OA = Olijke Ambtenaar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haakjes vergeten is n00b. Haastige spoed....en dat voor een ambtenaar.
P0wned. had je maar 4 moeten doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef OA het volgende:
Zat ik zo gisteravond SC3000 te spelen, was windws ineens automatisch geüpdatet en werd alles afgesloten. Uiteraard was er niets opgeslagen
![]()
Want?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
P0wned. had je maar 4 moeten doen.
Daarom heb ik die automatische updates uit staan. Ik update wel als het mij uitkomt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef OA het volgende:
Zat ik zo gisteravond SC3000 te spelen, was windws ineens automatisch geüpdatet en werd alles afgesloten. Uiteraard was er niets opgeslagen
![]()
Eerder Oliedomme Arbeidsverzakerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA = Olijke Ambtenaar?
Maar ik zie geen vergeten haakjes meer hoor![]()
.
aaahhhhquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef Fha het volgende:
Terug van bloed prikken. Stom mens prikte twee keer verkeerd (echt.. ze probeerde me gewoon flauw te laten vallen ofzo) dus nu heb ik er nog een gratis blauwe plek bij ook (die echt godsgruwlijk pijn doet)
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef Fha het volgende:
Terug van bloed prikken. Stom mens prikte twee keer verkeerd (echt.. ze probeerde me gewoon flauw te laten vallen ofzo) dus nu heb ik er nog een gratis blauwe plek bij ook (die echt godsgruwlijk pijn doet)
Die knalt met dual core machines er zelf al uit, dus dan leer je wel periodiek op te slaan.quote:
quote:
quote:
quote:
Subtiel hequote:
quote:
Ja maar... ik heb ook nog een vrouwmensch thuis rondlopen die er dan weer aanzit en alles op automatisch zet omdat dat zo makkelijk is...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom heb ik die automatische updates uit staan. Ik update wel als het mij uitkomt.
Wachtwoord zetten en een userid voor haar aanmaken zonder enige administrator rechtenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ja maar... ik heb ook nog een vrouwmensch thuis rondlopen die er dan weer aanzit en alles op automatisch zet omdat dat zo makkelijk is...
Jawel maar ik verkoos het gewoon compleet te negerenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:35 schreef es70 het volgende:
[..]Zij had 't niet eens in de gaten geloof ik
.
Sorry.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wachtwoord zetten en een userid voor haar aanmaken zonder enige administrator rechten
en weer terug vanaf de nieuwe, damn ik hou van Ubuntuquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:03 schreef Klonk het volgende:
en gelukt, ik hoor hem niet meer
dusvanaf mijn oude pc en tot op de nieuwe pc
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Jawel maar ik verkoos het gewoon compleet te negeren
Dat is je geraaie hahahaquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is je geraaie hahaha![]()
(en anders gaf het ook niet hoor
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Stiekem toch gekeken of in de broncode gegluurdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef Fha het volgende:
Dat is wel de enige scene in SAW waar ik niet bij kijk inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |