Ik heb thuis Vista op de laptop, al anderhalf jaar, maar ik het er nog nooit een probleem mee gehad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
het kan altijd erger, verplicht vista op het werk bijvoorbeeld
Het is gelukt!quote:
[/post-stop]quote:
ik zag vanmorgen een oudere man hardlopen, erg tof maar hij had gewoon zo´n kort sportbroekje aan en een en een mouwloos hemddinggeval, brrrrrrquote:
Succesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:27 schreef Klonk het volgende:
zo, ik ga mijn computerboer eens lastig vallen, stillere voeding
doei
Ik had ooit eens een hendig sjieke officiële legale Windows XT gekocht, dus mijn bloedstollende 3GHz dualcore draait gewoon onder XP.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb thuis Vista op de laptop, al anderhalf jaar, maar ik het er nog nooit een probleem mee gehad.
Dus die XT ligt nog gewoon stof te happen in de kast?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een hendig sjieke officiële legale Windows XT gekocht, dus mijn bloedstollende 3GHz dualcore draait gewoon onder XP.
Mij staat dat geweldigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen een oudere man hardlopen, erg tof maar hij had gewoon zo´n kort sportbroekje aan en een en een mouwloos hemddinggeval, brrrrrr
Heul niet, is volledig functioneel in gebruikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
Dus die XT ligt nog gewoon stof te happen in de kast?
Nee, zo'n TS n00b is een haakje vergetenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:19 schreef DaMart het volgende:
Ben ik de enige die iets mist in de TT?
Ja, ik zag het, maar ik deed net alsof ik gek ben...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, zo'n TS n00b is een haakje vergeten
Haakjes vergeten is n00b. Haastige spoed....en dat voor een ambtenaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef OA het volgende:
En TS is n00b ja. Opent zelden topics enzo..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haakjes vergeten is n00b. Haastige spoed....en dat voor een ambtenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |