nee, alleen aan bordquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Trigalti het volgende:
Hoe gaaf zou het zijn om hem een keer op een publieke plaats als een station oid te leggen?
oooooowww zoooooquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit wordt mijn tweede keer. leuke edit
wat er mis ging? ik kon dat hele schijtbord niet vinden in een dorp met 3 borden in totaal, achteraf blijkt het betreffende bord geen officieel dorpsgrensbord te zijn na tips van een goeie vriendinMaar weet nu waar het is .
Als je 'm maar niet naar de afsluitdijk brengt, want daar komt geen kip.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
En jij denkt dat ik naar nijmegen ga rijden voor een balk. Wat is dat ding zwaar trouwens haha! Ik plant em morgen ergens in de buurt van een dijk
Lees eens een paar pagina's terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:32 schreef Maruna het volgende:
[..]
Als je 'm maar niet naar de afsluitdijk brengt, want daar komt geen kip.
Waar doel je opquote:
Op Maruna zijn/haar opmerking, dat er geen kip komt. Maar paar pagina's terug had ik al genoemd dat ik hem dan gegarandeerd bij de afsluitdijk ophaal donderdags in de vakantie dus vandaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar doel je op
Anyway, Afsluitdijk heeft hij al eens gelegen. Kornwerderzand heeft namelijk een plaatsnaambord, ik heb de stok daar ooit neergelegd.
Maar daar is ie makkelijk op te pikken, aangezien de hele Afsluitdijk aan een snelweg ligt
Nope, Breezanddijk heeft geen plaatsnaambord. Daar wilde ik hem eerst neerleggen namelijk, en ben toen weer teruggegaan naar Kornwerderzand.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach ja Breezandijk heeft ook een plaatsnaambordIk zal em overigens vanmiddag na mijn werk meteen dumpen!
Mooie editquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Kijk es goed naar de laatste foto
Heb alleen de tekst bij de foto's effe erbij gezet maar de mooie paint was origineelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mooie edit
Haha als hij hier donderdags ligt ga ik hem ophalenmooi afstandje 90 km.
Dan keek ik gewoon fucking scheef. Nou nu maar hopen dat hij blijft liggen en niemand anders hem wegkaapt en naar dat stomme zuiden brengt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb alleen de tekst bij de foto's effe erbij gezet maar de mooie paint was origineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |