Evt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:30 schreef gers het volgende:
ook niet naar de lekkerste milf ?
Waarom blijf jij daar zo over doorzeurenquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:31 schreef Sackboy het volgende:
Deze zie ik hier nooit posten:
[ afbeelding ]
Geen milf, maar dat deert niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:31 schreef gers het volgende:
nog geen hayden gepost in dit topic
[ afbeelding ]
Hap hapquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom blijf jij daar zo over doorzeuren
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:31 schreef Sackboy het volgende:
Deze zie ik hier nooit posten:
[ afbeelding ]
feesten en zuipen toch tofquote:
Nee het word een beetje irritant nuquote:
Binnenkort wel. We zijn gisteren naar de dokter geweest voor een zwangerschapstest. Ik word vaderquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornamelijk spelletjes zijn die gespeeld wordensurvival etc.
pak dan een biertjequote:Op zondag 24 augustus 2008 16:34 schreef reetveter het volgende:
IK HEB KANKERZIN IN BIER
zo. dat moest eruit. .. .. .
Nee.quote:
met de introquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga pizza's bakken![]()
En ik ben doodserieus nu.
Ja en die laat je bezorgen door moiquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:40 schreef gers het volgende:
[..]
met de intro![]()
en pizza's bak je niet die bestel je
preciesquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en die laat je bezorgen door moi![]()
Ik ga nog meer dingen doen, maar die ga ik niet neerzetten, want ik schaam me dood.
We zijn al een pagina verder en niemand heeft sackboy nog gefeliciteerdquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Binnenkort wel. We zijn gisteren naar de dokter geweest voor een zwangerschapstest. Ik word vader
Dingen enzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:43 schreef gers het volgende:
[..]
precies![]()
maar zo erg wat je gaat doen met de intro?
het kan toch niet erger als pizza bakkenquote:
Bedankt. Ben ook benieuwd hoe Hayden eruitziet met een dikke buikquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
We zijn al een pagina verder en niemand heeft sackboy nog gefeliciteerd
Dus bij deze: gefeliciteerdals het waar is tenminste.
Geloof mij.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef gers het volgende:
[..]
het kan toch niet erger als pizza bakken
Dan heb je wel extra kans op een strike want er zit nog een lichaampje aanquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:53 schreef RickoKun het volgende:
of zo dat je perongeluk je baby als bowling bal gebruikt, zo je vingers in dat zachte plekje op zijn schedel drukken en dan zoe de bowlingbaan op smijten
Zieke geestquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:53 schreef RickoKun het volgende:
of zo dat je perongeluk je baby als bowling bal gebruikt, zo je vingers in dat zachte plekje op zijn schedel drukken en dan zoe de bowlingbaan op smijten
En dan probeert dat apparaat het door dat tunneltje weer terug te brengen, maar dan blijft haar neus ergens achter hangen dan dan wordt zo heel die hoofdhuid eraf getrokkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:53 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan heb je wel extra kans op een strike want er zit nog een lichaampje aan
Dat is mijn taakquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:31 schreef gers het volgende:
nog geen hayden gepost in dit topic
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Wie?quote:
Omfgquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:10 schreef BobbyB het volgende:
Oja, MILF posten he. Komt ie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
DAAR ..MOET ..EEN ..PIEMEL IN!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft er al 1 in gezeten, anders ook geen milf hequote:
Daar zijn er al aardig wat in geweest hoorquote:
Die dude had ook kunnen rukken en van een afstandje erin kunnen mikkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heeft er al 1 in gezeten, anders ook geen milf he
Tenzij zaaddonor.
Voor straf moet je de tetten van je zusje posten.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Voor straf moet je de tetten van je zusjeDuffy posten.
quote:
linkquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:33 schreef Rhythm het volgende:
Voor de tetten van m'n zusje moet je maar naar Gosupermodel gaan_!
Ik krijg er wel een naar gevoel van.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:34 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, hier word ik nou niet echt warm van..
The Gamequote:Op zondag 24 augustus 2008 16:47 schreef Schatgraver het volgende:
Smoking on that chronic drinkin ol english
Een man?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:34 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, hier word ik nou niet echt warm van..
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een naar gevoel van.
Als je die foto hierboven van Duffy ziet, vind je haar dan echt een mooie vrouw?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:37 schreef BobbyB het volgende:
Nog geen MILF, maar wel bijna
is dat een milfquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EPIC FAIL van mijn kant, moet ik wel de foto's erin zettenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:37 schreef BobbyB het volgende:
Nog geen MILF, maar wel bijna
Ik vind haar wel wat hebben ja, en ik vind haar echt mooi.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je die foto hierboven van Duffy ziet, vind je haar dan echt een mooie vrouw?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:40 schreef Cypress_Hill het volgende:
Godverdomme zeg, ben net anderhalf uur wakker.![]()
En lui.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
EPIC FAIL van mijn kant, moet ik wel de foto's erin zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stiekem vind ik haley mooierquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind haar wel wat hebben ja, en ik vind haar echt mooi.Maar ja, jullie vinden die Lauren mooi en die vind ik dus gewoon niks.
Graag gedaan.quote:
Haley is vele malen mooierquote:
maar ik mag toch wel kijkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haley is vele malen mooier, maar het ging niet over haar. Maar ze is al mijn nummer 1 dus opzouten jij. Ga maar naar Hayden of Duff.
Ik ook.quote:Op zondag 5 november 2000 15:47 schreef Chandler het volgende:
Ik haat werken met een KUT Computer!!!!
Neequote:
quote:
quote:
Nog niet volgens mijquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:51 schreef BobbyB het volgende:
Wat een stilte ineens. Heeft mama het eten klaar of zo
Ja hoor, komen ze:quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:54 schreef BobbyB het volgende:
Zeg BobbyB, post nog eens wat foto's?
Nee, Google images. Dat soort plaatjes zet ik niet op mijn PC natuurlijkquote:
quote:
Iedereen zit op msnquote:
Gisterenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:10 schreef Maisnon het volgende:
Doet Fok het bij jullie ook raar? af en toe laat ie een topic niet zien
heb er ook last vanquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:10 schreef Maisnon het volgende:
Doet Fok het bij jullie ook raar? af en toe laat ie een topic niet zien
Alleen kwaliteitsusers hebben er geen last van. Ergo, niks aan de hand hier.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:13 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, dan ben ik weg.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:19 schreef slindenau het volgende:
Hoi.
Vrees niet langer,
ik is er weer.
Thanksquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:18 schreef gers het volgende:
beste topic tot nu toe dankzij bobbyb
Balen man.quote:Op maandag 11 september 2000 20:48 schreef Madeliefje het volgende:
Kut. Ik wilde net hetzelfde topic openen.
Sackboy, kom eens uit die tijdmachine.quote:
Shit, ik dacht dat die topic van vandaag was!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sackboy, kom eens uit die tijdmachine.
Word.quote:Op vrijdag 1 mei 1992 19:56 schreef Rodney King het volgende:
People, I just want to say, you know, can we all get along? Can we get along? Can we stop making it, making it horrible for the older people and the kids?...It’s just not right. It’s not right. It’s not, it’s not going to change anything. We’ll, we’ll get our justice....Please, we can get along here. We all can get along. I mean, we’re all stuck here for a while. Let’s try to work it out. Let’s try to beat it. Let’s try to beat it. Let’s try to work it out.
Ook nergens last van.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen kwaliteitsusers hebben er geen last van. Ergo, niks aan de hand hier.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
Hoi stelletje mede-homo's
Ricko is alweer weg hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
Hoi stelletje mede-homo's
quote:Op woensdag 30 september 1942 13:21 schreef Adolf Hitler het volgende:
Die Juden haben einst auch in Deutschland über meine Prophezeiungen gelacht. Ich weiß nicht, ob sie auch heute noch lachen, oder ob ihnen das Lachen bereits vergangen ist. Ich kann aber auch jetzt nur versichern: Es wird ihnen das Lachen überall vergehen! Und ich werde auch mit diesen Prophezeiungen recht behalten.
Halloquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef gers het volgende:
even hallo 3 spelen
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die keke kerel met die keke avatar?
Haha jij krijgt een note van Herr Remmie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:48 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
fapfapfap
quote:
Omdat?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha jij krijgt een note van Herr Remmie.
Je zovaak achter elkaar dat plaatje postquote:
owquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je zovaak achter elkaar dat plaatje postIs volgens remmie note-waardig.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:50 schreef Sackboy het volgende:
Mag ik ook zoeen note?
Wat is dat, een testikel?quote:
dollar?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:10 schreef reetveter het volgende:
WTF, staat er zoeen schooiert op de saxxofoon te spelen in de metro, dus aardig als ik ben drop ik 5 dollar neer. laat die vent zijn sexofoon (hihi) vallen en gaat die er vandoor
Mijn muziek wat doet die
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:18 schreef Sackboy het volgende:
Ik ben even schooierts aan het ownen op GTA4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn saxofoon zuigt.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:18 schreef Sackboy het volgende:
Ik ben even schooierts aan het ownen op GTA4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn saxofoon zuigt.
Doei.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:23 schreef RickoKun het volgende:
IK GA SCARFACE SPELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef gers het volgende:
even hallo 3 spelen
Druk je die ook wel eens tegen je scherm aan? Lekker warm enzoquote:
Kan die ook vliegen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:26 schreef afcajos het volgende:
Negert checkt de topic en ziet dat het goed is
[ afbeelding ]
TFT scherms worden niet zo warm, maar de onderkant van mijn laptop wel jeweetsquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Druk je die ook wel eens tegen je scherm aan? Lekker warm enzo
TFT's worden warmer dan CRT's hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
TFT scherms worden niet zo warm, maar de onderkant van mijn laptop wel jeweets
Hoi De_Anas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:29 schreef TakeruKobayashi het volgende:
Hi fans!
Hoi De_Ananas.quote:
Ik kijk alleen, ik maak topics aan met parelachtige TT's wat er voor zorgt dat jij er voer kan posten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:30 schreef BobbyB het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat ik zo'n beetje de enige ben die een flinke bijdrage een de TT/Thema heb gedaan.Ik zie geen Jessica Alba bijvoorbeeld of andere lekker MILFjes. Jullie zijn een stelletje nep-bazen!
Ik had het ook niet tegen jou, Jordy, jij bent wel een echte baas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik kijk alleen, ik maak topics aan met parelachtige TT's wat er voor zorgt dat jij er voer kan posten.
Dank je, baas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, Jordy, jij bent wel een echte baas.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:37 schreef Cypress_Hill het volgende:
Is zeker een vette mini serie, maar de eerste paar delen zijn het beste. Veel actie enzo.
Jij moet niet zo klagen, jij post in elk topic plaatjes van hetzelfde wijfquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:30 schreef BobbyB het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat ik zo'n beetje de enige ben die een flinke bijdrage een de TT/Thema heb gedaan.Ik zie geen Jessica Alba bijvoorbeeld of andere lekker MILFjes. Jullie zijn een stelletje nep-bazen!
Dat is Hayden, dat is dus geoorloofdquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jij moet niet zo klagen, jij post in elk topic plaatjes van hetzelfde wijf
Ik post tenminste plaatjesquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jij moet niet zo klagen, jij post in elk topic plaatjes van hetzelfde wijf
Nicequote:Op zondag 24 augustus 2008 19:50 schreef afcajos het volgende:
Jordy, pieperfestival wordt echt een wallhalla![]()
Kaarten voor de Dance Night (vrijdagavond 12 september) en het Hollands Feest (zaterdagavond 13 september) zijn vanaf 16 augustus verkrijgbaar bij:
* VVV op De Deel in Emmeloord
* Tankstations van Van Staveren in Emmeloord (Randweg, Lange Dreef en Hooiveld), Urk, Dronten, Swifterbant en Lelystad.
De prijs van een kaartje voor de Dance Night bedraagt ¤ 6,- en voor het Hollands Feest ¤ 16,- (in de tent ¤18,-). Voor beide avonden geldt dat iedereen vanaf 12 jaar welkom is. Het feest begint zowel op vrijdag- als zaterdagavond om 21.00 uur. De tent is vanaf 20.30 uur open.
Ook kaarten voor de seniorenmiddag met Aalt Westerman op vrijdag 12 september, zijn te koop bij genoemde verkooppunten. De entree is ¤ 5,-.
![]()
![]()
![]()
![]()
En maar 6 euro voor vrijdag, valt nog mee dit keer..
Ja, dat heb je aan die kut slinden00b te danken, de ondankbare hondquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Liever nog maar een keer Hayden
Vrijdag:quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nice
Is er al wat bekend over de artiesten?
Wordt weer dolle boel dus.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vrijdag:
Dance Night met DJ Bennie en 538 DJ
Rick van Velthuysen
Zaterdag:
Hollands feest met Hazes-imitator Lesley
Williams, Diep Triest II en Wolter Kroes
Zaterdag is de prijs wel 16 euro, maar ga dan denk ook heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:06 schreef Cyclonist het volgende:
Ok, ben wel blij dat-ie vol is en ik nu weer een ander topic kan volspammen
12&13 september in emmeloord the place2bequote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:06 schreef miodzio het volgende:
Iedereen zou dit topic moeten nalezen:
Brokeback Mountain.
Word dat nu weer de Fok!-meet ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
12&13 september in emmeloord the place2be![]()
Kaarten voor de Dance Night (vrijdagavond 12 september) en het Hollands Feest (zaterdagavond 13 september) zijn vanaf 16 augustus verkrijgbaar bij:quote:
Raalte is vlak bij, kom ook!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Word dat nu weer de Fok!-meet ofzo
je uiquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:06 schreef miodzio het volgende:
Iedereen zou dit topic moeten nalezen:
Brokeback Mountain.
Nu moet BobbyB de OP weer aanpassen..quote:
Ohja dat is waar, hmm dan zal ik mijn normale UI maar weer pakken straks.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nu moet BobbyB de OP weer aanpassen..
Juup ff een vraagje hoor maar waarom gooi je het prachttopic van ananas dicht en liet je deze: Brokeback Mountain. openstaan totdat ie vol wasquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ohja dat is waar, hmm dan zal ik mijn normale UI maar weer pakken straks.
Wauw, een uitnodiging !quote:
Jep, 12+ dus hosselbare chicks voor iedereenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wauw, een uitnodiging !
Ik ben ook nog eens oud genoeg
lekker jong nogquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:30 schreef BigKahuna het volgende:
Ik kom ook naar dat feest met 12jarigen+
Die vraag kun jij beter in het FB topic stellen, aangezien ik niet de enige moderator ben in Klaagbaak die topics kan beoordelen en sluiten e.d..quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
Juup ff een vraagje hoor maar waarom gooi je het prachttopic van ananas dicht en liet je deze: Brokeback Mountain. openstaan totdat ie vol was
Wat had je dan gedacht ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:50 schreef BigKahuna het volgende:
Als het een feest is met minderjarige sletjes veranderen mijn ideeën over een fokmeet toch wel een beetje.
Kan je Kelly ook gelijk regelen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:50 schreef BigKahuna het volgende:
Als het een feest is met minderjarige sletjes veranderen mijn ideeën over een fokmeet toch wel een beetje.
Welkom terug.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:54 schreef Paaskonijn het volgende:
IK BEN TERUG VAN DE BBQ
Ik zag het. Ik had nooit uit moeten gaan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:55 schreef jordeeeh het volgende:
PK, ik stond trouwens in de dagcijfers net boven jou.
Jaja, dat ben je nu wel afgeleerd he.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik had nooit uit moeten gaan.
Haar fobo.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:03 schreef Sackboy het volgende:
Pics van die Kelly?
Nee kankeruser.quote:
Blauwtje gelopen bij Cynthia?quote:
Nee?quote:
Hij vond het niet zo tof dat jij haar hyves rond hebt gepm'dquote:
Nee.quote:
Dat was BobbyBquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij vond het niet zo tof dat jij haar hyves rond hebt gepm'd
Avril Lavignequote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef Sackboy het volgende:
Omdat Ananas als een NSB-er het andere topic dicht heeft laten gooien moeten we ze hier maar nogmaals posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij postmortum mag dat!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef Sackboy het volgende:
Omdat Ananas als een NSB-er het andere topic dicht heeft laten gooien moeten we ze hier maar nogmaals posten:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij vond vind het niet zo tof dat jij haar hyves rond hebt gepm'd
Teveel make-up.quote:
God, ik dacht dat het Duffy wasquote:
Ze zijn beiden kankerlelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
God, ik dacht dat het Duffy was
Ook zo lelijk.
BobbyB gaf alleen de hint hoe je haar kon vindenquote:
Ja dus? Ik heb die Hyves bekeken en er verder niks mee gedaan (behalve gefapzort). Hoe kom je erbij dat ik iets rond heb gePM-ed?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
BobbyB gaf alleen de hint hoe je haar kon vinden
Hmm wie was dat dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb die Hyves bekeken en er verder niks mee gedaan. Hoe kom je erbij dat ik iets rond heb gePM-ed?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
God, ik dacht dat het Duffy was
Ook zo lelijk.
Geen idee. Hoe kom je daarbij?quote:
quote:
quote:
En dat is mijn probleem?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Voed haar eens op, voor je het weet heb je 13 schoonzonen
quote:
La familia jwz.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dat is mijn probleem?
Ze is al niet meer te redden.
Uhm, ik wil niet veel zeggen maar jij bent degene waardoor haar Hyves nog gewoon vindbaar is door terug te lezenquote:
Ja want ik ga altijd topics terug lezen om te kijken of er dingen verandert zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Uhm, ik wil niet veel zeggen maar jij bent degene waardoor haar Hyves nog gewoon vindbaar is door terug te lezen
Blijf es van mijn Lavigne pics afquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |