quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Denk maar zo, het kan altijd erger
LET OP! SPOILER NIET UITKLAPPEN ALS JE ECHT ZOVEEL MOEITE MET NAALDEN HEBT!
Spoliers zijn standaard uitgeklapt in de light layout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spoliers zijn standaard uitgeklapt in de light layout.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spoliers zijn standaard uitgeklapt in de light layout.
Echt waar? Dat had ik niet verwacht! Ik hoop dat je er vannacht niet van gaat dromen dan, zou mezelf niet vergeven als je vannacht telkens als je je ogen sluit dat beeld voor je zietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:52 schreef Fha het volgende:
Stiekem toch gekeken, want als jij zegt dat ik het niet moet doen doe ik het natuurlijk wel
Gaat wel weer erg ver. Kan me niet voorstellen dat jij dat zelf ook hebt gedaan...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wachtwoord zetten en een userid voor haar aanmaken zonder enige administrator rechten
Gewoon een eigen laptop geven dan, kan ze alles op autmatisch zetten wat ze maar wil... en op je eigen pc een adminaccount met wachtwoord maken, dat je niet aan haar geeft...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat wel weer erg ver. Kan me niet voorstellen dat jij dat zelf ook hebt gedaan...
haha nee dat zal wel meevallen hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Echt waar? Dat had ik niet verwacht! Ik hoop dat je er vannacht niet van gaat dromen dan, zou mezelf niet vergeven als je vannacht telkens als je je ogen sluit dat beeld voor je ziet![]()
Je kunt natuurlijk ook gewoon aan mij denken
Nee, mijn vrouw heeft gewoon de macbookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat wel weer erg ver. Kan me niet voorstellen dat jij dat zelf ook hebt gedaan...
Nee, Danny kiest ervoor de spoilertag niet goe dte implementerein in die layout, daar kan ik niets aan doen. Bagger gebruik ik niet omdat ik geen zin heb om weer met de fratsen van Danny geconfronteerd te worden. Die gast test niets maar gooit gewoon veranderingen meteen live.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier he, dat wist ik niet.. Maar dan kies je er wel zelf voor toch
![]()
[..]
wehehe prachtigquote:
Klinkt bijzonder lekkerquote:
Windows op een XT (8086) machinequote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een hendig sjieke officiële legale Windows XT gekocht, dus mijn bloedstollende 3GHz dualcore draait gewoon onder XP.
Eigen pc of laptop geven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ja maar... ik heb ook nog een vrouwmensch thuis rondlopen die er dan weer aanzit en alles op automatisch zet omdat dat zo makkelijk is...
HD voor nieuwe PC in oude pc schroevenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
en weer terug vanaf de nieuwe, damn ik hou van Ubuntu
We hebben een pc en laptop, dus dat is het probleem niet.quote:
Caliquote:
Jummquote:
Nou dan, beter africhten dat mensquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
We hebben een pc en laptop, dus dat is het probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |