Tja mensen weten ook wel dat ik niet zo'n spraakgebrek heb. Als je me woorden in de mond wil leggen, doe het dan geloofwaardig.quote:
Waarom zat ik dat lied nou net ook te luisteren?quote:
GAST!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
AV productie op Koning Willem 1 College te Den Bosch. Eerste jaar is combi van Fotografie/Video en daarna kies je je richting.Wel heel duur, vooral als je ouders nogal niet rijk zijn
Ik hou je in de gaten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom zat ik dat lied nou net ook te luisteren?![]()
Jij bent eng.
Deed ik niet, dat was mijn tweede ik, omdat mijn ego zo groot is, kunnen we die makkelijk delen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:43 schreef Acinonyx het volgende:
waarom zit BobbyB 6 posts lang in zichzelf te praten!!!
Misschien ook maar een wij gaan verliezen leren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En het is natuurlijk positief dat het enige wat hij in het Nederlands kan zeggen is "Wij gaan winnen!"
Die CD is echtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:21 schreef GasTurbine het volgende:
Viva la vida is toch wel een tof liedje
Dat dacht ik al.quote:
and it started happening when you walked byyyyhyyyhyhyyyyquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:24 schreef Paaskonijn het volgende:
BK ken je ook van die Herman Hermits, Something is happening?
Iemand die me niet negeertquote:
Ik vind die alternatieve clip overigens maar niks, tof dat het in Nederland is, maar meer een homevideo achtig idee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:21 schreef GasTurbine het volgende:
Viva la vida is toch wel een tof liedje
aiaiaiaiaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
and it started happening when you walked byyyyhyyyhyhyyyy
Ik negeer jou nooit. Jij was mijn eerste mattie op FOK! jeweets.quote:
OG LOC is de naam uit een post geledenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef GasTurbine het volgende:
OG LOC is de naam voor nu, zuiglingen!
NU NEGEER JIJ MIJN AARDIGE POST.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef GasTurbine het volgende:
OG LOC is de naam voor nu, zuiglingen!
Hoe kom je daarbij?quote:
Ganz geyl.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zomaar een plotselinge ingeving.
Hoe weet jij dat god bestaat ? Ja huh.. het is omdat het zo geschreven staat. En waarom staat het zo geschreven ? Jah dat staat ook weer ergens geschreven.. Ja hou je kop dan man ! *jaagt gristenen weg met knoflook en anti-kruis*quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zomaar een plotselinge ingeving.
God is love.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat god bestaat ? Ja huh.. het is omdat het zo geschreven staat. En waarom staat het zo geschreven ? Jah dat staat ook weer ergens geschreven.. Ja hou je kop dan man ! *jaagt gristenen weg met knoflook en anti-kruis*
Van The Beatles ook?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:46 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer met die kikker en die hele dierenoptocht in die clip![]()
![]()
?
MAKE LOVE NOT WAR!!11FLOWERPOWER!!1EINS!11quote:
doh.quote:
Daarom verbied hij free-love ?quote:
MAKE COOKIES NOT WAR !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
MAKE LOVE NOT WAR!!11FLOWERPOWER!!1EINS!11
/hippiemode
Niet. Ik heb het berichte opgeslagen in mijn hartjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NU NEGEER JIJ MIJN AARDIGE POST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |