Dat is onmogelijk!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Op zijn minst 25 delen achter elkaar aanwezig zijn.
Dat is TVE ook niet, en toch staat ie in de OPquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Op zijn minst 25 delen achter elkaar aanwezig zijn.
ssssssssssshquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is TVE ook niet, en toch staat ie in de OP
Niet.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel. Mag ik ipv dat ook tieten posten?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik een kusje kreeg
Ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga dan iig iets eten en douchen. De rest kan je later nog oplossen
Fuck dr Phil. Vanaf nu is hetDr Triptamine
Ik heb haar al in de OP gezet, inclusief deze.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef afcajos het volgende:
Maar BT, je kan jezelf gewoon in de OP zetten hoor. Naar mijn mening post je hier vaak genoeg
Jippie. En dat ga ik nu doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef afcajos het volgende:
Maar BT, je kan jezelf gewoon in de OP zetten hoor. Naar mijn mening post je hier vaak genoeg
Alsof je dat wel ging doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jippie. En dat ga ik nu doen
(Hahaha ze gaan je zo haten, want nu ga ik uiteraard geen tieten meer posten)
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jippie. En dat ga ik nu doen
(Hahaha ze gaan je zo haten, want nu ga ik uiteraard geen tieten meer posten)
Dankjewelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb haar al in de OP gezet, inclusief deze.
"decolleté" en dat willen ze ook niet zien, ze willen full frontal nudity.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewel!
En jawel, ooit wel ns, want ik heb lowlands foto's beloofd aan 1136 en eigenlijk heb ik op lowlands alleen een foto gemaakt van mn decolleteeee(Of hoe je dat ook spelt)
please do please show themquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm. Nou, dan hebben ze pechquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"decolleté" en dat willen ze ook niet zien, ze willen full frontal nudity.
Wat is decollequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef slindenau het volgende:
DECOLLEDINGES IS OOK GOED, POST MAAR
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef slindenau het volgende:
DECOLLEDINGES IS OOK GOED, POST MAAR
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
en eigenlijk heb ik op lowlands alleen een foto gemaakt van mn decolleteeee
Je weet best wat ik bedoelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is decolle? Colle is toch lijm
?
Heej een Paris Hilton look-alike.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:16 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto lijkt ze echt kkveel op een grietje dat ik ken. Rechts dus.![]()
Het is ook een Chinees, wat denk je nouquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alhoewel, het is wel fatty came. Ben je ook een fatty?
Nee, ik ben slank edoch gespierdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alhoewel, het is wel fatty came. Ben je ook een fatty?
Pics?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, ik ben slank edoch gespierd.
WELL IT'S THE KNICKEDY-KNOCK READY TO POP LIKE A GLOCK, WITH MY BROTHER D-R-E AND WE'RE BACK ON THE BLOCK.quote:
Als ik mijn ogen dicht doe terwijl ik dit liedje luister zie ik gewoon die chicks langs mijn pik schuren in de clubquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
WELL IT'S THE KNICKEDY-KNOCK READY TO POP LIKE A GLOCK, WITH MY BROTHER D-R-E AND WE'RE BACK ON THE BLOCK.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen dicht doe terwijl ik dit liedje luister zie ik gewoon die chicks langs mijn pik schuren in de club
Jammer dat B.G. Knocc-Out de afgelopen 15 jaar meer vast heeft gezeten dan dat hij vrij isquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
NOW GANGSTA DRESTA CAN YOU COME AND WRECK THE SET?
YES
NOW CAN YOU GRAB THE MICROPHONE AND FLEX NEXT??
YESSSS
Ik zie er uit als sugar lee hooperquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:16 schreef Acinonyx het volgende:
Hoe ziet BT er eigelijk uit ? als ze er een btje uitziet als Hayden of Stephanie, kom dan maar op met die tieters
Hahahahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
C:\Chris\Pics\Selfshots\Lichaam\Foto's van lichaam om chicks te regelen
Toch is het een held alleen al door dit nummerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jammer dat B.G. Knocc-Out de afgelopen 15 jaar meer vast heeft gezeten dan dat hij vrij is.
Dan liegt juup!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:19 schreef Lyzio het volgende:
Er is mij verteld dat er hier gebaggerd wordt. Ik ben gestuurd door Commander Juup
Ik mag niet klagenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie er uit als sugar lee hooper
[..]
Hahahahagoede map
en werkt het?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Toch is het een held alleen al door dit nummer
Will Smith regelt die chicks wel hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
OG Loc.
De foutheid maakt hem geniaal!
K3 is ook goede muziekquote:
Die gebruinde is een preutse trutquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
4chan style:
[ afbeelding ]
Gebruind:
[ afbeelding ]
Op zn mooist:
[ afbeelding ]
JE VERGEET JE CAPSLOCKquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:34 schreef Schatgraver het volgende:
BREATHTAKING WAAR BLIJVEN DIE PICS VAN JE TIETEN, JE HAD ZELF GEZEGD DAT JE ZE GING POSTEN !!!!!!11!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
OG Loc.
De foutheid maakt hem geniaal!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:52 schreef Triptamine het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk dadelijk weer
![]()
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz' kampioen!
Hup, Ajax, hup onz' kampioen!
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:59 schreef Schatgraver het volgende:
Bagger is hier verboden, weg met dat ajax
Aahhh ik ben jaloersquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:45 schreef Triptamine het volgende:
Hoi, ben ik weer.En nu zo stoned als een kanarie en verliefd op mijn nieuwe
Sigma Macro Lens
Mooi liedjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
JE VERGEET JE CAPSLOCK
(8) BT EN TIETEN, LALALALALA, BT EN TIETEN, LALALALALALALALA (8)
( © )( © )
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:02 schreef Chriz2k het volgende:
Anders toon je even je ziekelijke liefde voor Ajax iets minder.
Heb er weer fucking veel zin inquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:52 schreef Triptamine het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk dadelijk weer
![]()
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz' kampioen!
Hup, Ajax, hup onz' kampioen!
![]()
![]()
Is voor mijn opleiding heel erg handig. Maar ik zou liegen als ik zeg dat ik niet kwijl bij hoe mooi deze lens foto's maakt. Portretten, Natuur, mijn honden. Alles met zoveel kleurquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aahhh ik ben jaloersik wil ook een macro lens voor mn 400d, maar 360 euro
!
Jaloers jaloers jaloersquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is voor mijn opleiding heel erg handig. Maar ik zou liegen als ik zeg dat ik niet kwijl bij hoe mooi deze lens foto's maakt. Portretten, Natuur, mijn honden. Alles met zoveel kleur
Ik kijk rustig thuis. Moet ook nog eten enzo. Word een bord op de schoot momentquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb er weer fucking veel zin in![]()
Zo naar de kroeg met mn ajaxmatties en dan onder het genot van bier voetbal kijken
Sony A100 Alpha. Met 2 lenzen. 1 18x200mm lens(aka giga inzoomquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaloers jaloers jaloerswelke camera heb je
?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:08 schreef afcajos het volgende:
Nou fijne avond allemaal. Ik ga ff eten en dan naar de kroeg. Daarna nog ergens een groot feest![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sony A100 Alpha. Met 2 lenzen. 1 18x200mm lens(aka giga inzoom) en die Macro van Sigma. Is allemaal nodig voor deze opleiding. Ik heb er ook fucking veel zin in. Wat ik nog nooit heb gehad in school. Maar het is een combinatie van de school, de "vibe" daar, de camera(
![]()
) en de opleiding zelf.
Ik heb zin in school![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat gaat niet meer lukken met dit beest op doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |