abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 oktober 2008 @ 22:50:49 #101
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_62447287
Leuke verplaatsing.
Enneh, 2x dezelfde plaats mag natuurlijk wel, zijn inderdaad geen regels voor. Maar inderdaad, een nieuwe plaats is wel leuker

Ohja, zie je wel mbt Breezanddijk, ik was daar volgens mij 2 jaar geleden en heb dat hele semi-werkeiland rondgelopen destijds
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_62451154
JEUJ, weer in beweging
Mooie fotos
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:14:33 #103
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_62456724
nice, beweging, helaas nu buiten mijn ophaalgebied. Succes rene90
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_62457784
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef Maruna het volgende:
nice, beweging, helaas nu buiten mijn ophaalgebied. Succes rene90
Maar gelukkig binnen de mijne inderdaad! Iemand leuke liedjes voor op een cdtje voor me tour over die afsluitdijk
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62458706
"met de vlam in de pijp"
pi_62458737
driver seat
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:09:24 #107
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_62463083
Hey modjes, wake up. Verander de topictitel eens
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_62464245
hm!

stokkie weer op fryske bodem?
pi_62473852
Lol, handig als de stok steeds binnen een paar kilometer van je woonplaats wordt geplaatst. Nou ja, stok, tegenwoordig is het een metaal gedrocht . Wtf, toen ik dat ding los had gemaakt en op wilde tillen, vet zwaar. Keurig gemaakt tho. Anyway, het mag duidelijk zijn, de ´stok´ ligt niet meer in Kimswerd, zojuist opgehaald, morgen bij daglicht maar even een nieuw plekje zoeken.
pi_62473950
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Socios het volgende:
Lol, handig als de stok steeds binnen een paar kilometer van je woonplaats wordt geplaatst. Nou ja, stok, tegenwoordig is het een metaal gedrocht . Wtf, toen ik dat ding los had gemaakt en op wilde tillen, vet zwaar. Keurig gemaakt tho. Anyway, het mag duidelijk zijn, de ´stok´ ligt niet meer in Kimswerd, zojuist opgehaald, morgen bij daglicht maar even een nieuw plekje zoeken.
whehe!
pi_62478301
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Socios het volgende:
Top 5 China producten
pi_62482005
naar gelderland met dat ding!!! dan haal ik m vandaag nog op
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:06:50 #113
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_62482020
Nog meer beweging!
Frysk bloed tsjoch op!
pi_62483253
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:06 schreef iFries het volgende:
Nog meer beweging!
als jij hem nou ff naar deze hoek haalt weer dan neem ik hem wel WEER van je over :d
pi_62483285
Ik zou 'm naar Zwolle kunnen vervoeren aanstaande maandag , eerst maar even afwachten in welk gat hij nou weer komt.. :/
pi_62483379
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 14:19 schreef TNO het volgende:
Ik zou 'm naar Zwolle kunnen vervoeren aanstaande maandag , eerst maar even afwachten in welk gat hij nou weer komt.. :/
* Ou-Tannu kan um nog verder vervoeren als ik wil
pi_62483541
Je ziet maar
pi_62484703
Nieuwe locatie FOK!Stok

Foto van de voorkant van het plaatsnaambord waar de stok aan vastgeketend zit.

Foto van de achterkant van het bord. De sleutel bevindt zich tevens in hetzelfde bord. Aan de bovenkant van de rechter grijze paal naast een spijkertje. Er was geen ander bord in de buurt.

Mjah, nog een foto van de omgeving. Maakt niet zoveel uit, overal weilanden.

Good luck.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:52:53 #119
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_62485033
Whahaha, wat een locatie. Ik kon het in de atlas niet vinden, maar volgens mij weet ik aan de hand van een Friese Wikipedia waar ik het moet zoeken
(bij Welsrijp)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_62485088
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Whahaha, wat een locatie. Ik kon het in de atlas niet vinden, maar volgens mij weet ik aan de hand van een Friese Wikipedia waar ik het moet zoeken
(bij Welsrijp)
Haha ik kwam bij hetzelfde probleem neer, zwaagwesteinde kan het ook zijn. Ligt 145 km verderop...hmmm, ik twijfel
Even afwachten wat er deze week nog gaat gebeuren.

EDIT: als het bij Welsrijp ligt ga ik er nog steeds achteraan, dat is 110 km
Top 5 China producten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:03:12 #121
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_62485196
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

Haha ik kwam bij hetzelfde probleem neer, zwaagwesteinde kan het ook zijn. Ligt 145 km verderop...hmmm, ik twijfel
Even afwachten wat er deze week nog gaat gebeuren.

EDIT: als het bij Welsrijp ligt ga ik er nog steeds achteraan, dat is 110 km
Zwaagwesteinde is best groot, dat heeft geen gehuchtborden (en heet in het Fries De Westerein). De andere optie was Westerend Harich, bij Stavoren in de buurt. Maar hier op de foto mist het hele Harich gedoe. Daarbij, bij mijn weten woont Socios in Harlingen. Dus ik ga voor degene bij Franeker/Welsrijp
pi_62485589
Haha wat een toeval! Ik ga vanavond naar een feestje in Zwaagwesteinde. Maar laat iemand anders het nu maar doen.
pi_62486210
Het is toch Zwaagwesteinde, gezien de coordinaten van Wikipedia in google maps gegooid.
bron

Hopelijk kan iemand hem een klein stukje toch weer westelijker gooien
Top 5 China producten
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:56:24 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62487624
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:54 schreef rene90 het volgende:
Het is toch Zwaagwesteinde, gezien de coordinaten van Wikipedia in google maps gegooid.
bron

Hopelijk kan iemand hem een klein stukje toch weer westelijker gooien
Dit is geen Zwaagwesteinde. Ik ken de omgeving daar en dit lijkt er in de verste verte niet op. Rond Zwaagwesteinde zijn veel bomen te vinden en natuurlijk de blauwe borden met witte letters.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:02:22 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62487742
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
(bij Welsrijp)
Ik denk dat jij dat goed gezien hebt, TARA
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')