzquote:Ik belde pas een fotowinkel... Nou, daar werd je ook niet vrolijk van...Uiteindelijk mocht ik nummertje 8 kiezen ofzo
![]()
![]()
[..]
Waar kan ik die het beste stallen dan? Ben vooral een held met andermans plaatjesquote:Pics?
Mijn inziens kun je (mits je wat waard bent) in een vrije sector als de horeca juist vrij makkelijk meer gaan verdienen, en dat mijn passie daar ook ligt is mooi meegenomen. Alleen met een eigen bedrijfje moet je denk ik niet verwachten beter beleg voor op je brood te verdienenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, onder het mom dat niet iedereen rechten (oid) moet gaan 'studeren'. Daar heb je geen donder aan. Veel mensen kiezen tegenwoordig hun baan omdat ze er geld mee willen verdienen, veel geld. Kies liever een baan die je leuk vindt, want dat binnenlopen gaat tegenwoordig niet meer
Zeker, de sint komt pas 15-11 in het land dacht ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi, het is nog erg vroeg voor een mijter. Niet dan?
Tja die wereldwijde economische crisis hakt er natuurlijk ook bij jou inquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 euro voor deze maaltijd, iets aan de prijzige kant.
2 Euro is veel mên.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 euro voor deze maaltijd, iets aan de prijzige kant.
Dit klinkt alsof je het leuk vindt dat je je ouders al jaren niet meer ziet, maar dat het niet goed is voor je...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is vaak heel oprecht en meelevend hoor, iets doen wat je leuk vind is niet altijd goed voor je. Het is ook daarom dat ik mn ouders al 7 jaar niet meer gezien heb
Die waren het er niet mee eens dat ik niet naar school ging.
quote:[..]
LOL, Om te horen of uw bestelling klaar is toets 1, om een nieuw filmrolletje te bestellen toets 2, enz enz
Zoiets?![]()
tinypic, xs.to, ....quote:[..]
Waar kan ik die het beste stallen dan? Ben vooral een held met andermans plaatjesGoogle Images FTW!
[..]
Zeker. Ik moet minstens een hele bak koffie drinken om dat terug te verdienenquote:
kei-hard ...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tja die wereldwijde economische crisis hakt er natuurlijk ook bij jou in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |