quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:37 schreef Cypress_Hill het volgende:
Is zeker een vette mini serie, maar de eerste paar delen zijn het beste. Veel actie enzo.
Jij moet niet zo klagen, jij post in elk topic plaatjes van hetzelfde wijfquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:30 schreef BobbyB het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat ik zo'n beetje de enige ben die een flinke bijdrage een de TT/Thema heb gedaan.Ik zie geen Jessica Alba bijvoorbeeld of andere lekker MILFjes. Jullie zijn een stelletje nep-bazen!
Dat is Hayden, dat is dus geoorloofdquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jij moet niet zo klagen, jij post in elk topic plaatjes van hetzelfde wijf
Ik post tenminste plaatjesquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jij moet niet zo klagen, jij post in elk topic plaatjes van hetzelfde wijf
Nicequote:Op zondag 24 augustus 2008 19:50 schreef afcajos het volgende:
Jordy, pieperfestival wordt echt een wallhalla![]()
Kaarten voor de Dance Night (vrijdagavond 12 september) en het Hollands Feest (zaterdagavond 13 september) zijn vanaf 16 augustus verkrijgbaar bij:
* VVV op De Deel in Emmeloord
* Tankstations van Van Staveren in Emmeloord (Randweg, Lange Dreef en Hooiveld), Urk, Dronten, Swifterbant en Lelystad.
De prijs van een kaartje voor de Dance Night bedraagt ¤ 6,- en voor het Hollands Feest ¤ 16,- (in de tent ¤18,-). Voor beide avonden geldt dat iedereen vanaf 12 jaar welkom is. Het feest begint zowel op vrijdag- als zaterdagavond om 21.00 uur. De tent is vanaf 20.30 uur open.
Ook kaarten voor de seniorenmiddag met Aalt Westerman op vrijdag 12 september, zijn te koop bij genoemde verkooppunten. De entree is ¤ 5,-.
![]()
![]()
![]()
![]()
En maar 6 euro voor vrijdag, valt nog mee dit keer..
Ja, dat heb je aan die kut slinden00b te danken, de ondankbare hondquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Liever nog maar een keer Hayden
Vrijdag:quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nice
Is er al wat bekend over de artiesten?
Wordt weer dolle boel dus.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vrijdag:
Dance Night met DJ Bennie en 538 DJ
Rick van Velthuysen
Zaterdag:
Hollands feest met Hazes-imitator Lesley
Williams, Diep Triest II en Wolter Kroes
Zaterdag is de prijs wel 16 euro, maar ga dan denk ook heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:06 schreef Cyclonist het volgende:
Ok, ben wel blij dat-ie vol is en ik nu weer een ander topic kan volspammen
12&13 september in emmeloord the place2bequote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:06 schreef miodzio het volgende:
Iedereen zou dit topic moeten nalezen:
Brokeback Mountain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |