De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van ronde 3:quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Amsterdam (Noord Holland)
10: Zaandijk (Noord Holland)
11: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
12: Teckop (Utrecht)
13: Hoogmade (Zuid Holland)
14: Wassenaar (Zuid Holland)
15: Barneveld (Gelderland)
16: Hoevelaken (Gelderland)
17: Soestdijk (Utrecht)
18: Enschede (Overijssel)
19: Delden (Overijssel)
20: Zwolle (Overijssel)
21: Diever (Drenthe)
22: Jubbega (Friesland)
23: Kolderveen (Drenthe)
24: Dordrecht (Zuid Holland)
25: Nuenen (Noord-Brabant)
26: Veldhoven (Noord-Brabant)
27: Luyksgestel (Noord-Brabant)
28: Helmond (Noord-Brabant)
29: Ysselsteyn (Limburg)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Roermond (Limburg)
32: Tegelen (Limburg)
33: Arnhem (Gelderland)
34: Oosterbeek (Gelderland)
35: Renkum (Gelderland)
36: Wageningen (Gelderland)
37: Delft (Zuid Holland)
38: Stompwijk (Zuid Holland)
39: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
40: Gouda (Zuid Holland)
41: Zeist (Utrecht)
42: Hoogland (Utrecht)
43: Bikbergen (Noord Holland)
44: Renesse (Zeeland)
45: Terneuzen (Zeeland)
De plaatsen van ronde 4!quote:1: Kerkrade (Limburg)
2: Sittard (Limburg)
3: Herten (Limburg) tussen Linne en Roermond
4: Ulvenhout (Noord-Brabant)
5: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
6: Aalten (Gelderland)
7: Groenlo (Gelderland)
8: Enschede (Overijssel)
9: Denemarken (Groningen)
10: Scheemda (Groningen)
11: Nieuweschans (Groningen)
12: Hoogezand (Groningen)
13: Lellens (Groningen)
14: Middelbert (Groningen)
15: Kolham (Groningen)
16: Peizermade (Drenthe)
17: Roderwolde (Drenthe)
18: Roden (Drenthe)
19: Leek (Groningen)
20: Zevenhuizen (Groningen)
21. Drachten (Friesland)
22. Oosterwolde (Friesland)
23. Bergum (Friesland)
24. Leeuwarden (Friesland)
25. Nieuw-Vennep (Noord Holland)
26. Zoetermeer (Zuid Holland)
27. Alphen aan den Rijn (Zuid Holland)
28. Rotterdam (Zuid Holland)
29: Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
30: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)
31: Utrecht (Utrecht)
32: Bussum (Noord Holland)
33: Ermelo (Gelderland)
34: Hilversum (Noord Holland)
35: Boomhoek (Utrecht)
36: Almere-Stad (Flevoland)
37: Naarden (Noord Holland)
38: Bikbergen (Noord Holland)
39: Eemnes (Utrecht)
40: Utrecht (Utrecht)
41: Vianen (Utrecht)
42: Beusichem (Gelderland)
43: Amsterdam (Noord Holland)
44: Gouda (Zuid Holland)
45: In het Oostvoornsemeer (Zuid Holland)
46: Kruiningergors (Zuid Holland)
47: Spijkenisse (Zuid Holland)
48: Rozenburg (Zuid Holland)
49: Burgh-Haamstede (Zeeland)
50: Beldert (Zeeland)
51: Roosendaal (Noord-Brabant)
52: Boxtel (Noord-Brabant)
53: Best (Noord-Brabant)
54: Eindhoven (Noord-Brabant)
55: Valkenswaard (Noord-Brabant)
56: Vessem (Noord-Brabant)
57: Groningen (Groningen)
58: Leegkerk (Groningen)
59: Noordwolde (Groningen)
60: Appingedam (Groningen)
61: Glimmen (Groningen)
62: Groningen (Groningen)
63: Lekkum (Friesland)
64: Wergea (Warga) (Friesland)
65: Wirdum (Friesland)
66: Sijbrandahuis (Friesland)
67: Zurich (Friesland)
68: Kornwerderzand (Friesland)
69: Dokkum (Friesland)
70: Rinsumageest (Friesland)
71: Zwaagwesteinde en Zwagerbosch (Friesland)
72: Jubbega en Oudehorne (Friesland)
73: Appelscha (Friesland)
74: Nieuw Roden (Drenthe)
75: Elst (Gelderland)
76: Berg en Dal (Gelderland)
77: Leuth (Gelderland)
78: Raalte (Overijssel)
79: Nijkerk (Gelderland)
80: Zeewolde (Flevoland)
81: Hoevelaken (Gelderland)
82: Waarder (Zuid Holland)
83: Stompwijk (Zuid Holland)
84: Zoetermeer (Zuid Holland)
85: Rotte (Zuid Holland)
86: Schiphol (Noord Holland)
87: Bakkum (Noord Holland)
88: 't Zand (Noord Holland)
89: Lutjebroek (Noord Holland)
90: Almere-Stad (Flevoland)
91: Kortenhoef (Noord Holland)
92: Groningen (Groningen)
93: Onnen (Groningen)
94: Een (Drenthe)
95: Midlaren (Drenthe)
96: Annen (Drenthe)
97: Harkstede (Groningen)
98: Eagum (Aegum) (Friesland)
99: Ballum (Ameland) (Friesland)
100: Holwerd (Friesland)
101: Kootstertille (Friesland)
102: Tilburg (Noord-Brabant)
103: Son en Breugel (Noord-Brabant)
104: Nederwetten (Noord-Brabant)
105: Duiven (Gelderland)
106: Sibculo (Overijssel)
107: Erica (Drenthe)
108: Klazienaveen (Drenthe)
109: Ede (Gelderland)
110: Renkum (Gelderland)
111: Adorp (Groningen)
112: Hongerige Wolf (Groningen)
113: Kolham (Groningen)
114: Frieschepalen (Friesland)
115: Barsingerhorn (Noord Holland)
116: Liempde (Noord-Brabant)
117: Eindhoven (Noord-Brabant)
118: Ridderkerk (Zuid Holland)
119: Delft (Zuid Holland)
120: Scheveningen (Zuid Holland)
121: Ellertshaar (Drenthe)
122: Rottevalle (Friesland)
123: Foxhol (Groningen)
124: It Wytfean (Witveen) (Friesland)
125: Langenholte (Overijssel)
126: Ypelo (Overijssel)
127: Epe (Gelderland)
128: Vledder (Drenthe)
129: Rottum (Friesland)
130: Eleahuzen (Elahuizen) (Friesland)
131: Utrecht (Utrecht)
132: Amersfoort (Utrecht)
133: Maarn (Utrecht)
134: 't Goy (Utrecht)
135: Hank (Noord-Brabant)
136: De Moer (Noord-Brabant)
De plaatsen van ronde 5!quote:1: Nijmegen (Gelderland)
2: Bergen (Limburg)
3: Ven-Zelderheide (Limburg)
4: Mook (Limburg)
5: Elst (Gelderland)
6: Arnhem (Gelderland)
7: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
8: Tilburg (Noord-Brabant)
9: Schelluinen (Zuid Holland)
10: Bruchem (Gelderland)
11: Sprang-Capelle (Noord-Brabant)
12: Breda (Noord-Brabant)
13: Moerkapelle (Zuid Holland)
14: Heerhugowaard (Noord Holland)
15: Oudehaske (Friesland)
16: Groningen (Groningen)
17: Aduard (Groningen)
18: Wierumerschouw (Groningen)
19: Eelde-Paterswolde (Drenthe)
20: Harlingen (Friesland)
21: Sloten (Friesland)
22: Midsland aan Zee, Terschelling (Friesland)
23: Harlingen (Friesland)
24: Grauwe Kat (Friesland)
25: Leusden (Utrecht)
26: Muiderberg (Noord-Holland)
27: Blaricum (Noord-Holland)
28: Enkhuizen (Noord-Holland)
29: Waarde (Zeeland)
30: Tholen (Zeeland)
31: Roosendaal (Noord-Brabant)
32: Stampersgat (Noord-Brabant)
33: Goidschalxoord (Zuid-Holland)
34: Roptazijl (Friesland)
35: Cornjum (Friesland)
36: Jelsum (Friesland)
37: Westerland (Noord-Holland)
38: Heerhugowaard (Noord-Holland)
39: Beverwijk (Noord-Holland)
De plaatsen van ronde 6!quote:1: Kerkwerve (Zeeland)
2. Oosterhout (Noord-Brabant)
3. Dongen (Noord-Brabant)
4. Waspik (Noord-Brabant)
5. Waalwijk (Noord-Brabant)
6. Amersfoort (Utrecht)
7. Helmond (Noord-Brabant)
8. Helenaveen (Noord-Brabant)
9. Beuningen (Noord-Brabant)
10. Wilp (Gelderland)
11. Leusden (Utrecht)
12. Oosterhörn (Groningen)
13. Zurich (Friesland)
14: Cornwerd (Friesland)
15: Burgum (Friesland)
16: Oudehaske (Friesland)
17: Flansum (Friesland)
18: Almelo (Overijssel)
19: Den Ham (Overijssel)
20: Westerhaar-Vriezenveensewijk (Overijssel)
21: Junne (Overijssel)
Wie hebben de FOK!stok in de zesde ronde op weg gebracht?quote:1: Joure (Friesland)
quote:1: http://forum.fok.nl/user/profile/925682 (Maker van de huidige stok en starter van de ronde)
Nou ik kom regelmatig in Venlo eo. maar daar ga ik pas volgende week vrijdag heen dus gemiste kans wat afstand betreft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
komt de stok in nijmegen toevallig oxygene?
Nee ik denk Noord Friesland ergens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
waar komt ie wel in de buurt? (gelderland ?)
Ik heb em er neer gelegdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Haha nou dan kan net zo goed jij hem meenemen....of wil je stiekum mijn auto zien!
Daar ja! ;-)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:23 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
daar toch neem ik aan
Uh ja ik kom van Wolvega af. Dus dan rij je door de Blesse ja, en dan door Blesedijk rechtdoor richting Oldemarkt. Een goeie vriendin van mij woont vlakbij het bordje en heeft het me uitgelegd gisteravond. Ben er rond half/kwart voor 5.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef iFries het volgende:
Van welke kant kom je? De Blesse?
Dan moet het goedkomenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Uh ja ik kom van Wolvega af. Dus dan rij je door de Blesse ja, en dan door Blesedijk rechtdoor richting Oldemarkt. Een goeie vriendin van mij woont vlakbij het bordje en heeft het me uitgelegd gisteravond. Ben er rond half/kwart voor 5.
Moet je eens opletten hoe mensen straks kijken als je dat ding loshaalt en later weer vastzetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Haha die mensen zaten me gister raar aan te kijken dat ik bij die borden in het gras zat te zoeken en daarna weer weg reed
Dat ding moet naar limburg!:P Heb je een mooie rit! :pquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:50 schreef rene90 het volgende:
Neee niet dat ding buiten bereik leggendan ligt ie 180 KM verderop voor me, is wel beetje extreem weer.
Donderdags/vrijdags in de herfstvakantie ga ik me slag slaan
Als ie voor zondagavond in de kop van overijssel ligt, grote kans dat ik 'm dan meteen al weer mee neem. Mits nog steeds dat ik hem uit Blesdijke haal zaterdag als je hem nog niet hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:57 schreef piekartz87 het volgende:
donderdag volgende week duurt me eigenlijk te langik heb al een plaats in gedachten, ik verklap, in het noordelijke puntje van overijssel zo ongeveer. dus helemaal buiten berijk is het niet misschien,
Weet je ook al waar en wanneer je hem gaat plaatsen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou ik kom regelmatig in Venlo dus wie weet
Nou venlo wordt het niet want daar ga ik pas volgende week vrijdag heen. Als hij vlak voor die tijd in de buurt ligt neem ik hem wel mee daar naartoequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:06 schreef iFries het volgende:
[..]
Weet je ook al waar en wanneer je hem gaat plaatsen?
Ik haal em dus vanmiddag al op.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef piekartz87 het volgende:
ik haal de stok of morgen of vrijdag op. en verplaats hem die zelfde dag nog. helaas alleen mobiele telefoon als camera maar moet duidelijk genoeg zijn,
ohquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik haal em dus vanmiddag al op.
Het was inderdaad vrij duidelijk dat jij op jacht ging haha. Maar waar heb je in gedachte hem ongeveer te plaatsen? Gaarne iets richting amsterdam, dan ga ik in de herfstvakantie hem ophalen en een ver stuk weg brengenquote:
wat ging er mis met poging 1 dan?:P ik heb wel iets gelezen dat je er was en iets aan het doen was in het gras.quote:
Dit wordt mijn tweede keer. leuke editquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:28 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
wat ging er mis met poging 1 dan?:P ik heb wel iets gelezen dat je er was en iets aan het doen was in het gras.
maar het was me niet helemaal helder wat er nu mis ging en of het je de 2de keer wel zou lukken
Nee ik ga niet naar amsterdam rijden voor een stok. Wat wel mogelijk is om hem wat richting de afsluitdijk te brengen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het was inderdaad vrij duidelijk dat jij op jacht ging haha. Maar waar heb je in gedachte hem ongeveer te plaatsen? Gaarne iets richting amsterdam, dan ga ik in de herfstvakantie hem ophalen en een ver stuk weg brengen.
Zo bedoel ik het ook niet hoor haha, maar als hij meer naar het zuiden gaat wordt het over de 200 km voor me om te rijden (alleen heen), dus de afsluitdijk is een zeer goede optie, of althans die richting opquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee ik ga niet naar amsterdam rijden voor een stok. Wat wel mogelijk is om hem wat richting de afsluitdijk te brengen?
Hijs indd wit met blauwe letters ipv blauw met witte lettersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit wordt mijn tweede keer. leuke edit
wat er mis ging? ik kon dat hele schijtbord niet vinden in een dorp met 3 borden in totaal, achteraf blijkt het betreffende bord geen officieel dorpsgrensbord te zijn na tips van een goeie vriendinMaar weet nu waar het is .
Breng hem richting Drachten, dan breng ik hem weer naar het zuidenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee ik ga niet naar amsterdam rijden voor een stok. Wat wel mogelijk is om hem wat richting de afsluitdijk te brengen?
Ik wacht wel af waar de stok te liggen komtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Maruna het volgende:
[..]
Breng hem richting Drachten, dan breng ik hem weer naar het zuiden
nee, alleen aan bordquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Trigalti het volgende:
Hoe gaaf zou het zijn om hem een keer op een publieke plaats als een station oid te leggen?
oooooowww zoooooquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit wordt mijn tweede keer. leuke edit
wat er mis ging? ik kon dat hele schijtbord niet vinden in een dorp met 3 borden in totaal, achteraf blijkt het betreffende bord geen officieel dorpsgrensbord te zijn na tips van een goeie vriendinMaar weet nu waar het is .
Als je 'm maar niet naar de afsluitdijk brengt, want daar komt geen kip.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
En jij denkt dat ik naar nijmegen ga rijden voor een balk. Wat is dat ding zwaar trouwens haha! Ik plant em morgen ergens in de buurt van een dijk
Lees eens een paar pagina's terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:32 schreef Maruna het volgende:
[..]
Als je 'm maar niet naar de afsluitdijk brengt, want daar komt geen kip.
Waar doel je opquote:
Op Maruna zijn/haar opmerking, dat er geen kip komt. Maar paar pagina's terug had ik al genoemd dat ik hem dan gegarandeerd bij de afsluitdijk ophaal donderdags in de vakantie dus vandaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar doel je op
Anyway, Afsluitdijk heeft hij al eens gelegen. Kornwerderzand heeft namelijk een plaatsnaambord, ik heb de stok daar ooit neergelegd.
Maar daar is ie makkelijk op te pikken, aangezien de hele Afsluitdijk aan een snelweg ligt
Nope, Breezanddijk heeft geen plaatsnaambord. Daar wilde ik hem eerst neerleggen namelijk, en ben toen weer teruggegaan naar Kornwerderzand.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach ja Breezandijk heeft ook een plaatsnaambordIk zal em overigens vanmiddag na mijn werk meteen dumpen!
Mooie editquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Kijk es goed naar de laatste foto
Heb alleen de tekst bij de foto's effe erbij gezet maar de mooie paint was origineelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mooie edit
Haha als hij hier donderdags ligt ga ik hem ophalenmooi afstandje 90 km.
Dan keek ik gewoon fucking scheef. Nou nu maar hopen dat hij blijft liggen en niemand anders hem wegkaapt en naar dat stomme zuiden brengt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb alleen de tekst bij de foto's effe erbij gezet maar de mooie paint was origineel
Maar gelukkig binnen de mijne inderdaad! Iemand leuke liedjes voor op een cdtje voor me tour over die afsluitdijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef Maruna het volgende:
nice, beweging, helaas nu buiten mijn ophaalgebied. Succes rene90
whehe!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Socios het volgende:
Lol, handig als de stok steeds binnen een paar kilometer van je woonplaats wordt geplaatst.Nou ja, stok, tegenwoordig is het een metaal gedrocht
. Wtf, toen ik dat ding los had gemaakt en op wilde tillen, vet zwaar. Keurig gemaakt tho. Anyway, het mag duidelijk zijn, de ´stok´ ligt niet meer in Kimswerd, zojuist opgehaald, morgen bij daglicht maar even een nieuw plekje zoeken.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Socios het volgende:
Lol, handig als de stok steeds binnen een paar kilometer van je woonplaats wordt geplaatst.Nou ja, stok, tegenwoordig is het een metaal gedrocht
. Wtf, toen ik dat ding los had gemaakt en op wilde tillen, vet zwaar. Keurig gemaakt tho. Anyway, het mag duidelijk zijn, de ´stok´ ligt niet meer in Kimswerd, zojuist opgehaald, morgen bij daglicht maar even een nieuw plekje zoeken.
* Ou-Tannu kan um nog verder vervoeren als ik wilquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:19 schreef TNO het volgende:
Ik zou 'm naar Zwolle kunnen vervoeren aanstaande maandag, eerst maar even afwachten in welk gat hij nou weer komt.. :/
Haha ik kwam bij hetzelfde probleem neer, zwaagwesteinde kan het ook zijn. Ligt 145 km verderop...hmmm, ik twijfelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Whahaha, wat een locatie. Ik kon het in de atlas niet vinden, maar volgens mij weet ik aan de hand van een Friese Wikipedia waar ik het moet zoeken
(bij Welsrijp)
Zwaagwesteinde is best groot, dat heeft geen gehuchtborden (en heet in het Fries De Westerein). De andere optie was Westerend Harich, bij Stavoren in de buurt. Maar hier op de foto mist het hele Harich gedoe. Daarbij, bij mijn weten woont Socios in Harlingen. Dus ik ga voor degene bij Franeker/Welsrijpquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Haha ik kwam bij hetzelfde probleem neer, zwaagwesteinde kan het ook zijn. Ligt 145 km verderop...hmmm, ik twijfel
Even afwachten wat er deze week nog gaat gebeuren.
EDIT: als het bij Welsrijp ligt ga ik er nog steeds achteraan, dat is 110 km
Dit is geen Zwaagwesteinde. Ik ken de omgeving daar en dit lijkt er in de verste verte niet op. Rond Zwaagwesteinde zijn veel bomen te vinden en natuurlijk de blauwe borden met witte letters.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:54 schreef rene90 het volgende:
Het is toch Zwaagwesteinde, gezien de coordinaten van Wikipedia in google maps gegooid.
bron
Hopelijk kan iemand hem een klein stukje toch weer westelijker gooien
Ik denk dat jij dat goed gezien hebt, TARAquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Whahaha, wat een locatie. Ik kon het in de atlas niet vinden, maar volgens mij weet ik aan de hand van een Friese Wikipedia waar ik het moet zoeken
(bij Welsrijp)
Daar weet ik alles van want daar heb ik em toen weggehaaldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar doel je op
Anyway, Afsluitdijk heeft hij al eens gelegen. Kornwerderzand heeft namelijk een plaatsnaambord, ik heb de stok daar ooit neergelegd.
Maar daar is ie makkelijk op te pikken, aangezien de hele Afsluitdijk aan een snelweg ligt
ga je hem niet eens halen met je 2cv?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef 2cv het volgende:
Terug Vind Stok.
Blij dat 'mijn' stokje goed bevalt.
Dan duurt het nog wel een paar jaar voor hij hem weer een keer verplaats ben ik bangquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ga je hem niet eens halen met je 2cv?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:49 schreef maok het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel een paar jaar voor hij hem weer een keer verplaats ben ik bang
Nou vooruit, je kunt natuurlijk ook een onderdeel meenemen onder je armquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:33 schreef Socios het volgende:
Ik verplaats ´m tenminste, jij bent te lui om een stukje om te rijden, pffff.
De snelheid ligt er lekker inquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:29 schreef TNO het volgende:
Ik denk dat ik straks ff de auto in hups. Ben er met een half uurtje ^^
Lukte het een beetje met het slot?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:43 schreef TNO het volgende:
Jep! Ik heb 'm!Lomp ding trouwens
[ afbeelding ]
Dat gekke Westerein had gewoon 3 bordjes! En ik heb ze ook alle 3 dus gezien. Hij blijft nu een nachtje slapen in Joure. Morgen verplaats ik 'm ergens in de buurt van Zwolle, aangezien ik in Zwolle werk.
Slot werkt prima. Ik zie wel waar ik 'm neer prak. In ieder geval in de buurt van Zwolle (straal van 5 km)quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lukte het een beetje met het slot?
Misschien haal ik 'm ook wel in Zwolle op, is alleen beetje saai 130 KM snelweg![]()
Dus als je hem misschien een beetje links van Zwolle gooit (Nunspeet ofzo) zou me enorm helpen
Anders moet toch een ander het gaan doen
held.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:33 schreef Socios het volgende:
Ik verplaats ´m tenminste, jij bent te lui om een stukje om te rijden, pffff.
Ja dan komt ie er nooit meer weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef Yeux het volgende:
Dit weekend ga ik naar Parijs.
Als de stok op de route ligt pik ik hem op...![]()
route FOK!Stok ronde 6 (google maps)
Ik was ook niet van plan hem er achter te laten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dan komt ie er nooit meer weg.
Ik zou hem niet aan de eiffeltoren binden, lopen daar altijd militairen rond om hem te bewaken........dan zit stokkie straks in de franse gevangenis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:56 schreef Yeux het volgende:
[..]
Maar een fotootje van de stok aan de eiffeltoren zou best aardig zijn...
Vergeet je veldlfes niet te vullenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:13 schreef rene90 het volgende:
Thanks, ga zo maar even naar de supermarkt een lunchpakketje samenstellen
Hehe die was ik nog vergeten, ik had wel mijn magnesiumsticks en kompas en parang al meequote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Vergeet je veldlfes niet te vullen
WC PAPIERquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hehe die was ik nog vergeten, ik had wel mijn magnesiumsticks en kompas en parang al mee
Ach je had er veel bossen, dus genoeg herfstblaadjes.quote:
Loeder!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:14 schreef rene90 het volgende:
De stok is in mijn bezit!
dus alles overleefdquote:
En wanneer ga je hem weer ergens plaatsen?quote:
Nee, Noord-Holland. Het ligt in de gemeente Waterland.quote:
Zo ongeveer inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Noord-Holland. Het ligt in de gemeente Waterland.
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=schouw+waterland&sll=52.434994,5.009827&sspn=0.064991,0.186081&ie=UTF8&ll=52.426309,4.950559&spn=0.004063,0.01163&t=h&z=17
Ik heb nu al 120 km gereden om de stok op te halenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:00 schreef swarmahoer het volgende:
nog verder de verkeerde kant opwaarom ben je niet naar gelderland gereden
Mja, ik had 'm gister na werk nog wel op kunnen halen en in de buurt van Millingen kunnen dumpenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
nog steeds redelijk noordelijk
we hadden hem eerder mee moeten nemen TNO!
hadden we hem in limburg kunnen droppen destijds
whehe ! had gekuntquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:45 schreef TNO het volgende:
[..]
Mja, ik had 'm gister na werk nog wel op kunnen halen en in de buurt van Millingen kunnen dumpen
jah idd :xquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef rene90 het volgende:
Haha ik ga daar over paar dagen naartoe
Heb daar vorig jaar stage gelopen.
Alleen klein puntje:
Het lijkt me veiliger als de sleutel in een bord gaat, aangezien daar zo nu en dan wel wordt gemaaid, zal je net zien
Is heel simpel te vinden, is maar 1 wegquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:05 schreef swarmahoer het volgende:
23 km van amsterdam af zie ik net.... als ik voor t donker er kan zijn lijkt het me een reele optie
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben bang dat mamma de auto mee heeft genomen 3x raden wat er in de achterbak ligthoop niet dat ze nu al naar eindhoven is, anders komt ie pas zondag/maandag te liggen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
kan je moeder hem daar niet neerleggen
heb nog geen melding gehadquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:05 schreef Maruna het volgende:
iemand zich al gemeld om hem weer in Nijmegen op te pikken? daar blijft ie vast niet lang liggen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nogmaals, hij moet richting noord-oost
Ook primaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
fryslan mag ook hoor \o/
dan sleep ik hem wel es naar noord-oost
doen we er in brabant een sticker bij met: Brabantquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:48 schreef swarmahoer het volgende:
de i fries sticker heb ik idd nog gezien socios niet op gelet
Dan moeten er in 't zuiden wel mensen zijn die 'm ophalenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
daar kwam die net vandaan laat maar lekker in t zuiden
jij opzichquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moeten er in 't zuiden wel mensen zijn die 'm ophalen
haal m maar, jij wilde m ook in je handen hebben... dichterbij kan nietquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
als de locatie niet te raden is zal ik n nieuwe maken
hoe duidelijk wil je het hebbenquote:
Het feit dat ik in Friesland woon en alleen een fiets tot me beschikking heb.quote:
Touche.quote:Op zondag 2 november 2008 10:19 schreef Weirdow het volgende:
[..]
Het feit dat ik in Friesland woon en alleen een fiets tot me beschikking heb.
Dat wordt doortrappen.quote:Op zondag 2 november 2008 10:19 schreef Weirdow het volgende:
[..]
Het feit dat ik in Friesland woon en alleen een fiets tot me beschikking heb.
Als het nou zomer was en ik morgen niet hoefde te werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |