Word dat nu weer de Fok!-meet ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
12&13 september in emmeloord the place2be![]()
Kaarten voor de Dance Night (vrijdagavond 12 september) en het Hollands Feest (zaterdagavond 13 september) zijn vanaf 16 augustus verkrijgbaar bij:quote:
Raalte is vlak bij, kom ook!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Word dat nu weer de Fok!-meet ofzo
je uiquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:06 schreef miodzio het volgende:
Iedereen zou dit topic moeten nalezen:
Brokeback Mountain.
Nu moet BobbyB de OP weer aanpassen..quote:
Ohja dat is waar, hmm dan zal ik mijn normale UI maar weer pakken straks.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nu moet BobbyB de OP weer aanpassen..
Juup ff een vraagje hoor maar waarom gooi je het prachttopic van ananas dicht en liet je deze: Brokeback Mountain. openstaan totdat ie vol wasquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ohja dat is waar, hmm dan zal ik mijn normale UI maar weer pakken straks.
Wauw, een uitnodiging !quote:
Jep, 12+ dus hosselbare chicks voor iedereenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wauw, een uitnodiging !
Ik ben ook nog eens oud genoeg
lekker jong nogquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:30 schreef BigKahuna het volgende:
Ik kom ook naar dat feest met 12jarigen+
Die vraag kun jij beter in het FB topic stellen, aangezien ik niet de enige moderator ben in Klaagbaak die topics kan beoordelen en sluiten e.d..quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
Juup ff een vraagje hoor maar waarom gooi je het prachttopic van ananas dicht en liet je deze: Brokeback Mountain. openstaan totdat ie vol was
Wat had je dan gedacht ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:50 schreef BigKahuna het volgende:
Als het een feest is met minderjarige sletjes veranderen mijn ideeën over een fokmeet toch wel een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |