Veel succes bij het wilde tieten spottenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:32 schreef Klonk het volgende:
zo, appeltje op, nu ga ik ff een uurtje fietsen, doei
Speel jij dan de reverse cowgirl?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neuk dan ook altijd met een zak over mijn hoofd.
Nou ja, liever niet, maar dat staat dan meteen weer zo hebberigquote:
Ik voel me ook altijd een beetje aansprakelijk als er weer mensen klagen over dat "trage kut-fok"quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:32 schreef Pheno het volgende:
De KSC wordt trager door al die plaatjes op rotservers
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, liever niet, maar dat staat dan meteen weer zo hebberig.
[ afbeelding ]
Volgens mij is het wilde tieten seizoen wel zo'n beetje afgelopen... K-k-koudquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel succes bij het wilde tieten spotten
Nee. Al probeer ik nu een mental image te maken. Maar het lukt niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Speel jij dan de reverse cowgirl?
Harde tepels spotten danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wilde tieten seizoen wel zo'n beetje afgelopen... K-k-koud.
Die pose kijk ik wel doorheen in dit gevalquote:
quote:
Dan ga je maar naar DE, daar gaat het minder snelquote:
Ik ben al weg...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar DE, daar gaat het minder snel
neequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo klaar met uploaden van eigen plaatjes..
Is dit zichtbaar?
http://nl.tinypic.com/use(...)%2BPBGVLXJ%2BQ%3D%3D
whehehehequote:
Als je op de link klikt bedoel ik he..quote:
Hé, daar is het wel lekker weerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is dit zichtbaar?
Jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is dit zichtbaar?
Dan wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je op de link klikt bedoel ik he..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voeding van Be Quiet nemen. Ding draait bij mij al jaren fluisterstil.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je op de link klikt bedoel ik he..
Hij zit in 't Zillertal, wat denk je zelfquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:46 schreef OA het volgende:
Mooie omgeving. Welke rivier/beek/stroompje is dat?
quote:
Vast niet elk stroompje daar zal Ziller hetenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij zit in 't Zillertal, wat denk je zelf.
Dat wel, als je maar drinkt en werkt tegelijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Oeh, koffie pauze voorbij? Mag ik wel koffie gaan halen dan nu?!
quote:
Sure.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wel, als je maar drinkt en werkt tegelijk.
De Wolga?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij zit in 't Zillertal, wat denk je zelf.
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaAls je bedoelde dat de plaatjes hier in het topic moeten verschijnen, dan niet
quote:
De Zillerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:46 schreef OA het volgende:
Mooie omgeving. Welke rivier/beek/stroompje is dat?
Je moet niet teveel verwachten van families die al sinds het begin der tijden in hetzelfde dal wonenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:47 schreef es70 het volgende:
[..]Weinig mooie mannen
.
Wel een mooie blauwe lucht.
Ja... dat is een feitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarvoor moet je natuurlijk op een van mijn links klikkenquote:
Dat is dan wel weer een typische DE postquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, tis overdag nog maar 17/18 graden en 's nachts daalt het tot 2 graden
![]()
[..]
Zie je, DE posts komen hier, daardoor gaat het daar minder snelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar moet ik postenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je natuurlijk op een van mijn links klikken. Fobo bijvoorbeeld
.
.
quote:
Oh, mij is verteld dat het een emotie is...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kou is een verzinsel van de commerciele industrie
Zeg dat maar tegen mijn vriendin.... Onze cv-ketel is kapot, dus wij moeten elke avond de haard flink opstoken, maar dat geeft toch lang niet zoveel warmte als de gewone verwarming....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kou is een verzinsel van de commerciele industrie
Ik leef met je mee.quote:
Wat heb jij dan? Zonnepanelen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
cv ketels. Goh, wat mis ik die dingen niet
Gaskachel ftwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |