quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is toch juist leuk om een keer uit te gaan met je vrienden, zonder je vriendin![]()
Ik weet nog toen dat ik een relatie hadZonder vriendin was uitgaan veel leuker
Ik zeg ook nergens dat ik met haar uit ga... maar zij moet altijd van die wijven series kijken (SATC voor de 23000e keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je samen met je vriendin uit?Dat lijkt me echt retesaai hahaha
Nog geregeld gisteren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is toch juist leuk om een keer uit te gaan met je vrienden, zonder je vriendin![]()
Ik weet nog toen dat ik een relatie hadZonder vriendin was uitgaan veel leuker
Ik ken het ja. Beetje rondneuken is vele malen relaxter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Relatie is niks voor mij op dit moment, met dat gezeik begin ik over een paar jaar wel.
quote:
Iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:22 schreef afcajos het volgende:
WTF het utrecht publiek wordt helemaal gek![]()
![]()
1-5 toppie hoor~!
Ehm neequote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef afcajos het volgende:
die apfelvlaai is ook altijd zo'n koekenbakker voor de camera he
Wat had ie te melden met z'n pauperkop?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef afcajos het volgende:
die apfelvlaai is ook altijd zo'n koekenbakker voor de camera he
Ahaaa, op die manierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik met haar uit ga... maar zij moet altijd van die wijven series kijken (SATC voor de 23000e keer), nou dan ga ik wel weg
en dan geniet ik nu nog ff van het alleen recht op het huis.
Ja maar om 4 uur beginnen met drinken is ook overdrevenquote:
Commentator stelde dat er nogwel eens geklaagd wordt over zijn rendement maar dat het vandaag wel goed zat!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat had ie te melden met z'n pauperkop?
KUDOWS!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef TVE het volgende:
Ik moet werken doei!
Kusje aan jos en PK en GT.
de rest is stom (behalve de KLB baggercrew)
Ik krijg een kusjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef TVE het volgende:
Ik moet werken doei!
Kusje aan jos en PK en GT.
de rest is stom (behalve de KLB baggercrew)
Wel een mooiere tekenset.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:30 schreef afcajos het volgende:
En van halst is weer aan het tekenen
Terecht denk ik dan. Je bent nog geen echte KLB SC'er.quote:
Ik ook nietquote:
Zullen we samen huilen?quote:
TVE herkent de echte kwaliteitsusersquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Terecht denk ik dan. Je bent nog geen echte KLB SC'er.
Op zijn minst 25 delen achter elkaar aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zullen we samen huilen?
& PK - Dat is oneerlijk. Hoelang moet ik SC'en voordat bijv mn ui in de op mag?
Zou ik ook zeggen als ik een kusje kreegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
TVE herkent de echte kwaliteitsusers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |