heeft ie niet nodig, in elke kamer hangen minicamera´squote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo?
Je zou eens in KPD moeten kijken![]()
Of B&H.
Awwwwww.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te jong voor
Straks eens even op inloggen danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
heeft ie niet nodig, in elke kamer hangen minicamera´s
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
heeft ie jou de gegevens nog niet gemaild dan ?
quote:
Daar mag ik niet komenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo?
Je zou eens in KPD moeten kijken![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
heeft ie niet nodig, in elke kamer hangen minicamera´s
In een hotel waar in de winter vooral snowboardjongeren komen en in bepaalde ruimtes voor duizenden euro's aan materiaal hangt (boards, schoenen), alsmede hele leuke brandblussers is het zeer wenselijk bij calamiteiten terug te kunnen kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:31 schreef Klonk het volgende:
Doei MPG
en KG zijn dat echt dingen uit je hotel, ik riep namelijk maar wat
zit wat inquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In een hotel waar in de winter vooral snowboardjongeren komen en in bepaalde ruimtes voor duizenden euro's aan materiaal hangt (boards, schoenen), alsmede hele leuke brandblussers is het zeer wenselijk bij calamiteiten terug te kunnen kijken![]()
![]()
En succes MPG! vergaderen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:38 schreef Klonk het volgende:
nondeju, een van mijn katten denkt dat ie een hond is, ik hoor net een hoop geschuif herrie achter me, is het beest bezig een schoen van me verplaatsen, veter in de bek en trekken maar
Je woont in de ghetto en moet alles nauwlettend in de gaten houden?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan natuurlijk geen kamercams posten op een openbaar forum
In the Ghettoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je woont in de ghetto en moet alles nauwlettend in de gaten houden?
Kijk de cams alleen na als er iets gebeurd is hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je woont in de ghetto en moet alles nauwlettend in de gaten houden?
En je hebt natuurlijk cams in de badkamersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kijk de cams alleen na als er iets gebeurd is hoor![]()
Heb afgelopen seizoen meegemaakt dat er brandblussers leeggespoten zijn in de wasserij, drank is gestolen uit de bar, camera's zijn verzet, broodbestellingen zijn gejat, gasten die dronken met elkaar op de vuist gaan, mededelingenbord in de hal gesloopt is, kerstbomen naar binnen zijn gesleept, enz enz![]()
Das wel genoeg reden tochDit in combinatie met het passensysteem wat we op de sloten en de schuifdeur voor hebben zorgt ervoor dat ik altijd weet wie wat gedaan heeft. Ik zit echt niet als een 65+er de hele dag naar een paar duffe cams te staren
Elvisquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je hebt natuurlijk cams in de badkamers
gezellig op vakantiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kijk de cams alleen na als er iets gebeurd is hoor![]()
Heb afgelopen seizoen meegemaakt dat er brandblussers leeggespoten zijn in de wasserij, drank is gestolen uit de bar, camera's zijn verzet, broodbestellingen zijn gejat, gasten die dronken met elkaar op de vuist gaan, mededelingenbord in de hal gesloopt is, kerstbomen naar binnen zijn gesleept, enz enz![]()
Das wel genoeg reden tochDit in combinatie met het passensysteem wat we op de sloten en de schuifdeur voor hebben zorgt ervoor dat ik altijd weet wie wat gedaan heeft. Ik zit echt niet als een 65+er de hele dag naar een paar duffe cams te staren
aan de geile blikken van Elvis te zien moet het gehele vrouwelijke publiek zo nat zijn geweest als een zwembad vol glijmiddelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Elvis![]()
Beste youtube van Elvis
i know..quote:
uhuhquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alleen voor het geval iemand uitglijd en acute hulp nodig heeft
quote:
Hoihoi!quote:
gebruik dan ook een fatsoenlijk OSquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:03 schreef OA het volgende:
Ik werd ineens uit alle programma's gegooid, de pc werd afgesloten en startte vervolgens weer op. Daarna kreeg ik een trojanmelding![]()
Verplicht XP op het werkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
gebruik dan ook een fatsoenlijk OS
XPquote:
het kan altijd erger, verplicht vista op het werk bijvoorbeeldquote:
doeiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:16 schreef Leanne het volgende:
ik moet weg...stomme afspraak...bleghdoeg mensen!!
![]()
Succes dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:16 schreef Leanne het volgende:
ik moet weg...stomme afspraak...bleghdoeg mensen!!
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Es, is je UI gejat?
http://fotoboek.fok.nl/Troll
Ja, ik zag het in de ANP-bin staan, dus plaatste ik het even.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O jee.. ik doe nog 2 pakjes per dag! Deze winter stoppen![]()
Roken vermindert denkvermogen
Gelukkig ben ik volgens Dokter Kawashima nog 23
Ik heb thuis Vista op de laptop, al anderhalf jaar, maar ik het er nog nooit een probleem mee gehad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
het kan altijd erger, verplicht vista op het werk bijvoorbeeld
Het is gelukt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |