Maar gelukkig binnen de mijne inderdaad! Iemand leuke liedjes voor op een cdtje voor me tour over die afsluitdijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef Maruna het volgende:
nice, beweging, helaas nu buiten mijn ophaalgebied. Succes rene90
whehe!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Socios het volgende:
Lol, handig als de stok steeds binnen een paar kilometer van je woonplaats wordt geplaatst.Nou ja, stok, tegenwoordig is het een metaal gedrocht
. Wtf, toen ik dat ding los had gemaakt en op wilde tillen, vet zwaar. Keurig gemaakt tho. Anyway, het mag duidelijk zijn, de ´stok´ ligt niet meer in Kimswerd, zojuist opgehaald, morgen bij daglicht maar even een nieuw plekje zoeken.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Socios het volgende:
Lol, handig als de stok steeds binnen een paar kilometer van je woonplaats wordt geplaatst.Nou ja, stok, tegenwoordig is het een metaal gedrocht
. Wtf, toen ik dat ding los had gemaakt en op wilde tillen, vet zwaar. Keurig gemaakt tho. Anyway, het mag duidelijk zijn, de ´stok´ ligt niet meer in Kimswerd, zojuist opgehaald, morgen bij daglicht maar even een nieuw plekje zoeken.
* Ou-Tannu kan um nog verder vervoeren als ik wilquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:19 schreef TNO het volgende:
Ik zou 'm naar Zwolle kunnen vervoeren aanstaande maandag, eerst maar even afwachten in welk gat hij nou weer komt.. :/
Haha ik kwam bij hetzelfde probleem neer, zwaagwesteinde kan het ook zijn. Ligt 145 km verderop...hmmm, ik twijfelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Whahaha, wat een locatie. Ik kon het in de atlas niet vinden, maar volgens mij weet ik aan de hand van een Friese Wikipedia waar ik het moet zoeken
(bij Welsrijp)
Zwaagwesteinde is best groot, dat heeft geen gehuchtborden (en heet in het Fries De Westerein). De andere optie was Westerend Harich, bij Stavoren in de buurt. Maar hier op de foto mist het hele Harich gedoe. Daarbij, bij mijn weten woont Socios in Harlingen. Dus ik ga voor degene bij Franeker/Welsrijpquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Haha ik kwam bij hetzelfde probleem neer, zwaagwesteinde kan het ook zijn. Ligt 145 km verderop...hmmm, ik twijfel
Even afwachten wat er deze week nog gaat gebeuren.
EDIT: als het bij Welsrijp ligt ga ik er nog steeds achteraan, dat is 110 km
Dit is geen Zwaagwesteinde. Ik ken de omgeving daar en dit lijkt er in de verste verte niet op. Rond Zwaagwesteinde zijn veel bomen te vinden en natuurlijk de blauwe borden met witte letters.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:54 schreef rene90 het volgende:
Het is toch Zwaagwesteinde, gezien de coordinaten van Wikipedia in google maps gegooid.
bron
Hopelijk kan iemand hem een klein stukje toch weer westelijker gooien
Ik denk dat jij dat goed gezien hebt, TARAquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Whahaha, wat een locatie. Ik kon het in de atlas niet vinden, maar volgens mij weet ik aan de hand van een Friese Wikipedia waar ik het moet zoeken
(bij Welsrijp)
Daar weet ik alles van want daar heb ik em toen weggehaaldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar doel je op
Anyway, Afsluitdijk heeft hij al eens gelegen. Kornwerderzand heeft namelijk een plaatsnaambord, ik heb de stok daar ooit neergelegd.
Maar daar is ie makkelijk op te pikken, aangezien de hele Afsluitdijk aan een snelweg ligt
ga je hem niet eens halen met je 2cv?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef 2cv het volgende:
Terug Vind Stok.
Blij dat 'mijn' stokje goed bevalt.
Dan duurt het nog wel een paar jaar voor hij hem weer een keer verplaats ben ik bangquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ga je hem niet eens halen met je 2cv?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:49 schreef maok het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel een paar jaar voor hij hem weer een keer verplaats ben ik bang
Nou vooruit, je kunt natuurlijk ook een onderdeel meenemen onder je armquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:33 schreef Socios het volgende:
Ik verplaats ´m tenminste, jij bent te lui om een stukje om te rijden, pffff.
De snelheid ligt er lekker inquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:29 schreef TNO het volgende:
Ik denk dat ik straks ff de auto in hups. Ben er met een half uurtje ^^
Lukte het een beetje met het slot?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:43 schreef TNO het volgende:
Jep! Ik heb 'm!Lomp ding trouwens
[ afbeelding ]
Dat gekke Westerein had gewoon 3 bordjes! En ik heb ze ook alle 3 dus gezien. Hij blijft nu een nachtje slapen in Joure. Morgen verplaats ik 'm ergens in de buurt van Zwolle, aangezien ik in Zwolle werk.
Slot werkt prima. Ik zie wel waar ik 'm neer prak. In ieder geval in de buurt van Zwolle (straal van 5 km)quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lukte het een beetje met het slot?
Misschien haal ik 'm ook wel in Zwolle op, is alleen beetje saai 130 KM snelweg![]()
Dus als je hem misschien een beetje links van Zwolle gooit (Nunspeet ofzo) zou me enorm helpen
Anders moet toch een ander het gaan doen
held.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:33 schreef Socios het volgende:
Ik verplaats ´m tenminste, jij bent te lui om een stukje om te rijden, pffff.
Ja dan komt ie er nooit meer weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef Yeux het volgende:
Dit weekend ga ik naar Parijs.
Als de stok op de route ligt pik ik hem op...![]()
route FOK!Stok ronde 6 (google maps)
Ik was ook niet van plan hem er achter te laten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dan komt ie er nooit meer weg.
Ik zou hem niet aan de eiffeltoren binden, lopen daar altijd militairen rond om hem te bewaken........dan zit stokkie straks in de franse gevangenis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:56 schreef Yeux het volgende:
[..]
Maar een fotootje van de stok aan de eiffeltoren zou best aardig zijn...
Vergeet je veldlfes niet te vullenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:13 schreef rene90 het volgende:
Thanks, ga zo maar even naar de supermarkt een lunchpakketje samenstellen
Hehe die was ik nog vergeten, ik had wel mijn magnesiumsticks en kompas en parang al meequote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Vergeet je veldlfes niet te vullen
WC PAPIERquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hehe die was ik nog vergeten, ik had wel mijn magnesiumsticks en kompas en parang al mee
Ach je had er veel bossen, dus genoeg herfstblaadjes.quote:
Loeder!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:14 schreef rene90 het volgende:
De stok is in mijn bezit!
dus alles overleefdquote:
En wanneer ga je hem weer ergens plaatsen?quote:
Nee, Noord-Holland. Het ligt in de gemeente Waterland.quote:
Zo ongeveer inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Noord-Holland. Het ligt in de gemeente Waterland.
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=schouw+waterland&sll=52.434994,5.009827&sspn=0.064991,0.186081&ie=UTF8&ll=52.426309,4.950559&spn=0.004063,0.01163&t=h&z=17
Ik heb nu al 120 km gereden om de stok op te halenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:00 schreef swarmahoer het volgende:
nog verder de verkeerde kant opwaarom ben je niet naar gelderland gereden
Mja, ik had 'm gister na werk nog wel op kunnen halen en in de buurt van Millingen kunnen dumpenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
nog steeds redelijk noordelijk
we hadden hem eerder mee moeten nemen TNO!
hadden we hem in limburg kunnen droppen destijds
whehe ! had gekuntquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:45 schreef TNO het volgende:
[..]
Mja, ik had 'm gister na werk nog wel op kunnen halen en in de buurt van Millingen kunnen dumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |