quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Lapo-zetter is gay.
Eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:12 schreef gers het volgende:
hayden met lang haar was je toch mooier
pwnd!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Te laat.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:12 schreef gers het volgende:
hayden met lang haar was je toch mooier
ASL?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:16 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto lijkt ze echt kkveel op een grietje dat ik ken.
Lol, ik zou haar evengoed kapot neuken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:17 schreef gers het volgende:
op die rechterfoto ziet ze er echt lelijk uit echt zo'n makeupkop
Wel eerst de makeup van d'r hoofd af boenen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lol, ik zou haar evengoed kapot neuken.
duh en keihard ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lol, ik zou haar evengoed kapot neuken.
Zeker die ene die aan je penis zoog toen je n00bs ging ownen op CoD4?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:16 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto lijkt ze echt kkveel op een grietje dat ik ken. Rechts dus.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zeker die ene die aan je penis zoog toen je n00bs ging ownen op CoD4?
Neuh, helaas niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Haley is van mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:19 schreef gers het volgende:
[..]
duh en keihard ook![]()
en een triotje voorstellen met haley erbij
OMG ik lig in een scheur hierquote:
quote:
Ik heb geen soep-skills.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wie soept hier ff CoD4 in het scherm en een breezertje op tafel?
quote:
Wie? Russen?quote:
We zijn fans van elkaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
hehe Talpa en ik zijn een beetje elkaar aan het na-apen geloof ikeerst het topic, nu dit weer
Goede combiquote:
Hey BTquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
Hallo! Alles goed hier? Leuke vrijdagavond gehad
?
Bank hangen, film kijken en misschien FOK!kenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joahh zekernog plannen voor vanavond?
Halloquote:
Haha, waarom ga je niet uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bank hangen, film kijken en misschien FOK!kenredelijk kansloos, I know.
JIj dan?
En een Affelay met rendementquote:
Wie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En een Affelay met rendementdat is nog veel vreemder
Hoi, wat is er dan. Ga maar op de bank liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoi, ik ben sacharijnig..
Die Ali-B ripoff van julliequote:
Epic failquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:13 schreef TVE het volgende:
Tripo pagina zwei gemacht einz
Je moet geen jointje doen voor je uitgaat, erna is zoveel beterquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Haha, waarom ga je niet uit? Ik ga eerst chillen bij mn beste vriendin, die heeft sinds kort dr eigen kamer 2 km van mn huis af ofzo. Dus dat is erg leuk
jointje roken, ik ga cocktails maken. En dan rond een uurtje of 1 de stad in
quote:
*Gaat liggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoi, wat is er dan. Ga maar op de bank liggen
*pakt kladblok*
Ik heb geen zin om uit te gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Haha, waarom ga je niet uit? Ik ga eerst chillen bij mn beste vriendin, die heeft sinds kort dr eigen kamer 2 km van mn huis af ofzo. Dus dat is erg leuk
jointje roken, ik ga cocktails maken. En dan rond een uurtje of 1 de stad in
je bent WAT?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoi, ik ben sacharijnig..
Niets zeg ik jequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef afcajos het volgende:
Het utrecht publiek zingt in de 85e minuut:
ALLES OF NIETS OLE OLEE
Hoi! Waarom?quote:
Ooh, ik word anders heel aantrekkelijk gevonden met mn ogen zo klein dat ik bijna chinees lijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:14 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Je moet geen jointje doen voor je uitgaat, erna is zoveel beter
Het is toch juist leuk om een keer uit te gaan met je vrienden, zonder je vriendinquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om uit te gaan.Als mijn vriendin terug is misschien weer.
Ga je samen met je vriendin uit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om uit te gaan.Als mijn vriendin terug is misschien weer.
NS Bert!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:11 schreef slindenau het volgende:
Tinuzzz is zowaar een nog grotere NSBert dan ik
Ga dan iig iets eten en douchen. De rest kan je later nog oplossenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Gaat liggen.
- Flink tekort aan slaap, ongeveer 3 uur geslapen, door mijn eigen schuld![]()
- Verhuizing van half 11 tot nu en nog niet alles is klaar
- Ik ben moe
- Ik heb honger
- Ik wil douchen
Maar verder gaat alles goed, want ik leef nog
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is toch juist leuk om een keer uit te gaan met je vrienden, zonder je vriendin![]()
Ik weet nog toen dat ik een relatie hadZonder vriendin was uitgaan veel leuker
Boeiend! het is weekendquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik moet iets bekennen. Ik heb nu al mn eerste cocktail van de dag opeven testen of het wel lekker was.
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is toch juist leuk om een keer uit te gaan met je vrienden, zonder je vriendin![]()
Ik zeg ook nergens dat ik met haar uit ga... maar zij moet altijd van die wijven series kijken (SATC voor de 23000e keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je samen met je vriendin uit?Dat lijkt me echt retesaai hahaha
Nog geregeld gisteren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ken het ja. Beetje rondneuken is vele malen relaxter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Relatie is niks voor mij op dit moment, met dat gezeik begin ik over een paar jaar wel.
quote:
Iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:22 schreef afcajos het volgende:
WTF het utrecht publiek wordt helemaal gek![]()
![]()
1-5 toppie hoor~!
Ehm neequote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef afcajos het volgende:
die apfelvlaai is ook altijd zo'n koekenbakker voor de camera he
Wat had ie te melden met z'n pauperkop?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef afcajos het volgende:
die apfelvlaai is ook altijd zo'n koekenbakker voor de camera he
Ahaaa, op die manierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik met haar uit ga... maar zij moet altijd van die wijven series kijken (SATC voor de 23000e keer), nou dan ga ik wel weg
en dan geniet ik nu nog ff van het alleen recht op het huis.
Ja maar om 4 uur beginnen met drinken is ook overdrevenquote:
Commentator stelde dat er nogwel eens geklaagd wordt over zijn rendement maar dat het vandaag wel goed zat!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat had ie te melden met z'n pauperkop?
KUDOWS!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef TVE het volgende:
Ik moet werken doei!
Kusje aan jos en PK en GT.
de rest is stom (behalve de KLB baggercrew)
Ik krijg een kusjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef TVE het volgende:
Ik moet werken doei!
Kusje aan jos en PK en GT.
de rest is stom (behalve de KLB baggercrew)
Wel een mooiere tekenset.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:30 schreef afcajos het volgende:
En van halst is weer aan het tekenen
Terecht denk ik dan. Je bent nog geen echte KLB SC'er.quote:
Ik ook nietquote:
Zullen we samen huilen?quote:
TVE herkent de echte kwaliteitsusersquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Terecht denk ik dan. Je bent nog geen echte KLB SC'er.
Op zijn minst 25 delen achter elkaar aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zullen we samen huilen?
& PK - Dat is oneerlijk. Hoelang moet ik SC'en voordat bijv mn ui in de op mag?
Zou ik ook zeggen als ik een kusje kreegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
TVE herkent de echte kwaliteitsusers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |