In mijn vierde seizoen bij Heerenveen ben ik wederom op een 3e plaats geindigd, achter AZ en kampioen Ajax. Al het derde jaar achtereen dat ik 3e eindig, en eveneens achter AZ en Ajax. Ook speel ik voor het 3e opeenvolgende jaar Champions League.
Door mijn goede prestaties ontkom je er niet aan dat je beste spelers worden weggekocht. Zo werd Ryan Donk voor 14.5 miljoen euro verkocht aan Bolton en ging talent Antonio voor 10 miljoen naar Zaragoza. Antonio zat heel dicht tegen de basis aan en is een zeer groot talent, maar 10 miljoen kan ik wel gebruiken.
Met dat geld heb ik de jeugd- en trainingsfaciliteiten een upgrade gegeven, en daarnaast heb ik Artem Milevsky naar Heerenveen gehaald. Eindelijk is het me gelukt om een ware topspits aan te trekken. Voor 16 miljoen weliswaar, maar nu hoop ik eindelijk eens om de titel mee te spelen.
Want mijn team mag d'r best wezen:
GK Charles Itandje
DL Youssef Ek-Akchaoui
DC Michael Dingsdag
DC Stefan Mardare
DR Felipe Mattione
ML Jeremy Mathieu
MC Daniel Carvalho
MC Geerd-Arend Roorda
MR Mattias Cordoba
SC Ever Guzman
SC Artem Milevsky
Heb verder een zeer aardige bank en daarnaast een paar erg leuke talenten. Toegegeven, er spelen weinig Nederlanders in mijn elftal, iets wat ik wel jammer vind. Maar de betere Nederlanders zijn helaas onbetaalbaar en spelen meestal bij topclubs.
Nou ja, dit seizoen dan eindelijk maar eens proberen om Ajax van de troon te stoten, want dat wordt hoog tijd