Haha jij krijgt een note van Herr Remmie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:48 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
fapfapfap
quote:
Omdat?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha jij krijgt een note van Herr Remmie.
Je zovaak achter elkaar dat plaatje postquote:
owquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je zovaak achter elkaar dat plaatje postIs volgens remmie note-waardig.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:50 schreef Sackboy het volgende:
Mag ik ook zoeen note?
Wat is dat, een testikel?quote:
dollar?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:10 schreef reetveter het volgende:
WTF, staat er zoeen schooiert op de saxxofoon te spelen in de metro, dus aardig als ik ben drop ik 5 dollar neer. laat die vent zijn sexofoon (hihi) vallen en gaat die er vandoor
Mijn muziek wat doet die
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:18 schreef Sackboy het volgende:
Ik ben even schooierts aan het ownen op GTA4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn saxofoon zuigt.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:18 schreef Sackboy het volgende:
Ik ben even schooierts aan het ownen op GTA4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn saxofoon zuigt.
Doei.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:23 schreef RickoKun het volgende:
IK GA SCARFACE SPELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef gers het volgende:
even hallo 3 spelen
Druk je die ook wel eens tegen je scherm aan? Lekker warm enzoquote:
Kan die ook vliegen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:26 schreef afcajos het volgende:
Negert checkt de topic en ziet dat het goed is
[ afbeelding ]
TFT scherms worden niet zo warm, maar de onderkant van mijn laptop wel jeweetsquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Druk je die ook wel eens tegen je scherm aan? Lekker warm enzo
TFT's worden warmer dan CRT's hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
TFT scherms worden niet zo warm, maar de onderkant van mijn laptop wel jeweets
Hoi De_Anas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:29 schreef TakeruKobayashi het volgende:
Hi fans!
Hoi De_Ananas.quote:
Ik kijk alleen, ik maak topics aan met parelachtige TT's wat er voor zorgt dat jij er voer kan posten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:30 schreef BobbyB het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat ik zo'n beetje de enige ben die een flinke bijdrage een de TT/Thema heb gedaan.Ik zie geen Jessica Alba bijvoorbeeld of andere lekker MILFjes. Jullie zijn een stelletje nep-bazen!
Ik had het ook niet tegen jou, Jordy, jij bent wel een echte baas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik kijk alleen, ik maak topics aan met parelachtige TT's wat er voor zorgt dat jij er voer kan posten.
Dank je, baas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, Jordy, jij bent wel een echte baas.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:37 schreef Cypress_Hill het volgende:
Is zeker een vette mini serie, maar de eerste paar delen zijn het beste. Veel actie enzo.
Jij moet niet zo klagen, jij post in elk topic plaatjes van hetzelfde wijfquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:30 schreef BobbyB het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat ik zo'n beetje de enige ben die een flinke bijdrage een de TT/Thema heb gedaan.Ik zie geen Jessica Alba bijvoorbeeld of andere lekker MILFjes. Jullie zijn een stelletje nep-bazen!
Dat is Hayden, dat is dus geoorloofdquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jij moet niet zo klagen, jij post in elk topic plaatjes van hetzelfde wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |