In het vorige topic had je nog een ander onderschriftquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:06 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Oleguer: "Dat krakersgedoe is uit zijn verband getrokken"
Doe maar nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:04 schreef kleinzusje het volgende:
Katje, mijnes heb ik nog en Ray kan hem uploaden
Ik doe niksquote:
Typisch een onderschrift van een mutsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:43 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Belangrijk om bij gevaarlijke acties een mutsje op te zetten
"Wie vrij is van zonde, werpe de eerste steen.''quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Typisch een onderschrift van een muts
Toch hou ik van jouquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
"Wie vrij is van zonde, werpe de eerste steen.''
Vond je die leuker?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In het vorige topic had je nog een ander onderschrift
Dat vat ik op als een beledigingquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Was hier de laatste tijd een dooie boel.
Wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat vat ik op als een belediging
Lees jij het vorige topic dan maar ff terugquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Was hier de laatste tijd een dooie boel.
Top werk kerelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Joesse het volgende:
Excuses voor de vertraging, maar we kunnen weer een poosje tactisch jureren!
Tussenstand is tot en met de ronde van gisteren.
(deelnames / punten)Gordon_Shumway 68 / 168 Breach 60 / 161 ruud_fr 71 / 149 EnGCatjuh 75 / 148 TheVulture 62 / 139 SCH 71 / 135 Joesse 48 / 108 Beschouw 76 / 108 gebruikersnaam 46 / 99 kleinzusje 56 / 84 Borisz 57 / 78 Isiolo 42 / 65 sjimz 24 / 44 Kerol 38 / 40 Rumille 27 / 37 DivineJester 20 / 33 Blawh 27 / 29 vrolijke-frits 28 / 28 Joe. 18 / 28 WooZ 18 / 26 Colplay 13 / 25 RayMania 10 / 23 ZoneKill 9 / 20 BB-King 12 / 16 DaMart 9 / 15 BonJovi 5 / 14 BoemBats 10 / 12 Bjoro 8 / 12 Prik0 6 / 9 OA 4 / 9 daftme 4 / 9 Waaghals 6 / 8 Maikalo 8 / 7 Han-Pekel 4 / 5 Zero2Nine 6 / 4 TradeMarkie 1 / 4 Silenus 1 / 4 Paaskonijn 1 / 4 MarkNMGN 4 / 4 Vodkadruppel 3 / 3 Sporttv 5 / 3 Rellende_Rotscholier 3 / 3 qonmann 2 / 2 Pappie_Culo 2 / 2 Luco 2 / 2 Zjakkie 1 / 1 SONN_ 1 / 1 Pheno 3 / 1 Dylan Dog 1 / 1 denthemen 1 / 1 DennieXL 1 / 1 Berahtwin 1 / 1 AceHighHugo 1 / 1 Multatuli 2 / 0 pinow 3 / -1 indahnesia.com 1 / -1
Het echte Feyenoord gevoelquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zeker, alleen ben ik direct weer uit de top-3 gedonderd
quote:
Fixed juryquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In de ronde van gisteren heb ik trouwens nooit de foto kunnen zienmaar wel punten
Het echte AJAX gevoelquote:
Waar komt die poëtische ingeving vandaan KZ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zonder Foppe, gaan we floppen
Ook al is het bij ons thuis.
Schaatsen uit en klunen maar
Oh nee, dan lopen we gevaar.
Kijk de treinen, met de vlaggen
Blauwe sterren, ach, het mag
Ook wij hebben blauwe kleuren
In onze eigenste vlag
Heel de tribune staat te hossen
Lijkt wel de 11 stedentocht
Jammer dat we gaan verliezen
Van die dappere strijders
Waar we er 1 aan hebben verkocht
Ook niet toen ik 'm opnieuw uploadde?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En ik sta bovenaanmaar dat heeft er meer mee te maken dat ik vaker heb meegedaan dan Breach
Top, die tussenstand dus Joesse
In de ronde van gisteren heb ik trouwens nooit de foto kunnen zienmaar wel punten
Laat je je niet beinvloeden door de tussenstand in het ALS op dat moment?quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ook niet toen ik 'm opnieuw uploadde?
Jury vanavond tussen 18:00 en 19:00.
Je weet toch dat ik altijd naar tussenstanden kijk?quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat je je niet beinvloeden door de tussenstand in het ALS op dat moment?
Exact, vandaar mijn oproep. Ik blijf een gevecht voeren voor rechtvaardigheidquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik altijd naar tussenstanden kijk?
Ja, maar dat zag ik pas vanochtend.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ook niet toen ik 'm opnieuw uploadde?
quote:Beschouw
Oleguer: "Wie vrij is van zonde, werpe de eerste steen.''
quote:DaMart
Van Basten laat te trage Oleguer aan zijn snelheid werken.
quote:sjimz
Oleguer neemt uitspraken Sjaak Polak te serieus
De opmaak is hier te vinden.quote:Netsplitter
Oleguer: Jij wil wel weten waarom hij rode koontjes heeft he.
Ik dacht: die sjimz kan wel een opkikker gebruiken!quote:
Dat is gelogen, je wilde mij punten gevenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik dacht: die sjimz kan wel een opkikker gebruiken!
Qua cupmaat sta jij inderdaad bovenaanquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is gelogen, je wilde mij punten geven![]()
Maar zag dat ik aan kop sta
Je vergeet SCH..quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Qua cupmaat sta jij inderdaad bovenaan
Volgens Sjaak was 'Helm op, motor starten ' de enige manier om Slory te stoppenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:28 schreef ruud_fr het volgende:
kan iemand mij het winnende onderschrift even uitleggen?
oh ja, tnxquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgens Sjaak was 'Helm op, motor starten ' de enige manier om Slory te stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 5% gewijzigd door Joesse op 06-10-2008 17:40:23 ]
quote:ruud_fr
Batman bet fair
quote:numero_uno
Ontsnapte wasbeer weer gevangen in London
quote:Isiolo
761-617 pikt weer een goaltje mee
De opmaak is hier te vinden.quote:Bayswater
Fulham blij met contractering nieuwe topper Joling
Ik ga zelf een foto donerenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
suggestie voor volgende foto
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:12 schreef Beschouw het volgende:
Jury op Donald Duck-niveau. Dieper kunnen we niet zinken hier.
Moet je nagaan hoe slecht de rest was.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:12 schreef Beschouw het volgende:
Jury op Donald Duck-niveau. Dieper kunnen we niet zinken hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:-Sch-
-Phelps blijft PSV uitdagen-
quote:-Gordon Shumway-
-'Nieuwe sport Phelps is toch een sprong in het diepe.-
quote:-Klein zusje-
-Fast-Football-
quote:-Kerol-
-Gerard Joling:"Oops, Ik heb de zeep laten vallen, pak jij hem even lieverd?"
-
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:02 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
"Nadal vraagt challenge aan na dubieuze call van de lijnrechter"
Daarom was hij ook lange tijd afwezig, hij was opgepakt en vastgezet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:16 schreef Beschouw het volgende:
Is Bayswater zijn fantasie kwijt? Jat al twee dagen achter elkaar.
Zou sjimz meer details weten?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarom was hij ook lange tijd afwezig, hij was opgepakt en vastgezet.
Sjimz is tegenwoordig niet meer dan een studentje, dus ik denk het niet.quote:
quote:-The Vulture-
-Nadal: "Zeg maar tegen die Van der Vaart dat er maar één echte Rafael met balgevoel is"-
quote:-Breach-
-"Nadal vraagt challenge aan na dubieuze call van de lijnrechter"-
quote:-Gordon_Shumway -
-Nadal: 'Het blijkt maar weer, gravel ligt mij beter.'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bayswater -
-Raúl: "Deze Rafael is beter dan die van ons''-
Vanavondquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:49 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer kunnen wij hier ook eens trots zijn op jury?
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:05 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
De Notenkraker nu ook vertoond in voetbaltenue
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:05 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
De Notenkraker nu ook vertoont in voetbaltenue
jatwerkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:05 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
De Notenkraker nu ook vertoont in voetbaltenue
Was niet fout hoor. Is voltooid deelwoord.quote:
Origineel staat het met een Tquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Was niet fout hoor. Is voltooid deelwoord.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Was niet fout hoor. Is voltooid deelwoord.
síquote:
-Ventje rechts: "Ik speel in de K1"-
quote:-DaMart-
-Jeugdspeler vestigt nieuw record 'zoveel mogelijk ballen tegelijkertijd hooghouden'.-
quote:-ruud_fr-
-Speler tilt z'n teamgenoot naar hoger niveau.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-sjimz-
-Binnenkort in de bioscoop: Shaolin Soccer 3 -
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:39 schreef Breach het volgende:
Ik zou kunnen beginnen over een jury die jureert a.d.h.v de tussenstand, maar dit is gewoon een prima jury
Helemaal mee eensquote:
Hierblijven jijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:08 schreef Joesse het volgende:
ik ben een weekje weg dus eventuele jury-taken moet ik aan me voorbij laten gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hierblijven jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
quote:borisz
Waar heb je de bolletjes gelaten ?
quote:TheVulture
El Akchaoui: "Jij bent als speler van Feyenoord niet te be(s)nijden"
quote:Bayswater
Karim : "Rustig Youssef, we zijn niet in Gouda, busje komt zo"
De opmaak is hier te vinden.quote:Isiolo
Karim : "Kom jij van Curacao ??? "
wat een kut jury... iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:32 schreef Breach het volgende:
1 en 2
Voor de rest een kutjury natuurlijk
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:25 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
"IJslandse overheid vult instabiele bank aan met nieuwe reserves"
Nieuws niet gevolgd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie legt mij de winnaar uit?
Opgeklopte relletjes met Marokkaantjes in Gouda en steekpartij in bus waar nationaal debat over ontstond. Had ook iets met Gouda maar wist niks leuks, vind de winnaar trouwens ook niet echt geslaagd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie legt mij de winnaar uit?
Was dat dat gedoe met die Marokkaanse jeugd? Wel gehoord, maar wist niet dat dat in Gouda was.quote:
Meer omdat de bus een tijdje (wel 2 dagen geloof ik) niet reed in Gouda door een Marokkaanse wijk. En onze geintegreerde Youssef staat erbij als een iemand die zich opwindt omdat de spelersbus 2 minuten te laat is, vandaar. Niet echt dus met rellen en steekpartijen van doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Opgeklopte relletjes met Marokkaantjes in Gouda en steekpartij in bus waar nationaal debat over ontstond. Had ook iets met Gouda maar wist niks leuks, vind de winnaar trouwens ook niet echt geslaagd.
oeps gebeldquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:30 schreef ruud_fr het volgende:
Bliksemsnel geldrollen- en biljetten nodig? Bel dan 431 2288 893 0524
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oeps gebeld![]()
Kreeg: "Tuut, tuut, tuut"ik hoorde je wel even, je zat lekker te hijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:-sjimz-
-Deze bank zit krapper dan die bank in het DSB-stadion-
quote:-ruud_fr-
-Bliksemsnel geldrollen- en biljetten nodig? Bel dan 431 2288 893 0524-
quote:-SCH-
-IJslandse reserves vragen zich hoeveel krediet ze nog hebben-
De opmaak is hier te vinden.quote:-TradeMarkie-
-1 blik op de bank genoeg om IJslandse club in crisis te storten-
Breach, met een kopie van jouw onderschrift uit de mond van Giel Beelen werd ik donderdagochtend wakker. Sterk onderschrift, maar vandaar dus.quote:
Giel Beelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Breach, met een kopie van jouw onderschrift uit de mond van Giel Beelen werd ik donderdagochtend wakker. Sterk onderschrift, maar vandaar dus.
op tel.nr.431 2288 893 0524quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Waar kan ik die punten reclameren?
Goede Sneijdergrappen waardeer ik altijd, maar dit was van een Sneijderniveau.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Beschouw het volgende:
Is-tie eens een keer jury, maakt hij er een potje van.....
Have funquote:
Ik geloof niet dat hij onze nacht samen ooit zal vergeten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Have fun
[ afbeelding ]
" SCH ? Nooit van gehoord "
Klopt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
SCH, je ondertitel is gewoon gejat van mijn onderschrift
Zit gewoon nog in de kastquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij onze nacht samen ooit zal vergeten.
Ze zijn je tactische jureringen zat.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:46 schreef SCH het volgende:
Waarom doen er zo weinig mensen mee als ik moet jureren
quote:-Isiolo-
-Robben-look-a-like-
quote:-Vodkadruppel-
-Mensen met een achterstand kunnen ook succesvol worden.-
quote:-Gordon_Shumway-
-Heitinga: "Nu ben ik die Arshavin weer kwijt"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bayswater-
-"Niet in mijn linkerhand, niet in mijn rechterhand.......... dan sta ik dus in mijn broek te pissen."-
Wat ik me nou afvraag Breach, meen je dit nou als je dit zo zegt, of zeg je dit omdatje het meent?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:41 schreef Breach het volgende:
Kutjury, jureert tactisch en is ineens weer mod-gezind
Het eerste deel meen ik het tweede kan ik je niet van betichten. Je kan gewoon niet jureren.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag Breach, meen je dit nou als je dit zo zegt, of zeg je dit omdatje het meent?
Deze hebben we al eens gehad geloof ikquote:
quote:-Isiolo-
-Door de slechte dekking van IJsland gaan oranje spelers onderuit. -
-"Huntelaar en van der Vaart bijna op één lijn"-
quote:-SCH-
-Klaas Jan: "Volgens mij is De Telegraaf weer achter onze rug om bezig"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bayswater-
-Zuid Afrikaanse Springbokken niet onder de indruk van potentiele WK-gangers-
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[
Zelfs nadat ik zag dat het onderschrift van SCH was, vond ik ‘m nog het leukste.
Heyquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:12 schreef bensonHullCity het volgende:
Gestopte Edgar Davids tegenwoordig te vinden op de F-Side.
Van Praag bereid zich voor op Beverwijk 2
Wat is die veranderd zegquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:05 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Billy Ocean nieuwe capo van 410
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is die veranderd zeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SCH laten we nooit meer winnenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Een SCHande is het, zo'n verlate uitslag. Onaangekondigd nog wel.
Ik voel me verantwoordelijk voor dit drama.quote:
Trek het je niet aan. Van SCH kan je nooit op aan. Nummer 2 of 3 maar jury doen dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik voel me verantwoordelijk voor dit drama.
Dat wil jij nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Van SCH kan je nooit op aan. Nummer 2 of 3 maar jury doen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |