abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61796313

SI Games FM2008 @ Wikipedia [EN]FM2008 TrailerFM Live [verwacht in 2008]

• FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Patch 8.0.1
    PC Boxed - Mirror - Torrent
    Mac Boxed - Torrent

Changelist

FM Genie Scout

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
    | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
    | 21 | 22 | 23 | 24 |

26 |

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco (met dank aan sjimz, EnGCatjuh en al die anderen)
  • If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_61796539
    Ben met de laatste update van Managers United begonnen met Man Utd wederom. Seizoen 1 net geen kampioen geworden op doelsaldo, verder was 't seizoen nog teleurstellender. Seizoen 2 verloopt voortvarend in de PL, 15 punten voor met nog 8 wedstrijden te spelen. Alleen komen er in de laatste wedstrijden wat scheurtjes in 't collectief, de League Cup ging al fout en zojuist de FA-cup in de 5e ronde eruit geknikkerd door 'n scherp Spurs.

De CL wil nu ook niet meer na 'n 0-1 verlies op Old Trafford tegen Real Madrid, hopelijk kan ik bij hun nog wat bewerkstelligen
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_61796728
    En gelukt, 'n klinkende 1-3 met erg aanvallend voetbal. Soms is de aanval dan ook de beste verdediging
    pi_61797196
    Ben zelf met TOP Oss bezig. Na een matig eerste seizoen toch nipt de play-offs gehaald waarin alles ineens lukte en oa Ado en NEC werden verslagen. Na promotie het eerste seizoen erg zwaar gehad en 3 punten boven de streep geëindigd. Inmiddels een flinke progressie geboekt dankzij veel huurlingen. Oa Zeefuik, Wijnaldum, Carrizo, Gerritsen, Goossens, Vermeer, Stanton Lewis en Reis kwamen langs in de loop der seizoenen. Het tweede seizoen Eredivisie ging een stuk beter met een 8e plek op de ranglijst en uiteindelijk UEFA Cup voetbal via de pl. Momenteel sta ik 6e in de winterstop.

Zeefuik nu alle seizoenen kunnen huren en nu inmiddels ook onder contract. Daarnaast oa Maguire, van der Struijk, van Brakel onder contract gehad en met winst verkocht inmiddels. Nu een leuke selectie met Wang Dalei op doel, centraal Wisgerhof en Svejdik en op de flanken Fer en Janmaat (allemaal onder contract). Middenveld met Dinis (jonge Portugese DM die ik heb gescout en gratis heb overgenomen, inmiddels 1.5 miljoen waard en zit veel potentie in) en Carrizo centraal. Op de flanken Gerritsen en Goossens (huurlingen) en voorin het fenomeen Marnix Kolder (vorig seizoen incl play-offs 50 uit 40) en afwisselend Zeefuik en de net gecontracteerde Millan.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61797268
    Het is dat het een friendly is en ik de 2de helft een jeugdelftal op het veld stuurde, anders was er iets gesneuveld denk ik.

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_61802090
    ow had niet gezien dat mijn post de laatste was van vorig topic

Maar hoe laat je je flankspelers vaak scoren ?
    Overal lees ik van 11 goals en zo maar bij mij maar 1 of 2
    pi_61805311
    Ik heb vorig jaar gezegd dat ik even zou wachten met het kopen van FM 2009 nadat er in de 2008-versie zoveel fouten zaten in de originele versie.... maar als ik nu al die nieuwe features lees dan begint het geld al weer in mijn zakken te jeuken
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_61805686
    Post die nieuwe features dan ook hier
    pi_61805745
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 19:11 schreef Leonos het volgende:
    Post die nieuwe features dan ook hier
    http://fm.manutd.nl/content/view/1794/274/
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      zondag 21 september 2008 @ 19:26:16 #10
    25957 Reddiablo
    Football Manager Researcher NL
    pi_61805985
    burp, tvp
    Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
    www.3voor12denhaag.nl
    http://www.last.fm/user/Reddiablo
    pi_61808569
    tvp
    Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
    pi_61810637
    quote:
    Doelpunten in blessuretijd
    Doelpunten die in blessuretijd gemaakt worden, worden niet langer aangegeven als simpelweg (90), maar krijgen nu de minuut van de blessuretijd waarin gescoord werd, er bij vermeld. Scoort Thiago Neves dus in de derde minuut blessuretijd, dan wordt er 90+2 aangegeven.
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_61818303
    tvp
    pi_61820069
    Ik heb nu wel echt zin in FM09. FM08 echt boven de 300 uur gespeeld, blijft echt geniaal. Is er al info over een demo ? En wanneer komt FM09 eigenlijk uit ?
    I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
    pi_61824758
    Ik ben momenteel met een nogal leuke game in Ierland bezig. Ben begonnen met Bray Wanderers, een degradatiekandidaat. Nu, 8 maanden verder, is daar weinig meer van te merken, want met nog 8 wedstrijden tegaan sta ik 1e met 8 punten voor op de nummer twee.

Nadeel is inmiddels dat ik wel wordt leeggehaald, nu al. Ik had een Nigeriaanse/Iers talentje in de spits lopen, maar na 16 goals in 17 wedstrijden werd hij voor een voor Ierse normen hoog bedrag door Spurs gehaald. Inmiddels ben ik mijn keeper kwijt en moet ik de rest van het seizoen doen met 2 keepers van 18 jaar en weinig niveau.
    Van het geld dat ik van de Spurs kreeg heb ik wel wat versterkingen kunnen halen, al komen de meeste aan het eind van het seizoen(loopt van maart tot november). Even geshopt in de Cariben. Uit Jamaica krijg ik een keeper, verdediger, twee middenvelders en ik heb al een spits. Allemaal jong en naar het lijkt talentvol. Uit T&T heb ik een snelle buitenspeler gehaald, kijken of dat wat leuks wordt.

Mijn beste speler is overigens good old Bas Leferink, die bij Go Ahead heeft gebald. Ruimschoots de beste spits van heel ierland en sta door hem eigenlijk bovenaan. Ga dus maar na hoe slecht het niveau in Ierland is. Misschien dat ik overigens binnenkort wel een overzichtje van heel mijn team geef.

Als ik kampioen wordt kwalificeer ik me voor de eerste kwalificatieronde van de CL, maar daarin hebben Ierse ploegen eigenlijk niks te zoeken. Hopelijk weer ik dan een ervaren rot uit een grotere competitie te halen, al is het maar een speler als Robbie Fowler.
    Wind extinguishes a candle and energizes fire
    pi_61825727
    In mijn vierde seizoen bij Heerenveen ben ik wederom op een 3e plaats geindigd, achter AZ en kampioen Ajax. Al het derde jaar achtereen dat ik 3e eindig, en eveneens achter AZ en Ajax. Ook speel ik voor het 3e opeenvolgende jaar Champions League.

Door mijn goede prestaties ontkom je er niet aan dat je beste spelers worden weggekocht. Zo werd Ryan Donk voor 14.5 miljoen euro verkocht aan Bolton en ging talent Antonio voor 10 miljoen naar Zaragoza. Antonio zat heel dicht tegen de basis aan en is een zeer groot talent, maar 10 miljoen kan ik wel gebruiken.

Met dat geld heb ik de jeugd- en trainingsfaciliteiten een upgrade gegeven, en daarnaast heb ik Artem Milevsky naar Heerenveen gehaald. Eindelijk is het me gelukt om een ware topspits aan te trekken. Voor 16 miljoen weliswaar, maar nu hoop ik eindelijk eens om de titel mee te spelen.
    Want mijn team mag d'r best wezen:

GK Charles Itandje
    DL Youssef Ek-Akchaoui
    DC Michael Dingsdag
    DC Stefan Mardare
    DR Felipe Mattione
    ML Jeremy Mathieu
    MC Daniel Carvalho
    MC Geerd-Arend Roorda
    MR Mattias Cordoba
    SC Ever Guzman
    SC Artem Milevsky

Heb verder een zeer aardige bank en daarnaast een paar erg leuke talenten. Toegegeven, er spelen weinig Nederlanders in mijn elftal, iets wat ik wel jammer vind. Maar de betere Nederlanders zijn helaas onbetaalbaar en spelen meestal bij topclubs.
    Nou ja, dit seizoen dan eindelijk maar eens proberen om Ajax van de troon te stoten, want dat wordt hoog tijd
    pi_61831868
    Artem Milevsky, blijft een FM held

Met nog 5 wedstrijden te gaan met Verviers moet ik echt vechten tegen degradatie.
    Heb 3 punten voorsprong op de laatste 2 plekken en het zal zwaar worden.
    pi_61831927
    Is dat trouwens in de nieuwe FM verbeterd?
    Als ik bijvoorbeeld 5 seizoenen met Ajax speel is heel de competitie verbuitenlanst (Mooi woord ).
    pi_61834226
    Wanneer komt FM09 uit?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_61836247
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 20:24 schreef Kerol het volgende:
    Wanneer komt FM09 uit?
    14 november
    pi_61838303
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 19:06 schreef Leonos het volgende:
    Is dat trouwens in de nieuwe FM verbeterd?
    Als ik bijvoorbeeld 5 seizoenen met Ajax speel is heel de competitie verbuitenlanst (Mooi woord ).
    irritant is dat ja, was echt heel slecht bij deze versie.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61850658
    Ik ben pas net begonnen met FM08, merk dat er veel geregeld moet worden etc. Ik ben nu feyenoord en ook al heb ik naar het lijkt goede spelers toch speel ik gelijk tegen VVV/Willem II. Iemand tips hoe ik dit kan verbeteren. Ik heb onder andere 4-4-2/4-3-3 geprobeerd etc.

En hoe zorg ik dat me talenten ubergoed worden?. De guzman moet bijna weg denk ik.. alle grote clubs willen hem en hij is ongelukkig. Maar bijvoorbeeld Weinaldum en Zeefuik kunnen goed worden alleen ik weet niet hoe. Ook wil niemand naar me toe komen. Sulejmani mocht ik niet veel salaris geven van het bestuur en ook amrabat zeurt omdat die nog maar net bij VVV zit..
    pi_61850876
    Welkom in 't leven van FM Jdijkers

Je moet er niet te makkelijk over denken, bij 't halen van spelers. Zo makkelijk gaat 't irl ook niet, geduld en op de juiste momenten handelen.

Over trainingen, kijk eens op manutd.nl voor tips en eventueel trainingen. Voor elke positie zijn bepaalde eigenschappen belangrijk, 't belangrijkste is 'n speler daar dus op te trainen.
    pi_61851252
    Maar hoe kom ik er nu achter wat de beste speelstijl is. Want ik verlies van clubs zoals VVV en Go Ahead Eagles. En elke wedstrijd wat anders proberen kan ook niet want dan raak je verder achterop.
    pi_61852766
    Ik doe een game met m'n geliefde Sporting Clube de Portugal, maar ik vertikte het om Liédson naar Roma te laten gaan en nu is ie pissig en lijkt het alsof hij meerdere spelers in de selectie tegen mij opstookt. Hij vindt mij te onervaren en iedereen die met hem bevriend is vind dat ineens ook en heeft daarom nogal slechte moraal nu. Is hier iets aan te doen? Ik verkoop hem liever niet in de winterstop, hij scoort aan de lopende band.

Verder gaat het wel goed tot nu toe, Porto met 4-0 opzij gezet in de supercup en doe om de titel mee
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')