abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61030497

NEW YORK - WTC-gebouw nummer zeven in New York is na de aanslagen van 11 september 2001 ingestort door een grote brand, en niet door explosieven.

Dat heeft donderdag gepubliceerd onderzoek van het National Institute of Standards and Technology (NIST) uitgewezen, berichtten Amerikaanse media vrijdag.

NITS stelde vast dat het 47 verdiepingen tellende gebouw, dat vlak naast de Twin Towers stond, in brand vloog door rondvliegend puin.

"Doordat vloerbalken en draagbalken verhit raakten, zakte een belangrijke steunpilaar in. Dat bracht een vuurzee teweeg die weer andere onderdelen in deed storten", aldus de hoofdonderzoeker. Enkele uren na de aanslagen stortte het gebouw in, doordat het instabiel was geworden.

Bron : www.nu.nl
pi_61030514
Natuurlijk de grootste bullshit aller tijden he
iedereen weet dat bush het heeft gedaan met de regering.
iedereen weet dat de WTC met Explosieven zijn neer gehaald !!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:40:44 #3
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_61030549
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:37 schreef Tiestoo het volgende:
iedereen weet dat bush het heeft gedaan met de regering & Explosieven
ja want de brandweer had op dat moment alle tijd om WTC7 rustig te blussen en op dat moment was de situatie volledig overzichtelijk en was niemand in paniek.....

....
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
pi_61030578
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:40 schreef Joz het volgende:

[..]

ja want de brandweer had op dat moment alle tijd om WTC7 rustig te blussen en op dat moment was de situatie volledig overzichtelijk en was niemand in paniek.....

....
ja jij bent 1 van die mensen die gelooft dat een Wolkenkrabber neer gehaald kan worden door vuur alleen
Voor WTC aanval, is er nog nooit een Wolkenkrabber neer gegaan door vuur alleen..

Denk daar eens over na lees.... google !!!
pi_61030579
quote:
Tuurlijk. Want de traditionele media is evil, en Youtube is de Waarheid!!!!!
pi_61030588
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:43 schreef Tiestoo het volgende:

[..]

ja jij bent 1 van die mensen die gelooft dat een Wolkenkrabber neer gehaald kan worden door vuur alleen
Voor WTC aanval, is er nog nooit een Wolkenkrabber neer gegaan door vuur alleen..

Teh Internetz Knowz teh Truth!! Youtube is never wrong!!
pi_61030594
quote:
Pfffff, wat een bull. Tijd voor BNW of hoe het ook heet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61030610
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Pfffff, wat een bull. Tijd voor BNW of hoe het ook heet.
De TS is eerder rijp voor TRU als ik zijn tunnelvisie zo zie.
pi_61030627
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De TS is eerder rijp voor TRU als ik zijn tunnelvisie zo zie.
Eerder voor opname en dan de sleutel weggooien, maar dat mag ik eigenlijk niet meer zeggen nu het hier staat .
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:48:01 #10
9112 Joz
pi_61030628
quote:

[..]

nee ik ben gelukkig een van de vele mensen die niet de moeite doet ingewikkelde complot theorieen te bedenken voor gebeurtenissen waar ze niet zijn bijgeweest.

De gedachte dat je vanachter je computer via wat site's en youtubefilmpjes weet hoe iets is gebeurt getuigd van een beperkte belevingswereld en een grote fantasie.
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
pi_61030674
Denk dat het aangeeft dat je blind bent voor de waarheid en gelooft war jou regering je verteld !!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:55:14 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61030718
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:51 schreef Tiestoo het volgende:
Denk dat het aangeeft dat je blind bent voor de waarheid en gelooft war jou regering je verteld !!!
Ik denk dat jij je beter druk kan gaan maken over het complot van het belabberde Nederlandse onderwijs dan over dit soort zaken...
Get woke, go broke!
pi_61030740
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je beter druk kan gaan maken over het complot van het belabberde Nederlandse onderwijs dan over dit soort zaken...

Nou ze hebben de TS wel flink te grazen genomen zo te zien
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:57:20 #15
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_61030754
Kan die Triestoo niet dood?
pi_61030755
Ik verbaas me trouwens over het aantal mensen dat zo snel overtuigd is van complottheorieen.
Alles wat je nodig hebt is wat software om beelden mooi achter elkaar te kunnen plakken, wat interessant muziek, wat boude stellingen die gepleegd worden door 'deskundigen' en een internetsite zoals Youtube.

Duizenden mensen trappen massaal erin
pi_61030784
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik verbaas me trouwens over het aantal mensen dat zo snel overtuigd is van complottheorieen.
Alles wat je nodig hebt is wat software om beelden mooi achter elkaar te kunnen plakken, wat interessant muziek, wat boude stellingen die gepleegd worden door 'deskundigen' en een internetsite zoals Youtube.

Toon mij het tegendeel ?!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:01:19 #18
9112 Joz
pi_61030804
quote:
Dat mag je denken (dat is gelukkig je goed recht).

Echter getuigd het van een beperkt wereldbeeld als je daadwerkelijk denkt dat een regering een dubbele agenda heeft.

Daarnaast staat mijn beeld van de huidige regering van NL en de manier waarop USA bestuurd wordt los van het feit of ik ze geloof. Los van dat beidde staatsvormen niet een eenduidige mening communiceren, ben ik er heilig van overtuigd dat er genoeg politieke kopstukken zijn die veelal de waarheid gedeeltelijk of half communiceren. (DUH)

Dat staat er echter los van het 'ze' wel erg veel moeite kost om een complot te gaan maken om gebouwen op te blazen als ze genoeg hebben aan het sturen van persberichten en het doorgeven van hun al dan niet 'ware' boodschap doormiddel van de huidige communicatie kanalen (welke je al dan niet mag geloven).
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:02:54 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61030823
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef Tiestoo het volgende:

[..]

Nee, dat is de ongekeerde wereld, jij verzint hier allerlei dingen dus JIJ moet met bewijs aankomen, Officiele beelden etc hebben bij mij nog altijd ff meer waarde dan een of ander wazig joetjoeb filmpje gemaakt door een of andere nerd met tijd teveel en een aluminium hoedje op...
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:06:57 #20
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_61030876
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:01 schreef Joz het volgende:

[..]

Echter getuigd het van een beperkt wereldbeeld als je daadwerkelijk denkt dat een regering een dubbele agenda heeft.

Daarnaast staat mijn beeld van de huidige regering van NL en de manier waarop USA bestuurd wordt los van het feit of ik ze geloof. Los van dat beidde staatsvormen niet een eenduidige mening communiceren, ben ik er heilig van overtuigd dat er genoeg politieke kopstukken zijn die veelal de waarheid gedeeltelijk of half communiceren. (DUH)

Dat staat er echter los van het 'ze' wel erg veel moeite kost om een complot te gaan maken om gebouwen op te blazen als ze genoeg hebben aan het sturen van persberichten en het doorgeven van hun al dan niet 'ware' boodschap doormiddel van de huidige communicatie kanalen (welke je al dan niet mag geloven).
Ik geloof ook geen drol van de complottheoriën rond 11 september, maar dat een regering een dubbele agenda heeft/ kan hebben, daar durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken. Heb ik nu een beperkt wereldbeeld?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:08:01 #21
9112 Joz
pi_61030891
quote:

[..]

Je maakt het jezelf overigens wel erg gemakkelijk, je lijkt volledig overtuigd van je gelijk maar verder dan: heb je de beelden gezien of vertel dan dat ik het verkeerd zit kom je niet.

Kort gezegd een complot theorie is gebaseerd op basis van angst gevoelens. Je bent waars bang voor de grote boze buiten wereld die je blijkbaar niet begrijpt. Gelukkig staan er op internet overzichtelijke pagina's met makkelijk te begrijpen filmpjes die je alles lekker simpel uitleggen.

Maar aangezien jij weet hoe alles zit, vertel dan eens waarom een 'regering' zoveel moeite zou doen om een gebouw op te blazen??? (in het geheim)
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:12:03 #22
9112 Joz
pi_61030951
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:06 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik geloof ook geen drol van de complottheoriën rond 11 september, maar dat een regering een dubbele agenda heeft/ kan hebben, daar durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken. Heb ik nu een beperkt wereldbeeld?
Oke excuses ik generaliseer miss net iets teveel (maar anders worden de lappen txt zo lang), maar ik doel op de 'dubbele agenda' waar de TS aan refereerd. Namelijk dat ze met zn allen stiekum op een kamer zitten en dan zeggen, goh laten we eens die torens gaan opblazen of goh laten we eens een vliegtuig neerstorten. Dat soort dingen gebeurt imho alleen in tekenfilms.

Dat politieke personen idd de waarheid gedeeltelijk of half vertellen om zo bepaalde andere doelen na te streven is niet meer dan logisch.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:12:22 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61030955
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:06 schreef BoNi het volgende:

[..]

Nee hoor, totaal niet. Ik denk ook niet dat we alles tot in details te horen krijgen, maar ik ben ook van mening dat dat tot op zekere hoogte ook maar beter is.

Maar om dit soort mega zaken aan de tand te voelen aan de hand van "JE MOET GOOGELEN!!!" is natuurlijk van de zotte. Elke idioot met een PC van 200 euro kan beeldmateriaal bewerken etc.

Wil je dit aantonen moet er gewoon meer op tafel komen dan wat vage weblogs en wat gemanipuleerde filmpjes.
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:18:06 #24
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_61031045
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:12 schreef Joz het volgende:

[..]

Oke excuses ik generaliseer miss net iets teveel (maar anders worden de lappen txt zo lang), maar ik doel op de 'dubbele agenda' waar de TS aan refereerd. Namelijk dat ze met zn allen stiekum op een kamer zitten en dan zeggen, goh laten we eens die torens gaan opblazen of goh laten we eens een vliegtuig neerstorten. Dat soort dingen gebeurt imho alleen in tekenfilms.

Dat politieke personen idd de waarheid gedeeltelijk of half vertellen om zo bepaalde andere doelen na te streven is niet meer dan logisch.
Helder!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_61031059
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hoor, totaal niet. Ik denk ook niet dat we alles tot in details te horen krijgen, maar ik ben ook van mening dat dat tot op zekere hoogte ook maar beter is.

Maar om dit soort mega zaken aan de tand te voelen aan de hand van "JE MOET GOOGELEN!!!" is natuurlijk van de zotte. Elke idioot met een PC van 200 euro kan beeldmateriaal bewerken etc.

Wil je dit aantonen moet er gewoon meer op tafel komen dan wat vage weblogs en wat gemanipuleerde filmpjes.
Wat ook zo frappant is, is dat meestal degene die overtuigt is van de complottheorieen, elke vorm van tegenbewijs afdoet als "de bron is niet officieel genoeg" of "dat kan heul niet".
Dan wordt het lastig discussieren.
pi_61031088
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:08 schreef Joz het volgende:

Maar aangezien jij weet hoe alles zit, vertel dan eens waarom een 'regering' zoveel moeite zou doen om een gebouw op te blazen??? (in het geheim)

UUUUUUUUUU olie !!!
Waar heb jij de laatste jaren gezeten ???

Denk na man overal waar oli te halen is usa met zijn leger macht , ! kijk ook maar in afrikaanse landen !!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tiestoo op 22-08-2008 09:29:02 ]
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:21:23 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61031100
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat ook zo frappant is, is dat meestal degene die overtuigt is van de complottheorieen, elke vorm van tegenbewijs afdoet als "de bron is niet officieel genoeg" of "dat kan heul niet".
Dan wordt het lastig discussieren.
Precies ja
quote:
Precies het juiste voorbeeld, TS weet dit wel heel erg zeker he? Hoeveel Wolkenkrabbers (of eigenlijk gewoon flatgebouwen) zouden er in de loop van de jaren in brand zijn gevlogen? En natuurlijk weet TS van ALLE gevallen precies hoe het is afgelopen, want ja, hij is expert .
Get woke, go broke!
pi_61031133
Ah, komt er eens een wetenschappelijk onderzoek van een gerenomeerd bureau (NIST), dan is het voor de complotgelovers nog niet goed.

Inderdaad, voor hen is een pixelig Windows Moviemaker filmpje met Tahoma-letters overtuigender dan een wetenschappelijk rapport.
Triest als je zulke grote oogkleppen op hebt.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_61031136
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:20 schreef Tiestoo het volgende:

[..]

UUUUUUUUUU OLI !!!

Denk na man overal waar oli te halen is usa met zijn leger macht , ! kijk ook maar in afrikaanse landen !!
Wat is oli? Is dat de concurrent van Ola?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:23:21 #30
2964 Armageddon
pi_61031138
OLI

Geef die jongen een nekschot. Dank u.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:23:51 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61031154
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:20 schreef Tiestoo het volgende:

[..]

UUUUUUUUUU OLI !!!

Ken u die uitdrukking Oli-dom?

Nee, ik ook niet .
Get woke, go broke!
pi_61031186
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Precies het juiste voorbeeld, TS weet dit wel heel erg zeker he? Hoeveel Wolkenkrabbers (of eigenlijk gewoon flatgebouwen) zouden er in de loop van de jaren in brand zijn gevlogen? En natuurlijk weet TS van ALLE gevallen precies hoe het is afgelopen, want ja, hij is expert .
Het wachten is op dat hotel in Madrid wat niet instortte, ondanks een dagenlange brand.

Daar gaan mensen echter voorbij aan het feit dat dat een compleet betonnen gebouw was, en er bovendien geen vliegtuig ingevlogen is.
Bovendien leert de brand in de Faculteit der Bouwkunde van de TU Delft ons dat ook een betonnen gebouw (deels) kan bezwijken door brand.
pi_61031187
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, komt er eens een wetenschappelijk onderzoek van een gerenomeerd bureau (NIST), dan is het voor de complotgelovers nog niet goed.

Inderdaad, voor hen is een pixelig Windows Moviemaker filmpje met Tahoma-letters overtuigender dan een wetenschappelijk rapport.
Triest als je zulke grote oogkleppen op hebt.
Nou ja triest, triest. Ik denk werkelijk dat die mensen gewoon niet beter weten. Meestal kan je dat soort types ook vrij makkelijk herkennen aan hun sociale afkomst en hun bestaan. Meestal zitten ze in een wat uitzichtloze situatie zonder hoop op veel beter.

Dan willen ze graag belangrijk zijn, dus gaan ze dit soort zaken proberen uit te pluizen, om vervolgens hun waarheid aan de man te willen brengen en zo "de held" te willen zijn. Doet wat met hun eigenwaarde denk ik.
pi_61031214
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:25 schreef Scorpie het volgende:
Nou ja triest, triest. Ik denk werkelijk dat die mensen gewoon niet beter weten. Meestal kan je dat soort types ook vrij makkelijk herkennen aan hun sociale afkomst en hun bestaan. Meestal zitten ze in een wat uitzichtloze situatie zonder hoop op veel beter.

Dan willen ze graag belangrijk zijn, dus gaan ze dit soort zaken proberen uit te pluizen, om vervolgens hun waarheid aan de man te willen brengen en zo "de held" te willen zijn. Doet wat met hun eigenwaarde denk ik.
! Het is een complot!
*Windows Moviemaker opstart*
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:27:25 #35
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_61031231
quote:

[..]

Grow a brain en kom dan terug.
Ga Popular Mechanics lezen ofzo.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_61031238
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

! Het is een complot!
*Windows Moviemaker opstart*
*Tahoma font selecteert*

*Catchy 24 tune erbij plakt*
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:31:20 #37
2964 Armageddon
pi_61031295
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:33:35 #38
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61031345
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL269&=&q=skyscraper+collapse+fire&btnG=Google+zoeken&meta=

een aantal gekker 9/11 hits dat een wolkenkrabber niet in kan storten door vuur en daarna hits van wolkenkrabbers die zijn ingestort door vuur
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61031424
In WTC 7 stonden toch computers of archieven met bepaalde onwenselijke gegevens en daarom is het opgeblazen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61031478
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL269&=&q=skyscraper+collapse+fire&btnG=Google+zoeken&meta=

een aantal gekker 9/11 hits dat een wolkenkrabber niet in kan storten door vuur en daarna hits van wolkenkrabbers die zijn ingestort door vuur
Die in spanje was toch ook door vuur ingestort
pi_61031570
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:37 schreef DroogDok het volgende:
In WTC 7 stonden toch computers of archieven met bepaalde onwenselijke gegevens en daarom is het opgeblazen?
Ja, belangrijke gegevens van Roswell tot Area51, boem opgeblazen, alles weg, nooit meer aan te tonen dat het er was. Gelukkig hebben we joetjoep to keep the dream alive...
pi_61031637
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:44 schreef Yakult het volgende:

[..]

Ja, belangrijke gegevens van Roswell tot Area51, boem opgeblazen, alles weg, nooit meer aan te tonen dat het er was. Gelukkig hebben we joetjoep to keep the dream alive...
Youtube is teh truth!!

pi_61031672
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Youtube is teh truth!!

amen
pi_61031838
quote:

Ja, want als je geen aanhanger bent van de theorie die jij gelooft dan ben je dom en blind en daarmee basta. .
pi_61032033

verder zeg ik even niks.
In de ban van de mods.
pi_61032113
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Ken u die uitdrukking Oli-dom?

Nee, ik ook niet .
Oli-Fant ken ik wel.
Misschien dat de amerikaanse regering de met uitsterven berdreigde olifanten probeert te redden met zijn geheime agenda?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:09:31 #47
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_61032128
quote:
... en gelooft war jou regering je verteld !!!
Ik weet niet waar jij woont maar mijn regering is het iig niet.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_61032206
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:06 schreef rihago het volgende:

verder zeg ik even niks.
Nee, dat is maar beter ook.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:14:06 #49
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_61032291
quote:

[..]

Misschien moet je eerst eens het NIST raport gaan lezen waarover je het topic bent gestart!

Of begin hier:
http://www.911myths.com/WTC7_Lies.doc
http://www.debunking911.com/pull.htm
pi_61032406
Zaten er toevallig ook belangrijke documenten opgeslagen in WTC-7?
"May the Wind always be at your back and the Sun upon your face,
and the wind of destiny carry you aloft to dance with the stars."
pi_61032535
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:21 schreef Weggejorist het volgende:
Zaten er toevallig ook belangrijke documenten opgeslagen in WTC-7?
Ja !!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:30:21 #53
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61032609
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:27 schreef Tiestoo het volgende:

[..]

Ja !!!
En daar was heul geen back-up van hoor!

Ze hebben gewoon stiekum allemaal heul belangrijke superdupergeheime documenten in het gebouw gelegd en het gebouw opgeblazen, want zeg nou zelf: kun jij een makkelijkere manier verzinnen om documenten te vernietigen?! Nou, nou nou!!!?!? Nee he? OMG, it's an inside jóóóóób!!!111eleventy!!!11
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:32:18 #54
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61032651
Godverdomme man, en dat heeft/krijgt later gewoon stemrecht hè.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:32:40 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61032665
quote:

[..]

Ja !!!
OK, je argumenten zijn zo sterk, daar is niets tegen in te brengen, ik ben overtuigd!
Get woke, go broke!
pi_61032920
quote:
Een blogger die probeert wetenschappelijke rapporten af te doen door te zeggen "DAT KAN HEUL NIET"

[sarcasm]
Ja, ik ben echt helemaal overtuigd!
[/sarcasm]

En het meeste debiele vind ik nog dat je dan zo`n pwned-plaatje post. Je weet niet eens beter of die blogger is jouw waarheid Te triest voor woorden.
Zoals iemand anders al zei; en dat krijgt dan gewoon fucking stemrecht.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:44:53 #57
2964 Armageddon
pi_61033004
En door dat soort volk met stemrecht zitten we nu met deze regering.
pi_61033067
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Armageddon het volgende:
Focking debielen, dat zijn het. Dat hele debiele gedoe waait over uit Amerika, waar er miljoenen van die aluhoedjes rondlopen met hun krankzinnige versies van de waarheid.

Preventief ruimen zeg ik je.
pi_61033103
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik schaar ze qua intelligentie en complotdenken toch meer onder de Wildersaanhangers.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:53:50 #60
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_61033246
Mooie samenvatting van het nieuwe Nist WTC7 verslag:

"The fires in WTC 7, which were uncontrolled but otherwise similar to fires experienced in other tall buildings, caused an extraordinary event"

gejat van hier

Nog een leuke
quote:
Silverstein Properties (collected large insurance payout due to the attacks of 911) was one of the contracters NIST depended on to get to the truth in the investigation. Look at the NIST report here on page vii for contributors to the investigation. Talk about the fox guarding the henhouse. Can you say "conflict of interest?"
http://www.americanjourne(...)es-fire-dropped.html
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/wtc7.html
http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&q=kevin+ryan+wtc7&btnG=Search
enz.

Eens kijken, de neocons zijn bijna exit. We hebben de anthrax killer, 9/11 verklaart door Nist, de aangepaste War Crimes Act zodat ze straks allemaal immuniteit hebben, dalijk nog een zooitje presidential pardons en dan hebben we de meeste losse eindjes wel...

lol
pi_61033279
NorthernStar blijf ff in TRU, je bent buiten je gebied jongen.
pi_61033284
Zeg Tiestoo.....

Had jij geen ban?
Of denk je: ik neem een andere naam en ze herkennen me niet?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:55:47 #63
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_61033299
Ik vermoed dat Urk of Volendam betrokken waren.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:58:19 #64
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61033350
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een blogger die probeert wetenschappelijke rapporten af te doen door te zeggen "DAT KAN HEUL NIET"

[sarcasm]
Ja, ik ben echt helemaal overtuigd!
[/sarcasm]

En het meeste debiele vind ik nog dat je dan zo`n pwned-plaatje post. Je weet niet eens beter of die blogger is jouw waarheid Te triest voor woorden.
Zoals iemand anders al zei; en dat krijgt dan gewoon fucking stemrecht.
Het probleem met complotaanhangers mbt 9/11 is dat zodra je gaat vragen wat er volgens hen nu wél is gebeurd ze of niet thuisgeven, of zich binnen de kortste keren volledig klemlullen. Zo heeft men al 7 jaar lang geen enkel plausibel motief op tafel kunnen brengen waarom WTC7 nou opgeblazen zou moeten zijn.

Het volgt ook altijd een heel kort loopje:

- proberen gaatjes te schieten in een theorie
- bewijs(last) negeren/ontkennen
- geen alternatief bieden

De gelijkenissen met cults als scientology zijn opvallend.
pi_61033396
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:58 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het probleem met complotaanhangers mbt 9/11 is dat zodra je gaat vragen wat er volgens hen nu wél is gebeurd ze of niet thuisgeven, of zich binnen de kortste keren volledig klemlullen. Zo heeft men al 7 jaar lang geen enkel plausibel motief op tafel kunnen brengen waarom WTC7 nou opgeblazen zou moeten zijn.

Het volgt ook altijd een heel kort loopje:

- proberen gaatjes te schieten in een theorie
- bewijs(last) negeren/ontkennen
- geen alternatief bieden

De gelijkenissen met cults als scientology zijn opvallend.
So true, so true. Of er worden verklaringen gegeven die zelfs de grootste Fantasy schrijven zou doen blozen, zo vergezocht. En dan maar stug blijven volhouden dat dat toch echt meer voor de hand liggend is dan het officiele verhaal
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:01:09 #66
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_61033418
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef Scorpie het volgende:
NorthernStar blijf ff in TRU, je bent buiten je gebied jongen.
Scorpie. Diegene die na één weerwoord me direct een pm stuurde om te vragen hem voortaan te negeren...

Wat loop je te smeken om aandacht?
pi_61033684
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:01 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Scorpie. Diegene die na één weerwoord me direct een pm stuurde om te vragen hem voortaan te negeren...

Wat loop je te smeken om aandacht?
O je bedoelt die PM waarin je mij verrot schold Nu weet ik het weer. Was ik nou een debunker, een reptilian of een Illuminati persoon, ik weet niet meer waar je me nou van betichtte.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2008 11:13:03 ]
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:32:05 #68
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61034249
Scorpie...

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_61034455
O god nee he. Bedankt TS, nu loopt half TRU hier weer rond.
Hey Ticker, hoest met de aliens en de ufo`s? Hebben ze je al bezocht?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:41:51 #70
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_61034529
quote:
Ow nee he, daar heb je er weer zo eentje
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:43:18 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61034569
Ik dacht dat BNW er was om de echte verknipten uit TRU weg te houdenvan mensen die wel normaal functioneren?
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:47:36 #72
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_61034709
Ik dacht dat een Mod het goede voorbeeld moest geven ipv het aanzetten tot belachelijk maken van een geheel subforum
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:48:15 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61034732
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:47 schreef merlin693 het volgende:
Ik dacht dat een Mod het goede voorbeeld moest geven ipv het aanzetten tot belachelijk maken van een geheel subforum
verkeerd gedacht .
Get woke, go broke!
pi_61034807
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:47 schreef merlin693 het volgende:
Ach ja, oldbies
pi_61035046
Net alsof Heatwave niet de spijker op zijn kop slaat door te zeggen dat TRU voor de leipo`s en BNW voor de parra`s is
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:06:01 #76
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61035210
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:58 schreef Scorpie het volgende:
Net alsof Heatwave niet de spijker op zijn kop slaat door te zeggen dat TRU voor de leipo`s en BNW voor de parra`s is
Jij struind er heel de dag om zogenaamd sceptisch te zijn.

Is dat niet zieliger?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_61035286
quote:

[..]

Vergeet je nou niet dat er een gigantisch vliegtuig zich in die wolkenkrabbers geboord heeft?

Even een simpele vraag: kan je je voorstellen dat bij een gebouw wat zo groot is (het is al een wonder op zich dat zoiets niet onder zijn eigen gewicht in elkaar stort) de structurele integriteit dermate verzwakt wordt door een vliegtuig dat tonnen weegt en met een paar honderd kilometer per uur zichzelf in het gebouw boort en een zeer felle brand die daarop volgt dat het in elkaar stort?

Of ben je van mening dat zo'n gebouw hoe dan ook overeind blijft staan in zo'n geval?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:09:02 #78
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_61035298
sommige mensen hebben dat nodig om hun fragile ego op te krikken
pi_61035817
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

Jij struind er heel de dag om zogenaamd sceptisch te zijn.

Is dat niet zieliger?
Ik word betaald door de Reptilians, weet je nog?
pi_61036025
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:06 schreef rihago het volgende:

verder zeg ik even niks.
Ik moet zeggen dat het wel gecontroleerd inzakt .
pi_61036356
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vergeet je nou niet dat er een gigantisch vliegtuig zich in die wolkenkrabbers geboord heeft?
Nee, daar word niet bij stilgestaan.
Maar misschien dat ie net als broeder Lambiekje gelooft dat er Hologrammen zijn gebruikt...
pi_61036607
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:47 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Nee, daar word niet bij stilgestaan.
Maar misschien dat ie net als broeder Lambiekje gelooft dat er Hologrammen zijn gebruikt...
Oh ja, stom van me... 9/11 inside job!1!!!!!11!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:15:17 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61037058
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:58 schreef Scorpie het volgende:
Daar komt het wel op neer ja
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:38:43 #84
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_61037716
je bent je bewust wat de implicaties hiervan mbt jezelf zijn !?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:41:41 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61037817
Tuurlijk. Dat kan best humor zijn met versimpelingen.
Onikaan ni ov dovah
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:42:03 #86
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61037831
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:

Vergeet geen nasaal sprekende engelsman die elke 2 seconden bij de meest simpele vragen 'why?!?' zegt.

"There is a lamppost in front of the penatgon.... why?!?" Compleet met vaag cirkeltje op een foto zover uitgezoomd dat je de korrels kan tellen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:46:29 #87
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61037989
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:37 schreef DroogDok het volgende:
Ja, allemaal top geheime documenten die men met een explosie uit de weg ruimde!

KIJK DAAR LIGT HET!!!!111!!!!! OP DE GROND! HEULEMAAL VERNIETIGD!!! .

Misschien zijn er betere plekken voor geheime documenten te verzinnen, zoals een kluis in het Witte huis of de bodem van de oceaan ofzo. Misschien hoor.
Ik ga naar huis.
pi_61038529
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Teh Internetz Knowz teh Truth!! Youtube is never wrong!!
ach ga toch krassen
75 topics = FIN
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:11:55 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61038739
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:46 schreef nietzman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Misschien zijn er betere plekken voor geheime documenten te verzinnen, zoals een kluis in het Witte huis of de bodem van de oceaan ofzo. Misschien hoor.
Goed punt
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:17:03 #90
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61038882
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:46 schreef nietzman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Uberhaupt, als je belastende documenten wilt vernietigen moet je die documenten vernietigen, NIET in een 174 m hoog gebouw leggen en het gebouw vernietigen. Dat is niet efficient. Dat is volslagen waanzin. Het slaat helemaal nergens op. Het is in de verste verte niet het kleinste beetje een overtuigend argument. Toch is dat al 7 jaar lang het beste motief wat complotaanhangers hebben kunnen verzinnen voor de instorting van WTC7.

I kid you not. Je kunt het niet eens een parodie van zichzelf noemen zo matig is het allemaal. En als je dacht dat al dit een maffe theorie was, dan heb je het mis. Wat te denken van:

- NORAD had een standdown waardoor ze geen vluchten konden onderscheppen maar flight 93 is neergeschoten

- de blackbox die IN het pentagon is gevonden bewijst dat er GEEN vliegtuig in het pentagom is gevlogen

- complotter: "Er is een nieuw onderzoek nodig!"
ik: "Wat zou dat nieuwe onderzoek moeten onderzoeken dan?"
complotter: "Ja dat weet ik toch niet, daar hebben we juist een nieuw onderzoek voor nodig!!111!!"

- 9/11 maakte de inval in Afghanistan mogelijk zodat er een pijpleiding aangelegd kon worden. De taliban en al Qaeda zijn marionetten van de CIA. (Waarom zou je een land binnenvallen dat al onder controle is van jouw marionetten?)

- etc etc
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:20:11 #91
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61038964
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef Terecht het volgende:

[..]

Uberhaupt, als je belastende documenten wilt vernietigen moet je die documenten vernietigen, NIET in een 174 m hoog gebouw leggen en het gebouw vernietigen. Dat is niet efficient. Dat is volslagen waanzin. Het slaat helemaal nergens op. Het is in de verste verte niet het kleinste beetje een overtuigend argument. Toch is dat al 7 jaar lang het beste motief wat complotaanhangers hebben kunnen verzinnen voor de instorting van WTC7.

I kid you not. Je kunt het niet eens een parodie van zichzelf noemen zo matig is het allemaal. En als je dacht dat al dit een maffe theorie was, dan heb je het mis. Wat te denken van:

- NORAD had een standdown waardoor ze geen vluchten konden onderscheppen maar flight 93 is neergeschoten

- de blackbox die IN het pentagon is gevonden bewijst dat er GEEN vliegtuig in het pentagom is gevlogen

- complotter: "Er is een nieuw onderzoek nodig!"
ik: "Wat zou dat nieuwe onderzoek moeten onderzoeken dan?"
complotter: "Ja dat weet ik toch niet, daar hebben we juist een nieuw onderzoek voor nodig!!111!!"

- 9/11 maakte de inval in Afghanistan mogelijk zodat er een pijpleiding aangelegd kon worden. De taliban en al Qaeda zijn marionetten van de CIA. (Waarom zou je een land binnenvallen dat al onder controle is van jouw marionetten?)

- etc etc

Onder het mom van 'de wereld is zoals het is, niemand liegt en bedriegd. En naiviteit is heerlijk', zou ik graag willen dat je 500 euro op me rekening stort. Ik heb zo'n honger en al dagen niet gegeten.
Je krijgt het morgen allemaal weer terug.

Echt waar.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:24:47 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61039084
En nog iets he?

Stel het is allemaal waar, dat de US het zelf gedaan heeft etc etc etc.

Wat kan mij dat nou aan mijn bolle reet roesten? Drink ik er vanavond een biertje minder door? En wat zou ik er evt aan kunnen doen als het me wel zou raken?

Wat schiet je er als onbeduidend Nederlandertje mee op om je er zo achterlijk druk om te maken? Gaat de olieprijs omlaag opeens?
Get woke, go broke!
pi_61039095
quote:

[..]

Voor WTC aanval, is er nog nooit een boeing 767 vol kerosine in een gebouw gevlogen.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:54:53 #94
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61040007
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:20 schreef Ticker het volgende:

[..]

Onder het mom van 'de wereld is zoals het is, niemand liegt en bedriegd. En naiviteit is heerlijk', zou ik graag willen dat je 500 euro op me rekening stort. Ik heb zo'n honger en al dagen niet gegeten.

Echt waar.
En hoe is dat van toepassing op die post?
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:37:35 #95
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_61041540
Loopt deze zooi nu nog steeds ja?
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:18:28 #96
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61043090
Hoog tijd om maar weer voor eens en voor altijd te bewijzen dat Chiquita er achter zat!

http://www.xs4all.nl/~nietz/banaan.mov
Ik ga naar huis.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:26:53 #97
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_61046162
quote:

[..]

Eens moet het de eerste keer zijn.

Zijn er trouwens veel torens met jumbojets bestookt en dus eerlijk getest? Wat denk je van de G-kracht die een Jumbojet aan een flatgebouw geeft?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:30:31 #98
158899 GasTurbine
pi_61046236
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Even een simpele vraag: kan je je voorstellen dat bij een gebouw wat zo groot is (het is al een wonder op zich dat zoiets niet onder zijn eigen gewicht in elkaar stort) de structurele integriteit dermate verzwakt wordt door een vliegtuig dat tonnen weegt en met een paar honderd kilometer per uur zichzelf in het gebouw boort en een zeer felle brand die daarop volgt dat het in elkaar stort?

Of ben je van mening dat zo'n gebouw hoe dan ook overeind blijft staan in zo'n geval?
Hmm, ik was na die doelloze discussie over TRU/BNW/Normale mensen al afgehaakt, maar ik zie dus dat ik spuit 11 ben met mijn hippe conclusie.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:32:59 #99
158899 GasTurbine
pi_61046286
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:20 schreef Ticker het volgende:

[..]

Echt waar.
Leuk. Zo'n bullshitargument. Zo is het hier in BNW altijd, als je iets probeert te debunken zit er altijd wel iemand bij die zegt dat niemand te vertrouwen is. *zucht*.

Ben je nog van plan om andere argumenten te ontkrachten?
pi_61046303
Maar waarom zou vuur alleen niet voldoende zijn? Zelft een 13 verdiepingen hoog gebouw (faculteit bouwkunde TU delft) stort deels in door vuur alleen...
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:34:01 #101
158899 GasTurbine
pi_61046304
quote:

[..]

Ja !!!
Zoals?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:31:45 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61049118
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:01 schreef Joz het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg. Hoe naief kan je zijn. Mijn god oehhh wat is het ernstig gesteld met de gemiddelde man. Ohh wat erg. Kom op zeg. Dat geloof je toch zelf niet. Zeker een Volkskrant lezer. Ik denk dat jy een een heel heel héél ernstig beperkt wereldbeeld hebt.

Regeringen hebben minstens een tienvoudige agenda.
quote:

Verdiep je zeg.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:35:52 #103
52357 Lambiekje
pi_61049223
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat is de ongekeerde wereld, jij verzint hier allerlei dingen dus JIJ moet met bewijs aankomen, Officiele beelden etc hebben bij mij nog altijd ff meer waarde dan een of ander wazig joetjoeb filmpje gemaakt door een of andere nerd met tijd teveel en een aluminium hoedje op...
waarom leeft de helft van de kapers nog. Waarom vallen we Afghanistan en Irak aan terwijl de kapers Saoedisch zijn.

Heel goed van de TS om het buiten BNW/TRU te openen. Nu wordt toch wel heel erg duidelijk hoe ontiegelijk allejesus onwettend men. Het is echt erbarmelijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:41:49 #104
52357 Lambiekje
pi_61049368
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:24 schreef HeatWave het volgende:
En nog iets he?

Stel het is allemaal waar, dat de US het zelf gedaan heeft etc etc etc.

Wat kan mij dat nou aan mijn bolle reet roesten? Drink ik er vanavond een biertje minder door? En wat zou ik er evt aan kunnen doen als het me wel zou raken?

Wat schiet je er als onbeduidend Nederlandertje mee op om je er zo achterlijk druk om te maken? Gaat de olieprijs omlaag opeens?
echt het wordt alleen maar erger ...
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:42:46 #105
52357 Lambiekje
pi_61049401
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:34 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Zoals?
enron
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:53:26 #106
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_61049714
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:31 schreef Lambiekje het volgende:
Verdiep je zeg.
En dan? Dan geloven we het wel?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_61051233
Northern Star, thx voor de info.
quote:
We really have a new kind of progressive collapse that we've discovered here, which is a fire-induced progressive collapse.
In fact, we've shown for the first time that fire can induce a progressive collapse.

Bron: NIST.
Really..? ja dat woordje doet het 'm. Ik geloof het.
Voor alles is immers 'n 1e keer.
quote:
Investigators monitoring air quality at the World Trade Center, after the September 11th attacks, found extremely high levels of volatile organic chemicals as well as unusual species that had never been seen before in structure fires.
Data collected by the U.S. Environmental Protection Agency indicate striking spikes in levels of benzene, styrene, and several other products of combustion. These spikes occurred on specific dates in October and November 2001, and February 2002. Additionally, data collected by researchers at the University of California Davis showed similar spikes in the levels of sulfur and silicon compounds, and certain metals, in aerosols. To better explain these data, as well as the unusual detection of 1,3-diphenylpropane, the presence of energetic nanocomposites in the pile at Ground Zero is hypothesized.
http://www.springerlink.com/content/f67q6272583h86n4/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:58:33 #108
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61051682
quote:
Alsjeblieft zeg.

Hoe naief kan je zijn.

Mijn god

oehhh wat is het ernstig gesteld met de gemiddelde man.

Ohh wat erg.

Kom op zeg.

Dat geloof je toch zelf niet.

Zeker een Volkskrant lezer.

Ik denk dat jy een een heel heel héél ernstig beperkt wereldbeeld hebt.
_.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:59:30 #109
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61051716
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:35 schreef Lambiekje het volgende:
waarom leeft de helft van de kapers nog.
Zit ik weer in een tijdportaal te posten ofzo, de argumenten worden steeds gedateerder. Ik dacht dat zelfs jij niet meer in dat verhaal zou geloven.
Ik ga naar huis.
pi_61054473
Waarom lopen alle BNW figuren weer oude argumenten die al tientallen keren ontkracht zijn te posten?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:38:27 #111
158899 GasTurbine
pi_61054582
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

enron
Die blaadjes lagen allemaal wijdverspreid over de grond, dus dat is bullshit.
pi_61054737
quote:

[..]

Alsjeblieft zeg. Hoe naief kan je zijn. Mijn god oehhh wat is het ernstig gesteld met de gemiddelde man. Ohh wat erg. Kom op zeg. Dat geloof je toch zelf niet. Zeker een Volkskrant lezer. Ik denk dat jy een een heel heel héél ernstig beperkt wereldbeeld hebt.

Regeringen hebben minstens een tienvoudige agenda.
[..]

Verdiep je zeg.
Godverdomme, moet ik jou in ieder topic tegenkomen met dit soort kul?
Je beschuldigd iedereen die jouw theorietjes niet aanhangt meteen van domheid, blindheid en noem het maar op. Je hebt maar 1 simpele agenda he?

Oh ik stalk je niet want heb in dit topic eerder gepost dan jij. Maar het is treurig.
pi_61054772
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:44 schreef Stali het volgende:

[..]

Godverdomme, moet ik jou in ieder topic tegenkomen met dit soort kul?
Je beschuldigd iedereen die jouw theorietjes niet aanhangt meteen van domheid, blindheid en noem het maar op. Je hebt maar 1 simpele agenda he?

Oh ik stalk je niet want heb in dit topic eerder gepost dan jij. Maar het is treurig.
Je hebt overduidelijk niet eerder te maken gehad met Lambiekje
pi_61054841
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt overduidelijk niet eerder te maken gehad met Lambiekje
Nee, klopt. Maar dit kan toch gewoon niet? Je bent het maar met me eens en anders ben je blind.
Dat is toch geen argumentatie meer?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:07:48 #115
52357 Lambiekje
pi_61056558
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:53 schreef Rasing het volgende:

[..]

En dan? Dan geloven we het wel?
Dat niet meteen. Meer dat men inziet dat regeringen nog al rare agenda's er op na houden. En wat voor gevolgen het heeft voor gehele wereldbevolking. Z'n grap als 911.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:09:02 #116
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61056584
quote:

[..]

Voor 11 september is er ook nog nooit een 767 vol met kerosine in een wolkenkrabber gevlogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Merkie op 23-08-2008 01:29:29 ]
2000 light years from home
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:10:24 #117
52357 Lambiekje
pi_61056608
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:34 schreef Scorpie het volgende:
Waarom lopen alle BNW figuren weer oude argumenten die al tientallen keren ontkracht zijn te posten?
Er is geheel niets ontkracht.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:10:52 #118
52357 Lambiekje
pi_61056619
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Voor de 11 september is er ook nog nooit een 747 vol met kerosine in een wolkenkrabber gevlogen.
Empire State Building ?!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:17:19 #119
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61056718
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:09 schreef Merkie het volgende:

Voor de 11 september is er ook nog nooit een 747 vol met kerosine in een wolkenkrabber gevlogen.
J'wel, eentje van El Al nog wel, en in ons eigen kleine kikkerlandje. Liep ook niet zo goed voor het flatgebouw af.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:17:21 #120
52357 Lambiekje
pi_61056720
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:49 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee, klopt. Maar dit kan toch gewoon niet? Je bent het maar met me eens en anders ben je blind.
Dat is toch geen argumentatie meer?
Misschien beetje kort door de bocht.

Maar sommige hier zijn gewoon echt blind voor de feiten. En weigeren wat voor bronnen dan ook te bekijken. En overigens met blind bedoel ik meer het blindelings geloven van Bush(govt) met zijn uitspraken dat het 19 kapers met stanleymessen waren. Elk redeneert mens met enig verstand kan dat zo wegstrepen als totale waanzin. Maar ja hoe groter/grover de leugen hoe meer mensen het geloven. Bush en Co hebben Hitlers ideeen goed weten te etaleren. Het toneelspel wordt klakkeloos geloofd en ondertussen staan we springen om onze rechten aftegeven aan de staat.

Het is gewoon echt om moedeloos van de worden hier. Zelfs op de Telegraaf zijn intelligentere posters dan hier.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:19:56 #121
52357 Lambiekje
pi_61056761
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef nietzman het volgende:

[..]

J'wel, eentje van El Al nog wel, en in ons eigen kleine kikkerlandje. Liep ook niet zo goed voor het flatgebouw af.
Maar daar was dan wel overduidelijk te zien dat er een vliegtuig was. Bij 911 is er 0, nada, niets bewijs. Juist bewijs van het tegenovergestelde.
pi_61056833
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar daar was dan wel overduidelijk te zien dat er een vliegtuig was. Bij 911 is er 0, nada, niets bewijs. Juist bewijs van het tegenovergestelde.
Geloof je al die rotzooi nou nog steeds
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Empire State Building ?!
Daar is een klein vliegtuigje ingevlogen, idioot. Wat een vergelijking ook weer
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:28:33 #123
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61056890
quote:
Bij 911 is er 0, nada, niets bewijs. Juist bewijs van het tegenovergestelde.
.

Echt poppie, als ik had gedacht dat het ook maar het kleinste beetje nut had om serieus op je in te gaan had ik er de moeite voor genomen, maar tot die tijd krijg je een dikke vette facepalm.

Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:31:30 #124
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61056927
quote:

[..]

Empire State Building ?!
Dat was een B25 bommenwerper, een vliegtuig wat vele malen kleiner is dan een Boeing 767. En een heel wat kleinere kerosinetank heeft. Ongetwijfeld is het vliegtuig ook een stuk lichter en zal hij met lagere snelheid tegen het gebouw zijn aangevlogen.

Heb je wel eens gehoord van de wet van behoud van energie? Kan je leuke dingen van leren. Hoewel jij waarschijnlijk dingen als "dark energy" erbij gaat halen .

[ Bericht 12% gewijzigd door Merkie op 23-08-2008 01:39:31 ]
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:35:45 #125
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61056995
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef nietzman het volgende:

[..]

Die stortte neer op de flat, wat een verschil is, en daarnaast was het flatgebouw geen wolkenkrabber .
pi_61057010
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar sommige hier zijn gewoon echt blind voor de feiten. En weigeren wat voor bronnen dan ook te bekijken. En overigens met blind bedoel ik meer het blindelings geloven van Bush(govt) met zijn uitspraken dat het 19 kapers met stanleymessen waren. Elk redeneert mens met enig verstand kan dat zo wegstrepen als totale waanzin. Maar ja hoe groter/grover de leugen hoe meer mensen het geloven. Bush en Co hebben Hitlers ideeen goed weten te etaleren. Het toneelspel wordt klakkeloos geloofd en ondertussen staan we springen om onze rechten aftegeven aan de staat.

Het is gewoon echt om moedeloos van de worden hier. Zelfs op de Telegraaf zijn intelligentere posters dan hier.
Lambiekske, ik kom er ook maar even invallen he en denk niet dat het zinvol zal zijn om zondag alle topics door te worstelen. Dit is een discussie die al een aantal jaar bestaat, primair is dit dan ook absoluut niet jouw discussie he. En je kunt mijn in ieder geval niet betichten van het feit het niet te willen horen want ik ben toevallig een sucker voor verhalen, alleen moeten die wel kloppen he. En ik denk niet dat jij mij voor domme idioot mag uitmaken omdat ik uit dezelfde beschikbare info een voor mij meer voor de hand liggende conclusie trek.

Jij wordt misschien moedeloos omdat de absolute opvatitingen van jou niet zomaar gesnacked worden.
Voor jou zijn er feiten maar probeer eens een andere taktiek om het aan de man te brengen. Met argumentatie en niet d.m.v. mensen voor zielig uit te maken omdat ze niet meegaan in jouw verhaal.

En natuurlijk geef ik je niet in alles ongelijk maar het merendeel vind ik nogal far fetched.
pi_61057011
Lambiekje, we hebben al eerder die discussie gehad: hou nou gewoon eens op met intelligentie te koppelen aan jouw meningen en visie op bepaalde zaken. Het is gruwelijk irritant om met zo`n iemand in discussie te willen gaan, laat staan dat diegene op respect kan rekenen.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:37:09 #128
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61057766
quote:

[..]

Empire State Building ?!
Dat was geen vol getankte 767
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:48:28 #129
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61057859
quote:

[..]

waarom leeft de helft van de kapers nog. Waarom vallen we Afghanistan en Irak aan terwijl de kapers Saoedisch zijn.
? Wat toont dit aan? Denk eens even na voordat je wat zegt. Ongelofelijk, wat loop jij toch altijd maar blind te raaskallen zonder enig besef van wat dan ook. Zoals jij het stelt zou de VS Saudie-Arabië aan moeten vallen omdat de kapers daar vandaan komen. Ja, dat is echt volkomen logisch. Als een Belg Beatrix doodschiet, dan bezetten wij ook gewoon Brussel. De argumenten voor de inval van Afghanistan en Irak hebben niks met de nationaliteit van de kapers te maken. Hoe verzin je het zeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:50:49 #130
53267 TC03
pi_61057878
quote:

[..]

Empire State Building ?!
Ohja natuurlijk, nog zo'n fantastisch staaltje 'redenen voor kleuters - les 1 (herkansing)'. Omdat er een vol vliegtuig in het WTC is gevlogen, moeten meteen ALLE gebouwen instorten waar een vliegtuig invliegt? Anders zou ik niet weten wat de relevantie is van het vliegen van een vliegtuig in het ESB. Daarnaast is dat een heel ander vliegtuig geweest. Je spuit weer zomaar een term in het rond, zonder ook maar een klein beetje na te denken. Je bent echt een domme jongen.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:53:48 #131
53267 TC03
pi_61057904
quote:

[..]

Gigantisch grappig, iedereen heeft de vliegtuigen overal ter wereld live naar binnen zien vliegen, we hebben de gebouwen live zien in storten, en jij beweert doodleuk dat er geen greintje bewijs is. Omdat er op YouTube een filmpje staat waarin wordt gesteld dat de beelden niet echt zijn. Een vaag YouTube filmpje noem jij dan overtuigend bewijs van het tegenovergestelde.

zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:55:18 #132
53267 TC03
pi_61057929
quote:

[..]

zaterdag 23 augustus 2008 @ 03:37:36 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61058236
quote:

[..]

Oftewel, iedereen is gek behalve jij en een select groepje andere? Right...
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:00:00 #134
52357 Lambiekje
pi_61059542
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 02:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

? Wat toont dit aan? Denk eens even na voordat je wat zegt. Ongelofelijk, wat loop jij toch altijd maar blind te raaskallen zonder enig besef van wat dan ook. Zoals jij het stelt zou de VS Saudie-Arabië aan moeten vallen omdat de kapers daar vandaan komen. Ja, dat is echt volkomen logisch. Als een Belg Beatrix doodschiet, dan bezetten wij ook gewoon Brussel. De argumenten voor de inval van Afghanistan en Irak hebben niks met de nationaliteit van de kapers te maken. Hoe verzin je het zeg.
Ik ben niet blind ... jullie hebben volkskrant/NL-MSM-oogkleppen op.

Nee de aanval met Irak en Afghanistan hebben NIETS maar dan ook NIETS met 911 te maken. Het heeft met opium en olie te maken en het spelletje rusland pesten.

911 is alleen gebeurd om een oorlog te kunnen voeren in die contreien. Tevens moesten kosten wat kost die 2 torens kapot. Het waren financieel ondingen. Asbest moest verwijderd en daarnaast was er nog het galvanische corrosie probleem.

De kapers van 911 zijn paties en zijn gewoon misbruikt. Gros van de kapers zoals wij die kennen zijn gebasseerd op gejatte en ernstige overtijdse paspoorten. Op geen enkele vlucht stonden Arabische namen geboekt. 2 van de 4 vliegtuigen hebben NOOIT gevlogen volgens het BTS systeem. En 2 vliegtuigen zijn NOOIT rond de dagen van 11 september geweest op het luchthaven Dulles. Vliegtuiggebruik tijdens 911 is een farce. DE leugen van de eeuw. En het ernstige is gros geloofd die quatsch. En dat is in en in triest. Maar ja Hitler verspelt dat al. Hoe groter de leugen hoe meer mensen hem geloven.

911 was gewoon één grote False-Flag om de wereldbevolking te betrekken bij een oorlog in het midden-oosten en waarbij alle souvereigne regeringen/bondstaten overgaan tot Politiestaten. Uiteraard is Nederland daar weer het bestje jongtje van de klas in. Terroriseren van zijn eigen bevolking.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 23-08-2008 10:05:53 ]
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:07:36 #135
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61059613
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee de aanval met Irak en Afghanistan hebben NIETS maar dan ook NIETS met 911 te maken. Het heeft met opium en olie te maken en het spelletje rusland pesten.

911 is alleen gebeurd om een oorlog te kunnen voeren in die contreien. Tevens moesten kosten wat kost die 2 torens kapot. Het waren financieel ondingen. Asbest moest verwijderd en daarnaast was er nog het galvanische corrosie probleem.

De kapers van 911 zijn paties en zijn gewoon misbruikt. Gros van de kapers zoals wij die kennen zijn gebasseerd op gejatte en ernstige overtijdse paspoorten. Op geen enkele vlucht stonden Arabische namen geboekt. 2 van de 4 vliegtuigen hebben NOOIT gevlogen volgens het BTS systeem. En 2 vliegtuigen zijn NOOIT rond de dagen van 11 september geweest op het luchthaven Dulles. Vliegtuiggebruik tijdens 911 is een farce. DE leugen van de eeuw. En het ernstige is gros geloofd die quatsch. En dat is in en in triest. Maar ja Hitler verspelt dat al. Hoe groter de leugen hoe meer mensen hem geloven.

911 was gewoon één grote False-Flag om de wereldbevolking te betrekken bij een oorlog in het midden-oosten en waarbij alle souvereigne regeringen/bondstaten overgaan tot Politiestaten. Uiteraard is Nederland daar weer het bestje jongtje van de klas in. Terroriseren van zijn eigen bevolking.
Zoek proffesionele hulp.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:02:51 #136
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_61060329
quote:
blablabla
Blijft toch triest om te zien hoe jij alles wat niet in jouw straatje past compleet negeert (terwijl dat gewoon de feiten zijn), en je gelijk weer overgaat op een andere onmogelijke fantasie theorie.
lucifer FTW!!!!
pi_61060366
Lambiekje ik geloof in je goede bedoelingen. Ik geloof delen van je informatie en ik geloof dat je op veel vlakken een punt hebt. Ik denk echter dat t niet zo verstandig is om mensen gelijk met een ijzeren knuppel in hun gezicht te slaan wanneer ze niet doen wat jij wil dat ze doen. Waarom niet gewoon de bronnen plaatsen zonder verder commentaar erbij? De mensen kunnen zelf kiezen en als ze je volledige mening wllen weten, kunnen ze je het vragen. En als ze het dan er nog niet mee eens zijn, hoef je ze niet gelijk met die knuppel te slaan.

Ik begrijp je frustratie want ik verkondig ook zaken die toch controversieel of gewoon far-out gestoord genoemd kunnen worden, maar altijd met de beste bedoelingen voor mijn medemens. Ik weet wel dat ik mijn huiswerk heb gedaan wat jij ook ongetwijfeld doet en dat het overgrote deel van de feiten aan mijn kant staat. Het is echter ieders vrije keuze om verantwoordelijkheid te nemen voor zijn of haar leven door zichzelf op te leiden op gebieden waar school en reguliere media daarin tekort zijn geschoten. Sommige mensen willen nu eenmaal niet meer weten of kunnen/willen niet gelijk geloven of willen geen verantwoordelijkheid nemen of willen liever lachen en belachelijk maken. Niemand wil voor dom uitgemaakt worden wanneer ze niet doen wat jij wil. Respecteer die vrije wil. We zijn allemaal mensen en we staan niet allemaal in jouw schoenen, hebben niet jouw levenservaring, jouw informatie en jouw kijk op de zaken. Wees geduldig en respectvol met je medemens, als jij hen was zou je ook willen dat anderen geduldig en respectvol met jou zijn wanneer je iets niet begrijpt, niet gelooft of niet wil weten. Trolls kan je altijd nog negeren.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ali_Kannibali op 23-08-2008 11:23:04 ]
pi_61060788
quote:

[..]

Tevens moesten kosten wat kost die 2 torens kapot. Het waren financieel ondingen. Asbest moest verwijderd en daarnaast was er nog het galvanische corrosie probleem.
ok, dit is wel dolkomisch. Wat is een probleem aan asbest? En twee torens vernietigen vanwege asbest... moet je zelf niet om die redenatie lachen? Asbest is een prima materiaal waar geen problemen mee zijn. Het wordt pas een probleem zodra het gezaagd oid wordt. Dus het in laten storten van een toren brengt hierbij meer gevaren mee voor de volksgezondheid dan het verwijderen ervan.

En op het moment dat er daadwerkelijk galvanische corrosie in de constructie aanwezig was zou dit betekenen dat de constructie hierdoor aangetast kan zijn. Dan zou het dus ook niet verwonderlijk zijn dat de constructie bezwijkt op het moment dat een vliegtuig de twin-towers raakt... Staat dit niet haaks op jou opmerking dat de constructie onmogelijk kan zijn bezweken door het inslaan van de vliegtuigen in de torens?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:42:10 #139
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_61060878
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:34 schreef krapula het volgende:

[..]

ok, dit is wel dolkomisch. Wat is een probleem aan asbest? En twee torens vernietigen vanwege asbest... moet je zelf niet om die redenatie lachen? Asbest is een prima materiaal waar geen problemen mee zijn. Het wordt pas een probleem zodra het gezaagd oid wordt. Dus het in laten storten van een toren brengt hierbij meer gevaren mee voor de volksgezondheid dan het verwijderen ervan.
Zo, is die theorie ook weer om zeep geholpen. Het wachten is op een nieuwe
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:52:19 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61060981
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Zo, is die theorie ook weer om zeep geholpen. Het wachten is op een nieuwe
Oh wees maar niet bang. Ook deze wordt binnen korte tijd wel weer herhaald. Net als zo'n beetje al de andere...
Onikaan ni ov dovah
pi_61061221
quote:

[..]

Heel goed van de TS om het buiten BNW/TRU te openen. Nu wordt toch wel heel erg duidelijk hoe ontiegelijk allejesus onwettend men. Het is echt erbarmelijk.
De kapers leven echt niet meer hoor. Of ze moeten vlak voor de crash eventjes met een parachute uit het vliegtuig zijn gesprongen, maar ik heb dat LIVE OP CNN niet kunnen waarnemen.
pi_61061328
quote:

[..]

.
Het feit dat de amerikaanse regering 11 september heeft misbruikt om hun eigen politieke agenda er door heen te drukken wil niet zeggen dat ze zelf een paar passagiersvliegtuigen een paar torens in new york in laten vliegen.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:26:04 #143
158899 GasTurbine
pi_61061551
En waarom zouden ze Rusland willen pesten dmv een inval in Afghanistan en Irak als ik vragen mag? Behalve voor de handel van AK-47's.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:29:37 #144
52357 Lambiekje
pi_61062767
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:08 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

De kapers leven echt niet meer hoor. Of ze moeten vlak voor de crash eventjes met een parachute uit het vliegtuig zijn gesprongen, maar ik heb dat LIVE OP CNN niet kunnen waarnemen.
ohh dus de bbc heeft een fake-docu gemaakt. Lekker debiel dan.

Overigens hè. Wat nu dat de paspoorten gefaked zijn. En er totaal geen doden zijn gevallen. Saoedi Arabië zou toch ernstige vraagtekens moeten stellen.

Het kaper verhaal klopt van geen kanten.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:30:36 #145
52357 Lambiekje
pi_61062788
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:26 schreef GasTurbine het volgende:
En waarom zouden ze Rusland willen pesten dmv een inval in Afghanistan en Irak als ik vragen mag? Behalve voor de handel van AK-47's.
kijk dan wat er voor debieligheid gebeurd in Georgie. Raketschild in Polen. Gewoon provoceren.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:36:03 #146
52357 Lambiekje
pi_61062912
quote:

[..]

En op het moment dat er daadwerkelijk galvanische corrosie in de constructie aanwezig was zou dit betekenen dat de constructie hierdoor aangetast kan zijn. Dan zou het dus ook niet verwonderlijk zijn dat de constructie bezwijkt op het moment dat een vliegtuig de twin-towers raakt... Staat dit niet haaks op jou opmerking dat de constructie onmogelijk kan zijn bezweken door het inslaan van de vliegtuigen in de torens?
lach jy maar. De torens moesten al in 1989 kapot gemaakt worden vanwege asbest.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:37:54 #147
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61062957
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:29 schreef Lambiekje het volgende:
En er totaal geen doden zijn gevallen.
Dan zitten er nu een man of tweeduizend heel stiekem verborgen op een eiland sexyparties te houden, terwijl hun ouders, partners en/of kinderen denken dat ze dood zijn. Zijn die er even mooi ingestonken! Dommies!
Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:39:12 #148
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61062987
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
lach jy maar. De torens moesten al in 1989 kapot gemaakt worden vanwege asbest.
Oh het staat op rens.com, dan moet het wel waar zijn.
Ik ga naar huis.
pi_61063116
quote:

[..]

Het probleem: erg duur om dit te verwijderen of te " sealen".
quote:
For example, the Port Authority of New York and New Jersey is expecting to pay about $1 billion for the abatement of just the World Trade Center and LaGuardia Airport.
http://www.fumento.com/asbest.html
Instorten kost de eigenaar niks. De verzekering betaald.
Gezondheidsproblemen ? Dat lost de EPA met hun leugens wel op.

" The air is safe to breath. "

Dolkomisch
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_61063195
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:45 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Instorten kost de eigenaar niks. De verzekering betaald.
Gezondheidsproblemen ? Dat lost de EPA met hun leugens wel op.

" The air is safe to breath. "

Dolkomisch
Waarom moet dat asbest verwijderd worden dan?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:48:10 #151
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61063200
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:45 schreef Resonancer het volgende:
Uhuh, en voor het braakliggen van Ground Zero en het bouwen van een nieuw WTC krijgen ze geld toe, da's logisch. .
Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:48:33 #152
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61063211
Dit topic zou toch over WTC7 moeten gaan?
Onikaan ni ov dovah
pi_61063265
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:48 schreef nietzman het volgende:

[..]

Uhuh, en voor het braakliggen van Ground Zero en het bouwen van een nieuw WTC krijgen ze geld toe, da's logisch. .
Ze verdienen er allemaal geld aan!! Wie die "allemaal" zijn weten we niet, maar toch!!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:59:53 #154
52357 Lambiekje
pi_61063492
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:37 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dan zitten er nu een man of tweeduizend heel stiekem verborgen op een eiland sexyparties te houden, terwijl hun ouders, partners en/of kinderen denken dat ze dood zijn. Zijn die er even mooi ingestonken! Dommies!
ik doelde op de fake-terrorsiten. Het zijn gewoon een stel namen die opgesteld zijn. Totale willekeur is dat.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:02:08 #155
52357 Lambiekje
pi_61063532
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom is het Paleis op de Dam al jaren dichtgetimmerd aan de achterkant?
http://www.sharedspaces.nl/pagina.html?id=10614

als dit mini-gebouw al 3 jaar kost.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lambiekje op 23-08-2008 14:11:55 ]
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:05:24 #156
52357 Lambiekje
pi_61063600
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:48 schreef ATuin-hek het volgende:
Dit topic zou toch over WTC7 moeten gaan?
de publicatie wat onlangs is uitgekomen is een grote onzin gelul van a tot z. Het is schande dat dat zo gereleased mag worden als waarheid.

Steunbalk 79 begaf het en een gigantische vuurzee onstond. Jezusmina. Deze onzin zou Steven Seagal niet eens in zijn acties films stoppen. Wie in vredesnaam geloofd deze kolder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 23-08-2008 14:10:44 ]
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:05:55 #157
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61063609
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:59 schreef Lambiekje het volgende:
ik doelde op de fake-terrorsiten. Het zijn gewoon een stel namen die opgesteld zijn. Totale willekeur is dat.
Yup, totale willekeur. Geen mensen die al eerder bij elkaar kliekten en vlieglessen namen ofzo.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:07:41 #158
52357 Lambiekje
pi_61063641
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:05 schreef nietzman het volgende:

[..]

Yup, totale willekeur. Geen mensen die al eerder bij elkaar kliekten en vlieglessen namen ofzo.
het was totaal onverwachts voor govt. 10 minuten na 2e impact was alles van naam en toenaam bekend.
Ergens klopt er iets niet in de redenatie van we wisten van niets.

En overigens OBL wordt NIET gezocht voor 911. Dus gaan we Saddam aanpakken. Wat een bullshit en de gehele etablishement van journaille slikt het voor zoetekoek. pfffff. Kritiekloos op alles.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:13:17 #159
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61063729
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:07 schreef Lambiekje het volgende:
het was totaal onverwachts voor govt. 10 minuten na 2e impact was alles van naam en toenaam bekend.
Ergens klopt er iets niet in de redenatie van we wisten van niets.
Ja die passagierslijsten zijn niet echt top secret heur. . Denk ook niet dat de FBI zo achtelijk is dat ze geen patroon kunnen ontdekken als ze die even naast elkaar leggen.
quote:
En overigens OBL wordt NIET gezocht voor 911. Dus gaan we Saddam aanpakken. Wat een bullshit en de gehele etablishement van journaille slikt het voor zoetekoek. pfffff. Kritiekloos op alles.
Okay, Bush is een complete idioot, we get that.

Waarom is die vent _altijd_ een gigantische mongool, maar is 'ie ineens een briljante evil mastermind als het op het het voor de gek houden van de complete vrije wereld neerkomt? .
Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:14:28 #160
52357 Lambiekje
pi_61063753
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:13 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ja die passagierslijsten zijn niet echt top secret heur. . Denk ook niet dat de FBI zo achtelijk is dat ze geen patroon kunnen ontdekken als ze die even naast elkaar leggen.
[..]
Op de eerste vrij gegeven passagierslijsten stonden GEEN arabieren op. Later zijn er aanpassingen gemaakt van de lijsten en staan er wel arabs op. Faked dus.
quote:
Okay, Bush is een complete idioot, we get that.

Waarom is die vent _altijd_ een gigantische mongool, maar is 'ie ineens een briljante evil mastermind als het op het het voor de gek houden van de complete vrije wereld neerkomt? .
Rumsfeld is de evil mastermind. Bush is een spreekbuispuppet
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:14:59 #161
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61063760
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:07 schreef Lambiekje het volgende:
Wat een bullshit en de gehele etablishement van journaille slikt het voor zoetekoek.
Dwaallicht, elke journalist heeft er z'n linkernier en z'n eerstgeborene voor over om dit complot te ontrafelen, en toch heeft nog steeds niemand het doek er af getrokken.

Watergate en een pijpbeurt onder het bureau van the Oval Office waren nog niet eens onder het kleed te houden, maar 9/11 wèl? .
Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:19:14 #162
158899 GasTurbine
pi_61063834
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kijk dan wat er voor debieligheid gebeurd in Georgie. Raketschild in Polen. Gewoon provoceren.
Als ze wilden provoceren zijn er zat andere mogelijke manieren. Georgie heeft hier overigens niets mee te maken.

Zo zou Bush dan netzoegoed een raketschild in Roemenië, Bulgarije, Griekenland en Turkijke, Baltische Staten, Finland, Noordpool, en verspreidt over de Pascific kunnen neerzetten.
Daarnaast zouden ze een vaag document kunnen tekenen dat de VS toestaat om in Oekraïne, Baltische staten en Finland militairen langs de grens te zetten. Doen ze ook niet.

Overigens gaat geen éne raket van Rusland over onze hoofden, aangezien de aarde rond is. Het gaat dan allemaal via de Noordpool. Russen hebben dus geen benul waar ze zelf over praten, of ze zijn echt zo dom om een omweg te nemen.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:23:18 #163
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61063895
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de publicatie wat onlangs is uitgekomen is een grote onzin gelul van a tot z. Het is schande dat dat zo gereleased mag worden als waarheid.

Steunbalk 79 begaf het en een gigantische vuurzee onstond. Jezusmina. Deze onzin zou Steven Seagal niet eens in zijn acties films stoppen. Wie in vredesnaam geloofd deze kolder.
Heb je daar ook argumenten voor, of blijft het bij loze kreten?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:24:36 #164
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61063928
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Op de eerste vrij gegeven passagierslijsten stonden GEEN arabieren op. Later zijn er aanpassingen gemaakt van de lijsten en staan er wel arabs op. Faked dus.
[..]

Rumsfeld is de evil mastermind. Bush is een spreekbuispuppet
Is het zo lastig joh? Het verschil tussen de lijst slachtoffers en de lijst passagiers?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:29:09 #165
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61064009
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:14 schreef Lambiekje het volgende:
Ja want die lijst hadden ze dan ook niet even van tevoren kunnen faken ofzo.
Ik ga naar huis.
pi_61064100
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:29 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ja want die lijst hadden ze dan ook niet even van tevoren kunnen faken ofzo.
Ik snap de hele complot theorie niet; de hele theorie gaat erover dat dit geplanned is door de USA overheid zelf, maar hoe meer verhalen en details je hoort, hoe meer "halsoverkop dingen in de doofpot stoppen" verhalen er naar boven komen.

Heel veel van die verhalen doen net alsof de regering geblunderd heeft met betrekking tot deze "aanslag". Maar het officiele complot verhaal zegt nog steeds dat de USA dit al lang geplanned heeft
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:48:36 #167
53267 TC03
pi_61064307
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom is het Paleis op de Dam al jaren dichtgetimmerd aan de achterkant?
http://www.sharedspaces.nl/pagina.html?id=10614

als dit mini-gebouw al 3 jaar kost.
Dus? Omdat één gebouw in Amsterdam dichtgetimmerd is vanwege asbest, is het logisch dat men twee hele torens in wilt laten storten? Dat is toch geen argument man! Formuleer zelf eens een argument, vermeld er een bron bij zodat mensen kunnen het verifiëren, maar hier kan niemand wat mee. En dan vind jij het gek dat niemand jou gelooft. Ja duhhhh... Je doet ook geen poging om ze te overtuigen.

Als jij wilt geloven dat het verwijderen van asbest een reden was voor het laten instorten van het WTC, dan moet je daar zelf argumenten voor geven. Vraag 1: wat is er vervelend aan asbest in een gebouw? Er zijn genoeg woningen van voor de jaren 80 in Nederland die vol zitten met asbest. Dat kan je gewoon laten zitten hoor. Maar, zoals jezelf overigens prima kan lezen in jouw artikel, wordt het paleis gerenoveerd. En als je dingen gaat renoveren, moeten er dingen gesloopt worden. Muurtje weg ofzo, nieuw plafond erin. Weet ik het. En wanneer is asbest gevaarlijk? Juist, als je gaat boren/zagen/slopen. Vandaar dat men eerst asbest verwijdert alvorens men gaat renoveren.

Als je een punt aahaalt, moet je het wel onderbouwen. Maar dat doe jij niet. Ja sorry hoor, maar dan geloof ik liever de Volkskrant/CNN/Fox, want daar zie ik gewoon dingen die logisch zijn die aansluiten op mijn eigen denkvermogen en kennis die ik reeds bezit.

Lambiekje, bezit je zelf enige expertise? Wat is jouw opleiding? Ben je werkzaam in een specifiek vakgebied die jou meer kennis geeft dan ons? Of ben je gewoon full-time het internet aan het afstruinen naar valse bronnen?

[ Bericht 4% gewijzigd door TC03 op 23-08-2008 14:56:41 ]
pi_61064624
De ontruiming van WTC7 staat dat ook ergens op film?
Neem aan dat er ook veel mensen werkzaam zijn geweest ten tijde van de aanslagen.
Heb daar eigenlijk nooit wat over gehoord. Ging die ontruiming bijv. gelijktijdig met de ontruiming van de rest van WTC complex, na de eerste impact?
Hoeveel slachtoffers zijn er gevallen in WTC7?
I´m back.
pi_61064712
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Lambiekje, bezit je zelf enige expertise? Wat is jouw opleiding? Ben je werkzaam in een specifiek vakgebied die jou meer kennis geeft dan ons? Of ben je gewoon full-time het internet aan het afstruinen naar valse bronnen?
Jawel.
Op zijn vochtige zolderkamertje zijn zinloze bestaan wat kleur te geven door dit soort onzin op het internet te verspreiden.
Neem eens een kijkje op zijn homepage Zapruder.
Verder is Lambiekje exporteur van alu-hoedjes.

Alle gekheid op een stokje..
In al die jaren die hier nu over gepraat word, is er nog geen believer gekomen met overtuigend bewijs.
Het is zoals al vaker gezegd is de omgekeerde wereld, de officiele onderzoeken, zoals bv van NIST, moeten hardmaken waarom het zo is, terwijl iedere jan boerenlul een vage site of een of ander misbaksel van een filmpje op joetjoep als complete en enige waarheid aanneemt.....
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:49:36 #170
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61065539
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:04 schreef Ryan3 het volgende:
De ontruiming van WTC7 staat dat ook ergens op film?
Ja, deels.
quote:
Neem aan dat er ook veel mensen werkzaam zijn geweest ten tijde van de aanslagen.
Heb daar eigenlijk nooit wat over gehoord. Ging die ontruiming bijv. gelijktijdig met de ontruiming van de rest van WTC complex, na de eerste impact?
Nog voor dat de eerste toren instortte was men al begonnen met het evacueren van WTC7 (o.a. het OOEM) als ik het goed heb.
quote:
Hoeveel slachtoffers zijn er gevallen in WTC7?
Nul.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:54:20 #171
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61065615
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij lijdt aan wanen.
pi_61065762
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je mening is overduidelijk, maar je vragen zijn nog niet beantwoord ? WTF baseer jij je mening eigenlijk op?
quote:
The Trade Center reportedly decided more than 10 years ago to treat the health risk by encapsulating the asbestos to prevent the particles from being inhaled.
http://www.immuneweb.org/911/articles/moeller.html
Eisenhower1961.
pi_61068517
quote:

[..]

En 2 vliegtuigen zijn NOOIT rond de dagen van 11 september geweest op het luchthaven Dulles.
Je weet toch wel dat er maar 1 vliegtuig op 9/11 van Dulles vertrok? De overige van Boston en Newark..
pi_61069252
NIST completely fails to address prior knowledge of the building’s collapse, including why news outlets like the BBC and CNN reported that the building had collapsed an hour before it actually fell, as well as firefighters on the scene who are heard on video saying, “Keep your eye on that building, it’ll be coming down soon.”

The Times:

BEFORE it moves into a new office tower in downtown Manhattan, Salomon Brothers, the brokerage firm, intends to spend nearly two years and more than $200 million cutting out floors, adding elevators, reinforcing steel girders, upgrading power supplies and making other improvements in its million square feet of space.

''We built in enough redundancy to allow entire portions of floors to be removed without affecting the building's structural integrity, on the assumption that someone might need double-height floors,'' said Larry Silverstein, president of the company.

http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=950DEFDD113BF93AA25751C0A96F948260&sec=&spon=&pagewanted=1

Brandende gebouwen die nimmer intstortten:
http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/compare/fires.html

http://georgewashington2.(...)ons-about-wtc-7.html

Two professors of structural engineering at a prestigious Swiss university (Dr. Joerg Schneider and Dr. Hugo Bachmann) said that, on 9/11, World Trade Center 7 was brought down by controlled demolition
http://sc.tagesanzeiger.ch/dyn/news/ausland/663864.html
vertaling:
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Ftagesanzeiger.ch%2Fdyn%2Fnews%2Fausland%2F663864.html&langpair=de%7Cen&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools

“Photos of the steel, evidence about how the buildings collapsed, the unexplainable collapse of WTC 7, evidence of thermite in the debris as well as several other red flags, are quite troubling indications of well planned and controlled demolition”
-Kamal S. Obeid, structural engineer, with a masters degree in Engineering from UC Berkeley, of Fremont,

“Why would all 47 stories of WTC 7 fall straight down to the ground in about seven seconds… ? It was not struck by any aircraft or engulfed in any fire. An independent investigation is justified for all three collapses including the surviving steel samples and the composition of the dust.”
-Graham John Inman, structural engineer, of London, England

“WTC 7 Building could not have collapsed as a result of internal fire and external debris. NO plane hit this building. This is the only case of a steel frame building collapsing through fire in the world. The fire on this building was small & localized therefore what is the cause?”
-Danny Jowenko, Dutch demolition expert.

A prominent physicist with 33 years of service for the Naval Research Laboratory in Washington, DC (Dr. David L. Griscom) said that the official theory for why the Twin Towers and world trade center building 7 collapsed “does not match the available facts” and supports the theory that the buildings were brought down by controlled demolition

NIST is gewoon een executerende arm van de fascisten die de Westerse Wereld vandaag de dag beheersen.
pi_61069413
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:02 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je mening is overduidelijk, maar je vragen zijn nog niet beantwoord ? WTF baseer jij je mening eigenlijk op?
[..]
Er was enkel asbest in 1 van de twee torens. En dan nog enkel in de onderste 38 verdiepingen. In de fireproofing spray. Die was inderdaad geincapsuleerd en voldeed aan alle geldende reguleringen.
Waarom daarvoor de torens (die rond 2001 duidelijk winstgevend waren) moesten instorten? Waarom die andere toren zonder asbest dan moest instorten???

Verder gaan de meest betrouwbare ramingen van de kosten uit van zo'n $200-300 miljoen. Voor een asbest-verwijderingswerken niet eens zo enorm veel. Er zijn genoeg projecten geweest die meer kosten en waar geen beroep gedaan werd op hologram-vliegtuigen, explosieven, thermiet, laser beam wapens en mini-nukes.

Daarenboven was men reeds begonnen met het verwijderen van de asbest. Bij wijziging van huurder werd de asbest verwijderd. Ik meen gelezen te hebben dat al zowat de helft van de asbest verwijderd was ten tijde van 2001.

Mss. interessant om te lezen:
http://vls.law.villanova.edu/locator/3d/Dec2002/012513.pdf
pi_61069840
Oh BTW.

After World War II, the trials of the 24 chief Nazi war criminals November 1945-October 1946 by an international military tribunal consisting of four judges and four prosecutors.

The main charges in the indictment were: conspiracy to wage wars of aggression.

Dus laat die achterlijke kortzichtige opmerkingen waarin "conspiracy" & "samenzwering" als iets buitenaards en irreeels wordt afgeschilderd achterwege, aub.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:30:58 #177
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61069934
Ochje De gebruikelijke onzin weer.
Onikaan ni ov dovah
pi_61070009
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:30 schreef ATuin-hek het volgende:
Ochje De gebruikelijke onzin weer.
Gelukkig heb jij geen maatschappelijke voorbeeldfunctie en boeit het geen ene fucking reet wat jij als "onzin" bestempelt en wat niet.
Ga er eens inhoudelijk op in, sneu stukje desinformant die je er rondloopt .
pi_61070140
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:06 schreef Salvad0R het volgende:
as well as firefighters on the scene who are heard on video saying, “Keep your eye on that building, it’ll be coming down soon.”
Dat bewijst toch juist dat het waarschijnlijk is dat het ingestort is door brand? Dat was dus al een vermoeden van die brandweermannen. Of zeiden ze 'let op dat gebouw, er zitten explosieven in, wie weet wanneer de regering op het knopje drukt'
pi_61070234
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:38 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Dat bewijst toch juist dat het waarschijnlijk is dat het ingestort is door brand? Dat was dus al een vermoeden van die brandweermannen. Of zeiden ze 'let op dat gebouw, er zitten explosieven in, wie weet wanneer de regering op het knopje drukt'
Gebouwen storten niet in door brand.
Er was namelijk zo'n periode in de geschiedenis van de mensheid dat we erachter kwamen dat als we onze huizen van steen bouwden in plaats van leem & hout, dat er dan nog wat te redden viel ten tijde van brand.
Kennelijk is die periode van de geschiedenis mensen ontschoten en geloven ze weer in fictieve sprookjes, dit maal verspreid door NIST in plaats van de Kerk.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:42:28 #181
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61070252
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:33 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij geen maatschappelijke voorbeeldfunctie en boeit het geen ene fucking reet wat jij als "onzin" bestempelt en wat niet.
Ga er eens inhoudelijk op in, sneu stukje desinformant die je er rondloopt .
In herhaling vallen is ook zo vervelend. Ben al zo vaak op die dingen in gegaan.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:45:18 #182
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61070316
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Er was namelijk zo'n periode in de geschiedenis van de mensheid dat we erachter kwamen dat als we onze huizen van steen bouwden in plaats van leem & hout, dat er dan nog wat te redden viel ten tijde van brand.
Kennelijk is die periode van de geschiedenis mensen ontschoten en geloven ze weer in fictieve sprookjes, dit maal verspreid door NIST in plaats van de Kerk.
Onikaan ni ov dovah
pi_61070365
quote:

[..]

Je antwoord heeft bijzonder weinig met mijn post te maken. En gebouwen storten niet in door brand? Die faculteit bouwkunde op de TUD was ook een controlled demolition dus?
pi_61070406
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

In herhaling vallen is ook zo vervelend. Ben al zo vaak op die dingen in gegaan.
...met als doelstelling om mensen hun oogkleppen op te laten houden en ze het pad van de waarheid te onthouden.
Als je dat nu al vervelend vindt worden, dan vraag ik mij af of jij wel beseft waar je aan bent begonnen met je volgzame ik-ben-de-bitch-van-de-overheid-mindset.
pi_61070438
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:47 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Je antwoord heeft bijzonder weinig met mijn post te maken. En gebouwen storten niet in door brand? Die faculteit bouwkunde op de TUD was ook een controlled demolition dus?
Grote kans.
Je hoeft ook niet veel beters te verwachten van een instelling die Prometheus (Lucifer) als mascotte heeft en braaf de penis van de USA zuigt wat betreft 9/11.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:51:57 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61070502
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

...met als doelstelling om mensen hun oogkleppen op te laten houden en ze het pad van de waarheid te onthouden.
Als je dat nu al vervelend vindt worden, dan vraag ik mij af of jij wel beseft waar je aan bent begonnen met je volgzame ik-ben-de-bitch-van-de-overheid-mindset.
Ach kijk nou Lambiekje is niet de enige leugenaar. Jij kan er zo te zien ook aardig wat van.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:54:36 #187
53267 TC03
pi_61070563
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:49 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Grote kans.

pi_61070579
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ach kijk nou Lambiekje is niet de enige leugenaar. Jij kan er zo te zien ook aardig wat van.
Wat belet je, klaag me aan wegens smaad dan .
Stellen dat ik lieg wat betreft jouw eigen overheid-liefhebbende gedrag is als ontkennen dat de zon schijnt.

Individuen die de overheid boven de maatschappij stellen in plaats van andersom zijn niets anders dan volgzame bange slaafjes.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:56:30 #189
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61070614
quote:

[..]

Gast, denk eens niet zo zwart/wit. Nuances, gradaties, dat soort dingen kunnen jou wel van pas komen. Huizen van steen fikken inderdaad niet af, maar dat is niet te vergelijken met wolkenkrabbers van 400 meter met stalen constructies die duizenden kilo's moeten dragen. Daarnaast had het WTC een stalen draagconstructie, en staal is ook niet onkwetsbaar.

Jouw vergelijking slaat echt nergens op.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:57:11 #190
53267 TC03
pi_61070632
Salavad0R, wat is precies jouw opleiding? Ik bedoel, waarom zouden we jou geloven?
pi_61070649
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:56 schreef Merkie het volgende:

[..]

Gast, denk eens niet zo zwart/wit. Nuances, gradaties, dat soort dingen kunnen jou wel van pas komen. Huizen van steen fikken inderdaad niet af, maar dat is niet te vergelijken met wolkenkrabbers van 400 meter met stalen constructies die duizenden kilo's moeten dragen. Daarnaast had het WTC een stalen draagconstructie, en staal is ook niet onkwetsbaar.

zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:59:11 #192
53267 TC03
pi_61070675
quote:

[..]

Maar natuurlijk, ook al brandt een vuur oneindig lang in een modern gebouw, de constructie zal nooit verzwakken? We hebben gewoon te maken met oneindig sterk materiaal? Snap je dat je met jouw post de wetten van de natuurkunde aan je laars lapt? Oh wacht, figuren als Newton en Joule zijn natuurlijk ook gewoon puppets van de CIA of rooms-katholieke kerk. Lachwekkend schertsfiguur ben jij zeg.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:00:00 #193
53267 TC03
pi_61070692
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:57 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leg uit waarom jet fuel dit niet kan veroorzaken. Argumenten, cijfers, bronnen, feiten. Geen vage YouTube linkjes, maar harde wetenschappelijke bronnen.
pi_61070694
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:57 schreef TC03 het volgende:
Salavad0R, wat is precies jouw opleiding? Ik bedoel, waarom zouden we jou geloven?
Oh nu gaat het opeens over mij?
Ik deed gymnasium tot ik besefte dat het educatieve systeem in Nederland gebaseerd is op ondergeschiktheid aan de overheid.
Sindsdien ben ik orienterende, heb nog 4 jaar stufi tegoed die ik zeker ga utilizen.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:00:55 #195
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61070718
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Stellen dat ik lieg wat betreft jouw eigen overheid-liefhebbende gedrag is als ontkennen dat de zon schijnt.

Individuen die de overheid boven de maatschappij stellen in plaats van andersom zijn niets anders dan volgzame bange slaafjes.
Ik moet ook helemaal niets van overheden hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat ze compleet onzinnige dingen doen als gebouwen opblazen omdat er vertrouwelijke documenten in liggen, terwijl ze die papiertjes ook gewoon in een kluisje in het Pentagon kunnen leggen of door de shredder kunnen halen .
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:01:21 #196
53267 TC03
pi_61070726
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:00 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik deed gymnasium tot ik besefte dat het educatieve systeem in Nederland gebaseerd is op ondergeschiktheid aan de overheid.
Sindsdien ben ik orienterende, heb nog 4 jaar stufi tegoed die ik zeker ga utilizen.
Ja, jij zegt dat gebouwen niet in kunnen storten door brand. Waarom zou ik jou geloven? Ik moet toch weten wat jouw rol in de maatschappij precies is, wil ik een etiket van geloofwaardigheid op jouw persoontje kunnen plakken. Zeker als je beweert dat de huidige natuurkunde en mechanica wetten incorrect zijn.
pi_61070729
quote:

[..]

Je past nu echt wel in de categorie Lambiekje.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:01:43 #198
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61070733
quote:

[..]

Ondergeschiktheid aan de overheid? Je bedoelt dat anderen jouw opleiding betalen, of heb ik weer wat gemist?
pi_61070784
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Leg uit waarom jet fuel dit niet kan veroorzaken. Argumenten, cijfers, bronnen, feiten. Geen vage YouTube linkjes, maar harde wetenschappelijke bronnen.
Kerosine fikt te snel weg om permanente schade aan stalen balken van decimeters dik te veroorzaken.
Daarbij komt dat de ontbrandingstemperatuur van kerosine net iets lager ligt dan de temperatuur waarbij constructiestaal haar structurele integriteit verliest.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:05:02 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61070815
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jeuj, nog een leugen...
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:05:40 #201
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61070832
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:01 schreef Bananenman het volgende:

Mjah, Salva hebben we in de loop der jaren heel mooi af kunnen zien glijden naar complete wereldvreemdheid. Zou een prachtig thesisonderwerp zijn voor de gemiddelde psychologiestudent.
Ik ga naar huis.
pi_61070842
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:01 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Je categoriseert maar raak.
Intussen wel goed je chick in de gaten houden he, je weet maar nooit wanneer je mijn kinderen loopt op te voeden.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:07:32 #203
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61070875
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Kerosine fikt te snel weg om permanente schade aan stalen balken van decimeters dik te veroorzaken.
Daarbij komt dat de ontbrandingstemperatuur van kerosine net iets lager ligt dan de temperatuur waarbij constructiestaal haar structurele integriteit verliest.
Daar ben ik het niet mee eens. Wat nu?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:08:56 #204
53267 TC03
pi_61070915
quote:

[..]

Men zegt dat er een temperatuur van maximaal 1000 graden Celsius is behaald in het WTC. Voordat deze temperatuur bereikt is, zal staal al gaan vloeien (waardoor sterkteverlies optreedt). Ten tweede brandt natuurlijk niet alleen de kerosine, vuur verspreidt zich, dus de kerosine zal na een tijd wel gedoofd zijn, maar er heerst nog steeds een fikse brand.

[ Bericht 0% gewijzigd door TC03 op 23-08-2008 20:14:07 ]
pi_61070933
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:05 schreef nietzman het volgende:

[..]

Mjah, Salva hebben we in de loop der jaren heel mooi af kunnen zien glijden naar complete wereldvreemdheid. Zou een prachtig thesisonderwerp zijn voor de gemiddelde psychologiestudent.
Volgens CNN polls denken 85% van de Amerikaanse burgers dat 9/11 een inside job is, dus het lijkt me gepaster om te zeggen dat de mensen die pathologisch ontkennen dat overheden iets met terrorisme te maken hebben degenen zijn die zijn afgegleden naar complete wereldvreemdheid.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:10:11 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61070940
quote:

[..]

No shit sherlock. Beweert iemand dat dan?
Onikaan ni ov dovah
pi_61070987
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Men zegt dat er een temperatuur van maximaal 100 graden Celsius is behaald in het WTC. Voordat deze temperatuur bereikt is, zal staal al gaan vloeien (waardoor sterkteverlies optreedt). Ten tweede brandt natuurlijk niet alleen de kerosine, vuur verspreidt zich, dus de kerosine zal na een tijd wel gedoofd zijn, maar er heerst nog steeds een fikse brand.
Constructief staal smelt bij 1800 graden celcius.
Verder ontbrandt kerosine met 1600-1700 graden, voor een heel korte periode.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:12:09 #208
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61070998
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:11 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Waarom zou het moeten smelten?
pi_61071029
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

No shit sherlock. Beweert iemand dat dan?
Oh ja, ik ben niet helemaal op de hoogte van de meest actuele ontkenningsstrategie, eerst was het dat kerosine WTC1&2 liet instorten, toen dat werd weerlegt door mensen als ik ging jij en overheid-pikzuigende figuren met jou over op dat het de brandende inboedel was die de gebouwen liet instorten, etc...
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:13:29 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61071031
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:09 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Volgens CNN polls denken 85% van de Amerikaanse burgers dat 9/11 een inside job is, dus het lijkt me gepaster om te zeggen dat de mensen die pathologisch ontkennen dat overheden iets met terrorisme te maken hebben degenen zijn die zijn afgegleden naar complete wereldvreemdheid.
Daar heb je dan vast een min of meer neutraal linkje voor. Of nog beter, een paper.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:13:51 #211
53267 TC03
pi_61071039
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:11 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij denkt dat als staal 1799,9 graden Celsius is, het nog al z'n sterkte behoudt? En dat het dan in één keer bij een omslagpunt al z'n sterkte kwijt is, als een kaartenhuis dat in elkaar stort? Natuurlijk niet. Staal gaat al veel eerder vloeien (bij zo'n 700 C), en daarna verliest het vrij snel al z'n sterkte. Als je metaal gaat verwarmen, zul je zien dat het eerst gaat uitzetten/vervormen, de vloeigrens is de grens waarbij plastische vervorming optreedt. De sterkte zal dan heel snel afnemen naarmate de temperatuur stijgt.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:14:02 #212
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61071043
quote:

[..]

Staal verliest de helft van zijn sterkte bij 650°C, die temperatuur wordt gemiddeld wel gehaald bij brand in gebouwen.
pi_61071200
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar heb je dan vast een min of meer neutraal linkje voor. Of nog beter, een paper.
Maar natuurlijk heb ik dat, Hek.

Wanneer komt er trouwens een einde aan mijn redenloze ban in #fok? Ik voel me gecockblocked .

http://www.cnn.com/2006/POLITICS/09/11/911.poll/index.html
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:19:24 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61071205
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:13 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Oh ja, ik ben niet helemaal op de hoogte van de meest actuele ontkenningsstrategie, eerst was het dat kerosine WTC1&2 liet instorten, toen dat werd weerlegt door mensen als ik ging jij en overheid-pikzuigende figuren met jou over op dat het de brandende inboedel was die de gebouwen liet instorten, etc...
Kantoor interieur kan idd best heet fikken ja. Gek he?
Onikaan ni ov dovah
pi_61071233
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:14 schreef Merkie het volgende:

[..]

Staal verliest de helft van zijn sterkte bij 650°C, die temperatuur wordt gemiddeld wel gehaald bij brand in gebouwen.
Als je de manier bekijkt waarop de WTC torens uit elkaar spatten, is instorting dmv compromised steel sowieso een illusie .
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:20:38 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61071240
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:19 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Maar natuurlijk heb ik dat, Hek.

Wanneer komt er trouwens een einde aan mijn redenloze ban in #fok? Ik voel me gecockblocked .

[ afbeelding ]

http://www.cnn.com/2006/POLITICS/09/11/911.poll/index.html
Coverup =! inside job
En nee daar komt geen eind aan.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:22:48 #217
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61071307
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je de manier bekijkt waarop de WTC torens uit elkaar spatten, is instorting dmv compromised steel sowieso een illusie .
Waarom?
pi_61071424
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Coverup =! inside job
En nee daar komt geen eind aan.
Dan ben je de operatorstatus in #fok niet waard.

Mensen kunnen lekker doorgaan met zich onderwerpen aan een oorlogszuchtige overheid, met als gevolg dat hun kinderen in kettingen en als geboren verdachten worden geboren en wanneer die tijd is gekomen, hebben de volgzame overheid-liefhebbers de schuld aan het slavenlot van hun kinderen en zullen ze door hun eigen bloed verworpen worden.

Ik blijf liever met mijn ziel aan de vredelievende kant.
pi_61071498
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je categoriseert maar raak.
Intussen wel goed je chick in de gaten houden he, je weet maar nooit wanneer je mijn kinderen loopt op te voeden.
Oké man. Maar wees gewaarschuwd, je kinderen krijgen 100% zeker een chippie ingeplant dan. Kan onze almachtige overheid ze 24/7 in de gaten houden!
pi_61071601
quote:

[..]

Volgens CNN polls denken 85% van de Amerikaanse burgers dat 9/11 een inside job is
WRONG. 85% denkt dat er meer aan de hand is dan wat ons officieel verteld is. Waar ik het helemaal mee eens ben. Dat betekent echter NIET dat 85% denkt dat het een inside job was, en al helemaal niet dat 85% denkt dat ze 7 WTC maar even opgeblazen hebben. Dus helaas pindakaas, ga er maar vanuit dat de meerderheid deze Lambiekje-theorieën niet gelooft.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:33:06 #221
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61071611
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:27 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dan ben je de operatorstatus in #fok niet waard.

Mensen kunnen lekker doorgaan met zich onderwerpen aan een oorlogszuchtige overheid, met als gevolg dat hun kinderen in kettingen en als geboren verdachten worden geboren en wanneer die tijd is gekomen, hebben de volgzame overheid-liefhebbers de schuld aan het slavenlot van hun kinderen en zullen ze door hun eigen bloed verworpen worden.

Ik blijf liever met mijn ziel aan de vredelievende kant.
Zeg jij
Maargoed, blijkbaar niets te zeggen over je fuckup?
Onikaan ni ov dovah
pi_61071642
He wat jammer, je was er al op gewezen dat 'cover-up' niet hetzelfde is als 'inside job'
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:39:07 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61071774
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:34 schreef Bananenman het volgende:
He wat jammer, je was er al op gewezen dat 'cover-up' niet hetzelfde is als 'inside job'
sorry
Onikaan ni ov dovah
pi_61072523
Waar is die Salvad0r nou met zijn grote smoelwerk dan?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:10:38 #225
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61072601
quote:
Nouja, zoals gezegd is een coverup dus iets anders dan een inside job, en woeptie, 57% van de Amerikanen heeft ook meer vertrouwen in God dan in de medische wetenschap:

Amerikanen vertrouwen meer op God dan op arts
Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:16:38 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61072752
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:07 schreef Scorpie het volgende:
In ieder geval niet op IRC.
Onikaan ni ov dovah
pi_61072821
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Jongeh, blaataapje, ik moet toch ook ff wat bier inslaan voor vanavond
pi_61072851
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

In ieder geval niet op IRC.
Jawel hoor.
Alleen niet in dat achterbakse kanaal #fok, maar in het censuur-vrije überkanaal #xtravical.

irc.fok.nl

Zweet zelluf.
pi_61072872
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:34 schreef Bananenman het volgende:
Net als dat 'moord' niet hetzelfde is als 'doodslag'.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:25:28 #230
53267 TC03
pi_61072984
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Want? Ga ook eens in op mijn posts.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:26:42 #231
53267 TC03
pi_61073022
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Net als dat 'moord' niet hetzelfde is als 'doodslag'.
Dat is geheel juist.
pi_61073093
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Want? Ga ook eens in op mijn posts.
Ohja, sorry man, was net ff stad in bier halen, en er zijn hier ook 4 lui die tegelijkertijd een discussie met me willen aangaan.
Omdat:

zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:31:03 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61073135
En nu met uitleg?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:35:47 #234
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61073241
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ohja, sorry man, was net ff stad in bier halen, en er zijn hier ook 4 lui die tegelijkertijd een discussie met me willen aangaan.
Omdat:

[ afbeelding ]
Wat is dat voor onzinredenatie, kijk eens wat er gebeurt als je een liniaal in elkaar probeert te drukken.
pi_61073245
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:31 schreef ATuin-hek het volgende:
En nu met uitleg?
Als het gebouw instortte als gevolg van verzwakking van het constructieve staal, dan zou het gebouw in elkaar storten, in plaats van compleet te desintergreren on the spot.
pi_61073292
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wat is dat voor onzinredenatie, kijk eens wat er gebeurt als je een liniaal in elkaar probeert te drukken.
Ehm, sorry, een liniaal?
Que?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:44:53 #237
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61073424
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:35 schreef Salvad0R het volgende:
Als het gebouw instortte als gevolg van verzwakking van het constructieve staal, dan zou het gebouw in elkaar storten, in plaats van compleet te desintergreren on the spot.
Er hoeft natuurlijk maar éen verdieping verzwakt te zijn om de rest te laten desintegreren hè.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:46:23 #238
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61073463
Nou, een langwerpig voorwerp. Als ik die in elkaar probeer te drukken, breekt hij niet netjes af en valt alles in een rechte lijn naar beneden. Hij deformeert, vervogelns overschrijdt hij de rekgrens waarna het voorwerp uit elkaar barst. En dat gaat niet netjes naar beneden.
pi_61073514
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:44 schreef nietzman het volgende:

[..]

Er hoeft natuurlijk maar éen verdieping verzwakt te zijn om de rest te laten desintegreren hè.
Als je jezelf als wetenschappelijk onbetrouwbaar wil profileren, is die opmerking wel gepast.

Gebouwen "desintegreren" niet wanneer een verdieping instort.
Honderden interconnected stalen balken raken niet los van elkaar tijdens een normale instorting, etc.

Je kan wel constant proberen logica te verwerpen, maar dat gaat louter ten koste van je eigen betrouwbaarheid.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:50:49 #240
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61073557
Denk je echt dat een gebouw netjes instort als er een paar verdiepingen tussenuit smelten en de rest van de constructie de tonnen aan gewicht van de bovenste verdiepingen te verdragen krijgen? .
Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:51:12 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61073568
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je jezelf als wetenschappelijk onbetrouwbaar wil profileren, is die opmerking wel gepast.

Gebouwen "desintegreren" niet wanneer een verdieping instort.
Honderden interconnected stalen balken raken niet los van elkaar tijdens een normale instorting, etc.

Je kan wel constant proberen logica te verwerpen, maar dat gaat louter ten koste van je eigen betrouwbaarheid.
Misschien moet je dan eens wat meer van de betreffende wetenschap gaan leren. Wat je hier blaat is onzin. Als de belasting op de balken en connecties groter wordt dan hun max gaat het stuk. En ja dan zijn ze dus los van elkaar...
Onikaan ni ov dovah
pi_61073717
Salvad0r: ik zie je nu al 2 pagina's broddelen over die constructie en ik kan je zeggen dat het nergens op lijkt. Is het misschien niet een idee om weer over de mening van de CNN poll terug te vallen? Dat was namelijk een veel sterker beargumenteerd verhaal; feiten gebasseerd op meeste stemmen ftw!!
pi_61073816
Tuinhek, mensen als jij zijn niet aanwezig in dit topic om een betoog objectief te beoordelen.

Als jij met de rest van de overheid-slaven wil geloven dat het een genuine aanval was van onafhankelijke individualistische "terroristen", ga vooral je gang, ik heb geen enkel belang bij jouw persoonlijke enlightment, want jij hebt de voorbarige keus gemaakt elke theorie die met de schuldige vinger naar de overheid zelf wijst te ontkrachten.
Tevergeefs, zo blijkt uit de mate van informatie waarvan mensen anno augustus 2008 op de hoogte zijn.

Ik probeer mensen inzichten te verschaffen die kunnen voorkomen dat jouw en mijn kinderen in slavernij worden geboren, ongeacht het feit dat jij jouw eigen kinderen met plezier in RFID slavernij geboren laat worden.

Terwijl je je focusst op verdiepinkjes en de materialen van inboedeltjes, check ik de bigger picture.

Dus ga vooral verder met je eeuwige taak om de overheid te beschermen door eventuele waarheden te verdoezelen, ik heb partyz to crash & vriendschappen te onderhouden.

"To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead."
pi_61073855
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:57 schreef krapula het volgende:
Salvad0r: ik zie je nu al 2 pagina's broddelen over die constructie en ik kan je zeggen dat het nergens op lijkt. Is het misschien niet een idee om weer over de mening van de CNN poll terug te vallen? Dat was namelijk een veel sterker beargumenteerd verhaal; feiten gebasseerd op meeste stemmen ftw!!
Wat, alleen omdat 1 of andere dwaas beweert dat hele gebouwen desintegreren wanneer een verdieping instort lijkt mijn verhaal dat het gewoon door de US-overheid zelf gefixt is nergens op?

Juist ja... Logisch.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:05:17 #245
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61073900
Wat lul jij zwakzinnig.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:05:31 #246
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61073907
Maar smoke nog een blunt man, boks homie.
Ik ga naar huis.
pi_61073956
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef nietzman het volgende:
Wat lul jij zwakzinnig.
Och, ik die zwakzinnig lult, jij die dwaze uitspraken doet, fair enough.
pi_61073966
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Geniaal dat uitgerekend jij dat zegt
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef Salvad0R het volgende:

"To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead."
Mooie quote. Ik ga het ook maar opgeven denk ik, want je blijft dus gewoon bewust in je eigen hersenspinseltjes geloven.
pi_61073987
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat, alleen omdat 1 of andere dwaas beweert dat hele gebouwen desintegreren wanneer een verdieping instort lijkt mijn verhaal dat het gewoon door de US-overheid zelf gefixt is nergens op?

Juist ja... Logisch.
nee, ik doel op het feit dat je aandraagt dat de TUD ook wel controlled demolition moet zijn omdat gebouwen niet door brand alleen instorten. Vervolgens het hele smeltpunt verhaal. En die brokstukken die rondvliegen: misschien moet je eens bij de brandweer vragen wat er gebeurd als het in een gebouw hééul warm is en deze warmte met grote kracht ontsnapt... en dat staat dan nog los van het liniaal verhaal.

En hiervoor heeft Lambiek aangegeven dat er sprake was van galvanische corrosie bij de draagconstructie. Als dit het geval is zorgt dit ervoor dat de constructie ook verzwakt zal zijn...

Maargoed, volgens mij is dit een typisch gevalletje bord-voor-kop oid.
pi_61074034
maar je hebt nog 4 jaar stufi, ik raad je aan vooral niets in de hoek van bouwkunde/civiele techniek oid te zoeken... Je waarheid zal uiteen spatten
pi_61074075
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:07 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Geniaal dat uitgerekend jij dat zegt
[..]

Mooie quote. Ik ga het ook maar opgeven denk ik, want je blijft dus gewoon bewust in je eigen hersenspinseltjes geloven.
Was het maar zo'n feest dat we NIST-rapporten ongetwijfeld konden slikken als zoete koek.
Mensen die er toe doen weten dat ik gelijk heb en erkennen mijn cohones.
Daar doe ik het voor, niet voor mensen die moeite hebben met hun ondergeschikte slaafpositie in de samenleving op te geven.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:19:38 #252
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61074257
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:12 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die er toe doen weten dat ik gelijk heb en erkennen mijn cohones.
Over welke coffeeshop hebben we 't?
Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:21:10 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61074298
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef Salvad0R het volgende:
Tuinhek, mensen als jij zijn niet aanwezig in dit topic om een betoog objectief te beoordelen.

Als jij met de rest van de overheid-slaven wil geloven dat het een genuine aanval was van onafhankelijke individualistische "terroristen", ga vooral je gang, ik heb geen enkel belang bij jouw persoonlijke enlightment, want jij hebt de voorbarige keus gemaakt elke theorie die met de schuldige vinger naar de overheid zelf wijst te ontkrachten.
Tevergeefs, zo blijkt uit de mate van informatie waarvan mensen anno augustus 2008 op de hoogte zijn.

Ik probeer mensen inzichten te verschaffen die kunnen voorkomen dat jouw en mijn kinderen in slavernij worden geboren, ongeacht het feit dat jij jouw eigen kinderen met plezier in RFID slavernij geboren laat worden.

Terwijl je je focusst op verdiepinkjes en de materialen van inboedeltjes, check ik de bigger picture.

Dus ga vooral verder met je eeuwige taak om de overheid te beschermen door eventuele waarheden te verdoezelen, ik heb partyz to crash & vriendschappen te onderhouden.

Sinds wanneer is een simpel bouwkundig feit subjectief?
Leuk dat je naar de bigger picture wil kijken. Je hebt er alleen geen ruk aan als de details niet kloppen.

En die laatste quote lijkt me perfect toepasbaar op de meeste paranoide complotgelovers.
Onikaan ni ov dovah
pi_61074331
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:19 schreef nietzman het volgende:

[..]

Over welke coffeeshop hebben we 't?
Je bedoelt NATO bunker/landhuis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:26:22 #255
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61074413
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:09 schreef krapula het volgende:
maar je hebt nog 4 jaar stufi, ik raad je aan vooral niets in de hoek van bouwkunde/civiele techniek oid te zoeken... Je waarheid zal uiteen spatten
Dat lijkt me een heel strak plan ja
Onikaan ni ov dovah
pi_61074549
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een simpel bouwkundig feit subjectief?
Leuk dat je naar de bigger picture wil kijken. Je hebt er alleen geen ruk aan als de details niet kloppen.

En die laatste quote lijkt me perfect toepasbaar op de meeste paranoide complotgelovers.
Je post geen bouwkundige feiten, je stelt alleen retorische vragen.
Je doet net of ik probeer jou te overtuigen van iets, het gaat me niet om jouw volgzame verloren ass, Hek, het gaat me om de echte mensen die dit topic in de toekomst lezen en mijn kaas erkennen.

Maar later. Kusje peace.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:37:30 #257
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61074656
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:32 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je doet net of ik probeer jou te overtuigen van iets, het gaat me niet om jouw volgzame verloren ass, Hek, het gaat me om de echte mensen die dit topic in de toekomst lezen en mijn kaas erkennen.

Maar later. Kusje peace.
En daar gaan de leugens weer Of zie je het weer eens niet? Op zich ook niet onverwacht. Maar ijl lekker verder joh, als dat je ding is. Of zoek hulp of zo. Is wellicht ook niet zo'n slecht idee.
Onikaan ni ov dovah
pi_61074743
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:32 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Maar later. Kusje peace.
maar gezien het feit dat jij als almachtige ziener the bigger picture perfect in beeld hebt zou je ons, nederige onderkruipsels, toch wel inzicht kunnen geven in de bouwkundige feiten die hieraan ten grondslag liggen? Ik ben als bouwkundige wel erg benieuwd hoe jij de hiervoor verkondigde onmogelijkheden zou willen onderbouwen. Of denk je dat we niet meer te redden zijn en teveel zijn getekend door het verschrikkelijke juk van de overheid?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:47:11 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61074888
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:41 schreef krapula het volgende:

[..]

maar gezien het feit dat jij als almachtige ziener the bigger picture perfect in beeld hebt zou je ons, nederige onderkruipsels, toch wel inzicht kunnen geven in de bouwkundige feiten die hieraan ten grondslag liggen? Ik ben als bouwkundige wel erg benieuwd hoe jij de hiervoor verkondigde onmogelijkheden zou willen onderbouwen. Of denk je dat we niet meer te redden zijn en teveel zijn getekend door het verschrikkelijke juk van de overheid?
Je vergeet wat! Alle professoren van alle (technische) opleidingen zitten natuurlijk in een groots complot. Al jaren geleden zijn die studenten zo op gaan leiden dat ze later als bouwkundigen niets vreemds meer zien aan het instorten van de wtc torens. Snap dat dan

Dit verzin ik niet zelf... Lambiekje beweert iets vergelijkbaars over de medische wetenschap
Onikaan ni ov dovah
pi_61074950
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je vergeet wat! Alle professoren van alle (technische) opleidingen zitten natuurlijk in een groots complot. Al jaren geleden zijn die studenten zo op gaan leiden dat ze later als bouwkundigen niets vreemds meer zien aan het instorten van de wtc torens. Snap dat dan

Dit verzin ik niet zelf... Lambiekje beweert iets vergelijkbaars over de medische wetenschap

en toch, het geeft toch een bepaalde mate van creativiteit bij hem aan

maargoed, na dit te lezen begrijp ik ook waarom er complottheorieën te over zijn...
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:54:05 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61075024
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:50 schreef krapula het volgende:

[..]

en toch, het geeft toch een bepaalde mate van creativiteit bij hem aan

maargoed, na dit te lezen begrijp ik ook waarom er complottheorieën te over zijn...
Ben bang van wel ja Daarom vond ik die quote over het niet gebruiken van logisch redeneren ook zo prachtig
Onikaan ni ov dovah
pi_61076261
Salvad0r en logica, waarom bekt dat niet lekker?
pi_61077879
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:12 schreef gorgg het volgende:

[..]

Er was enkel asbest in 1 van de twee torens. En dan nog enkel in de onderste 38 verdiepingen. In de fireproofing spray. Die was inderdaad geincapsuleerd en voldeed aan alle geldende reguleringen.
Waarom daarvoor de torens (die rond 2001 duidelijk winstgevend waren) moesten instorten? Waarom die andere toren zonder asbest dan moest instorten???

Verder gaan de meest betrouwbare ramingen van de kosten uit van zo'n $200-300 miljoen. Voor een asbest-verwijderingswerken niet eens zo enorm veel. Er zijn genoeg projecten geweest die meer kosten en waar geen beroep gedaan werd op hologram-vliegtuigen, explosieven, thermiet, laser beam wapens en mini-nukes.

Daarenboven was men reeds begonnen met het verwijderen van de asbest. Bij wijziging van huurder werd de asbest verwijderd. Ik meen gelezen te hebben dat al zowat de helft van de asbest verwijderd was ten tijde van 2001.

Zal de lawsuit (nog 's) lezen, met daarbij de volgende kanttekening:
quote:
Because of the lawsuits mentioned in the above articles, information on asbestos use in the WTC will also be hard to find (consider the potential damages involved as a good motivation for a cover-up). It is also likely that NY authorities will not publish asbestos air measurings in order to avoid wide-spread panic and possibly accountability (since Port Authorities have delayed a clean-up for years). The health problems this fallout will bring will remain unknown for a long time.
http://www.kuro5hin.org/story/2001/9/12/192330/380
Over die meest betrouwbare ramingen heb ik dus zo mijn twijfels. De complete hoeveelheid asbest was volgens onderstaande bron (zal wel niet de meest betrouwbare zijn ?) niet eens bekend.
quote:
[quote]
A report by the Arnold & Porter law firm provides some details on the asbestos application and removal.

The WTC Towers were built from 1968 to 1972. A slurry mixture of asbestos and cement was sprayed on as fireproofing material. But this practice was banned by the New York City Council in 1971. This halted the spraying, but not before hundreds of tons of the material had been applied. Some but not all of it was later removed in an abatement program.

While providing no quantitative data beyond that there were "hundreds of tons" of the asbestos-containing material, we note that the ban went into effect near the end of the Towers' construction, so we can assume that asbestos covered the steel skeletons through most of the height of each of the Towers.
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/asbestos.html
Eisenhower1961.
pi_61079846
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:44 schreef Scorpie het volgende:
Salvad0r en logica, waarom bekt dat niet lekker?
Wat denk jij te vertegenwoordigen?

Gaat lekker heen met je profilering van leugenachtig beleid .
pi_61079854
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:41 schreef krapula het volgende:

[..]

Als jij als bouwkundige denkt een individueel objectief standpunt in te kunnen nemen, dan ben ik wel benieuwd over welke "onmogelijkheden" je het hier hebt.
pi_61079872
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En daar gaan de leugens weer Of zie je het weer eens niet? Op zich ook niet onverwacht. Maar ijl lekker verder joh, als dat je ding is. Of zoek hulp of zo. Is wellicht ook niet zo'n slecht idee.
Je retoriek heeft zijn waarde inmiddels wel verloren joh, Tuin Hek, misschien ben jij degene die hulp nodig heeft.
pi_61079873
quote:

[..]

Wat de kerosine dan ook vooral deed, was zorgen dat de brand zich veel sneller verspreidde dan een normale kantoorbrand.
pi_61079874
quote:

[..]

En een groot deel van de amerikanen denkt dat WO2 tegen de Sovjet-Unie was.
En dat de evolutietheorie niet klopt.
Dus om hun mening nu meteen als waarheid te nemen, gaat wat ver (plus wat al gezegd is dat 85% denkt dat er meer aan de hand is, wat niet hetzelfde is als een inside job).
pi_61079955
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 06:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als jij als bouwkundige denkt een individueel objectief standpunt in te kunnen nemen, dan ben ik wel benieuwd over welke "onmogelijkheden" je het hier hebt.
ok, laten we beginnen met het onmogelijk achten van het instorten van een bouwwerk (wat volgens lambiek onderhevigd is aan corrosie, maar dat mag je zelfs buiten beschouwing laten) door brand. En dan niet graag een antwoord als: het is nog nooit eerder gebeurd oid, want TUD als (klein) voorbeeld genomen leert ons anders.
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2008 @ 08:22:28 #270
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_61080012
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 07:49 schreef krapula het volgende:

[..]

ok, laten we beginnen met het onmogelijk achten van het instorten van een bouwwerk (wat volgens lambiek onderhevigd is aan corrosie, maar dat mag je zelfs buiten beschouwing laten) door brand. En dan niet graag een antwoord als: het is nog nooit eerder gebeurd oid, want TUD als (klein) voorbeeld genomen leert ons anders.
Voor de honderdste keer: Niet zomaar een willekeurig bouwwerk: geen "steel-framed stucture" is ooit in elkaar gedonderd als gevolg van brand. En eigenlijk ook nooit als gevolg van wat dan ook.

Dat is ook nagoenoeg onmogelijk omdat het hele gebouw één geheel vormt van in elkaar grijpende stalen structuren. De muren, de vloeren, de kolommen, alles maakt onderdeel van de stuctuur uit. Neem bijvoorbeeld de betonnen vloeren. Die worden om de stalen balken heen gegoten. Heel iets anders als bouwen met gewapend beton. Als je alles eraf zou strippen, het beton, glas, hout, en alle andere opmaak dan hou je een gigantisch stalen skelet over dat het feitelijke gebouw is.

En precies dàt maakt het zo schier onmogelijk dat het hele gebouw in een keer naar beneden komt.

Eerst wilde men het verklaren als een soort domino effect (de pancake theorie) wat niet lukte en nu zoekt men naar manieren om te verklaren via honderden verbindingen die het tegelijketijd zouden hebben laten afweten. "An extraordinary event" zoals ze het zelf formuleren.

Nog los van de tekort schietende verklaringen is het weglaten van crusiale informatie zoals het aanwezig zijn van hete poelen gesmolten materiaal onder de gebouwen. Nasa heeft er notabene thermische opnames van gemaakt (de temperaturen waren extreem hoog) en Nist heeft het helemaal weggelaten uit hun onderzoek.

Ook niet vergeten dat Nist niet de opdracht had om aan waarheidsvinding te doen, men moest slechts met een verklaring komen. Eentje die schromelijk tekort schiet volgens de mening van velen, waaronder veel academici en mensen uit het vakgebied.

[ Bericht 1% gewijzigd door NorthernStar op 24-08-2008 08:29:22 ]
pi_61080961
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 06:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat denk jij te vertegenwoordigen?

Gaat lekker heen met je profilering van leugenachtig beleid .
Gezond Verstand, aangenaam.
pi_61081792
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:49 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja, deels.
[..]

Nog voor dat de eerste toren instortte was men al begonnen met het evacueren van WTC7 (o.a. het OOEM) als ik het goed heb.
[..]

Nul.
Zijn daar bronnen van, ooggetuigenverslagen?
Deel van het mysterie wordt veroorzaakt, denk ik, omdat alle aandacht vooral gevestigd was op de twin towers.
I´m back.
pi_61082086
Leedvermaak tvp.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:16:18 #274
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_61082158
lucifer FTW!!!!
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:18:52 #275
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61082190
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 08:22 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Voor de honderdste keer: Niet zomaar een willekeurig bouwwerk: geen "steel-framed stucture" is ooit in elkaar gedonderd als gevolg van brand. En eigenlijk ook nooit als gevolg van wat dan ook.
Fout. Plus het instorten van WTC 1 en 2 niet te vergeten.
quote:
Dat is ook nagoenoeg onmogelijk omdat het hele gebouw één geheel vormt van in elkaar grijpende stalen structuren. De muren, de vloeren, de kolommen, alles maakt onderdeel van de stuctuur uit. Neem bijvoorbeeld de betonnen vloeren. Die worden om de stalen balken heen gegoten. Heel iets anders als bouwen met gewapend beton. Als je alles eraf zou strippen, het beton, glas, hout, en alle andere opmaak dan hou je een gigantisch stalen skelet over dat het feitelijke gebouw is.

En precies dàt maakt het zo schier onmogelijk dat het hele gebouw in een keer naar beneden komt.
Hoezo? Wat had er dan moeten gebeuren volgens jou? Heb jij wel relevante kennis om hier wat over te zeggen? WTC7 kwam niet ineens naar beneden, maar eerst begaf een deel van de inwendige structuur het. Dat is een gegeven die complotaanhangers vrijwel nooit noemen.
quote:

Eerst wilde men het verklaren als een soort domino effect (de pancake theorie) wat niet lukte en nu zoekt men naar manieren om te verklaren via honderden verbindingen die het tegelijketijd zouden hebben laten afweten. "An extraordinary event" zoals ze het zelf formuleren.
Naar mijn weten is voor WTC 7 nooit het pancaken als mechanisme geopperd als verklaring. Dat kan ook niet, gezien de manier van instorten.
quote:
Nog los van de tekort schietende verklaringen is het weglaten van crusiale informatie zoals het aanwezig zijn van hete poelen gesmolten materiaal onder de gebouwen. Nasa heeft er notabene thermische opnames van gemaakt (de temperaturen waren extreem hoog) en Nist heeft het helemaal weggelaten uit hun onderzoek.
Wat is daar zo relevant aan dan? Wat heeft dat te maken met de instorting van die gebouwen? Er zijn prima verklaringen te vinden voor die zogenaamde "hot spots", en die hebben niets van doen met de instortingen.
quote:

Ook niet vergeten dat Nist niet de opdracht had om aan waarheidsvinding te doen, men moest slechts met een verklaring komen. Eentje die schromelijk tekort schiet volgens de mening van velen, waaronder veel academici en mensen uit het vakgebied.
NIST had de taak om een building perfomance study te doen, waarom is dat geen waarheidsvinding volgens jou? Hoe kunnen nu al veel academici en mensen uit het vakgebied het oneens zijn met het net uitgebrachte rapport van NIST over WTC7? Dat kunnen ze nooit al helemaal hebben doorgelezen, laat staan dat ze al onderbouwde kritiek klaar hebben staan.

Wat je in deze post eigenlijk wilt zeggen maar niet doet is dat WTC 7 door iets anders dan brand is ingestort, en er dus sprake is van opzet. Nu is mijn vraag, en ik heb hier nog nooit een plausibel antwoord op gekregen: wat was het motief om WTC7 neer te halen? Dan heb ik het nog niet over wie dat gedaan zouden moeten hebben, hoe ze dat gedaan zouden moeten hebben en wanneer ze dat gedaan zouden moeten hebben. Ik wil nu eindelijk wel eens een plausibel motief horen waarom bepaalde lieden WTC7 met opzet neer zouden willen halen.
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:21:08 #276
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61082225
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn daar bronnen van, ooggetuigenverslagen?
Deel van het mysterie wordt veroorzaakt, denk ik, omdat alle aandacht vooral gevestigd was op de twin towers.
Er zijn gigantisch veel bronnen voor, lees deze paper maar eens of zoek op youtube naar video's van de ontruiming van WTC7 en het instellen van een 'collapse zone'.
pi_61083982
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:18 schreef Terecht het volgende:

Nu is mijn vraag, en ik heb hier nog nooit een plausibel antwoord op gekregen: wat was het motief om WTC7 neer te halen?
Indien de bunker van Guiliani het commandocenter was van waaruit 9-11 geleid werd : opruimen bewijsmateriaal.

Het vertragen of blokkeren van IRS/FED etc onderzoeken. (enron, world.com e.d.)
quote:
The Los Angeles Times reported that "substantial files were destroyed" for 3000 to 4000 of the SEC's cases. The EEOC reported that documents for 45 active cases were destroyed.

Winst maken op de verzekering:
quote:
We know that WTC7's developer and lease-holder, Silverstein Properties, and WTC7's mortgage-holders, the Blackstone Group, Banc of America Securities, and General Motors Acceptance Corporation, received a Court-awarded amount of $861 million dollars from Industrial Risk Insurers in February 2002. We know that about $386 million had been invested in WTC7 before its destruction. The Court-award meant that Silverstein Properties and the mortgage-holders would share in about $475 million of profit.
http://911review.com/attack/wtc/b7.html
Eisenhower1961.
pi_61084360
Topic blijft leuk. Alle mensen die er waren en/of er verstand van hebben vinden het enorm logisch dat het gebouw is ingestort, maar de wantrouwige Fokkers die het op Youtube hebben gezien denken er anders over
quote:
Regarding WTC 7: The long-awaited US Government NIST (National Institute of Standards and Technology) report on the collapse of WTC 7 is due to be published at the end of this year (although it has been delayed already a few times [ adding fuel to the conspiracy theorists fires!]). That report should explain the cause and mechanics of the collapse in great detail. Early on the afternoon of September 11th 2001, following the collapse of WTC 1 & 2, I feared a collapse of WTC 7 (as did many on my staff).

The reasons are as follows:

1 - Although prior to that day high-rise structures had never collapsed, The collapse of WTC 1 & 2 showed that certain high-rise structures subjected to damage from impact and from fire will collapse.

2. The collapse of WTC 1 damaged portions of the lower floors of WTC 7.

3. WTC 7, we knew, was built on a small number of large columns providing an open Atrium on the lower levels.

4. numerous fires on many floors of WTC 7 burned without sufficient water supply to attack them.

For these reasons I made the decision (without consulting the owner, the mayor or anyone else - as ranking fire officer, that decision was my responsibility) to clear a collapse zone surrounding the building and to stop all activity within that zone. Approximately three hours after that order was given, WTC 7 collapsed.

Conspiracy theories abound and I believe firmly that all of them are without merit.

Regards, Dan Nigro
Chief of Department FDNY (retired)
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:09:11 #279
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61084428
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:50 schreef Resonancer het volgende:
Indien de bunker van Guiliani het commandocenter was van waaruit 9-11 geleid werd : opruimen bewijsmateriaal.
Aangezien men nog zelfs mensen wist te identificeren waar niet veel meer dan een paar botsplinters van over was lijkt me dat een verdomd groot risico. .

Er zijn makkelijkere en effectievere manieren om bewijsmateriaal uit de weg te ruimen heur.
Ik ga naar huis.
pi_61085165
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:06 schreef Bananenman het volgende:
Topic blijft leuk. Alle mensen die er waren en/of er verstand van hebben vinden het enorm logisch dat het gebouw is ingestort, maar de wantrouwige Fokkers die het op Youtube hebben gezien denken er anders over
[..]

Ja vooral als er op die You tube filmpjes explosies te horen zijn. oa net voordat wtc7 neergaat.

Enorm logisch dat WTC7 is ingestort i.d.d., vind ook deze ooggetuige.
quote:
In the video here, Jennings says the lobby of WTC 7 was so destroyed he did not recognize it as such, it was "total ruins," and the fireman escorting him instructed Jennings and Hess not to look down because "we were stepping over [dead] people… and you know you can feel when you are stepping over people." Jennings’ story indicates, contrary to the official version of events, that a bomb or bombs had gone off in WTC 7, well before either WTC buildings collapsed
Dus idd alle oogetuigen vinden het logisch, maar de oorzaak daar verschillen de meningen over.
Eisenhower1961.
pi_61085529
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:41 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ja vooral als er op die You tube filmpjes explosies te horen zijn. oa net voordat wtc7 neergaat.

Zoals al zo vaak gezegd: dat je een explosie hoort, betekent niet automatisch dat er sprake is van explosieven.
pi_61088041
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:00 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zoals al zo vaak gezegd: dat je een explosie hoort, betekent niet automatisch dat er sprake is van explosieven.
Nee, ik denk i.d.d. dat er iemand n grapje met n broodzakje uithaalde in de lobby van wtc7, dat is veel waarschijnlijker. Het gaat toch om meer dan alleen n explosie horen, maar om n compleet verwoeste lobby van wtc7 en 'n enorme hitte VOORDAT , de grote torens vielen. Maar ook daarvan zal men al zo vaak gezegd hebben wat daar de oorzaak van is en lees ik er iedere keer overheen.
Eisenhower1961.
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2008 @ 17:06:51 #283
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_61088381
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:49 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nee, ik denk i.d.d. dat er iemand n grapje met n broodzakje uithaalde in de lobby van wtc7, dat is veel waarschijnlijker. Het gaat toch om meer dan alleen n explosie horen, maar om n compleet verwoeste lobby van wtc7 en 'n enorme hitte VOORDAT , de grote torens vielen. Maar ook daarvan zal men al zo vaak gezegd hebben wat daar de oorzaak van is en lees ik er iedere keer overheen.
Alle feiten en getuigen die niet in het plaatje passen horen dan ook aan de kant geschoven te worden. Want dan pas mag je jezelf skeptic en rationeel noemen, als je jezelf volledig conformeerd aan de officiele verklaring. Niet denken maar gewoon die herhalen. En herhalen. En herhalen. En herhalen.
pi_61089158
Ik leerde in de jaren 70 al op de HTS dat stalen balken een gebouw bij hevige brand kon laten instorten.
Het door hitte week geworden staal zakt onder z'n eigen gewicht door en trekt dan de muren
naar elkaar toe. Dat heb je niet bij houten balken, maar moderne grote gebouwen maak je natuurlijk
niet met houten balken.

[ Bericht 0% gewijzigd door barthol op 24-08-2008 17:53:33 ]
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_61089365
dubbel
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:24:33 #286
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_61089955
Was het niet zo dat het gebouw door brokstukken van WTC 1 en 2 zodanig was beschadigd dat ze later met kabels het gebouw hebben neergehaald? Vandaar de term Pull It?
Ik het ooit fotos gezien waar je de kabels zag.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:27:06 #287
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61090010
Nee, pull it sloeg gewoon op het terugtrekken van de brandweermannen.
Ik ga naar huis.
pi_61090041
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:49 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Schade betekent niet dat er bommen zijn ontploft. Schade kan verscheidene andere oorzaken hebben. Zoals een reusachtige toren die vlakbij instort bijvoorbeeld.

Jennings versie: Hij ging naar het OEM center in WTC7, kwam daar aan maar er was niemand, hij maakte een paar telefoontjes en werd verteld dat het gebouw geevacueerd werd en dat hij naar beneden moest. Op zijn weg naar de uitgang gebeurde er iets dat grote schade aan WTC7 veroorzaakte. Hij zat een tijdje vast, probeerde beneden te geraken en uiteindelijk lukte dat tot op 6de verdiep, toen opnieuw gerommel + extra schade aan WTC7.

Wat is geweten:
Het bevel om OEM te evacueren werd gegeven om 9:44. WTC2 stort in om 9:59, WTC1 stort in om 10:28. Wat zouden die twee zaken toch maar zijn die schade veroorzaakten???

Jennings is trouwens redelijk kwaad op een deel van de truthers omdat ze volgens hem een deel van zijn verhaal verdraaid hebben.

BTW: Was WTC7 nu ernstig beschadigd volgens jullie of niet? De ene seconde beweren jullie dat er totaal geen schade was en het feit dat WTC7 toch instortte => complot. De volgende seconde was er wel ernstige schade => explosieven.
pi_61090180
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:24 schreef Aurora025 het volgende:
Was het niet zo dat het gebouw door brokstukken van WTC 1 en 2 zodanig was beschadigd dat ze later met kabels het gebouw hebben neergehaald? Vandaar de term Pull It?
Die foto's waren niet van WTC 7. Ze hebben inderdaad een klein gebouwtje neergehaald met kabels die dag. Maar zoals nietzman al zegt heeft de term 'pull it' met het terughalen van de firefighters te maken.
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:38:33 #290
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61090216
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:24 schreef Aurora025 het volgende:
Dat hebben ze idd later met andere gebouwen in het WTC complex gedaan. WTC4 en/of 5 iirc.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:43:00 #291
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_61090318
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat hebben ze idd later met andere gebouwen in het WTC complex gedaan. WTC4 en/of 5 iirc.
Kunnen we er dan zeker van zijn dat ze niet hetzelfde gedaan hebben met WTC7?
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:53:12 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61090532
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:43 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

Kunnen we er dan zeker van zijn dat ze niet hetzelfde gedaan hebben met WTC7?
Dat was wel opgevallen
Onikaan ni ov dovah
pi_61091241
Pffff ben ik ook ff een weekendje weg, loopt het hier meteen helemaal in de shit.

Ik begin er niet eens meer aan om dit topic op te schonen.

Vanaf nu graag on topic posten, geen sneers meer naar elkaar, geen laatdunkende opmerkingen over dit of andere subfora van FOK, maar gewoon ontopic posten s.v.p.!
  zondag 24 augustus 2008 @ 19:23:59 #294
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61091278
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:36 schreef Bananenman het volgende:
Maar zoals nietzman al zegt heeft de term 'pull it' met het terughalen van de firefighters te maken.
Ik blijf het wel een van de mooiste argumenten van de believers vinden, dat Silverstein het complete controlled-demolition complot 'per ongeluk' op Nationale televisie toe zou hebben gegeven. .
Ik ga naar huis.
  zondag 24 augustus 2008 @ 19:53:56 #295
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61092089
Ach, hij is toch al bijna vol
Onikaan ni ov dovah
pi_61092600
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:29 schreef gorgg het volgende:

[..]

Schade betekent niet dat er bommen zijn ontploft. Schade kan verscheidene andere oorzaken hebben. Zoals een reusachtige toren die vlakbij instort bijvoorbeeld.

Jennings versie: Hij ging naar het OEM center in WTC7, kwam daar aan maar er was niemand, hij maakte een paar telefoontjes en werd verteld dat het gebouw geevacueerd werd en dat hij naar beneden moest. Op zijn weg naar de uitgang gebeurde er iets dat grote schade aan WTC7 veroorzaakte. Hij zat een tijdje vast, probeerde beneden te geraken en uiteindelijk lukte dat tot op 6de verdiep, toen opnieuw gerommel + extra schade aan WTC7.

Wat is geweten:
Het bevel om OEM te evacueren werd gegeven om 9:44. WTC2 stort in om 9:59, WTC1 stort in om 10:28. Wat zouden die twee zaken toch maar zijn die schade veroorzaakten???

Jennings is trouwens redelijk kwaad op een deel van de truthers omdat ze volgens hem een deel van zijn verhaal verdraaid hebben.

BTW: Was WTC7 nu ernstig beschadigd volgens jullie of niet? De ene seconde beweren jullie dat er totaal geen schade was en het feit dat WTC7 toch instortte => complot. De volgende seconde was er wel ernstige schade => explosieven.
uhm, de video is geedit en daardoor is zijn verhaal verdraaid ofzo?
Jennings is niet bij de tijd ?
quote:
According to the 9/11 Commission, “After the South Tower was hit [at 9:03], OEM senior leadership decided to remain in its ‘bunker’ and continue conducting operations, even though all civilians had been evacuated from 7 WTC.” The Commission claims the center is not evacuated until 9:30 a.m.
http://www.historycommons(...)on#a904hearexplosion
quote:
Around 0930 The Mayor's Office of Emergency Management located on the 23rd floor of World Trade Centre 7 is evacuated.
http://news.bbc.co.uk/1/h(...)cy_files/7437516.stm

Hij zegt toch duidelijk dat er 'n enorme explosie VOORDAT de grote torens vielen.
De "CTers" vragen daar n.b. specifiek om. Heb je de video wel bekeken
quote:
It definitely happened before either tower fell .
16:28- e.v. (lijken wel psalmen.)
http://aotearoaawiderpers(...)arry-jennings-uncut/

Je andere opmerking vind ik BS, natuurlijk was er schade, n gebouw als wtc7 stort niet vanzelf in, en al helemaal niet op de manier zoals het instorrte.
De grote vraag is wanneer en waardoor die schade veroorzaakt werd. En waarom natuurlijk.

Moedige mensen.
Eisenhower1961.
pi_61095493
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]

uhm, de video is geedit en daardoor is zijn verhaal verdraaid ofzo?
Jennings is niet bij de tijd ?
[..]

[..]

Hij zegt toch duidelijk dat er 'n enorme explosie VOORDAT de grote torens vielen.
De "CTers" vragen daar n.b. specifiek om. Heb je de video wel bekeken
[..]
Ik weet wel dat Jennings beweert dat er een explosie was voordat de twin torens vielen. Volgens mij is het echter duidelijk dat Jennings zijn tijdslijn niet kan kloppen. Hij beweert dat hij op de 23ste verdieping was, die volgens hem toen verlaten was, toen het tweede vliegtuig insloeg. Dat is gewoon onmogelijk aangezien het OEM toen nog lang niet geevacueerd was. Een groot deel van de gewone mensen in WTC7 waren toen zelfs nog niet geevacueerd. Zelfs als je 9:30 pakt en niet mijn 9:44 als tijd dat men begint te evacueren, kan het niet, De impact van vliegtuig #2 is om 9:03.

Cooperativeresearch:
quote:
12:10 p.m.-12:15 p.m. September 11, 2001: Firefighters Rescue Three People Trapped in WTC 7
Mike Hess. [Source: Harvard Law Bulletin]Most of Building 7 of the World Trade Center was evacuated around the time the South Tower was hit (see (9:03 a.m.) September 11, 2001). However, firefighters find three individuals who have become trapped inside it. Among them are Barry Jennings, a City Housing Authority worker, and Mike Hess, New York’s chief lawyer who is also a longtime friend of Mayor Rudolph Giuliani. The two had gone up to the 23rd floor headquarters of the Mayor’s Office of Emergency Management some time before 10 a.m., but found it empty. (It was evacuated at 9:30 a.m.; see (9:30 a.m.) September 11, 2001.) They headed downstairs but became trapped around the sixth floor by smoke and debris that filled the staircase as a result of the North Tower collapsing at 10:28 a.m. After breaking a window and calling for help, they were spotted by firefighters outside. When the firefighters go in, they also find a security officer for one of the businesses based in the building, who is trapped on the 7th floor by the smoke in the stairway. Why this guard did not evacuate earlier, along with the rest of WTC 7, is unknown. All three men are escorted out of the building. [New York Times, 11/21/1997; Associated Press, 9/11/2001; Giuliani, 2002, pp. 20-21 and 244; Penn State Public Broadcasting, 3/1/2002; National Institute of Standards and Technology, 6/2004, pp. L-18 ; National Institute of Standards and Technology, 9/2005, pp. 109-110 ]
http://www.cooperativeres(...)ity=barry_jennings_1
Er waren heel wat mensen in WTC7 ten tijde van de impact van de vliegtuigen en nog steeds heel wat mensen ten tijde van het instorten van de torens. Geen van deze mensen heeft explosies gehoord zoals Jennings. Hun getuigenissen zijn incompatibel met hetgeen Jennings beweert.
Zie bijvoorbeeld:
http://graphics8.nytimes.(...)_GRAPHIC/9110160.PDF
http://graphics8.nytimes.(...)_GRAPHIC/9110161.PDF
http://www.buildings.com/articles/detail.aspx?ContentID=925
http://www.elevator-world(...)01/0112-005.html-ssi
http://www.iuoeiettc.org/(...)0to%20Horror_WTC.pdf (pdf p. 32 - 39)
http://www.udel.edu/DRC/Wachtendorf_Improvising_9_11.pdf (pdf p. 90 over evacuatie en OEM)

Er is geen enkel foto/video van enige schade aan WTC7 voordat een van de twin torens instortte, terwijl zowat alle media die in de buurt waren naar daar getrokken waren.

De hypothese dat ze explosieven lieten afgaan terwijl er veel volk in de buurt is terwijl je WTC7 pas uren later wil laten instorten slaat ook nergens op imo.

Enja, Jennings heeft een heel deel van zijn verhaal terug ingetrokken (zie BBC conspiracy files van dit jaar). Had daarvoor al geen toestemming gegeven aan Dylan om zijn verhaal in LC9985 te steken en is kwaad om dat die het wel naar buiten bracht.
  zondag 24 augustus 2008 @ 23:13:46 #298
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61098045
Pfff, alle oude truther canards worden weer opgerakeld . Waarom is die leercurve toch zo ongelovelijk vlak?
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:50 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het vertragen of blokkeren van IRS/FED etc onderzoeken. (enron, world.com e.d.)
[..]
Er zijn veel gemakkelijkere en vooral efficientere manieren voor het opruimen van belastende documenten en materiaal, zie de opmerkingen van nietzman.
quote:
Winst maken op de verzekering:
[..]
Er is geen winst gemaakt op de verzekering. Silverstein heeft tot nu toe alleen nog maar geld verloren door 9/11 en zal wrs nog meer geld verliezen.
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:41 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Een knal hoeft helemaal niet te duiden op een explosie, laat staan dat een explosie niet automagisch explosieven betekent.

Hier zie je een kraan instorten, en vlak voor de instorting hoor je luide knallen doordat stalen assen het begeven:

WTC7 had een stalen frame, als dat het begeeft kun je logischerwijs knallen verwachten. Ook beton kan een flinke knal geven als het onder druk begeeft.

Je filmpje is van Rick Siegel, en hij heeft als ENIGE dergelijke geluiden opgenomen. Hij stond meer dan 2 kilometer van ground zero, als hij al dergelijke geluiden kon waarnemen dan zouden camera's die vlakbij filmden dat zeker moeten registreren. Dat is niet gebeurd. De oorzaak van die geluiden komt ook niet van Manhattan, maar iets heel banaals van veel dichterbij:
quote:
Enorm logisch dat WTC7 is ingestort i.d.d., vind ook deze ooggetuige.
[..]

Dus idd alle oogetuigen vinden het logisch, maar de oorzaak daar verschillen de meningen over.
Jennings' uitspraken zijn verdraaid door truthers, en hij heeft bij de BBC een deel van zijn verhaal ingetrokken. Jennings' tijdlijn is verkeerd, en dat valt makkelijk aan te tonen met onafhankelijke gegevens (wat gorgg al heeft laten zien).
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:09 schreef Resonancer het volgende:

Je andere opmerking vind ik BS, natuurlijk was er schade, n gebouw als wtc7 stort niet vanzelf in, en al helemaal niet op de manier zoals het instorrte.
Hoe dan wel? Heb jij wel de benodigde expertise om daar over te kunnen oordelen, of is het jouw 'gezonde verstand' die het niet kan bevatten?
quote:
De grote vraag is wanneer en waardoor die schade veroorzaakt werd. En waarom natuurlijk.
Ik heb al 7 jaar geen enkele alternatieve coherente hypothese gezien die zich kan meten met het reguliere verhaal. Waar wacht men op? (toch niet op een 'nieuw onderzoek'? )
quote:

Ik heb het idee dat al deze argumenten al tig keer zijn langsgekomen, en er ook al tig keer weerwoord op is gegeven. Neem jij uberhaupt wel iets op van wat er tegen jou gezegd wordt, of glijdt het als regen op een waterdichte jas langs je heen? Ik krijg steeds meer zo'n gevoel dat je helemaal niets wilt leren of bediscussieren, maar enkel je mening wilt ventileren. Er zit allemaal zo verdomde weinig progressie in. Ik vraag me echt af hoe dat kan.
  zondag 24 augustus 2008 @ 23:25:55 #299
52357 Lambiekje
pi_61098406
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:12 schreef gorgg het volgende:

[..]

op papier voor 1 gebouw en tot een x aantal verdiepingen.

Waarom moest het gebouw kapot in 1989. Waarom is er een aanslag gepleegd in 1993 wat overigens mislukte. Waarom zou WTC in 2007 onbegaanbaar verklaard worden. Waarom is galvanische corrosie niet gefixed en wel bij het Vrijheids Beeld.
  zondag 24 augustus 2008 @ 23:29:38 #300
52357 Lambiekje
pi_61098519
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:47 schreef Bananenman het volgende:

[..]

dat gebouw heeft zoals 5 keer langer gebrand met 10voudige simpelere constructie en toch stort het maar half in en er heeft GEEN pulvering plaats gevonden. Tsjee wat raar.
  zondag 24 augustus 2008 @ 23:31:56 #301
52357 Lambiekje
pi_61098583
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:56 schreef Merkie het volgende:

[..]

gebouwen storten niet in met een 200 graden prullenbakfikkie van 3 kwartier. Je eigen houten gamma schuur houdt het nog langer vol. WTC en vuur is waanzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')