Die is snel dichtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat doe je als je nieuwe plaatjes wilt zien?
Users met plaatjesfetish
Nu al slotje, slecht hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat doe je als je nieuwe plaatjes wilt zien?
Users met plaatjesfetish
Jah. Alles goed?quote:
Schuld van de mensen die reagerenquote:
VMRT?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu al slotje, slecht hoor.
Vroegah, toen hadden we nog eens goede VMRTs, of niet OA?
jah hoorquote:
Als je elke dag om 7 uur je bed uit kan komen best begrijpelijkquote:
ik kom elke dag om 7 uur uit mijn bed....soms eerder als ik ga joggenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je elke dag om 7 uur je bed uit kan komen best begrijpelijk
Inderdaad, ik zeur toch ook niet dat mn werk blijft liggen door de KSCquote:
Ik ga ook regelmatig rond 9 uur naar bed, maar zelfs dan blijft 7 uur moeilijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kom elke dag om 7 uur uit mijn bed....soms eerder als ik ga joggen
Ik heb er ook wel een beetje last van dat ik te weinig doe op stage doordat ik teveel fok!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zeur toch ook niet dat mn werk blijft liggen door de KSC
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ga ook regelmatig rond 9 uur naar bed, maar zelfs dan blijft 7 uur moeilijk
Het kost me meer moeite om voor 2 uur 's nachts mn ogen dicht te doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:01 schreef Californium het volgende:
[..]
echt? ik ben echt een ochtendmens
behalve als ik ge stappen... dan kan ik s'avonds ook prima overleven
Hehe, je krijgt vanzelf op je ballen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zeur toch ook niet dat mn werk blijft liggen door de KSC
tussen 9 en 12 ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het kost me meer moeite om voor 2 uur 's nachts mn ogen dicht te doenMaar ik heb ook totaal geen ritme. Hoe laat ga jij meestal naar bed dan?
Dan is Indah nog niet zo raar bezig tochquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:03 schreef Californium het volgende:
[..]
tussen 9 en 12 ofzomaar ik kan alles van me afzetten en ook direct gaan slapen
Ik heb strak ritme
Moet het wel erg bont maken voor iemand dat merktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, je krijgt vanzelf op je ballen..
VrijdagMiddagRelTopic.quote:
Zeker!quote:
Droog....zonnetje... beetje bewolking boven edinburghquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
VrijdagMiddagRelTopic.![]()
![]()
[..]
Zeker!![]()
Hoe is het weer bij jou eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |