God, ik dacht dat het Duffy wasquote:
Ze zijn beiden kankerlelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
God, ik dacht dat het Duffy was
Ook zo lelijk.
BobbyB gaf alleen de hint hoe je haar kon vindenquote:
Ja dus? Ik heb die Hyves bekeken en er verder niks mee gedaan (behalve gefapzort). Hoe kom je erbij dat ik iets rond heb gePM-ed?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
BobbyB gaf alleen de hint hoe je haar kon vinden
Hmm wie was dat dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb die Hyves bekeken en er verder niks mee gedaan. Hoe kom je erbij dat ik iets rond heb gePM-ed?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
God, ik dacht dat het Duffy was
Ook zo lelijk.
Geen idee. Hoe kom je daarbij?quote:
quote:
quote:
En dat is mijn probleem?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Voed haar eens op, voor je het weet heb je 13 schoonzonen
quote:
La familia jwz.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dat is mijn probleem?
Ze is al niet meer te redden.
Uhm, ik wil niet veel zeggen maar jij bent degene waardoor haar Hyves nog gewoon vindbaar is door terug te lezenquote:
Ja want ik ga altijd topics terug lezen om te kijken of er dingen verandert zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Uhm, ik wil niet veel zeggen maar jij bent degene waardoor haar Hyves nog gewoon vindbaar is door terug te lezen
Blijf es van mijn Lavigne pics afquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef Sackboy het volgende:
Omdat Ananas als een NSB-er het andere topic dicht heeft laten gooien moeten we ze hier maar nogmaals posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |