quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Lapo-zetter is gay.
Eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:12 schreef gers het volgende:
hayden met lang haar was je toch mooier
pwnd!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Te laat.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:12 schreef gers het volgende:
hayden met lang haar was je toch mooier
ASL?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:16 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto lijkt ze echt kkveel op een grietje dat ik ken.
Lol, ik zou haar evengoed kapot neuken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:17 schreef gers het volgende:
op die rechterfoto ziet ze er echt lelijk uit echt zo'n makeupkop
Wel eerst de makeup van d'r hoofd af boenen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lol, ik zou haar evengoed kapot neuken.
duh en keihard ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lol, ik zou haar evengoed kapot neuken.
Zeker die ene die aan je penis zoog toen je n00bs ging ownen op CoD4?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:16 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto lijkt ze echt kkveel op een grietje dat ik ken. Rechts dus.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zeker die ene die aan je penis zoog toen je n00bs ging ownen op CoD4?
Neuh, helaas niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Haley is van mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:19 schreef gers het volgende:
[..]
duh en keihard ook![]()
en een triotje voorstellen met haley erbij
OMG ik lig in een scheur hierquote:
quote:
Ik heb geen soep-skills.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wie soept hier ff CoD4 in het scherm en een breezertje op tafel?
quote:
Wie? Russen?quote:
We zijn fans van elkaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
hehe Talpa en ik zijn een beetje elkaar aan het na-apen geloof ikeerst het topic, nu dit weer
Goede combiquote:
Hey BTquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
Hallo! Alles goed hier? Leuke vrijdagavond gehad
?
Bank hangen, film kijken en misschien FOK!kenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joahh zekernog plannen voor vanavond?
Halloquote:
Haha, waarom ga je niet uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bank hangen, film kijken en misschien FOK!kenredelijk kansloos, I know.
JIj dan?
En een Affelay met rendementquote:
Wie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En een Affelay met rendementdat is nog veel vreemder
Hoi, wat is er dan. Ga maar op de bank liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoi, ik ben sacharijnig..
Die Ali-B ripoff van julliequote:
Epic failquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:13 schreef TVE het volgende:
Tripo pagina zwei gemacht einz
Je moet geen jointje doen voor je uitgaat, erna is zoveel beterquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Haha, waarom ga je niet uit? Ik ga eerst chillen bij mn beste vriendin, die heeft sinds kort dr eigen kamer 2 km van mn huis af ofzo. Dus dat is erg leuk
jointje roken, ik ga cocktails maken. En dan rond een uurtje of 1 de stad in
quote:
*Gaat liggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoi, wat is er dan. Ga maar op de bank liggen
*pakt kladblok*
Ik heb geen zin om uit te gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Haha, waarom ga je niet uit? Ik ga eerst chillen bij mn beste vriendin, die heeft sinds kort dr eigen kamer 2 km van mn huis af ofzo. Dus dat is erg leuk
jointje roken, ik ga cocktails maken. En dan rond een uurtje of 1 de stad in
je bent WAT?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoi, ik ben sacharijnig..
Niets zeg ik jequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef afcajos het volgende:
Het utrecht publiek zingt in de 85e minuut:
ALLES OF NIETS OLE OLEE
Hoi! Waarom?quote:
Ooh, ik word anders heel aantrekkelijk gevonden met mn ogen zo klein dat ik bijna chinees lijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:14 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Je moet geen jointje doen voor je uitgaat, erna is zoveel beter
Het is toch juist leuk om een keer uit te gaan met je vrienden, zonder je vriendinquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om uit te gaan.Als mijn vriendin terug is misschien weer.
Ga je samen met je vriendin uit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om uit te gaan.Als mijn vriendin terug is misschien weer.
NS Bert!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:11 schreef slindenau het volgende:
Tinuzzz is zowaar een nog grotere NSBert dan ik
Ga dan iig iets eten en douchen. De rest kan je later nog oplossenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Gaat liggen.
- Flink tekort aan slaap, ongeveer 3 uur geslapen, door mijn eigen schuld![]()
- Verhuizing van half 11 tot nu en nog niet alles is klaar
- Ik ben moe
- Ik heb honger
- Ik wil douchen
Maar verder gaat alles goed, want ik leef nog
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is toch juist leuk om een keer uit te gaan met je vrienden, zonder je vriendin![]()
Ik weet nog toen dat ik een relatie hadZonder vriendin was uitgaan veel leuker
Boeiend! het is weekendquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik moet iets bekennen. Ik heb nu al mn eerste cocktail van de dag opeven testen of het wel lekker was.
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is toch juist leuk om een keer uit te gaan met je vrienden, zonder je vriendin![]()
Ik zeg ook nergens dat ik met haar uit ga... maar zij moet altijd van die wijven series kijken (SATC voor de 23000e keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je samen met je vriendin uit?Dat lijkt me echt retesaai hahaha
Nog geregeld gisteren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ken het ja. Beetje rondneuken is vele malen relaxter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Relatie is niks voor mij op dit moment, met dat gezeik begin ik over een paar jaar wel.
quote:
Iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:22 schreef afcajos het volgende:
WTF het utrecht publiek wordt helemaal gek![]()
![]()
1-5 toppie hoor~!
Ehm neequote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef afcajos het volgende:
die apfelvlaai is ook altijd zo'n koekenbakker voor de camera he
Wat had ie te melden met z'n pauperkop?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef afcajos het volgende:
die apfelvlaai is ook altijd zo'n koekenbakker voor de camera he
Ahaaa, op die manierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik met haar uit ga... maar zij moet altijd van die wijven series kijken (SATC voor de 23000e keer), nou dan ga ik wel weg
en dan geniet ik nu nog ff van het alleen recht op het huis.
Ja maar om 4 uur beginnen met drinken is ook overdrevenquote:
Commentator stelde dat er nogwel eens geklaagd wordt over zijn rendement maar dat het vandaag wel goed zat!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat had ie te melden met z'n pauperkop?
KUDOWS!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef TVE het volgende:
Ik moet werken doei!
Kusje aan jos en PK en GT.
de rest is stom (behalve de KLB baggercrew)
Ik krijg een kusjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef TVE het volgende:
Ik moet werken doei!
Kusje aan jos en PK en GT.
de rest is stom (behalve de KLB baggercrew)
Wel een mooiere tekenset.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:30 schreef afcajos het volgende:
En van halst is weer aan het tekenen
Terecht denk ik dan. Je bent nog geen echte KLB SC'er.quote:
Ik ook nietquote:
Zullen we samen huilen?quote:
TVE herkent de echte kwaliteitsusersquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Terecht denk ik dan. Je bent nog geen echte KLB SC'er.
Op zijn minst 25 delen achter elkaar aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zullen we samen huilen?
& PK - Dat is oneerlijk. Hoelang moet ik SC'en voordat bijv mn ui in de op mag?
Zou ik ook zeggen als ik een kusje kreegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
TVE herkent de echte kwaliteitsusers
Dat is onmogelijk!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Op zijn minst 25 delen achter elkaar aanwezig zijn.
Dat is TVE ook niet, en toch staat ie in de OPquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Op zijn minst 25 delen achter elkaar aanwezig zijn.
ssssssssssshquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is TVE ook niet, en toch staat ie in de OP
Niet.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel. Mag ik ipv dat ook tieten posten?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik een kusje kreeg
Ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga dan iig iets eten en douchen. De rest kan je later nog oplossen
Fuck dr Phil. Vanaf nu is hetDr Triptamine
Ik heb haar al in de OP gezet, inclusief deze.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef afcajos het volgende:
Maar BT, je kan jezelf gewoon in de OP zetten hoor. Naar mijn mening post je hier vaak genoeg
Jippie. En dat ga ik nu doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef afcajos het volgende:
Maar BT, je kan jezelf gewoon in de OP zetten hoor. Naar mijn mening post je hier vaak genoeg
Alsof je dat wel ging doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jippie. En dat ga ik nu doen
(Hahaha ze gaan je zo haten, want nu ga ik uiteraard geen tieten meer posten)
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jippie. En dat ga ik nu doen
(Hahaha ze gaan je zo haten, want nu ga ik uiteraard geen tieten meer posten)
Dankjewelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb haar al in de OP gezet, inclusief deze.
"decolleté" en dat willen ze ook niet zien, ze willen full frontal nudity.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewel!
En jawel, ooit wel ns, want ik heb lowlands foto's beloofd aan 1136 en eigenlijk heb ik op lowlands alleen een foto gemaakt van mn decolleteeee(Of hoe je dat ook spelt)
please do please show themquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm. Nou, dan hebben ze pechquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"decolleté" en dat willen ze ook niet zien, ze willen full frontal nudity.
Wat is decollequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef slindenau het volgende:
DECOLLEDINGES IS OOK GOED, POST MAAR
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef slindenau het volgende:
DECOLLEDINGES IS OOK GOED, POST MAAR
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
en eigenlijk heb ik op lowlands alleen een foto gemaakt van mn decolleteeee
Je weet best wat ik bedoelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is decolle? Colle is toch lijm
?
Heej een Paris Hilton look-alike.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:16 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto lijkt ze echt kkveel op een grietje dat ik ken. Rechts dus.![]()
Het is ook een Chinees, wat denk je nouquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alhoewel, het is wel fatty came. Ben je ook een fatty?
Nee, ik ben slank edoch gespierdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alhoewel, het is wel fatty came. Ben je ook een fatty?
Pics?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, ik ben slank edoch gespierd.
WELL IT'S THE KNICKEDY-KNOCK READY TO POP LIKE A GLOCK, WITH MY BROTHER D-R-E AND WE'RE BACK ON THE BLOCK.quote:
Als ik mijn ogen dicht doe terwijl ik dit liedje luister zie ik gewoon die chicks langs mijn pik schuren in de clubquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
WELL IT'S THE KNICKEDY-KNOCK READY TO POP LIKE A GLOCK, WITH MY BROTHER D-R-E AND WE'RE BACK ON THE BLOCK.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen dicht doe terwijl ik dit liedje luister zie ik gewoon die chicks langs mijn pik schuren in de club
Jammer dat B.G. Knocc-Out de afgelopen 15 jaar meer vast heeft gezeten dan dat hij vrij isquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
NOW GANGSTA DRESTA CAN YOU COME AND WRECK THE SET?
YES
NOW CAN YOU GRAB THE MICROPHONE AND FLEX NEXT??
YESSSS
Ik zie er uit als sugar lee hooperquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:16 schreef Acinonyx het volgende:
Hoe ziet BT er eigelijk uit ? als ze er een btje uitziet als Hayden of Stephanie, kom dan maar op met die tieters
Hahahahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
C:\Chris\Pics\Selfshots\Lichaam\Foto's van lichaam om chicks te regelen
Toch is het een held alleen al door dit nummerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jammer dat B.G. Knocc-Out de afgelopen 15 jaar meer vast heeft gezeten dan dat hij vrij is.
Dan liegt juup!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:19 schreef Lyzio het volgende:
Er is mij verteld dat er hier gebaggerd wordt. Ik ben gestuurd door Commander Juup
Ik mag niet klagenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie er uit als sugar lee hooper
[..]
Hahahahagoede map
en werkt het?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Toch is het een held alleen al door dit nummer
Will Smith regelt die chicks wel hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
OG Loc.
De foutheid maakt hem geniaal!
K3 is ook goede muziekquote:
Die gebruinde is een preutse trutquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
4chan style:
[ afbeelding ]
Gebruind:
[ afbeelding ]
Op zn mooist:
[ afbeelding ]
JE VERGEET JE CAPSLOCKquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:34 schreef Schatgraver het volgende:
BREATHTAKING WAAR BLIJVEN DIE PICS VAN JE TIETEN, JE HAD ZELF GEZEGD DAT JE ZE GING POSTEN !!!!!!11!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
OG Loc.
De foutheid maakt hem geniaal!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:52 schreef Triptamine het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk dadelijk weer
![]()
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz' kampioen!
Hup, Ajax, hup onz' kampioen!
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:59 schreef Schatgraver het volgende:
Bagger is hier verboden, weg met dat ajax
Aahhh ik ben jaloersquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:45 schreef Triptamine het volgende:
Hoi, ben ik weer.En nu zo stoned als een kanarie en verliefd op mijn nieuwe
Sigma Macro Lens
Mooi liedjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
JE VERGEET JE CAPSLOCK
(8) BT EN TIETEN, LALALALALA, BT EN TIETEN, LALALALALALALALA (8)
( © )( © )
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:02 schreef Chriz2k het volgende:
Anders toon je even je ziekelijke liefde voor Ajax iets minder.
Heb er weer fucking veel zin inquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:52 schreef Triptamine het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk dadelijk weer
![]()
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz' kampioen!
Hup, Ajax, hup onz' kampioen!
![]()
![]()
Is voor mijn opleiding heel erg handig. Maar ik zou liegen als ik zeg dat ik niet kwijl bij hoe mooi deze lens foto's maakt. Portretten, Natuur, mijn honden. Alles met zoveel kleurquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aahhh ik ben jaloersik wil ook een macro lens voor mn 400d, maar 360 euro
!
Jaloers jaloers jaloersquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is voor mijn opleiding heel erg handig. Maar ik zou liegen als ik zeg dat ik niet kwijl bij hoe mooi deze lens foto's maakt. Portretten, Natuur, mijn honden. Alles met zoveel kleur
Ik kijk rustig thuis. Moet ook nog eten enzo. Word een bord op de schoot momentquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb er weer fucking veel zin in![]()
Zo naar de kroeg met mn ajaxmatties en dan onder het genot van bier voetbal kijken
Sony A100 Alpha. Met 2 lenzen. 1 18x200mm lens(aka giga inzoomquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaloers jaloers jaloerswelke camera heb je
?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:08 schreef afcajos het volgende:
Nou fijne avond allemaal. Ik ga ff eten en dan naar de kroeg. Daarna nog ergens een groot feest![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sony A100 Alpha. Met 2 lenzen. 1 18x200mm lens(aka giga inzoom) en die Macro van Sigma. Is allemaal nodig voor deze opleiding. Ik heb er ook fucking veel zin in. Wat ik nog nooit heb gehad in school. Maar het is een combinatie van de school, de "vibe" daar, de camera(
![]()
) en de opleiding zelf.
Ik heb zin in school![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat gaat niet meer lukken met dit beest op doel.
AV productie op Koning Willem 1 College te Den Bosch. Eerste jaar is combi van Fotografie/Video en daarna kies je je richting.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehmaar wat voor opleiding doe je dan? Gewoon fotografie?
En fijne avond josss!
Dario komt idd over als een goede spelerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel met baas Dario in de spits
Ja, lijkt me sowieso duur als je al die apparatuur aan moet schaffen! Had je die camera al wel of heb je die puur voor de opleiding gekocht?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
AV productie op Koning Willem 1 College te Den Bosch. Eerste jaar is combi van Fotografie/Video en daarna kies je je richting.Wel heel duur, vooral als je ouders nogal niet rijk zijn
En het is natuurlijk positief dat het enige wat hij in het Nederlands kan zeggen is "Wij gaan winnen!"quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dario komt idd over als een goede spelerOp het AT toonde hij werklust, techniek en agressie. Just what i like
Hadden we al, maar diequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, lijkt me sowieso duur als je al die apparatuur aan moet schaffen! Had je die camera al wel of heb je die puur voor de opleiding gekocht?
Maar klinkt leuk joh!
Hij kan ook Ajax op zijn hollands zeggen. Dus niet Eejex, maar Aajaxquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En het is natuurlijk positief dat het enige wat hij in het Nederlands kan zeggen is "Wij gaan winnen!"
Als het goed is zegt men in Argentinie ook geen Eejexquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hij kan ook Ajax op zijn hollands zeggen. Dus niet Eejex, maar Aajax![]()
De held
Wie is we?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hadden we al, maar dieLens
is nieuw. Lijkt me idd ook heel leuk.
Misschien mag je wel ooit mijn model spelen![]()
Wijsneus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als het goed is zegt men in Argentinie ook geen Eejex
Ik en mijn oudersquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie is we?En haha zit me niet zo jaloers te maken. Ik heb lekker een Canon AE-1 SLR met 3 lenzen erbij
ben jij nu jaloers
? (Wel even ja zeggen please).
En dan kun je maar beter hele mooie foto's maken
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wijsneus.Ik merk wel als ik engels praat dat ik ook snel geneigd ben Eejex te zeggen
Leuk is dat wel. Hebben we de ene Latino afgeleerd geen schwalbes meer te maken. Krijgen we er een duikelende, opvliegende, scheidsuitscheldende Argentino bijquote:
Ja hij schijnt veel gele kaarten te krijgen. Niet voor overtredingen maar schwalbes, ruzies en scheldpartijnequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Leuk is dat wel. Hebben we de ene Latino afgeleerd geen schwalbes meer te maken. Krijgen we er een duikelende, opvliegende, scheidsuitscheldende Argentino bij![]()
Wel mooi. iig iemand die altijd doorzetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja hij schijnt veel gele kaarten te krijgen. Niet voor overtredingen maar schwalbes, ruzies en scheldpartijne
Ik weet niet precies wat voor lenzen eigenlijk, en ik ben te lui om te gaan kijkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik en mijn oudersWat voor lenzen? dan ben ik misschien jaloers
![]()
en over dat laatste: Ik ben fotografie studentdus dat moet ik zeker kunnen
Juup, echt, slotjes, KLB SC naar ONZ, steeds ons topic sluiten bij 300 posts, disclaimers in onze OP zetten, ala, maar vergelijk Hayden NOOIT meer, maar dan ook echt NOOIT meer met Paris Hilton.quote:
Kanker... fotonicaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
AV productie op Koning Willem 1 College te Den Bosch. Eerste jaar is combi van Fotografie/Video en daarna kies je je richting.Wel heel duur, vooral als je ouders nogal niet rijk zijn
quote:
cookies ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:43 schreef Acinonyx het volgende:
waarom zit BobbyB 6 posts lang in zichzelf te praten!!!
quote:
Ajax.quote:
Ook nieuw voor mij, ik dacht altijd dat het zo`n leuk dorp wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:58 schreef reetveter het volgende:
KANKERKANKERKANKERKANKERKANKERTILBURG GODVERDOMME
ajakkesquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:51 schreef BigKahuna het volgende:
Genoeg over voetbal.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook nieuw voor mij, ik dacht altijd dat het zo`n leuk dorp was
KANKERKACHELKAPSLOCKquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:58 schreef reetveter het volgende:
KANKERKANKERKANKERKANKERKANKERTILBURG GODVERDOMME
Tja mensen weten ook wel dat ik niet zo'n spraakgebrek heb. Als je me woorden in de mond wil leggen, doe het dan geloofwaardig.quote:
Waarom zat ik dat lied nou net ook te luisteren?quote:
GAST!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik hou je in de gaten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom zat ik dat lied nou net ook te luisteren?![]()
Jij bent eng.
Deed ik niet, dat was mijn tweede ik, omdat mijn ego zo groot is, kunnen we die makkelijk delen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:43 schreef Acinonyx het volgende:
waarom zit BobbyB 6 posts lang in zichzelf te praten!!!
Misschien ook maar een wij gaan verliezen leren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En het is natuurlijk positief dat het enige wat hij in het Nederlands kan zeggen is "Wij gaan winnen!"
Die CD is echtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:21 schreef GasTurbine het volgende:
Viva la vida is toch wel een tof liedje
Dat dacht ik al.quote:
and it started happening when you walked byyyyhyyyhyhyyyyquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:24 schreef Paaskonijn het volgende:
BK ken je ook van die Herman Hermits, Something is happening?
Iemand die me niet negeertquote:
Ik vind die alternatieve clip overigens maar niks, tof dat het in Nederland is, maar meer een homevideo achtig idee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:21 schreef GasTurbine het volgende:
Viva la vida is toch wel een tof liedje
aiaiaiaiaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
and it started happening when you walked byyyyhyyyhyhyyyy
Ik negeer jou nooit. Jij was mijn eerste mattie op FOK! jeweets.quote:
OG LOC is de naam uit een post geledenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef GasTurbine het volgende:
OG LOC is de naam voor nu, zuiglingen!
NU NEGEER JIJ MIJN AARDIGE POST.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef GasTurbine het volgende:
OG LOC is de naam voor nu, zuiglingen!
Hoe kom je daarbij?quote:
Ganz geyl.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zomaar een plotselinge ingeving.
Hoe weet jij dat god bestaat ? Ja huh.. het is omdat het zo geschreven staat. En waarom staat het zo geschreven ? Jah dat staat ook weer ergens geschreven.. Ja hou je kop dan man ! *jaagt gristenen weg met knoflook en anti-kruis*quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zomaar een plotselinge ingeving.
God is love.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat god bestaat ? Ja huh.. het is omdat het zo geschreven staat. En waarom staat het zo geschreven ? Jah dat staat ook weer ergens geschreven.. Ja hou je kop dan man ! *jaagt gristenen weg met knoflook en anti-kruis*
Van The Beatles ook?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:46 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer met die kikker en die hele dierenoptocht in die clip![]()
![]()
?
MAKE LOVE NOT WAR!!11FLOWERPOWER!!1EINS!11quote:
doh.quote:
Daarom verbied hij free-love ?quote:
MAKE COOKIES NOT WAR !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
MAKE LOVE NOT WAR!!11FLOWERPOWER!!1EINS!11
/hippiemode
Niet. Ik heb het berichte opgeslagen in mijn hartjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NU NEGEER JIJ MIJN AARDIGE POST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |