Maar gelukkig binnen de mijne inderdaad! Iemand leuke liedjes voor op een cdtje voor me tour over die afsluitdijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef Maruna het volgende:
nice, beweging, helaas nu buiten mijn ophaalgebied. Succes rene90
whehe!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Socios het volgende:
Lol, handig als de stok steeds binnen een paar kilometer van je woonplaats wordt geplaatst.Nou ja, stok, tegenwoordig is het een metaal gedrocht
. Wtf, toen ik dat ding los had gemaakt en op wilde tillen, vet zwaar. Keurig gemaakt tho. Anyway, het mag duidelijk zijn, de ´stok´ ligt niet meer in Kimswerd, zojuist opgehaald, morgen bij daglicht maar even een nieuw plekje zoeken.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Socios het volgende:
Lol, handig als de stok steeds binnen een paar kilometer van je woonplaats wordt geplaatst.Nou ja, stok, tegenwoordig is het een metaal gedrocht
. Wtf, toen ik dat ding los had gemaakt en op wilde tillen, vet zwaar. Keurig gemaakt tho. Anyway, het mag duidelijk zijn, de ´stok´ ligt niet meer in Kimswerd, zojuist opgehaald, morgen bij daglicht maar even een nieuw plekje zoeken.
* Ou-Tannu kan um nog verder vervoeren als ik wilquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:19 schreef TNO het volgende:
Ik zou 'm naar Zwolle kunnen vervoeren aanstaande maandag, eerst maar even afwachten in welk gat hij nou weer komt.. :/
Haha ik kwam bij hetzelfde probleem neer, zwaagwesteinde kan het ook zijn. Ligt 145 km verderop...hmmm, ik twijfelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Whahaha, wat een locatie. Ik kon het in de atlas niet vinden, maar volgens mij weet ik aan de hand van een Friese Wikipedia waar ik het moet zoeken
(bij Welsrijp)
Zwaagwesteinde is best groot, dat heeft geen gehuchtborden (en heet in het Fries De Westerein). De andere optie was Westerend Harich, bij Stavoren in de buurt. Maar hier op de foto mist het hele Harich gedoe. Daarbij, bij mijn weten woont Socios in Harlingen. Dus ik ga voor degene bij Franeker/Welsrijpquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Haha ik kwam bij hetzelfde probleem neer, zwaagwesteinde kan het ook zijn. Ligt 145 km verderop...hmmm, ik twijfel
Even afwachten wat er deze week nog gaat gebeuren.
EDIT: als het bij Welsrijp ligt ga ik er nog steeds achteraan, dat is 110 km
Dit is geen Zwaagwesteinde. Ik ken de omgeving daar en dit lijkt er in de verste verte niet op. Rond Zwaagwesteinde zijn veel bomen te vinden en natuurlijk de blauwe borden met witte letters.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:54 schreef rene90 het volgende:
Het is toch Zwaagwesteinde, gezien de coordinaten van Wikipedia in google maps gegooid.
bron
Hopelijk kan iemand hem een klein stukje toch weer westelijker gooien
Ik denk dat jij dat goed gezien hebt, TARAquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Whahaha, wat een locatie. Ik kon het in de atlas niet vinden, maar volgens mij weet ik aan de hand van een Friese Wikipedia waar ik het moet zoeken
(bij Welsrijp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |