Moet je eens opletten hoe mensen straks kijken als je dat ding loshaalt en later weer vastzetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Haha die mensen zaten me gister raar aan te kijken dat ik bij die borden in het gras zat te zoeken en daarna weer weg reed
Dat ding moet naar limburg!:P Heb je een mooie rit! :pquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:50 schreef rene90 het volgende:
Neee niet dat ding buiten bereik leggendan ligt ie 180 KM verderop voor me, is wel beetje extreem weer.
Donderdags/vrijdags in de herfstvakantie ga ik me slag slaan
Als ie voor zondagavond in de kop van overijssel ligt, grote kans dat ik 'm dan meteen al weer mee neem. Mits nog steeds dat ik hem uit Blesdijke haal zaterdag als je hem nog niet hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:57 schreef piekartz87 het volgende:
donderdag volgende week duurt me eigenlijk te langik heb al een plaats in gedachten, ik verklap, in het noordelijke puntje van overijssel zo ongeveer. dus helemaal buiten berijk is het niet misschien,
Weet je ook al waar en wanneer je hem gaat plaatsen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou ik kom regelmatig in Venlo dus wie weet
Nou venlo wordt het niet want daar ga ik pas volgende week vrijdag heen. Als hij vlak voor die tijd in de buurt ligt neem ik hem wel mee daar naartoequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:06 schreef iFries het volgende:
[..]
Weet je ook al waar en wanneer je hem gaat plaatsen?
Ik haal em dus vanmiddag al op.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef piekartz87 het volgende:
ik haal de stok of morgen of vrijdag op. en verplaats hem die zelfde dag nog. helaas alleen mobiele telefoon als camera maar moet duidelijk genoeg zijn,
ohquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik haal em dus vanmiddag al op.
Het was inderdaad vrij duidelijk dat jij op jacht ging haha. Maar waar heb je in gedachte hem ongeveer te plaatsen? Gaarne iets richting amsterdam, dan ga ik in de herfstvakantie hem ophalen en een ver stuk weg brengenquote:
wat ging er mis met poging 1 dan?:P ik heb wel iets gelezen dat je er was en iets aan het doen was in het gras.quote:
Dit wordt mijn tweede keer. leuke editquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:28 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
wat ging er mis met poging 1 dan?:P ik heb wel iets gelezen dat je er was en iets aan het doen was in het gras.
maar het was me niet helemaal helder wat er nu mis ging en of het je de 2de keer wel zou lukken
Nee ik ga niet naar amsterdam rijden voor een stok. Wat wel mogelijk is om hem wat richting de afsluitdijk te brengen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het was inderdaad vrij duidelijk dat jij op jacht ging haha. Maar waar heb je in gedachte hem ongeveer te plaatsen? Gaarne iets richting amsterdam, dan ga ik in de herfstvakantie hem ophalen en een ver stuk weg brengen.
Zo bedoel ik het ook niet hoor haha, maar als hij meer naar het zuiden gaat wordt het over de 200 km voor me om te rijden (alleen heen), dus de afsluitdijk is een zeer goede optie, of althans die richting opquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee ik ga niet naar amsterdam rijden voor een stok. Wat wel mogelijk is om hem wat richting de afsluitdijk te brengen?
Hijs indd wit met blauwe letters ipv blauw met witte lettersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit wordt mijn tweede keer. leuke edit
wat er mis ging? ik kon dat hele schijtbord niet vinden in een dorp met 3 borden in totaal, achteraf blijkt het betreffende bord geen officieel dorpsgrensbord te zijn na tips van een goeie vriendinMaar weet nu waar het is .
Breng hem richting Drachten, dan breng ik hem weer naar het zuidenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee ik ga niet naar amsterdam rijden voor een stok. Wat wel mogelijk is om hem wat richting de afsluitdijk te brengen?
Ik wacht wel af waar de stok te liggen komtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef Maruna het volgende:
[..]
Breng hem richting Drachten, dan breng ik hem weer naar het zuiden
nee, alleen aan bordquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Trigalti het volgende:
Hoe gaaf zou het zijn om hem een keer op een publieke plaats als een station oid te leggen?
oooooowww zoooooquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit wordt mijn tweede keer. leuke edit
wat er mis ging? ik kon dat hele schijtbord niet vinden in een dorp met 3 borden in totaal, achteraf blijkt het betreffende bord geen officieel dorpsgrensbord te zijn na tips van een goeie vriendinMaar weet nu waar het is .
Als je 'm maar niet naar de afsluitdijk brengt, want daar komt geen kip.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
En jij denkt dat ik naar nijmegen ga rijden voor een balk. Wat is dat ding zwaar trouwens haha! Ik plant em morgen ergens in de buurt van een dijk
Lees eens een paar pagina's terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:32 schreef Maruna het volgende:
[..]
Als je 'm maar niet naar de afsluitdijk brengt, want daar komt geen kip.
Waar doel je opquote:
Op Maruna zijn/haar opmerking, dat er geen kip komt. Maar paar pagina's terug had ik al genoemd dat ik hem dan gegarandeerd bij de afsluitdijk ophaal donderdags in de vakantie dus vandaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar doel je op
Anyway, Afsluitdijk heeft hij al eens gelegen. Kornwerderzand heeft namelijk een plaatsnaambord, ik heb de stok daar ooit neergelegd.
Maar daar is ie makkelijk op te pikken, aangezien de hele Afsluitdijk aan een snelweg ligt
Nope, Breezanddijk heeft geen plaatsnaambord. Daar wilde ik hem eerst neerleggen namelijk, en ben toen weer teruggegaan naar Kornwerderzand.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach ja Breezandijk heeft ook een plaatsnaambordIk zal em overigens vanmiddag na mijn werk meteen dumpen!
Mooie editquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Kijk es goed naar de laatste foto
Heb alleen de tekst bij de foto's effe erbij gezet maar de mooie paint was origineelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mooie edit
Haha als hij hier donderdags ligt ga ik hem ophalenmooi afstandje 90 km.
Dan keek ik gewoon fucking scheef. Nou nu maar hopen dat hij blijft liggen en niemand anders hem wegkaapt en naar dat stomme zuiden brengt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb alleen de tekst bij de foto's effe erbij gezet maar de mooie paint was origineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |