maar ik mag toch wel kijkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haley is vele malen mooier, maar het ging niet over haar. Maar ze is al mijn nummer 1 dus opzouten jij. Ga maar naar Hayden of Duff.
Ik ook.quote:Op zondag 5 november 2000 15:47 schreef Chandler het volgende:
Ik haat werken met een KUT Computer!!!!
Neequote:
quote:
quote:
Nog niet volgens mijquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:51 schreef BobbyB het volgende:
Wat een stilte ineens. Heeft mama het eten klaar of zo
Ja hoor, komen ze:quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:54 schreef BobbyB het volgende:
Zeg BobbyB, post nog eens wat foto's?
Nee, Google images. Dat soort plaatjes zet ik niet op mijn PC natuurlijkquote:
quote:
Iedereen zit op msnquote:
Gisterenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:10 schreef Maisnon het volgende:
Doet Fok het bij jullie ook raar? af en toe laat ie een topic niet zien
heb er ook last vanquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:10 schreef Maisnon het volgende:
Doet Fok het bij jullie ook raar? af en toe laat ie een topic niet zien
Alleen kwaliteitsusers hebben er geen last van. Ergo, niks aan de hand hier.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:13 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, dan ben ik weg.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:19 schreef slindenau het volgende:
Hoi.
Vrees niet langer,
ik is er weer.
Thanksquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:18 schreef gers het volgende:
beste topic tot nu toe dankzij bobbyb
Balen man.quote:Op maandag 11 september 2000 20:48 schreef Madeliefje het volgende:
Kut. Ik wilde net hetzelfde topic openen.
Sackboy, kom eens uit die tijdmachine.quote:
Shit, ik dacht dat die topic van vandaag was!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sackboy, kom eens uit die tijdmachine.
Word.quote:Op vrijdag 1 mei 1992 19:56 schreef Rodney King het volgende:
People, I just want to say, you know, can we all get along? Can we get along? Can we stop making it, making it horrible for the older people and the kids?...It’s just not right. It’s not right. It’s not, it’s not going to change anything. We’ll, we’ll get our justice....Please, we can get along here. We all can get along. I mean, we’re all stuck here for a while. Let’s try to work it out. Let’s try to beat it. Let’s try to beat it. Let’s try to work it out.
Ook nergens last van.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen kwaliteitsusers hebben er geen last van. Ergo, niks aan de hand hier.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
Hoi stelletje mede-homo's
Ricko is alweer weg hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
Hoi stelletje mede-homo's
quote:Op woensdag 30 september 1942 13:21 schreef Adolf Hitler het volgende:
Die Juden haben einst auch in Deutschland über meine Prophezeiungen gelacht. Ich weiß nicht, ob sie auch heute noch lachen, oder ob ihnen das Lachen bereits vergangen ist. Ich kann aber auch jetzt nur versichern: Es wird ihnen das Lachen überall vergehen! Und ich werde auch mit diesen Prophezeiungen recht behalten.
Halloquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef gers het volgende:
even hallo 3 spelen
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die keke kerel met die keke avatar?
Haha jij krijgt een note van Herr Remmie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:48 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
fapfapfap
quote:
Omdat?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha jij krijgt een note van Herr Remmie.
Je zovaak achter elkaar dat plaatje postquote:
owquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je zovaak achter elkaar dat plaatje postIs volgens remmie note-waardig.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:50 schreef Sackboy het volgende:
Mag ik ook zoeen note?
Wat is dat, een testikel?quote:
dollar?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:10 schreef reetveter het volgende:
WTF, staat er zoeen schooiert op de saxxofoon te spelen in de metro, dus aardig als ik ben drop ik 5 dollar neer. laat die vent zijn sexofoon (hihi) vallen en gaat die er vandoor
Mijn muziek wat doet die
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:18 schreef Sackboy het volgende:
Ik ben even schooierts aan het ownen op GTA4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn saxofoon zuigt.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:18 schreef Sackboy het volgende:
Ik ben even schooierts aan het ownen op GTA4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn saxofoon zuigt.
Doei.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:23 schreef RickoKun het volgende:
IK GA SCARFACE SPELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef gers het volgende:
even hallo 3 spelen
Druk je die ook wel eens tegen je scherm aan? Lekker warm enzoquote:
Kan die ook vliegen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:26 schreef afcajos het volgende:
Negert checkt de topic en ziet dat het goed is
[ afbeelding ]
TFT scherms worden niet zo warm, maar de onderkant van mijn laptop wel jeweetsquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Druk je die ook wel eens tegen je scherm aan? Lekker warm enzo
TFT's worden warmer dan CRT's hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
TFT scherms worden niet zo warm, maar de onderkant van mijn laptop wel jeweets
Hoi De_Anas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:29 schreef TakeruKobayashi het volgende:
Hi fans!
Hoi De_Ananas.quote:
Ik kijk alleen, ik maak topics aan met parelachtige TT's wat er voor zorgt dat jij er voer kan posten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:30 schreef BobbyB het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat ik zo'n beetje de enige ben die een flinke bijdrage een de TT/Thema heb gedaan.Ik zie geen Jessica Alba bijvoorbeeld of andere lekker MILFjes. Jullie zijn een stelletje nep-bazen!
Ik had het ook niet tegen jou, Jordy, jij bent wel een echte baas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik kijk alleen, ik maak topics aan met parelachtige TT's wat er voor zorgt dat jij er voer kan posten.
Dank je, baas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, Jordy, jij bent wel een echte baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |