Daar weet ik alles van want daar heb ik em toen weggehaaldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar doel je op
Anyway, Afsluitdijk heeft hij al eens gelegen. Kornwerderzand heeft namelijk een plaatsnaambord, ik heb de stok daar ooit neergelegd.
Maar daar is ie makkelijk op te pikken, aangezien de hele Afsluitdijk aan een snelweg ligt
ga je hem niet eens halen met je 2cv?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef 2cv het volgende:
Terug Vind Stok.
Blij dat 'mijn' stokje goed bevalt.
Dan duurt het nog wel een paar jaar voor hij hem weer een keer verplaats ben ik bangquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ga je hem niet eens halen met je 2cv?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:49 schreef maok het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel een paar jaar voor hij hem weer een keer verplaats ben ik bang
Nou vooruit, je kunt natuurlijk ook een onderdeel meenemen onder je armquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:33 schreef Socios het volgende:
Ik verplaats ´m tenminste, jij bent te lui om een stukje om te rijden, pffff.
De snelheid ligt er lekker inquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:29 schreef TNO het volgende:
Ik denk dat ik straks ff de auto in hups. Ben er met een half uurtje ^^
Lukte het een beetje met het slot?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:43 schreef TNO het volgende:
Jep! Ik heb 'm!Lomp ding trouwens
[ afbeelding ]
Dat gekke Westerein had gewoon 3 bordjes! En ik heb ze ook alle 3 dus gezien. Hij blijft nu een nachtje slapen in Joure. Morgen verplaats ik 'm ergens in de buurt van Zwolle, aangezien ik in Zwolle werk.
Slot werkt prima. Ik zie wel waar ik 'm neer prak. In ieder geval in de buurt van Zwolle (straal van 5 km)quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lukte het een beetje met het slot?
Misschien haal ik 'm ook wel in Zwolle op, is alleen beetje saai 130 KM snelweg![]()
Dus als je hem misschien een beetje links van Zwolle gooit (Nunspeet ofzo) zou me enorm helpen
Anders moet toch een ander het gaan doen
held.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:33 schreef Socios het volgende:
Ik verplaats ´m tenminste, jij bent te lui om een stukje om te rijden, pffff.
Ja dan komt ie er nooit meer weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef Yeux het volgende:
Dit weekend ga ik naar Parijs.
Als de stok op de route ligt pik ik hem op...![]()
route FOK!Stok ronde 6 (google maps)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |