stadswarmtequote:
Precies. Een kampvuur in de kamer is veel romantischer.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
cv ketels. Goh, wat mis ik die dingen niet
Je hebt nu al eens gepost, hoef niet elke keer heurquote:
Nobel.quote:
En het houd ook nog wilde beesten op afstandquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies. Een kampvuur in de kamer is veel romantischer.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:24 schreef Fha het volgende:
[..]
En het houd ook nog wilde beesten op afstand
Jaaaaquote:
'T is anders een ouwe linke stinkerd hoor, dit exemplaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaa
al mag die eigenlijk wel komen hihi![]()
Nah dat is die van mij ook, dus dat kan ik wel aanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is anders een ouwe linke stinkerd hoor, dit exemplaar.
Als je het over een kampvuurtje hebt!quote:
Jajem is/was een katerquote:
ja, gezelliequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het over een kampvuurtje hebt!
Douwe Egberts?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar DE, daar gaat het minder snel
Schaf dan een niewe CV ketel aanquote:
De foto was niet zo duidelijk.quote:
KLONKERDEKLONKquote:
Overdag is 'hier' mijn kantoor in HIA.quote:
nee, ik heb besloten het haar pjoet te laten zijn, en ze kwam gisteravond zelf al met het goeie idee om Ubuntu via wubi te installeren dan ff de grub aanpassen en dan verdwijnt Vista vanzelf in de vergetelheidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
KLONKERDEKLONK![]()
Staat er al kUbuntu op de laptop van Klonkievriendin?
Ach ja, dan heb jij weer een doel voor ogen; nl. het sluiten van dit topic.quote:
De nieuwe OP?quote:
Ah, bij de firma D.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Overdag is 'hier' mijn kantoor in HIA.
Zjuustquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb jij weer een doel voor ogen; nl. het sluiten van dit topic.
Whehequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik heb besloten het haar pjoet te laten zijn, en ze kwam gisteravond zelf al met het goeie idee om Ubuntu via wubi te installeren dan ff de grub aanpassen en dan verdwijnt Vista vanzelf in de vergetelheid
Juist.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, bij de firma D.
Zeg de baas dat het een krent is en dat hij een nieuwe CV ketel moet aanschaffen.
Wiezo is het dan koudquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Juist.
Hoezo? Er is hier niets mis met de CV
quote:
Smakelijk!quote:
Theequote:
Mijn schoonmoeder heeft Alopecia Totalis, mijn schoonvader een goeie bos haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |